anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-09-05 12:05 Fûtõventillátor

HCsabi írta: Sziasztok!
Tavaly cseréltem 320d-be sünit.
Ma reggel indítom az autót,és már megint nem fúj a ventilátor.
Vajon megint süni csere?

Rövidet raktál be? nem a régi hosszú szart?

anubisz Elküldve: 2013-09-04 23:21 alapjárat leesik, ingadozik

imre24 írta:
anubisz írta:
imre24 írta:
YELLOW írta:
imre24 írta:

Sziasztok!

Nem olyan régen tulajdonomba került egy csodálatos BMW 318I E36-os kategóriájú szgk.
A gépjármű 20 éves korához képest igen jó állapotban van full optikai tuning, nem rég cseréltem rajta üa és olaj szűrőt és a fonstosabb dolgokat olaj,vezérlés stb.
De mikor hosszútávon kipróbáltam, azaz Kazincbarcika-Bp. nem voltam elragadtatva a fogyasztásától!
Kb 15 l fogyasztása volt és a mutató is kb 110km/h-nál is durván 12-14 litert jelzett! O.o
Alapjárat szintén ingadozik olykor kuplungolok megállok és puff annyira le esik hogy le is ál a motor!
Kipufogó rendben van a motor szépen jár nem csörög nem csattog, a csöveket is végig néztem!
Olajat vizet nem evett eddig még.
17" alufelniken gördül a szép jószág!
Tanácstalan vagyok szerelőhöz még nem jutottam el sajnos kötött a munka időm!
Valaki valamit esetleg tudna segíteni?
Előre is köszönöm!


légtömegmérő gyanús a téma nekem...


Takarítani érdemes?
Liqui moly légszenzor tisztító spray-el?


féktisztító is jó,én is azzal szoktam. Meg sokan mások.


kontakt spray?


azt nem ajánlanám,úgy tudom (lehet rosszul ) abba van valami kenő anyag is, az meg nem tenne jót a tömegmérőnek.

anubisz Elküldve: 2013-09-04 22:51 alapjárat leesik, ingadozik

imre24 írta:
YELLOW írta:
imre24 írta:

Sziasztok!

Nem olyan régen tulajdonomba került egy csodálatos BMW 318I E36-os kategóriájú szgk.
A gépjármű 20 éves korához képest igen jó állapotban van full optikai tuning, nem rég cseréltem rajta üa és olaj szűrőt és a fonstosabb dolgokat olaj,vezérlés stb.
De mikor hosszútávon kipróbáltam, azaz Kazincbarcika-Bp. nem voltam elragadtatva a fogyasztásától!
Kb 15 l fogyasztása volt és a mutató is kb 110km/h-nál is durván 12-14 litert jelzett! O.o
Alapjárat szintén ingadozik olykor kuplungolok megállok és puff annyira le esik hogy le is ál a motor!
Kipufogó rendben van a motor szépen jár nem csörög nem csattog, a csöveket is végig néztem!
Olajat vizet nem evett eddig még.
17" alufelniken gördül a szép jószág!
Tanácstalan vagyok szerelőhöz még nem jutottam el sajnos kötött a munka időm!
Valaki valamit esetleg tudna segíteni?
Előre is köszönöm!


légtömegmérő gyanús a téma nekem...


Takarítani érdemes?
Liqui moly légszenzor tisztító spray-el?


féktisztító is jó,én is azzal szoktam. Meg sokan mások.

anubisz Elküldve: 2013-09-04 21:32 Társalgó

Ezek az oroszok


YouTube videó

anubisz Elküldve: 2013-09-04 17:45 Olajszint érzékelő szenzor

andree írta:
anubisz írta:
andree írta: Sziasztok,
A múlt héten olajcsere alkalmával cseréltem egy olajszint jeladót is. A következő napon még jól működött de azután mikor az olaj eléri az üzemi hőmérsékletet a szenzor bejelez. Ez terheléstől függően általában ugyanakkor. Mondjuk ha a feleségem elindul otthonról rendre a melóhelyre érve jelez. Gyári 5W30 olaj került bele, a szenzor német utángyártott. Tegnap kipróbáltam hogy miután bejelezett egy lámpánál leállítottam majd indítás után kb 1 km-t mentem és addig nem jelzett. Na most mielőtt vennék egy gyárit bele kérdezném hogy van e valakinek hasonló tapasztalata. Az előző gyári a tipikus szenzor hibát produkálta, azaz indítás után egy kis idővel kb 1-2 percig jelzett. Ez most menet közben jelez és leállítás után kb 30 sec-ig világít.

