b_imi fórum hozzászólásai

b_imi Elküldve: 2020-09-04 08:37 Kardántengely és társai

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:

Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze



Ehhez csak annyit, nálam elöl volt egy érdekes hang amit, mint kiderült, a hátsó kardánkereszt okozott. Elvezette a kasztni. Le kell venni a kardánt, megnézni rendesen mindent. Ez nem kerül semmibe.

Köszönöm. M43tub16-hoz kardánkereszt első és hátsó cikkszámot (Oem-ben nem taláom külön,hátha szükség lesz rá)? A másik kérdésem hogy hátul ott van a helye a lengőkarban a stabilizátor rúdnak viszont nincs benne,a stabilizátor rúd hátul nem mindegyik kasztnihoz van vagy az enyémből hiányzik,nem értem..?


A kardánhoz nincsenek javító elemek, így vagy veszel újat, vagy felújíttatod. Én az utóbbit javaslom.
A stabrudat lehet kivette valaki belőle?


így nincs ami kopogjon...

Mármint hátsó stabpálca? Oem-szerint nem is látok hozzá a rajz szerint,fura..

https://www.realoem.com/bmw/en...Id=33_0840 Lehet csak az fl utánikban van vagy mert kis köbcentis valós 1.6-os?


akkor nem lenne ott a tartókonzol se. biztos, hogy kell lennie. ennek semmi köze a motorhoz. legalábbis én nem tudok ilyenről.

A videón ahol az újjamat dugdosom a lnegőkarba valóban ott a helye de eddig kétszer műszakiztattam és csak most vettem észre,csak szóltak volna vizsgán ha hiányozna


egy műszakis nem feltétlen tudja, hogyan épül fel a futómű a BMW-nél. ha nincs ott, nem tud rajta mit megnézni. mivel a rugózásba a padon nem nagyon szól bele, látni nem látja a szilent állapotát, mivel nincs ott, így azt hiszi nem is kell. mondom, ha nem kellene bele, azok a fém fülek nem lennének a lengőkarra felcsavarozva. azt szimplán kivették, ahelyett, hogy cserélték volna.

Igen de lehet a fülek csak opcionálisak,abból ki indulva hogy az Oem-se ad ki a robbantott ábrán hozzá stabrudat https://www.realoem.com/bmw/en...Id=33_0840 de a fül az persze ott van de persze nem mondom hogy nincs igazad de ugyanilyen évjáratú Fl előttieket kéne lecsekkolni hogy vajon nekik is ott van-e vagy sem. (A másik jó dolog ha nincs ott hogy a féltengelyt könnyebb ki venni )



https://www.realoem.com/bmw/en...&sg=45

b_imi Elküldve: 2020-09-03 12:49 Kardántengely és társai

John írta:
b_imi írta:
John írta:

Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze



Ehhez csak annyit, nálam elöl volt egy érdekes hang amit, mint kiderült, a hátsó kardánkereszt okozott. Elvezette a kasztni. Le kell venni a kardánt, megnézni rendesen mindent. Ez nem kerül semmibe.

Köszönöm. M43tub16-hoz kardánkereszt első és hátsó cikkszámot (Oem-ben nem taláom külön,hátha szükség lesz rá)? A másik kérdésem hogy hátul ott van a helye a lengőkarban a stabilizátor rúdnak viszont nincs benne,a stabilizátor rúd hátul nem mindegyik kasztnihoz van vagy az enyémből hiányzik,nem értem..?


A kardánhoz nincsenek javító elemek, így vagy veszel újat, vagy felújíttatod. Én az utóbbit javaslom.
A stabrudat lehet kivette valaki belőle?

b_imi Elküldve: 2020-09-02 22:38 Kardántengely és társai

John írta:

Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze



Ehhez csak annyit, nálam elöl volt egy érdekes hang amit, mint kiderült, a hátsó kardánkereszt okozott. Elvezette a kasztni. Le kell venni a kardánt, megnézni rendesen mindent. Ez nem kerül semmibe.

