atomanti86 fórum hozzászólásai
« előző123következő »

atomanti86 Elküldve: 2017-06-28 11:26 316 1.6 motor

John írta:
atomanti86 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani hogy a képen látható motor az valóban m43b16?
A termosztát 2 ágú kivezetése(2. kép) valamint a bal alsó sarokban lévő fém szűrőház valahogy nem passzol nekem..
https://auto.jofogas.hu/pest/B...222015.htm
Üdv.Hogy valóban b16-e az jó kérdés,E46-ban műanyag kupakos ház van és feljebb valóban,az üzemanyag be és kimenő csöve E36 nál gumicsö bilincsel Tu-nál fémcső a bemenő,ez azért van mert E46-ban Tu-verzió van ("Továbbfejlesztett" a jelentése)mint pl az enyém.M43b16tu.Ha E46 ba szeretnéd be építeni nem lehetetlen de pár dolgot át kell variálni rajta és tu-ban a kartel-ban olajnyomás szabályzó ketyere is van nemtom a sima M43-ban van-e olyan kütyü Amit látsz két cső az nem termosztát hanem a motor hátuljánál lévő vízcső azért kétágú



Nem e46-ba kell,van e36 a családban és úgy néz ki hogy hengerfejes arra kellene..arra aztán rájöttem hogy az a motor hátulja azért dupla cső
Sok képet néztem erről a motorkódról,a legtöbbön műanyag az olajszűrőház fedele(mint a miénken is) de találtam pár fém fedeleset is..de 2 fajta olajszűrő is van hozzá..érdekes..de a hengerfejben remélem nincs különbség

atomanti86 Elküldve: 2017-06-27 10:38 316 1.6 motor

Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani hogy a képen látható motor az valóban m43b16?
A termosztát 2 ágú kivezetése(2. kép) valamint a bal alsó sarokban lévő fém szűrőház valahogy nem passzol nekem..
https://auto.jofogas.hu/pest/B...222015.htm

atomanti86 Elküldve: 2017-06-20 17:42 Klíma

YELLOW írta:
atomanti86 írta: Sziasztok,klíma tisztítást habbal a videó alapján merjek csinálni?olvastam rosszakat hogy túl erős maróanyag és nagy kárt okozhat ha rossz helyre fújjuk..
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY


ahogy a videón csinálja, úgy semmi esetre se csináld.
vagy a süni, ventillátor előtét ellenállást kiszedve ott fújd be, vagy alulról, ahol a kondenzvíz kifolyik, a váltó felett.


Hát a sünit gondolom nehéz kiszedni,inkább a második lehetőséget próbálom ki..

atomanti86 Elküldve: 2017-06-20 17:05 Klíma

Sziasztok,klíma tisztítást habbal a videó alapján merjek csinálni?olvastam rosszakat hogy túl erős maróanyag és nagy kárt okozhat ha rossz helyre fújjuk..
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY

atomanti86 Elküldve: 2017-04-02 19:56 Motorolaj

YELLOW írta:
Jenci írta:
YELLOW írta:
Jenci írta: Sziasztok!

e46 2.2 170L benzines BMW.van... 1000km.en kb 8 dl olajat elcsipegetett,de fűst sehol,csak tartós motorfékes gurulás utáni kigyorsuláskor egy nagyadag fűst pamacs..A hengerfejet felújítottam,de a jelenség megmaradt..
Kompresszió tökéletes,gyönyörű hangja van...
Van ötlet?tapasztalat?
Marad az olaj lehúzógyűrű csere?
Vagy?
Köszi!


ezek ilyenek, bár szerintem ez akkor is sok 1000 km alatt.
valószínű gyűrű lesz. mivel motorféknél nincs robbanás a hengerben, így nem is ég el a bekerült olaj, majd amikor újra gázt adsz, akkor a bekerült olaj nem tud teljesen elégni, ezért lökhet ki füstöt olyankor.
de ez a motor mindig is fogja enni az olajat, jobban, mint a többi. esetleg szelepszár szimmeringeket is lehet cserélni, de inkább a gyűrűvel lesz gond.


