laleeboy írta:
b_imi írta:
laleeboy írta:
b_imi írta:
laleeboy írta:
b_imi írta:
toki24 írta:
Elsőn mit állítottok?!
Kerékdőlés és összetartás állítható.
Elöl szerintem csak az összetartás állítható alapból, a dőlés nem (max állítható toronycsapággyal).
Az utánfutás is csak úgy ha eltolt a lengőkar végén a szilent és a toronycsapágy is (vagy ilyen irányba is állítható a toronycsapágy)
Hátul lehet alapból összetartást és dőlést is állítani
Ezt nem jól tudod.
Avass be
A lehetőségek 
Nem kell mindent elhinni amit a neten találsz
Ezt a leírást én is láttam már de ha ismered a gyári kerékdőlés értékeket (ami 1° 30' +- 15' normál futómű esetén, ha ülteted akkor ez az érték még nagyobb az ültetés mértékétől függően) akkor beláthatod hogy a leírásban megadott +- 18' éppen arra elég hogy a kaszni gyártási pontatlanságából adódó eltéréseket tűrésen belülre tudd állítani.
Ha már szedtél volna szét első futóművet(én már szedtem szét a saját kocsim első futóművét) és tudnád hogy amit ott lehet állítani az a toronycsapágy csavar (M
és a torony tetején levő furat (kb átm 9) közötti különbségből adódik, ami egy tényleges nagyobb dőléshez édeskevés.
Tehát ha ténylegesen nagyobb dőlést szeretnél akkor a lengéscsillapító toronyban levő végét nem 1 mm-el kell elmozdítani hanem adott esetben akár 1-2 Cm-el ehhez pedig állítható toronycsapágy kell
Pl ilyen
http://www.oktuning.hu/pics/karaszy11.JPG
ezzel dőlést lehet állítani
vagy ilyen
http://www.sziklai.hu/Pictures...age012.jpg
Amivel dőlést és utánfutást is tudsz adni
Részemről ennyi
PEACE
Én nem azt mondtam, hogy több fokot lehet állítani a kerékdőlésen, de lehet.
Inkább arra voltam kíváncsi, hogy az itt látott ültetések és eltolt ET értékek hogy vannak beállítva, mert gyári értéken szerintem nem OK.
Pár hónapja cseréltem lengéscsillapító szettet, úgyhogy van némi rálátásom, sőt azt is tudom, milyen egy állítható toronycsapágy.
