b_imi Elküldve: 2013-12-03 11:25 Üzemanyag fogyasztás
b_imi Elküldve: 2013-12-03 11:25 Üzemanyag fogyasztás
b_imi Elküldve: 2013-11-24 20:11 Üzemanyag fogyasztás
hancurozo írta:
Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.
b_imi Elküldve: 2013-11-24 08:48 Üzemanyag fogyasztás
b_imi Elküldve: 2013-11-06 17:36 Ablaktörlõ lapát
csbalu írta: Srácok...
Olyan szinten tele a t*köm ezzel az ablaktörlős sztorival hogy el sem tudom mondani.
2 éve van meg a kocsi és már egy valag lapátot vettem rá de egyik sem volt jó, sőt van olyan ami megkarcolta a szélvédőmet....
A story ott kezdődik hogy cserés volt a szélvédőm és az előző tulaj volt olyan kedves spórolva vagy nem spórolva de egy utángyártottat tett be.
Ennek vagy nem ennek a következményeképp a vezető oldali lapátom a szélvédő közepén nem töröl, mintha nem nyomná oda rendesen azt a rohadék lapátot, vagy nem olyan lenne a formája amilyennek kéne lennie.
Vettem már rá szilikonosat, meg minden félét, de mielőtt most ismét vennék, kikérem a tanácsotokat.
A realoem gyárinak ezt hozza rá:
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45
A Schmiedmann-nál ezt ajánlják:
http://www.schmiedmann.hu/hu/b...1619071613
Nem akarok kidobni 10ft-ot a kukába ha nem muszály, segítsetek légyszíves!
Kinek mi vált be? mi töröl rendesen? Visszaolvastam a témát, de egyértelmű válaszokat sosem kaptam.
Ja és pontosan mekkora is kell akkor rá?.........
Üdv
Balu
b_imi Elküldve: 2013-09-06 18:56 Fûtõventillátor
anubisz írta:b_imi írta:anubisz írta:
Megmondtam, ugyanis oda rengeteg por megy be, leégni meg nem igen szokott.
Nem használsz pollenszűrőt?
gondolod ő de használt? mégis tele volt szarral. Nem gondolod, hogy ez egy légmentesen zárt rendszer.Akkor még nem szedtél szét ilyet. Mikor csak benézel a pollenszűrő tartó alatt és látod a csappantyúkat. Szerinted a motortér felől nem megy be oda levegő? Kicsit dilettáns volt a kérdés Szerintem az a pollenszűrő van is,meg nem sokat ér is. Mint a rossz szag érzékelő, hogy akkor lezár.
http://www.e46fanatics.com/for...1277862569
Persze el van takargatva, itt, ott, de a szálló por ellen halottnak a csók. Azért ez mégse egy 2012 GT csak egy 13 éves típus.
b_imi Elküldve: 2013-09-06 13:30 Fûtõventillátor
b_imi Elküldve: 2013-09-06 12:36 Fûtõventillátor
anubisz írta:
Megmondtam, ugyanis oda rengeteg por megy be, leégni meg nem igen szokott.
b_imi Elküldve: 2013-09-01 16:16 Kézifék beszakadt....avagy a megszorult bal hátsó kerék
Pocses írta:b_imi írta:Pocses írta: Na meglett a hiba. A hátsó lemez ami burkolja a fékdobot hátulról, az alsó fékpofa csavarja kiszakadt a lemezből és ezáltal eltudott fordulni oldal irányba és hozzáért a dobhoz. Tettem másik csavart alátét mindkettő oldalról, ráhúztam az anyát, vissza a fékpofa csavarra a rugót, rá szintén alátét + anya lepontoztam a végét így nem csavarodhat le.
Annak a rögzítő elemnek pont az a lényege, hogy el tudjon mozdulni. Ha fixen rögzítetted az nem jó.