b_imi Elküldve: 2020-09-02 22:08 Kardántengely és társai

John írta:
b_imi írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta: Sziasztok.Kardánfelfüggesztőm csereérett lesz lassan viszont a haver azt mondt ki cseréli nekem de nem mind1 hogy alu vagy fém viszont ahhoz le kéne bontanom a hővédőt és se aknám se semmi ráadásul kétszer kéne akkor bontani... Hogy tudom kideríteni melyik van alatta?
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129


Sziasztok.Lehet nem is a kardánfelfüggesztőm búg.Ha jobbra élesebb kanyarban szinte elmúlik a zakatolás akkor ez hátsó kerékcsapágy? Ugye nem? Az szívás cseréltetni


szerintem a csapágy (kerék) nem kattog, hanem búg vagy sípol.
kanyarban azért múlhat el, mert a szilentek ki van, agy az egész kardán elmozdulhat és mondjuk a kardánkeresztbe befeszül, ezért megszűnik. nálam is van valami, de nem fogom nyomozgatni. mindent cserélni fogok szerintem. mert az idő megeszi ezeket. sok 100ezer lesz... de ha meg akarom tartani, akkor nem érdekel... még ezt kell eldöntenem. a km nem sok, belül patika, de a kor miatt, az öregedő alkatrészek mennek sorra tönkre. pl most az ablakmosótartály motorjánál lévő tömítés engedhette el magát... tartály nem repedt, úgy látom onnan engedi el. folyamat jönni fognak ezek elő.

Hogy mondjam,olyan hang jön hátulról ami fokozatosan a sebességgel arányosan hátulrol szaggatva de búgó hangja van nem recseg hanem olyan belül mint amikor el megy melletted egy gőzmozdony tudod olyan "vuhh vuhh vuhh vuhh"-hang. megpróbálok belinkelni a hangjárol videót.Viszont mit is mondasz csapágy vagy a kardánfelfüggesztő?



https://youtu.be/Kn4rN0RvBoM

Megrángattam a levegőben a két kereket de a kerékcsapágyam nem kotyog viszont féltengely oldalirányba mozoghat ennyit? Az egyik kottyan is.A másik kérédsem hogy hátul hiányzik a stabilizátorpálcám vagy nem mindegyik ben van? Ugyanis a felfogatás helye ott van a lengőkaromban... https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be



cikkszám alapján acél van benne. Ez a hang lehet kardánkereszt vagy difi is. Szerintem a féltengely jó.


Köszönöm.Mennyire mehetek vele messze például pályát felejtsem el míg nincs kicserélve? A kardánfelfüggesztő acél lenne? Nekem vagy 3 félét írhttps://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129 Biztos nem Automatához kell az acél? Enyém manuál



Igaz, az alu lesz a jó. (26127501257) Meg kéne nézni mi a baj, mert ha a csapágy így szól az nem tart sokáig és ha az megszorul akkor szívás. Nem járnék így vele.

b_imi Elküldve: 2020-09-02 18:59 kettõstömegü lendkerék

PTamas7894 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Az lenne a kérdésem, hogy benzines N42b20a kettőstömegűje kb mennyi kilométert bír?

Az autóban most van 278 ezer Km, amiből 12 ezret tettem én bele, viszont lassan cserélni kell a kuplungot, mert már eléggé magasan fog, illetve néha előfordul, hogy kicsit ráz is elindulásnál. A kettőstömegű felől nem hallok, nem érzek semmi rendelleneset. Igazából csak kíváncsi lennék hogy vajon előző tulaj cserélt-e már benne, vagy még a gyárival futhat. (remélem kuplungcserekor nem kell majd azt is cserélnem)

Köszi előre is!


használatfüggő. de szerintem ennyi km-nél már gyanúsan cserélni kell, ha gyári van még benne. a rázás, nem csak amiatt lehet. hanem hardy vagy difi tartó szilent miatt is akár.
csinálj két leállítást, egyet benyomott kuplunggal és egyet kuplung nyomás nélkül. ha más a hang, kuplung nélkül csörömpöl, akkor cserés. célszerű fal mellett állni, mert az jobban adja vissza a hangot. vagy lassan lenyomva,, vagy felengedve, ha veri a talpad, az is lehet egy jel.