Előre is köszi!

Üdv!


HELLA, vagy VDO aszem ő is gyárt nem valami utángyártott. Néha még a minősigi se bírja sok évig, nem valami szar.
azt meg vidd vissza garanciába, hogy nem jó, max vedd fel telefonnal, hogy jelez állandóan, mert bemondásra biztos nem hiszik el.

33900 az unixba

nekem is volt már cserélve, vagy 3 éve, azóta semmi gond vele. Természetesen nem egy fos Kínaira.


A garanciával nem lesz gond. Csak a gondolatmenetre akartam visszaigazolást, miszerint a hőmérsékletet nem bírja. Kontakt hibára nem utal semmi, nem döccenőnél, nem kanyarnál jelez, csak akkor de rendszeresen ha eléri az üzemi hőfokot. Azért még megnézem a csatlakozót is de, szerintem nem leszek olyan szerencsés hogy az lenne.
Egyébként 22-ért kapom a bárdiba.


Jó, csak Hellát vegyél, azok bírják, de előbb tényleg nézd meg nem e kontaktos, fújkáld meg valami sprével, ha nem ,vidd vissza és Hellát vegyél.

anubisz Elküldve: 2013-09-04 17:17 Olajszint érzékelő szenzor

andree írta: Sziasztok,
A múlt héten olajcsere alkalmával cseréltem egy olajszint jeladót is. A következő napon még jól működött de azután mikor az olaj eléri az üzemi hőmérsékletet a szenzor bejelez. Ez terheléstől függően általában ugyanakkor. Mondjuk ha a feleségem elindul otthonról rendre a melóhelyre érve jelez. Gyári 5W30 olaj került bele, a szenzor német utángyártott. Tegnap kipróbáltam hogy miután bejelezett egy lámpánál leállítottam majd indítás után kb 1 km-t mentem és addig nem jelzett. Na most mielőtt vennék egy gyárit bele kérdezném hogy van e valakinek hasonló tapasztalata. Az előző gyári a tipikus szenzor hibát produkálta, azaz indítás után egy kis idővel kb 1-2 percig jelzett. Ez most menet közben jelez és leállítás után kb 30 sec-ig világít.

Előre is köszi!

Üdv!


HELLA, vagy VDO aszem ő is gyárt nem valami utángyártott. Néha még a minősigi se bírja sok évig, nem valami szar.
azt meg vidd vissza garanciába, hogy nem jó, max vedd fel telefonnal, hogy jelez állandóan, mert bemondásra biztos nem hiszik el.

33900 az unixba

nekem is volt már cserélve, vagy 3 éve, azóta semmi gond vele. Természetesen nem egy fos Kínaira.

anubisz Elküldve: 2013-09-03 10:42 320d Motor

Jonerto írta: sziasztok.
A következő jelenséget tapasztaltam a ez elmúlt 3-4 napban:
a motor beindításakor hideg és meleg állapotban is a műszerfalról minden visszajelző lámpa kialszik ahogy azt kell majd kb 5 msperc múlva kigyullad sárgán az olajvisszajelző és kb 5-10 msperc múlva kialszik és nem is gyullad fel ismét.
Ezt csak a beindításkor csinálja.Mi lehet a probléma?


Nem tudom mi lehet, de csak a megnyugvás végett, azért mérj rá az aksira indításkor, nem e az dobja el a feszt . Én biztos ezzel kezdeném, aztán utána lehet gondolkodni.

anubisz Elküldve: 2013-09-03 08:34 Segítsetek!

hil írta: Sziasztok!
Az INPA air flow meter hiba kiolvasás mit jelent? Ez lenne a légtömegmérő? Mert a légtömeg mérő az air mass meter. Vagy van benne légtömeg és légmennyiség mérő is? A kettő nem ugyanaz?

hil


légtömeg, légmenyiség nem egyforma? ki, ki hogy mondja..

anubisz Elküldve: 2013-09-03 08:32 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

kempelen írta:
anubisz írta: Látom komolyan érdekelt a probléma, ezért kár volt regisztrálnod.
Én se vagyok egy Illem ember, de legalább,bú, vagy bá. Majd linkelek, meg keresgélek neked legközelebb is. Ahhoz képest, hogy nem megy az ABS ed, elég jól nem érdekel a téma, amit kérdeztél.
Remélem nem velem szembe fogsz jönni, amikor vészfékezned kell esőben.



