batigol09 fórum hozzászólásai

batigol09 Elküldve: 2015-01-27 09:34 Egr szelep

Sziasztok!

Nekem az EGR szelep "ki van kötve", már így vásároltam a kocsit. Okozhat ez valamiféle problémát? többletfogyasztás ilyesmi...
aki tudja köszönöm szépen válaszát

batigol09 Elküldve: 2014-11-17 15:42 Utánagyártott Sárvédő !

negativ0001 írta:
negativ0001 írta:
kundof1 írta: Sziasztok!

Nekem sajnos rozsdásodik a sárvédőm, mind a két első. Bontottba nem találok, rozsdamenteset, sehonnan se, pedig jó pár bontóst felhívtam már.
Az lenne a kérdésem, h utángyártottat érdemes felrakni? illeszkedni fog rendesen? melyiket érdemes venni, mert ahogyan néztem van több márkájú is!


En most vettem egy utangyartottat Made in Taiwan. Szinre fujattam, a heten remelem felrakom, majd szolok.



Felraktam s minden ok vele, jol talalnak az ivek, semmi gond vele.
Kerdesem az lenne, hogy lehet-e valahol talalni es felszerelni sarvedo gumit az E46ra?



Sziasztok!

Én is most vettem utángyártott sárvéfőt. Csak azt szeretném kérdezni, hogy mennyire kell "szétszedni" az autót a cseréjéhez? (Bal első)lámpa, dobbetét, esetleg ajtó? köszönöm szépen!!

batigol09 Elküldve: 2014-10-22 12:38 Egr szelep

Sziasztok!

egy kis segítséget szeretnék kérni!

EGR hibaüzenetem van, jelenleg le van kötve mert akkor nem indul az autó. Ezen felül milyen hibajelenséget produkálhat egy 320d ha rossz az egr? Értem úgy hogy beremeg a kipufogógáz miatt vagy ilyesmi. köszönöm

batigol09 Elküldve: 2014-09-30 16:13 Motor-váltó

Sziasztok!

Tudtok esetleg valakit, aki automata váltó, pontosabban wandler felujítással vagy cserével foglalkozik. Remeg az autó terhelésnél mint atom, (egyébként ez leszámítva szépen vált)

köszönöm

batigol09 Elküldve: 2014-08-15 16:47 BMW Classic

csbalu írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Nem teláltam megfelelő topic-ot.
Szerintetek "érdemes" e megtartani egy e46 320d -t olyan 25-30 éves koráig? m3-omra nincs pénzem csak arra gondoltam hogy nem adnám el, megmaradna a családban, amúgy is "bagóért" kínálják őket. kérdés az, hogy fog érni akkor valamit, vagy mert "tucatautó"
révén olyan lesz mint pl. egy 524 td ? azaz nem különösebben dobogtatja meg az emberek szívét..


Ezen én is sokat gondolkoztam már. Ha van egy patika 20d-d amit szépen karbantartasz az mindig érték fog maradni. Rendelkezik már azon tulajdonságokkal vagy azok csíráival amik az igazán modern kocsiban vannak, jól fogyaszt, relative jól megy, "komoly" extrák voltak már benne.
Ha megnézed egy patika E30 vagy E36 is megállt a millás határ körül vagy ilyen 600-800-1M. Ez az autó mindig értéket fog képviselni, mint ahogy már jó állapotú E36-ot is nehéz találni.
Személy szerinte nemrég döntöttem el magamban hogy megtartom. Olcsó, olcsók hozzá az alkatrészek (természetesen vannak kivételek) ismertek már a típushibáik amik kis pénzből megelőzhetőek, jól néz ki, kényelmes is. Egy kis felextrázott E46 mindig dögös verda lesz, mint ahogy akármelyik BMW. Szaladgálós kocsinak, hurcolászós kocsinak tökéletes, jobb mint amiért sokan vesznek egy kombi F Astrát. Ez az E46 még be tudja tölteni a kis megbízható mindigmegy kocsi szerepét ami ott áll az udvaron ha a csillió $-os nagybömbi megadja majd magát, beleül aztán megy és mégis egy pöpec kis verda. Eközben pedig ha normálisan oda van rá figyelve akkor már nem nagyon veszít az értékéből.

Persze azért egy 993-as 911 jobb lenne, de hát nekünk ezt dobta a gép


Hát igen mondasz valamit, BMW -vel fertőzötteknek érték most is egy végig karbantartott nyomonkövethető 25 éves 318 td is aki meg nem bmw-s vesz egy mondeot azt kész. Én azért tartanám meg, mert formailag ez az utolsó állva maradt ízzig vérig BMW. Ebben minden stílusjegy benne van amitől BMW a BMW.

batigol09 Elküldve: 2014-08-15 12:17 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

batigol09 írta: Sziasztok!

