b_imi fórum hozzászólásai

b_imi Elküldve: 2016-05-29 22:12 kettõstömegü lendkerék

Mikolics írta:
b_imi írta:
Mikolics írta: Sziasztok! A kérdésem az volna hogy alapjáraton benyomtam a kuplungot a pedálút felénél elkezd zörögni sem fent sem benyomott állapotban nem csinálja. Leállításnál nem csattan. Mi lehet a gond?


kinyomócsapágy


Megijedtem kissé hogy kettőstömegű és kuplung csere lesz belőle. Köszönöm a gyors választ


Nálam is ez volt a baj de cseréltünk mindent.

b_imi Elküldve: 2016-05-29 10:59 kettõstömegü lendkerék

Mikolics írta: Sziasztok! A kérdésem az volna hogy alapjáraton benyomtam a kuplungot a pedálút felénél elkezd zörögni sem fent sem benyomott állapotban nem csinálja. Leállításnál nem csattan. Mi lehet a gond?


kinyomócsapágy

b_imi Elküldve: 2016-05-28 15:53 kettõstömegü lendkerék

kgy írta:
YELLOW írta:
kgy írta: Sziasztok!

E46 318i 143 lovas kiadásban van kettős tömegű lendkerék?


van


Ha kuplung cserekor nincs kicserélve tud valami galibát okozni?
Köszi!



Le kell ellenőrizni az állapotát. Ha jó akkor marad.

b_imi Elküldve: 2016-05-27 12:41 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
b_imi írta:
juhaszadika írta:
b_imi írta:
juhaszadika írta:

és csere után, van amit érdemes szem előtt tartani, a későbbi legjobb fékhatás elérése érdekében?



Mire gondolsz? Lehet az első 100m-en vészfékezni kell, tehát ennek a beszerelés pillanatától tökéletesen kell működni.


arra gondoltam, kell e pár komoly fékezést tenni, hogy jobban összekopjanak a betétek a tárcsákkal.



Ha minden OK, akkor erre nincs szükség.


pontosan a vészfékezést kellene kerülni, ha van rá lehetőség!!!
előbb be kell koptatni. rövideket és óvatosan kell fékezni. azaz 2sec fék után felengedni, majd újra nyomni. persze ha a forgalom engedi.


és ha nincs?

Van négy sík felület, ami vagy illeszkedik, vagy nem. Úgy kell összerakni, hogy 100%-os legyen. Egyébként ki se mehetsz a közúti forgalomba, ha nem jó az üzemi fék az autódon.

b_imi Elküldve: 2016-05-27 11:34 Féktárcsa és fékbetét

juhaszadika írta:
b_imi írta:
juhaszadika írta:

és csere után, van amit érdemes szem előtt tartani, a későbbi legjobb fékhatás elérése érdekében?



Mire gondolsz? Lehet az első 100m-en vészfékezni kell, tehát ennek a beszerelés pillanatától tökéletesen kell működni.


arra gondoltam, kell e pár komoly fékezést tenni, hogy jobban összekopjanak a betétek a tárcsákkal.



Ha minden OK, akkor erre nincs szükség.

b_imi Elküldve: 2016-05-27 11:25 Féktárcsa és fékbetét

juhaszadika írta:

és csere után, van amit érdemes szem előtt tartani, a későbbi legjobb fékhatás elérése érdekében?



Mire gondolsz? Lehet az első 100m-en vészfékezni kell, tehát ennek a beszerelés pillanatától tökéletesen kell működni.

b_imi Elküldve: 2016-04-19 13:39 Megvegyem? Vegyek ilyet?

m87z írta:

Hirdetésbe szerepel...amúgy az enyémet is ugyanígy hirdették anno kb. ezekkel az extrákkal aztán én hülye nem néztem meg, hogy tényleg benne vannak e, utólag mindig okos az ember.. de lehet valami kókány megoldással ebbe beleszerelték mégis


Ez a "hirdetésben szerepel" kb. olyan, mint amikor vizesen lefotózzák az autót. Egyszer jártam így, kerestem a kereskedésben a hirdetett csili-villi autót. Erre a kereskedő: itt van, ez az. Olyan matt volt, mint az iskolatábla.
Gondolom úgy volt vele, ha már elmentem, úgyis veszek valamit...hát nem jött össze.

b_imi Elküldve: 2016-04-19 11:26 E46 karosszéria, lámpák, indexek

TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Le szeretném cserélni a gépen a hátsó lámpákat, az oldalindexeket, meg a két első indexet. (mindegyik sárga, és fehéret akarok) Érdemes utángyártottat venni? Befog illeszkedni rendesen? Erre gondoltam először:

http://www.tuning-tec.hu/BMW-E...a-d791.htm

De néztem gyárit is:

http://racingbazar.hu/alkatres...k._e46_bmw

Akinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban, szivesen meghallgatnám.