A szelepszár szimmeringeket is cserélték...
Ha a gyűrűt cseréltetek,feltétlenül fontos a csapágy csere is?
Mivel több szerelővel beszéltem,megoszlik a vélemény...
Viszont költségben nem mindegy..


szerintem nem kell, ha jó állapotú. de én nem vagyok szerelő.


van erről 1 jó cikk,érdemes elolvasni
http://injektor.hu/technikai-i...csipegetes

atomanti86 Elküldve: 2017-03-13 21:36 Izzítás vezérlõ

Hali..még ősszel cseréltettem izzítógyertyákat,kb -8,-10 fokig gond nélkül indult(e46 2.0d 110 KW) de ennél hidegebben nagyon nehezen 4-5 startolás..izzítás vezérlő lehet a ludas?

atomanti86 Elküldve: 2017-03-13 21:26 BMW kulcsok

Hali,sikerült leejtenem az egyik kulcsomat (E46) azóta nem működök a távirányító része de gond nélkül indít.Ajtót is nyitja elfordításra..Elcsúszhatott benne az aksi?

atomanti86 Elküldve: 2017-02-12 18:05 xenon próbléma.

Remil írta: Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám, hogy xenon lámpám foncsorját elvittem megcsináltatni, mert halványan világított. Fényezéskor viszont megolvasztották és teljesen eldeformálódott. Egyenlőre nem találok másik gyári xenon lámpát (D2S foglalatost) egyszerűen alig van belőle, az új meg horribilis árban van.

Az lenne a kérdésem, ha veszek egy hagyományos lámpát, akkor annak a foncsorját fel tudom e használni a xenonoshoz ha teljesen szétszedem a lápát?

Ha ezt nem lehet megoldani akkor a gyári xenonos lámpát kicserélném mindkét oldalon hagyományosra, viszont nem tudom ez mivel jár. Nekem például nincsen magasságállítóm a kapcsoló mellett, teljesen automata. Hogyan lehetne ezt megoldani?

köszönöm!


Lehet venni utángyártottat,nem pont olyan de megoldható(lásd a videón)..Nálunk Szlovákiában rendeltem,átszámitva kb 40 000 ft/párban de most már olcsóbbat is találtam..nézz körül magyar oldalakon.

www.youtube.com/watch?v=E9kqOiTD1S0

atomanti86 Elküldve: 2017-02-08 01:35 Gyári Xenon Lámpa

Tomi88 írta:
Remil írta: Sziasztok! E46 gyári Xenon lámpa szétszereléséhez szeretnék segítséget kérni. A foncsort szeretnénk felújítani, mert teljesen szét van égve. Milyen fogasokkal vagy szerszámokkal lehet teljesen leválasztani a foncsort a lámpáról, hogy az üres lemez maradjon? kellenek- hozzá spéci szerszámok?


Szia! Speciális szerszám nem kell hozzá, csak különböző méretű csavarhúzók, és egy kis bátorság a műanyagok szétpattintásához. Youtube-on vannak videók a szétszerelésről, azokat érdemes követni.


Arra figyelj hogy Bosch vagy ZKW mert nem ugyan az,mindkettőről találsz videót.Sok reményt ne fűzz hozzá,valószínűleg cserélni kell.

atomanti86 Elküldve: 2017-01-16 21:20 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: Erről van vkinek gyakorlati tapasztalat?
Vagy ez is a lehúzunk rólad még egy bőrt kategória?


fúúú már a szövegtől is rosszul vagyok
egy motor ha megfelelő olajat kap és megfelelő üzemanyagot, akkor nincs szüksége semmi varázslatra. na meg persze ha megkapja a kötelező karbantartásokat szervizeket.
oké mondhatod, hogy itthon nem a legjobbak az üzemanyagok, vagy kitudja milyen olajat veszel, vagy kitudja valóban jól dolgoznak-e a szervizben. de csodatevő szer nincs. ha valami sz@r, az nem lesz jobb löttyöktől.
nem beszéllek le róla, de mintha valami régi telesoppos adást hallgatnék, ahogy olvasom fel a szöveget.

Utána olvastam a neten és nagyon kamu szagú..
Eszem ágában nincs kipróbálni!


mekkora szöveg "intelligens mikrorészecskék, amelyek felszívódnak " mi ez vitamin?

atomanti86 Elküldve: 2016-12-26 13:01 Nem indul el

bikemano írta: Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.