A bal hátsó ajtóban lévő díszléc patentek nekem nyaranta rendszeresen cserére szorulnak. járt már valaki így? olyan gyenge műanyag, hogy a nap felforrósítja és "ledobja" magáról a lécet, el kezd lötyögni. Általában mindig ugyanúgy parkolók a munkahelyemnél, és gondolom azért megy tönkre mert mindig az a rész kapja a legtöbb napot. csak úgy leírtam "érdekességképp", elég kotyesz a minőség sajna


parkolok"

batigol09 Elküldve: 2014-08-15 12:11 BMW Classic

Sziasztok!

Nem teláltam megfelelő topic-ot.
Szerintetek "érdemes" e megtartani egy e46 320d -t olyan 25-30 éves koráig? m3-omra nincs pénzem csak arra gondoltam hogy nem adnám el, megmaradna a családban, amúgy is "bagóért" kínálják őket. kérdés az, hogy fog érni akkor valamit, vagy mert "tucatautó"
révén olyan lesz mint pl. egy 524 td ? azaz nem különösebben dobogtatja meg az emberek szívét..

batigol09 Elküldve: 2014-08-15 12:01 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

Sziasztok!

A bal hátsó ajtóban lévő díszléc patentek nekem nyaranta rendszeresen cserére szorulnak. járt már valaki így? olyan gyenge műanyag, hogy a nap felforrósítja és "ledobja" magáról a lécet, el kezd lötyögni. Általában mindig ugyanúgy parkolók a munkahelyemnél, és gondolom azért megy tönkre mert mindig az a rész kapja a legtöbb napot. csak úgy leírtam "érdekességképp", elég kotyesz a minőség sajna

batigol09 Elküldve: 2014-07-30 15:27 Dadogo Remego Motor

YELLOW írta:
Robin68 írta:
MattM325 írta:
Olivier1982 írta: Sziasztok

Bmw E92 325i coupe (2006-os) 75.000km

A problema ma jelentkezett, elmentem bevasarolni addig minden oke, majd visszafele ahogy inditottam az autot, olyan volt mintha nem gyujtana dadogott, es nagyon remegett razkodott alapjaratom. Elvitte haverhez, hibakod szerint a 2-es coil hibas. Gyorsan vettem 6 ot meg gyergyakat is, mindent kicsereltunk es tovabbra is dadog es remeg, raz a motor. A hiba torolve lett a szamitogepebol, de 2 perc mulva ujra elojott, de ezuttal 1,3,5-os re irt hibat. Mi lehet a gond? Van valakinek otlete?


Első körben fals levegő esetleg légtömegmérő. Nézzetek élő adatokat de ne univerzális kütyükkel.



Csak azt nem értem miért kellett egy új topik és miért nem fért el ez ITT.... . Szaporodjanak csak az új 1-2 hozzászólásos topikok, nincs belőlük még elég.


ráadásul ékezet nélkül.... engem az jobban bosszant, még nehezebb legyen rákeresni


Visszatérő probléma! Az oldal karbantartói/készítői kategorizálják a topic -okat és ne lehessen bárkinek bármikor újat létrehozni. Ennyi az egész. Ha valaki írni szeretne vagy fél óráig keresi vagy nyilván "egyszerűbb" újat létrehozni...

batigol09 Elküldve: 2014-07-12 01:32 Autóvásárlás

wiretap írta: Sziasztok!

Új vagyok itt, ez az első hozzászólásom.
Én is BMW vásárlás előtt állok, és rájöttem, hogy egy E46 coupe-t szeretnék. Ki is néztem egyet, kérlek pillantsatok rá:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-8061345

Az eladó szerint (aki kiskunfélegyházi tag) 185.000 km van benne és állítása szerint tuti hogy valós. Naná hogy az, mindenki ezt mondja. Szóval azon kívül, hogy lehet 100k-val több van benne, jónak tűnt az állapota. Körbejártam kicsit, kasztni rendben volt, viszont a motor beindítva alapjáraton adott egy kis random halk sercegést. Nem vészes, de azért mégis csak lehet ott valami. Kérdésemre az eladó azt mondta, hogy állítólag ilyen savas cuccal maratják le a motort az olaj és kosz tisztítása végett, és esetleg beszivároghatott (?). Lehet kamu, sajnos nem értek hozzá. A festék 2 helyen picit vastagabb (a bal eleje és a hátsó résznél), de szerinte csak fényezve volt. Még 1 dolgot mondott, hogy a légzsák lámpája ég az egyik ülésnél (állítólag típushiba). Olaszból behozott autó, úgyhogy bármi lehet. Holnap délelőttre tervezek egy próbakört és jöv. csütörtökre van lebeszélve a Wallis Dunánál egy időpont teljes állapotfelmérésre (3 órás átvizsgálás, 8 oldalas infó, karosszéria, mechanikus és elektromos szerelők nézik át, kb. 30k bruttó). Magára az átvizsgálásra a pénzt nem sajnálom, viszont kellene pár tipp, hogy mire kérdezzek még rá, illetve mit figyeljek meg jobban. Köszi előre is!