Yellow-nak igaza van,hasznalatfuggo.
Nekem bar dizel de 278e-nel kellett cserelni kompletten,mert elrugtam es a kuplungnal eltort egy ket dolog.A tarcsa is eleg kopott volt.
500-ba fajt...
Gyari volt benne.


Jut eszembe razott nekem is elindulasnal de csak hideg motornal.
Csere utan megszunt.


Köszi szépen a válaszokat. Kipróbáltam Yellow amit írtál, teremgarázs helyemen 2 oldalról is van fal szóval szépen vissza tudja verni, de nem hallottam semmmi különbséget.
Kuplungcsere után megírom majd, hogy kellett-e cserélni


Jobban jársz ha kicseréled az egészet. Ha nincs a szettben a csavarkészlet akkor azt külön rendeld meg. Fontos, hogy azt is cseréld.

b_imi Elküldve: 2020-09-02 18:49 Kardántengely és társai

John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta: Sziasztok.Kardánfelfüggesztőm csereérett lesz lassan viszont a haver azt mondt ki cseréli nekem de nem mind1 hogy alu vagy fém viszont ahhoz le kéne bontanom a hővédőt és se aknám se semmi ráadásul kétszer kéne akkor bontani... Hogy tudom kideríteni melyik van alatta?
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129


Sziasztok.Lehet nem is a kardánfelfüggesztőm búg.Ha jobbra élesebb kanyarban szinte elmúlik a zakatolás akkor ez hátsó kerékcsapágy? Ugye nem? Az szívás cseréltetni


szerintem a csapágy (kerék) nem kattog, hanem búg vagy sípol.
kanyarban azért múlhat el, mert a szilentek ki van, agy az egész kardán elmozdulhat és mondjuk a kardánkeresztbe befeszül, ezért megszűnik. nálam is van valami, de nem fogom nyomozgatni. mindent cserélni fogok szerintem. mert az idő megeszi ezeket. sok 100ezer lesz... de ha meg akarom tartani, akkor nem érdekel... még ezt kell eldöntenem. a km nem sok, belül patika, de a kor miatt, az öregedő alkatrészek mennek sorra tönkre. pl most az ablakmosótartály motorjánál lévő tömítés engedhette el magát... tartály nem repedt, úgy látom onnan engedi el. folyamat jönni fognak ezek elő.

Hogy mondjam,olyan hang jön hátulról ami fokozatosan a sebességgel arányosan hátulrol szaggatva de búgó hangja van nem recseg hanem olyan belül mint amikor el megy melletted egy gőzmozdony tudod olyan "vuhh vuhh vuhh vuhh"-hang. megpróbálok belinkelni a hangjárol videót.Viszont mit is mondasz csapágy vagy a kardánfelfüggesztő?



https://youtu.be/Kn4rN0RvBoM

Megrángattam a levegőben a két kereket de a kerékcsapágyam nem kotyog viszont féltengely oldalirányba mozoghat ennyit? Az egyik kottyan is.A másik kérédsem hogy hátul hiányzik a stabilizátorpálcám vagy nem mindegyik ben van? Ugyanis a felfogatás helye ott van a lengőkaromban... https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be



cikkszám alapján acél van benne. Ez a hang lehet kardánkereszt vagy difi is. Szerintem a féltengely jó.

b_imi Elküldve: 2020-08-06 15:09 Segítség, beázik az autóm!!!!

