anubisz Elküldve: 2013-09-05 12:05 Fûtõventillátor
HCsabi írta: Sziasztok!
Tavaly cseréltem 320d-be sünit.
Ma reggel indítom az autót,és már megint nem fúj a ventilátor.
Vajon megint süni csere?
Rövidet raktál be? nem a régi hosszú szart?
anubisz Elküldve: 2013-09-05 12:05 Fûtõventillátor
HCsabi írta: Sziasztok!
Tavaly cseréltem 320d-be sünit.
Ma reggel indítom az autót,és már megint nem fúj a ventilátor.
Vajon megint süni csere?
anubisz Elküldve: 2013-09-04 23:21 alapjárat leesik, ingadozik
imre24 írta:anubisz írta:imre24 írta:YELLOW írta:imre24 írta:
Sziasztok!
Nem olyan régen tulajdonomba került egy csodálatos BMW 318I E36-os kategóriájú szgk.
A gépjármű 20 éves korához képest igen jó állapotban van full optikai tuning, nem rég cseréltem rajta üa és olaj szűrőt és a fonstosabb dolgokat olaj,vezérlés stb.
De mikor hosszútávon kipróbáltam, azaz Kazincbarcika-Bp. nem voltam elragadtatva a fogyasztásától!
Kb 15 l fogyasztása volt és a mutató is kb 110km/h-nál is durván 12-14 litert jelzett! O.o
Alapjárat szintén ingadozik olykor kuplungolok megállok és puff annyira le esik hogy le is ál a motor!
Kipufogó rendben van a motor szépen jár nem csörög nem csattog, a csöveket is végig néztem!
Olajat vizet nem evett eddig még.
17" alufelniken gördül a szép jószág!
Tanácstalan vagyok szerelőhöz még nem jutottam el sajnos kötött a munka időm!
Valaki valamit esetleg tudna segíteni?
Előre is köszönöm!
légtömegmérő gyanús a téma nekem...
Takarítani érdemes?
Liqui moly légszenzor tisztító spray-el?
féktisztító is jó,én is azzal szoktam. Meg sokan mások.
kontakt spray?
anubisz Elküldve: 2013-09-04 22:51 alapjárat leesik, ingadozik
imre24 írta:YELLOW írta:imre24 írta:
Sziasztok!
Nem olyan régen tulajdonomba került egy csodálatos BMW 318I E36-os kategóriájú szgk.
A gépjármű 20 éves korához képest igen jó állapotban van full optikai tuning, nem rég cseréltem rajta üa és olaj szűrőt és a fonstosabb dolgokat olaj,vezérlés stb.
De mikor hosszútávon kipróbáltam, azaz Kazincbarcika-Bp. nem voltam elragadtatva a fogyasztásától!
Kb 15 l fogyasztása volt és a mutató is kb 110km/h-nál is durván 12-14 litert jelzett! O.o
Alapjárat szintén ingadozik olykor kuplungolok megállok és puff annyira le esik hogy le is ál a motor!
Kipufogó rendben van a motor szépen jár nem csörög nem csattog, a csöveket is végig néztem!
Olajat vizet nem evett eddig még.
17" alufelniken gördül a szép jószág!
Tanácstalan vagyok szerelőhöz még nem jutottam el sajnos kötött a munka időm!
Valaki valamit esetleg tudna segíteni?
Előre is köszönöm!
légtömegmérő gyanús a téma nekem...
Takarítani érdemes?
Liqui moly légszenzor tisztító spray-el?
anubisz Elküldve: 2013-09-04 17:45 Olajszint érzékelő szenzor
andree írta:anubisz írta:andree írta: Sziasztok,
A múlt héten olajcsere alkalmával cseréltem egy olajszint jeladót is. A következő napon még jól működött de azután mikor az olaj eléri az üzemi hőmérsékletet a szenzor bejelez. Ez terheléstől függően általában ugyanakkor. Mondjuk ha a feleségem elindul otthonról rendre a melóhelyre érve jelez. Gyári 5W30 olaj került bele, a szenzor német utángyártott. Tegnap kipróbáltam hogy miután bejelezett egy lámpánál leállítottam majd indítás után kb 1 km-t mentem és addig nem jelzett. Na most mielőtt vennék egy gyárit bele kérdezném hogy van e valakinek hasonló tapasztalata. Az előző gyári a tipikus szenzor hibát produkálta, azaz indítás után egy kis idővel kb 1-2 percig jelzett. Ez most menet közben jelez és leállítás után kb 30 sec-ig világít.