A tartályban lévő üzemanyagpumpád elindul?engem az szivatott meg párszor mire rájöttem..a reléje kontakthibás volt

atomanti86 Elküldve: 2016-12-14 12:09 Bemelegedés

YELLOW írta:
atomanti86 írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta: egy ismerősnél láttam most a vese mögötti burkolaton, ilyen műanyag lezárót.
kevesebb levegő jut be a hűtőre. hamarabb melegszik, és tovább meleg marad a motor.


Ha jó a termosztát tök fölösleges, ha meg szar, akkor úgyis mindegy


hát így logikus, de valamit csak ér. elmondás szerint eddig 6-8km alatt melegedett be, most pedig 2km. és nem hül le olyan hamar. nem hiszem, hogy rossz lenne a termosztát. amúgy mindent cseréltet azonnal.


Azért vigyázni kell vele szerintem,kicsit jobb idő bemész városba és már rotyog is a hűtővíz..most már sok új autó tudja gyárilag nyitni zárni a hűtőrácsot..az jó megoldás


automata váltósnál, és talán az EU4-es 20d-knél is van záródó téma ott a hűtő mögött záródik, abból a szempontból talán jobb, hogy a hűtőt éri a menetszél.
igazából ha jó a termosztát, akkor a hűtőben addig úgy sem fordul meg a víz, amíg ki nem nyit. tehát ha bele gondolunk nem kellene, hogy jelentsen bármit is. de mégis jelent.
alulról a lökös felől kap annyi levegőt szerintem, ami kell. nyilván nem fogja 15-20 foknál bent hagyni.
mindegy én csak elmondtam mit láttam, bár azóta dereng, mintha lett volna ez már téma itt valahol.


az enyém eu3-as 20d kézi váltós..most megnéztem és abban is úgy van,a hűtő mögött zárva van hidegen.. jó tudni..de nincs is gondom a melegedéssel..de ezek már elektromosan is melegítik a vizet..

atomanti86 Elküldve: 2016-12-13 13:29 Bemelegedés

YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta: egy ismerősnél láttam most a vese mögötti burkolaton, ilyen műanyag lezárót.
kevesebb levegő jut be a hűtőre. hamarabb melegszik, és tovább meleg marad a motor.


Ha jó a termosztát tök fölösleges, ha meg szar, akkor úgyis mindegy


hát így logikus, de valamit csak ér. elmondás szerint eddig 6-8km alatt melegedett be, most pedig 2km. és nem hül le olyan hamar. nem hiszem, hogy rossz lenne a termosztát. amúgy mindent cseréltet azonnal.


Azért vigyázni kell vele szerintem,kicsit jobb idő bemész városba és már rotyog is a hűtővíz..most már sok új autó tudja gyárilag nyitni zárni a hűtőrácsot..az jó megoldás

atomanti86 Elküldve: 2016-11-30 12:42 320d Motor

atomanti86 írta: Sziasztok
E46 150 lovas(CR) diesel néha nehezen indul kb 4.-5.próbálkozásra
Hidegen és meleg motornál pöcre indul viszont részben kihűlt motornál(kb másfél óra állás) mostanában 3x eljátszotta velem hogy alig bírom bestartolni..nem tudom lehet-e ennek köze hozzá vagy csak véletlen..1 hónapja voltak cserélve az izzítógyertyák,azóta csinálja..jövő 7 vége fele viszem diagra,addig valakinek ötlet?


A szerelőm még nem ért rá..addig próbálkozok hátha rájövök..ott tarok h üzemanyag szivattyú nem indul ha ráadom a gyújtást ha viszont rákötök 12v-ot egyből megy..a szivattyúnak minden esetben indulnia kéne gyújtás ráadásakor??lehet olyan hogy ha érzékeli hogy van üzemanyag nyomás akkor csak időnként kapcsol?a biztosítékját még megnézem amint lesz időm..

atomanti86 Elküldve: 2016-11-25 18:42 320d Motor

Sziasztok
E46 150 lovas(CR) diesel néha nehezen indul kb 4.-5.próbálkozásra
Hidegen és meleg motornál pöcre indul viszont részben kihűlt motornál(kb másfél óra állás) mostanában 3x eljátszotta velem hogy alig bírom bestartolni..nem tudom lehet-e ennek köze hozzá vagy csak véletlen..1 hónapja voltak cserélve az izzítógyertyák,azóta csinálja..jövő 7 vége fele viszem diagra,addig valakinek ötlet?
« előző123következő »