Általában az utángyártott lámpáknál a párásodás és a minőség szokott problémát okozni. Van amiből hiányzik az E jelzés is.
Én a gyári szettet venném meg. Persze meg kell azt is nézni.

b_imi Elküldve: 2016-04-18 21:31 Megvegyem? Vegyek ilyet?

m87z írta:
b_imi írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

A következő autó tetszett meg nagyon:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...k-10061730

Külső-belső állapota nagyon megnyerő.Kérdés hogy Ti hozzáértők láttok-e rajta vmit amit az átlag nem?Tényleg remek formának örvend friss olajcserével.
Kérdés h megbízható,hosszú távokra alkalmas Aból Bbe oda is érő autóról van-e szó.


Vagy még ez is tetszik:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ol-9997119

Tudom 1 millával több,de annyival jobb és megbízhatóbb is?

Előre is köszi FAN-ok!

Üdv.



Az elsőtől nem sajnálták a szilikont Az eleje, hátulja nem áll valami jól, ráadásul a fara mintha PS-el javítva lenne. A küszöbborítások is lógnak. Motortérben is van egy-két érdekes dolog...



A leírásban manuális 6 fokozatú sebességváltó szerepel, a képeken pedig csak 5 sebességes a váltó...tudom van belőle 5 sebességes is...




Az ablaktörlők alatti műanyag is elég gatya már, az első ajtókban lévő magassugárzó rácsáról nem is beszélve. A jobb első sárvédő is érdekesen áll, stb...

b_imi Elküldve: 2016-04-18 20:58 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Whole01 írta: Sziasztok!

A következő autó tetszett meg nagyon:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...k-10061730

Külső-belső állapota nagyon megnyerő.Kérdés hogy Ti hozzáértők láttok-e rajta vmit amit az átlag nem?Tényleg remek formának örvend friss olajcserével.
Kérdés h megbízható,hosszú távokra alkalmas Aból Bbe oda is érő autóról van-e szó.


Vagy még ez is tetszik:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ol-9997119

Tudom 1 millával több,de annyival jobb és megbízhatóbb is?

Előre is köszi FAN-ok!

Üdv.



Az elsőtől nem sajnálták a szilikont Az eleje, hátulja nem áll valami jól, ráadásul a fara mintha PS-el javítva lenne. A küszöbborítások is lógnak. Motortérben is van egy-két érdekes dolog...

b_imi Elküldve: 2016-04-15 21:45 Futómû és hibái

YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
pneurob írta:
p2010 írta:
YELLOW írta:
pneurob írta:
p2010 írta:
p2010 írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy e60-ast, és most próbálom rendbehozni, amit rendbe kell hozni. Az első tétel az első szilentek. Azt látom a neten, hogy több cég terméke is elérhető az árkülönbségek pedig elég nagyok.

Kérdés : mi a tapasztalat, melyiket érdemes megvenni?


Köszönöm a tanácsot. Kipróbálom a Lemfördert. Remélem nekem is kibír egy százast.


Ha nem akarsz többé a szilentekkel foglalkozni, ilyet tegyél bele, nem szokott tönkremenni.
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj



úgy hallottam, hogy a powerflex-ek szétporladnak.
15 ezerből legyártanak poliuretánt párban!!! én ezt választottam


Hol érdemes ilyen poliuretán cuccot gyártatni?


Nem kell gyártatni, az angolok gyártják profi minőségben Powerflex márkanéven. Van pár szilent, ami nagyon kelendő E46-ba, még eggyel sem volt baj.
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj



nem fogok veled vitázni ezen, nyilván mivel árulod a PowerFlex-et ezért nem fogsz róla rosszat mondani, ha tudnál, akkor sem.
de már nem igaz az állításod, hogy sosem volt baj vele. lehet amit te eladtál azokkal nem, én meg láttam full gyári autóban, sőt mi több a kezemben fogtam a tönkrement PowerFlex-et.
mint írtam én is majdnem ezt vettem. de olcsóbban legyártattam és egyenlőre az is jó. akkor minek fizessek többet valamiért, ha ugyanolyan jó?
ha rossz lenne, nem foglalkoznának a gyártásával itthon sem.