Előre is köszi!
Üdv!
HELLA, vagy VDO aszem ő is gyárt nem valami utángyártott. Néha még a minősigi se bírja sok évig, nem valami szar.
azt meg vidd vissza garanciába, hogy nem jó, max vedd fel telefonnal, hogy jelez állandóan, mert bemondásra biztos nem hiszik el.
33900 az unixba
nekem is volt már cserélve, vagy 3 éve, azóta semmi gond vele. Természetesen nem egy fos Kínaira.
A garanciával nem lesz gond. Csak a gondolatmenetre akartam visszaigazolást, miszerint a hőmérsékletet nem bírja. Kontakt hibára nem utal semmi, nem döccenőnél, nem kanyarnál jelez, csak akkor de rendszeresen ha eléri az üzemi hőfokot. Azért még megnézem a csatlakozót is de, szerintem nem leszek olyan szerencsés hogy az lenne.
Egyébként 22-ért kapom a bárdiba.
anubisz Elküldve: 2013-09-04 17:17 Olajszint érzékelő szenzor
andree írta: Sziasztok,
A múlt héten olajcsere alkalmával cseréltem egy olajszint jeladót is. A következő napon még jól működött de azután mikor az olaj eléri az üzemi hőmérsékletet a szenzor bejelez. Ez terheléstől függően általában ugyanakkor. Mondjuk ha a feleségem elindul otthonról rendre a melóhelyre érve jelez. Gyári 5W30 olaj került bele, a szenzor német utángyártott. Tegnap kipróbáltam hogy miután bejelezett egy lámpánál leállítottam majd indítás után kb 1 km-t mentem és addig nem jelzett. Na most mielőtt vennék egy gyárit bele kérdezném hogy van e valakinek hasonló tapasztalata. Az előző gyári a tipikus szenzor hibát produkálta, azaz indítás után egy kis idővel kb 1-2 percig jelzett. Ez most menet közben jelez és leállítás után kb 30 sec-ig világít.
Előre is köszi!
Üdv!
anubisz Elküldve: 2013-09-03 10:42 320d Motor
Jonerto írta: sziasztok.
A következő jelenséget tapasztaltam a ez elmúlt 3-4 napban:
a motor beindításakor hideg és meleg állapotban is a műszerfalról minden visszajelző lámpa kialszik ahogy azt kell majd kb 5 msperc múlva kigyullad sárgán az olajvisszajelző és kb 5-10 msperc múlva kialszik és nem is gyullad fel ismét.
Ezt csak a beindításkor csinálja.Mi lehet a probléma?
anubisz Elküldve: 2013-09-03 08:34 Segítsetek!
hil írta: Sziasztok!
Az INPA air flow meter hiba kiolvasás mit jelent? Ez lenne a légtömegmérő? Mert a légtömeg mérő az air mass meter. Vagy van benne légtömeg és légmennyiség mérő is? A kettő nem ugyanaz?
hil
anubisz Elküldve: 2013-09-03 08:32 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma
kempelen írta:anubisz írta: Látom komolyan érdekelt a probléma, ezért kár volt regisztrálnod.
Én se vagyok egy Illem ember, de legalább,bú, vagy bá. Majd linkelek, meg keresgélek neked legközelebb is. Ahhoz képest, hogy nem megy az ABS ed, elég jól nem érdekel a téma, amit kérdeztél.
Remélem nem velem szembe fogsz jönni, amikor vészfékezned kell esőben.
Az emberek egy részét, csak addig érdekli a téma, amíg zöld/sárga csíkos szigetelőszalaggal is meg lehet oldani a témát és amíg a havertól kölcsönkért sikaflex is megfogja az alkatrészt...
Ha már pénz kell az autóra költeni, onnantól kezdve jó az úgy is, ha világít...
De lehet, csak nem volt ideje még válaszolni neked.
anubisz Elküldve: 2013-09-03 04:21 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma
anubisz Elküldve: 2013-09-01 22:59 Ültetés
nickname írta:anubisz írta: Meg kellene nézni, hogy a gyári, és a Bilst. első csillapítók egymás mellé téve, pont egyforma helyen van e minden, mert ugye pont az elsőre panaszkodnak, hogy van akinek nagyon kiemeli a kasznit.
Na ez az amit nem tudsz megnézni, mivel a gyári sport lengéscsillapító vissza húzza a szárat.
Majd rakok fel képet ha megjöttek a gyári lengéscsillapítók.
anubisz Elküldve: 2013-09-01 22:58 Ültetés