Az emberek egy részét, csak addig érdekli a téma, amíg zöld/sárga csíkos szigetelőszalaggal is meg lehet oldani a témát és amíg a havertól kölcsönkért sikaflex is megfogja az alkatrészt...

Ha már pénz kell az autóra költeni, onnantól kezdve jó az úgy is, ha világít...

De lehet, csak nem volt ideje még válaszolni neked.


Nem igazán érdekel, csak megnéztem azt látom 27 regezett, kérdezte, aztán 28 benézett reggel, és azóta semmi, kb 1 hete. Szerintem ha valakinek tré a kocsija, ennyire, az már csak visszanéz, vagy valami. Nem kel megköszönni, én nem vagyok ilyenekre érzékeny. Nem azért írogatok, hogy már akkor le kell hasalni, meg ilyenek, csak furcsa, ha baj van egyből 20 helyre beír minden új, aztán eltűnnek 3 hónapra, aztán ha megint nem világit egy lámpa,kezdődik újra a sírás.
Minimum, hogy megírom, mi volt a baj !!! Hátha az másnak segít, ha neki is olyan gondja akad. Ezt meg kevesen teszik meg. Ezt hiányolom.

anubisz Elküldve: 2013-09-03 04:21 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

Látom komolyan érdekelt a probléma, ezért kár volt regisztrálnod.
Én se vagyok egy Illem ember, de legalább,bú, vagy bá. Majd linkelek, meg keresgélek neked legközelebb is. Ahhoz képest, hogy nem megy az ABS ed, elég jól nem érdekel a téma, amit kérdeztél.
Remélem nem velem szembe fogsz jönni, amikor vészfékezned kell esőben.

anubisz Elküldve: 2013-09-01 23:07 Motorolaj

si3rrabravo írta:
bmw320d4 írta:

Az 5w40 semmiképp nem jó bele, az zsiguliba való.

Turbós BMW motorba 30-as olaj kell!- ha lehet akkor gyári.


ejha


anubisz Elküldve: 2013-09-01 23:05 Ültetés

hátul nem a teleszkópon van a tányér,és érdekes ott nincsenek ilyen kiemelési gondok, cserénél. Gondolom nem véletlen. Már ha a rugó a régi marad,

anubisz Elküldve: 2013-09-01 22:59 Ültetés

nickname írta:
anubisz írta: Meg kellene nézni, hogy a gyári, és a Bilst. első csillapítók egymás mellé téve, pont egyforma helyen van e minden, mert ugye pont az elsőre panaszkodnak, hogy van akinek nagyon kiemeli a kasznit.


Na ez az amit nem tudsz megnézni, mivel a gyári sport lengéscsillapító vissza húzza a szárat.

Majd rakok fel képet ha megjöttek a gyári lengéscsillapítók.



az alja, és a tányér közötti távolságra gondoltam. A teleszkópot ki kell zárni a tételből, mert ugye az csak csillapít, az ugye max, vagy jobban visszacsúszik, vagy kevésbé, itt a tányér és a rugótáv közötti mérettel lehet a gond.

anubisz Elküldve: 2013-09-01 22:58 Ültetés

Lehet baromság, de ha magasabb a tányér,2,3 centivel, akkor a rugó a régi jobban összenyomódik, ami által jobban kiemeli a kasznit elől. KB mintha nem egy, hanem 4,5 gumibetétet tennénk a tányér, és a rugó közé.
Ugyanis más miatt nem emelheti ki jobban ha a méret pontos.

anubisz Elküldve: 2013-09-01 22:51 Ültetés

Meg kellene nézni, hogy a gyári, és a Bilst. első csillapítók egymás mellé téve, pont egyforma helyen van e minden, mert ugye pont az elsőre panaszkodnak, hogy van akinek nagyon kiemeli a kasznit.