6 éve van Powerflex az autómban. Egyszer szedtem ki, megtakarítottam, újra kentem és ennyi. Azóta is kiváló.
Talán az lehet a hiba oka, hogy beszerelésnél elmarad az elemek kenése. Könnyen megszorul és akkor tönkre is megy, Aki erre figyel, annak szerintem nem megy tönkre.


ezt a részét nem tudom. azt tudom, hogy a tulaj mindenre odafigyelt, szerintem ő maga szerelte be, mérnök is, meg sok mindent csinált magának az autón, karbantartás ilyesmi. nem is voltak vele gondok.
mondom én akkor döntöttem úgy, hogy olcsóbban legyártatom, aztán meglátom az milyen. ezt megkenték. viszont azt nem tudtam, hogy ezeket célszerű kenegetni. lehet azért nem mondják, hogy egy idő után csak kelljen újat venni.


Azért kapja rendesen a koszt és a két felület közé egy idő után bemegy a por. Na meg az a kenőanyag mennyiség, ami a csomagban van elég kevés.

b_imi Elküldve: 2016-04-15 21:34 Futómû és hibái

YELLOW írta:
pneurob írta:
p2010 írta:
YELLOW írta:
pneurob írta:
p2010 írta:
p2010 írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy e60-ast, és most próbálom rendbehozni, amit rendbe kell hozni. Az első tétel az első szilentek. Azt látom a neten, hogy több cég terméke is elérhető az árkülönbségek pedig elég nagyok.

Kérdés : mi a tapasztalat, melyiket érdemes megvenni?


Köszönöm a tanácsot. Kipróbálom a Lemfördert. Remélem nekem is kibír egy százast.


Ha nem akarsz többé a szilentekkel foglalkozni, ilyet tegyél bele, nem szokott tönkremenni.
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj



úgy hallottam, hogy a powerflex-ek szétporladnak.
15 ezerből legyártanak poliuretánt párban!!! én ezt választottam


Hol érdemes ilyen poliuretán cuccot gyártatni?


Nem kell gyártatni, az angolok gyártják profi minőségben Powerflex márkanéven. Van pár szilent, ami nagyon kelendő E46-ba, még eggyel sem volt baj.
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj



nem fogok veled vitázni ezen, nyilván mivel árulod a PowerFlex-et ezért nem fogsz róla rosszat mondani, ha tudnál, akkor sem.
de már nem igaz az állításod, hogy sosem volt baj vele. lehet amit te eladtál azokkal nem, én meg láttam full gyári autóban, sőt mi több a kezemben fogtam a tönkrement PowerFlex-et.
mint írtam én is majdnem ezt vettem. de olcsóbban legyártattam és egyenlőre az is jó. akkor minek fizessek többet valamiért, ha ugyanolyan jó?
ha rossz lenne, nem foglalkoznának a gyártásával itthon sem.


6 éve van Powerflex az autómban. Egyszer szedtem ki, megtakarítottam, újra kentem és ennyi. Azóta is kiváló.
Talán az lehet a hiba oka, hogy beszerelésnél elmarad az elemek kenése. Könnyen megszorul és akkor tönkre is megy, Aki erre figyel, annak szerintem nem megy tönkre.

b_imi Elküldve: 2016-02-07 11:38 Ékszíj tárcsa

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Peti1012 írta: Leszedtem az èkszijakat kicserèltem a görgöket feszítőt. Nem tudom vissza tenni a szíjjat.hol hibáztam?


Jó irányba vitted a szíjat?! Illetve összemérted a régivel hogy "egyforma" legyen!
A feszítő jó irányba van rajta?! Ezeket nézd meg!
Legalsó képen látható!

http://www.milanuncios.com/mot...094668.htm


már sikerült neki, privátban megkeresett, mondtam írja le ide a fórumra, hogy sikerült, vagy mi volt a gond. bár még nem olvasta el azt a privát üzit.


Oksa! Köszi!
Lehet csak elnézett valamit!


lassan nekem is lehet cserélni kellene, bár eddig nem tapasztalok semmit ami utalna a cserére.
nekem eszembe jutott, sőt meg is írtam neki, hogy mintha úgy kellene felrakni, hogy a feszítőt nyomni kell és úgy felrakni a szíjat. két emberes munka. de nem írta rá, hogy így csinálta volna. kíváncsi vagyok azért.


A legegyszerűbb szétszerelés előtt csinálni pár fotót. Sokszor megkönnyíti a melót.

A feszítőt valóban nyomni kell, mert a vezető görgő túl közel van.

b_imi Elküldve: 2016-02-05 23:03 Társalgó

Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:

Semmiféle hülyeséget nem írtam.Az a te bajod,hogy nem tudsz olvasni


Hát persze, úgy van, mesélj még...


...nyald ki a seggét Y barátodnak...


Szerintem vegyél vissza!

b_imi Elküldve: 2016-02-05 22:45 Társalgó

Bitu79 írta:

Semmiféle hülyeséget nem írtam.Az a te bajod,hogy nem tudsz olvasni


Hát persze, úgy van, mesélj még...