Mivel erősebb, azaz nagyobb átmérőjű csavart tettem bele, ezért marófejjel kitágítottam a fékbetéten a furatot ugyanúgy kosárgörbe alakban. Így van mozgása bőven minden irányban.
b_imi Elküldve: 2013-09-01 16:07 Kézifék beszakadt....avagy a megszorult bal hátsó kerék
Pocses írta: Na meglett a hiba. A hátsó lemez ami burkolja a fékdobot hátulról, az alsó fékpofa csavarja kiszakadt a lemezből és ezáltal eltudott fordulni oldal irányba és hozzáért a dobhoz. Tettem másik csavart alátét mindkettő oldalról, ráhúztam az anyát, vissza a fékpofa csavarra a rugót, rá szintén alátét + anya lepontoztam a végét így nem csavarodhat le.
b_imi Elküldve: 2013-09-01 09:21 Kézifék beszakadt....avagy a megszorult bal hátsó kerék
Pocses írta: Hy!
Tegnap észrevettem, hogy a bal hátsó kézifékem befog menet közben, mikor megálltam már fékszag és enyhe füst volt a keréknél. Ma ránézek mindenképp, esetleg tapasztalat mit nézzek meg mi lehet a hiba okozója.....
Köszi!
b_imi Elküldve: 2013-08-31 08:56 Karosszéria (javítás?)
anubisz írta: Valaki tudna segíteni fényezés ügyben? Lehetőleg aki ért hozzá.
Rendelek gyári színkódos sprés festéket, gondolom lefújom az első lököst. Nincs kedvem leszerelni, elvinni 3 nap, hazahozni, újra felrakni. Persze a kocsit se otthagyni.
Elkaptam egy nyulat a múltkor, kicsit megrepedezett a festék,ahogy torzult a ütközéskor a műanyag, de nem sérült.
Ilyenkor nem kell alapozni,meg ilyesmi, csak felcsiszolom, és mehet rá a festék, meg a lakk?
Mennyit kell lecsiszolni? a régi lakkot a régi festék rétegig? és milyen csiszolót használjak, milyen sorrendbe.
Utána zsírtalanítás, mondjuk lakkbenzinnel, és mehet rá a festék? Milyen finomságú csiszolókat használjak? A lökös nem sérült csak át kell fújni a kavicsok miatt.
Előre is köszönöm, aki leírja mit, hogy csináljak precízen.
b_imi Elküldve: 2013-08-30 22:57 Lengéscsillapitó
YELLOW írta:b_imi írta:
Szerintem te nem érted a lényeget. A lengéscsillapító nem hidraulika munkahenger! A lengés csillapítására szolgál. A hatásfoka függ a benne lévő olaj mennyiségétől (és még sok más tényezőtől), de ez nem befolyásolja az autó magasságát.
erre utalok én is. csak szélsőséges esetet akartam vázolni, hogy mikor befolyásolhatná, de akkor annak milyen jelei lennének.
a lényeg, ai a lényeg, hogy az autó magasségét a rugó határozza meg. a gátló csak akkor tudja, ha a rugótartó tányér más pozícióban van. lásd pl KW variante, ott idézőjelben a tányért állítod, mert ugye a rugón sem lehet rövidíteni a nulláig. mert akkor már nem rugó
de ha nickname lemérte volna, hogy a tányér egyforma helyen van.e, akkor lennénk előbbre.
viszont ha ugyanott van a rutartó tányér, akkor nem tudom mitől magasabb. (mert ugye az olajnyomásos téma nem következhet be, ezt akartam magyarázni, mert azt észre venné, akkor hogy nem csillapít, csak pattog az autó)
b_imi Elküldve: 2013-08-30 22:38 Lengéscsillapitó
YELLOW írta:Csacsa12 írta:YELLOW írta:hancurozo írta:YELLOW írta:
há ezt mondom, hogy nem összenyomható... ezt hoztam összefüggésbe a teló szárával, hogy hogyan lehetne magasabb. de ahhoz pont a foyladék tartaná az autó súlyát nem a rugó. és ha így lenne, emiatt lenne magasabb, akkor le nem lehetne nyomni az autót a telónál.
erre írtam, hogy a rugótányér van máshol, és ebben különböznek a sport szettek a gyáritól. mert korábban írták, meg mondták, hogy tudnak telószárat rövidíteni, de annak semmi értelme nincs, attól nem ül meg az autó, csak a teló működési munkapontja megy el.