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.


az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

Az igaz hogy cseréltem már magamnak jobb első abalkemelőszerkezetet és meg kellett bontanom a még bontatlan szigetelést a kárpit mögött de vissza tettem bár ragasztót nem használtam de ennyi be tudna folyni ott? CSak az a baj ha nyitott ajtónál locsolom akkor mivel enyhén felfelé áll az ajtó (Ha jobban megnézed mint kézi mosó után ha be szállsz és nyitott állapotban az ajtó aljára sasolsz akkor is látható hogy előre vezeti nyitott állapotban a vízet.) nyitott állapotban mint mindegyik így előre vezeti a vízet a zsanérok irányába egyenesen a küszöbhöz így nem kizárható hogy most honnan is szivárog,majd kiderítem csak mostanában hogy itt a jóidő vagyok olyan régimódi hogy ha lehet inkább Simsonozom
(De csak mert 3-év alatt a főút szét van bontva és nincs aszfaltozva és nem azért cseréltettem lengőkarokat elől hogy havonta tönkre menjenek,sajnos csak ha muszáj akkor hozom ki a kocsit,sajnos.... )



Elég ha egy kis helyen nem tapadt vissza, vagy ha hiányzik a patentről a tömítőgyűrű befolyik a víz. Ritka szar megoldás ez. Én meguntam és körbehúztam szilóval az alsó felét. Így is lehet szerelni ha kell de legalább nem ázik be.

b_imi Elküldve: 2020-07-14 21:00 Gumiméret-futómû

YELLOW írta:
b_imi írta:
rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta: Sziasztok!
E46-omat tavaly vásároltam 17" felnikkel, 225/45 gumik voltak rajta, eléggé nullássak, és az volt vee a tapasztalat, hogy az autó össze-vissza ment az úton, nyomvályúból szó szerint alíg lehetett kihozni az autót, a kormányt tépte ki a kezemből, szó szerint élet veszélyes volt. Jött a tél, lekerültek róla a felnik, kapott 16-os E90 gyári felnit téli gumival + kormánymű felújítás + teljesen új első futómű. Nagyon jól ment, megszűntek a fent írt negatív tapasztalatok. Ma voltam gumisnál, a 17-es felni kapott használt gumikat (azért nem újat, mert jövőre fel akarom újíttatni azt a felnit, és most pénzem sem úgy volt sajnos..), rá is lett rakva az autóra és csodák-csodájára, majdnem ugyan olyan sz@r, mint tavaly, rossz futóművel. Helyzet az, hogy ötletem sincs, hogy most akkor ezt miért csinálja? Gumi? Felni? Túl nagy, vagy csak nagy felnivel egyszerűen ilyen? Így ne érzem biztonságosnak az autót, nem jó az úttartás, inkább visszarakatom a télit.
Kérlek segítsetek, ha tudtok, milyen irányba induljak el.


szokj hozzá.
tényleg, nekem minden tél után mikor felkerül a nyári 225 és 245 széles gumik, szinte bedurran a karom. pont rosszak a nyomvájúk, pont elég széles a gumi, hogy vigye az autót össze vissza. sajnos ilyen. sima úton 130-nál bele merek taposni a fékbe, elengedett kormánnyal és nincs kolbászolás. E46 futóműve a széles gumival ilyen. 4,5 évesen 62ezer km-nél is ilyen volt és most is olyan.


Köszönöm a választ. Akkor ilyen, és kész.


sőt, ha V mintás a gumi, vagy sok "rece" van rajta, akkor még jobban viszi. most minimális mintával rendelkező Sava Intensa UHP gumim van, kicsit javult a helyzet a korábbi V mintához képest. vagyis egész jól érzem a változást. a méret ugyanaz.


Ok, köszi. Akkor erre figyelek, és olyan gumikat fogok venni jövőre.

Be kell állítani a futóművet és jó lesz.


az enyém jó volt, mikor 13 éve megvettem és akkor felkerült a nyári, akkor is húzta, azóta se volt állítva, soha egyik gumim sem kopott semennyire félre. pedig még látszik is, hogy terpeszt, mégis egyenletesen kopik. nem reg adtam a 12 éves gumikat 5,5mm-es profillal. km-t a nyári olyan 45ezret futott legalább. ha rossz lett volna a futómű, akkor csak félre kopott volna.
azok BF Goodrich G-force Profiler-ek voltak V mintával húzta, a tavaly vett Sava Intensa UHP2 nem V minta, és sokkal másabb. ezt is viszi, de közel sem annyira.

Ennek az autónak nagyon jó a futóműve, csak sokan nem tudják vagy akarják beállítani rendesen. Súlyok és a hátsó futómű sokszor vagy kimarad, vagy csak érintőlegesen foglalkoznak vele. Ha minden paraméter oké akkor nem viszi a nyomvályú. Nekem ET35-ös felni és 225/45R17 nyári van de a nehezebb kormányzást kivéve semmivel se rosszabb mint az ET47 205/55R16 téli. A gyári terpesztés nem koptatja a gumit ha megfelelő a nyomás.

b_imi Elküldve: 2020-07-13 18:04 Gumiméret-futómû

rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta: Sziasztok!
E46-omat tavaly vásároltam 17" felnikkel, 225/45 gumik voltak rajta, eléggé nullássak, és az volt vee a tapasztalat, hogy az autó össze-vissza ment az úton, nyomvályúból szó szerint alíg lehetett kihozni az autót, a kormányt tépte ki a kezemből, szó szerint élet veszélyes volt. Jött a tél, lekerültek róla a felnik, kapott 16-os E90 gyári felnit téli gumival + kormánymű felújítás + teljesen új első futómű. Nagyon jól ment, megszűntek a fent írt negatív tapasztalatok. Ma voltam gumisnál, a 17-es felni kapott használt gumikat (azért nem újat, mert jövőre fel akarom újíttatni azt a felnit, és most pénzem sem úgy volt sajnos..), rá is lett rakva az autóra és csodák-csodájára, majdnem ugyan olyan sz@r, mint tavaly, rossz futóművel. Helyzet az, hogy ötletem sincs, hogy most akkor ezt miért csinálja? Gumi? Felni? Túl nagy, vagy csak nagy felnivel egyszerűen ilyen? Így ne érzem biztonságosnak az autót, nem jó az úttartás, inkább visszarakatom a télit.
Kérlek segítsetek, ha tudtok, milyen irányba induljak el.


szokj hozzá.
tényleg, nekem minden tél után mikor felkerül a nyári 225 és 245 széles gumik, szinte bedurran a karom. pont rosszak a nyomvájúk, pont elég széles a gumi, hogy vigye az autót össze vissza. sajnos ilyen. sima úton 130-nál bele merek taposni a fékbe, elengedett kormánnyal és nincs kolbászolás. E46 futóműve a széles gumival ilyen. 4,5 évesen 62ezer km-nél is ilyen volt és most is olyan.


Köszönöm a választ. Akkor ilyen, és kész.


sőt, ha V mintás a gumi, vagy sok "rece" van rajta, akkor még jobban viszi. most minimális mintával rendelkező Sava Intensa UHP gumim van, kicsit javult a helyzet a korábbi V mintához képest. vagyis egész jól érzem a változást. a méret ugyanaz.


Ok, köszi. Akkor erre figyelek, és olyan gumikat fogok venni jövőre.

Be kell állítani a futóművet és jó lesz.

b_imi Elküldve: 2020-04-06 21:46 Differenciálmû

YELLOW írta:
Lacikatona írta: Helló! Kérdeznék hátha tud valaki segíteni. Van egy 318 d-m (F31). A minap lecseréltem a téli garnitúrát es azt vettem észre hogy a hátsó tengelyen mindkét oldalon behhúzott kézifeknél kottyan a kerék ha megpróbalom forgatni. A éltengellyel együtt kb egy fél centit kottyan. Tudna valaki segiteni ebben a témában? Mi lehet a probléma? Ja és ha tolatok be a parkolóba akkor koppan egyet valami. Előre is köszi


ha be van húzva a kézifék, akkor nem mozdulhatna a kerék sem a féltengely.
ha az is mozog, akkor a kerékagy kottyan, azaz a lengőkar és a kerékagy közti szilent rossz. vagy a felső, vagy az alsó, vagy mindkettő. sőt akármelyik kereszt lengőkar közül lehet. vagy a kézifék konzolja van fellazúlva. egyébként a féltengely esetében a fél cm-s holtjáték normális. behúzott kézinél meg a szilent, vagy kézifék konzol a hibás.