Nem ezt mondtad. Téged idézve: "mert az olaj full összenyomódott benne tulajdonképpen az olaj tart"
Szerintem nincs máshol a rugótányér. És a teló is emel az autón. Ha veszel egy új csillapítót, az összenyomott állapotban rögzítve van. Ha leveszed a rögzítést, a teleszkóp szára megindul kifelé. (az a nyomás bőven elég 10-20mm emeléshez)
Szerintem fogalmad sincs a modern lökésgátlók működéséről, és a fórum nem alkalmas arra, hogy elmagyarázza valaki akinek esetleg iskolában több órán keresztül tanították. (ezért szerettem volna befejezni, mert nem értem az összefüggéseidet)
olaj összenyomódik. igen ameddig tud. igen megindul kifelé a teló, de az egy autó negyed súlyát nem bírja el, ha negyeddel számolunk gátlónként...
nagyjából sejtem milyen lehet egy gátló, akár egy bringában. ott is van szimplán levegős teló, igaz ott kisebb súly van, meg picit más a rendszer. nem is nagyon valók sokra, csak könnyű bringához könnyű terepre. a keményebb telókban belül, vagy egy szárban, vagy mindkettőben rugó is van. plussz lehet mellette olaj csillapítás, vagy levegő.
"olaj összenyomódik" >> hát az nem fog, semeddig, legalábbis ebben a naprendszerben. Nem kéne ekkora tévinformációkkal szórakoztatni a nagyérdeműt.
őőő, igazatok van. bocs! most gondoltam át.
akkor úgy mondom, hogy az olaj, átmegyek a szelepeken, de ugye mindkét oldal véges, tehát nem tud majd menni egy bizonyos út után. akkor van olyan, hogy "koppan" a teló. de ez nem tud bekövetkezni ha a rugók hozzá vannak hangolva. ha hoszabb a szár, akkor rá megy az autó súlya, hamarabb telítődik az egyik oldal, ahova összenyomáskor megy az olaj. de ekkor nem lehetne libegtetni már az autót, és iylenkor tart a teló. de az a nyomás ami ekkor van, valahol majd el kell emnjen, aztán egy szelep majd elenged, egy idő után. de 1-2 centi telószár hosszúság különbség esetén iylen nem hiszem, hogy előfordulhat. több különbség meg nincs. erre írtam, hogy nickname autója nem a telószár hosszúságának öbblete miatt lett magasabb, mert gondolom az autó mozdul ha rányom. akkor pedig mivel a rugó ugyanaz maradt, csak a rugótányér lehet más helyen. gondolom a teló alsó szárát a tartóbakba csak rendesen belerakták...
szerk.: vagy ha nincs benne annyi olaj, akkor meg szár ütközik fel a házba de a rugó miatt ez sem következhetne be.
sajnos jobban nem tudom körbe írni mire gondolok. mindegy, nincs kedvem rajzolgatni
b_imi Elküldve: 2013-08-29 19:42 Társalgó
Puli írta: FONTOS!!!
Urak, honnan tudnám a lehető leggyorsabban beszerezni az alábbi alkatrészeket?
EGR Tömítések (11712249885)
EGR Bilincs (11717786146)
Szivattyú Nyomócső tömítés(+gumigyűrű is kell) ("07119963150,"07119963200)
Előre is köszi!
b_imi Elküldve: 2013-08-29 19:24 Társalgó
YELLOW írta: érdekesség képpen, nem csak az autópiac tré. ezt ma kaptam.
majd biztos megsajnálom, hogy sajnos csak 50ezre van. nem hiszem el, hogy valaki nem szórakozik és komolyan ír egy ilyet, mikor már szinte szájbarágok mindent a hirdetésben. majd egy 3000 euro-s bringát 50-ért oda adok biztos. ha az 5-ös után van még egy nulla, akkor viszont oks a téma, de kétlem
kedves hirdető, az tutti nem, de nem hülye
"p**z.d**i@freemail.hu - [TestBike Bolha] KONA Stab Deluxe (200 gyári komplett eladó
Helló kedves Hírdető !
Érdekelne eladó biciklije, de sajnos csak 50 000 ft-om van rá.
Annyiért oda adná?
Várom mielőbbi visszajelzését, üdvözlettel D**i !
--
Ezt a levelet a TestBike Bolháról küldték
TestBike Bolha - Ingyenes kerékpáros apróhirdetés portál
http://bolha.testbike.hu"