Behúzott kéziféknél el tud mozdulni a kerék, mivel fékkulcs alul nyitja a fékpofákat és a tartó konzol és a fékpofák között hézag keletkezik.

b_imi Elküldve: 2020-03-23 10:22 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
b_imi írta: Betegágy mind és mire eléred a megfelelő állapotot utálni fogod, mint a sz@rt.

Lehet megtartom a mostanit,és mindent megcsináltatok rajta,ami apró hibái vannak,és engem zavarnak.Tényleg nem nagyon találok jót helyette... Kezd igazatok lenni.Őszinte vagyok leírom amiket javíttatni akarok.Féltengelyeket akarom cseréltetni,mert szerintem az adja a dübbenő hangot.A jobb oldali kicsit kotyog érzésre ha mozgatom kézzel...Szilentek ugye a keretben cserélve vannak már,meg a difi nagy szilent is.A lökhárítókat,az oldalsó 2 szoknyát fényeztetni akarom,illetve a csomagtérajtón van egy pici rozsdapötty,meg a motorháztetőn pár apró kavicsnyom.Jobb hátsó kerékívet is fújatni akarom,mert lejött a lakk egy kis helyen.Idővel a felniket is fényeztetni akarom majd.A fényezésre kb 200 000-et számoltam,rendszámtábla világítást a mikrokapcsolóval együtt cseréltetam,mert kicsit el van repedve.A féltengelyek párban 150 000-re jönnek ki(márkás,csak nem gyári).Gyárit nem veszek,mert darabja 150 000.Kerékcsapágyat is cseréltetnem kell,mert be van gyógyulva az egyik féltengely a szerelő szerint.Felnik fényezése darabonként 40 000 ft.Jobb oldalt hátul az ablakkeretnél is lejött a lakk egy picit,mikor feltették a króm ablak lécet...A jobb első ajtón gondolkodom,hogy fényeztessem e,hogy ne üssön el a színe ugye...Összesen 600 000 amit költök majd rá körülbelül jó esetben,és az én kocsim még csak nem is lerúgott darab.Csak kicsit sajnálom rá a pénz bevallom,de ha megmarad a kocsi,ezeket megcsináltatom rajta.Amiket láttam eddig,az enyémnél sokkal több hibájuk van,még több pénz kéne tényleg rálocsolnom.Az enyémnek csak pár apró esztétikai hibája van,amit más meg sem csináltatna,mert már ez egy 20 éves kocsi úgyis.Ezt mondaná más...De én maximalista vagyok. Múltkor kérdezte Yellow mire költök el ennyi pénzt.Hát ezekre sajnos!Idegesítenek az apró hibák bevallom.Ha lesz időm javítás előtt levideózóm a kocsi összes esztétika hibáját közelről egyesével,aztán javítás után is majd.Ez lesz az idei project.Húzza a f@szára a sok lúzer a lerúgott s*arját tényleg.Amik tetszenek igazán kocsik nem 2 misiért vannak,hanem 3-4 milláért sajnos...De lehet h. a drágán hírdetett autók is egy kalap f*sok mindegyik...Úgyhogy marad ez a verda,mert szerelmes vagyok az e46 szériába sajnos!A videó meg majd meg lesz csinálva,és meg fogom osztani.Aki akar az nyugodtan lebarmozhat felőlem. A kocsit amúgy november óta nem használom.Gumicsere,meg ugye olajcsere is kellene majd ismét.Meg valahogy elállították a kéziféket,mikor cserélték a keretben a szilenteket...Egyik oldala nem nagyon fog azóta.Költhetek rá egy tonna zsét na.Sajnos nem lesz nagymotoros e46-osom valószínűleg.De azért még párat megnézek közben.De nevetséges összegekért számolnák be az enyémet,ami vicc kategória.


Ez akkor lesz öröm ha minden jól sikerül. Ebből a fényezés a legnagyobb probléma. Én elég sokat költöttem az enyémre, mert akkor úgy gondoltam ez a jó megoldás. utólag már bánom. Most éppen a kardánt kellett javítani. Szóval nincs megállás.

b_imi Elküldve: 2020-02-23 16:44 Autóvásárlás

Bitu79 írta: Váltani szeretnék 8 év után.Ezeket a kocsikat néztem eddig ki.Véleményeket kérnék róluk.

https://www.hasznaltauto.hu/sz...9-15290194

https://www.hasznaltauto.hu/sz...c-13613042

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-15260269

A legjobban az e39 535i tetszik amúgy,igazi fenevad.A fogyasztás nem számít...Szeretnék egy sokkal erősebb kocsit a 316 után.Igazából a coupe-nak vagy cabrio-nak örülnék igazán.Ezekben örülnék egy 140 ló körülinek is.Csak nagyon kevés a felhozatal ugye e46-ból...Főleg 170 ló felettiekből nincs semmi érdemleges.A másik az E39 ami érdekel,benzinesbe,minimum 170 pacis.De szerintem a karosszériához kevés a 170 ló.A mostani kocsim kicsit unom már,pedig nagyon jó kis gép.Csak hát szeretnék egy izmosabb kocsit,és maradnék a BMW-nél ugye.Dieselt nem akarok semmiképpen,meg automata váltósat sem...A diesel az traktorba való.
Bónusz kocsi:

https://www.hasznaltauto.hu/sz...p-15448345

Ez az autó tetszik is,meg nem is.A lámpában az angel eye-t pl kókány módon tették bele.Eléggé gázul állnak most a lámpa plexi fülei...Meg ugye kereskedő hírdeti ezt is...De ezen kívül is látok hibákat ezen is.Nem akarom sorolni.Ez ugye használt kocsi.Már vagy fél éve nézegetem a kocsikat...Esetleg ha találtok kocsit 1 500 000-ig,azt belinkelhetnétek nekem.Arra is gondoltam,hogy a mostanit megtartom,és rálocsolok még mondjuk 600 000-et fényezésre,felnire,ilyenekre,és minden kis hibája orvosolva lenne.De igazából sok értelme nem volna,mert nem sokkal érne többet,és attól nem lenne erősebb sem...Rossz esetben kapok érte 1 misit,ha beszámoltatom.Szóval nem éri meg igazán erre költeni a zsét.Inkább váltanom kéne másikra.A mostani elég jó bőrben van így is a kortársaihoz képest.Csak hát vágyom már egy nagy motorosra.Nem könnyű dolog ez az autóvásárlás.Parázok,h. én is belenyúlok a s*arba.Ezt a pécsi e39-et azért megnézem,de a tulaj hetek óta mindig külföldön van...


Betegágy mind és mire eléred a megfelelő állapotot utálni fogod, mint a sz@rt.

b_imi Elküldve: 2020-02-20 15:07 Mi lehet a baj?

Pterik197912 írta: Sziasztok Tegnap cseréltünk kettőstömegűt komplett kuplunggal (Luk), főtengely szimmering stb..ami jónak is tűnik!! Vagyis jó!Dee most előjött egy olyan amit elötte nem volt!! Gyorsításnál, erős gázadásnál berázza a seggét a kocsi (e91 touring!!) Hátsó hardy tárcsát cseréltünk újra Febi! Mit rontottunk el katdánt csáposon emelve raktuk vissza..lehet a támcsapágy nem került vissza jól a helyére (nem ugyan oda..).az alvázon??
Előre is köszi


Kardáncsukló jó?

b_imi Elküldve: 2020-02-20 15:06 Futómû és hibái

pot írta: Sziasztok olyan problémám lenne ,hogy 80 van nál kanyarba elkezd járkálni az autó eleje rossz úton. Válaszokat előre is köszi


Rossz szilent, nem jól beállított futómű, félrekopott gumi, stb. Meg kell nézni mindent.

b_imi Elküldve: 2020-01-19 22:53 Kuplung

SzaboAndras írta: Tudja valaki, hogy az e46 330 ci-nél a kuplung hidraulikus? Ha igen, akkor a fékolajtartályból kapja a folyadékot vagy máshonnan? Sehol se találtam infót.
Előre is köszi.

Igen. Gondolom itt is közös a tartály mint a 20d-nél.