Szia! a légzsákérzékelő már attól tönkremehet ha beletérdelnek az ülésbe vigyázni kell rá. ahogy látom a váltó körül matattak ordenáré módon áll a szoknya. az hogy az olajat és a koszt lemaratták? egy ilyen motor nem olajos csak poros maximum. kamu az tuti!! ha a turbo süvít akkor a végét járja azt hallgasd meg

batigol09 Elküldve: 2014-04-29 08:48 Chip tuning

toki24 írta:
AteszE46 írta:
MattM325 írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
egy dolgot kell megjegyezni. oylan nincs, hogy nagyobb erő kevesebb fogyasztás. a többlet energiához többlet üzemanyag kell. olyat lehet, hogy x fordulat alatt kevesebb anyag, de gyengébb is elsz az autó. másrészt magyarországra 60 lóerő is elég. 130 a megengedett max. mindig jönnek, hogy kell az erő, ha normálisan végre akarsz hajtani egy előzést. nem kellene leőzni, ha mindenki a megengedett tempóval menne. gondolok itt azokra is, akik indikolatlanul 90 helyett 70-80-nal mennek, mert azt hiszik spórolnak valamit.
nem az autók gyengék, hanem a felfogás, mentalitás nem jó. na meg a rossz utak.


Na ehhez már én is hozzá szólok. Micart-t személyesen ismerem jó ideje. VW tuning körökben mindenki ismeri, szaktekintélynek számít.Versenyautókat épít! Jó pár autómat chippelte, egyikkel sem volt gond. Persze a BMW más, nem tudom mennyire bírja chippet, ezért egyenlőre az enyémet sem csináltatom meg. Azért kell átforrasztani az epromot, mert nem írható, ezért cserélni kell egy írhatóra. Bele kell forrasztani egy tokot, amibe bele kell pattintani az újat. 2001 után már obd csatlakozón keresztül lehet programozni, nem kell forrasztgatni. Utána ég, és föld a különbség. Sokkal jobban megy, és IGEN kevesebbet fogyaszt!!!

Attila


Milyen érdekes, hogy itt néha-néha mindig beugrik egy fóóó..wagenes és egyből ilyen nevesincs micar kollar csipszeket emleget, meghogy mennyire felhúzzák a golfokat meg passatokat... Kicsit sem furcsa, aztán egyből az következik, hogy a BMW nem bír semmit...
Hagyjátok már a süket dumát, menjetek át a foswagen fórumra, biztos ott jobban beveszik a sablonszöveget, megélni meglehet belőlük is. Atesz legalább tanulnál meg rendesen "chipelni", akkor legalább nem forrasztgatnál feleslegesen. Habár így többet lehet kérni, nem csak az emailről kell letölteni a sabloncsipszet a sablonbeetető szöveg mellé.
PONT.


Valamit nagyon félreértesz, vagy nem jól olvasol a sorok között. Én nem azt mondtam hogy ilyeneket csinálok, vagy csináltam. Azt mondtam, hogy amit nekem csináltak, az mind jó volt. Nem szép dolog olyan emberre köpködni, akit nem is ismertek(Micar). Azt nem tudom mennyid bír a BMW motorja, de nem is leszek tesztpilóta. Azt viszont tudom, hogy a jó motorokat Wolfsburg-ban csainálják, de a jó kocsikat München-ben. Ezért van E46-om már két éve, és fülig ér a szám, mikor vezetem!



EZért gondtolam egy kicsit erősebbé tételére,de már fingom sincs Micar-ral kapcsolatba problémám nincs ,mivel rengeteg autüt csinál tudom ( vwdepo) de lehet marad ez igy azt kész.


Sziasztok!

Én így "tuningolva" vettem a kocsit, nem írattam vissza a programot azóta sem. kb. 170 lovas lett, fogyasztás: (aut) város: 6,0 - 6,5 autópálya: 5,0 - 5,5 között ésszerű használat mellett. MMC autóchipnél, s 5 éve "benne van már"

batigol09 Elküldve: 2014-04-18 10:27 Melegen nem indul!

spongya írta: üdv.2002 évjáratú 318d.hidegen jól indul,viszont ha leállitom akár kis idő mulva vagy akár melegen már nem indul.hosszu öniditózás sem segit csak ha telyesen visszaforditom a kulcsot 0-ba majd ujraprobálom néhányszor,amikor be indul nagyon rövid inditózás is elég .mikor jár a motor már kutya baja.mi lehet a gond?


Hello!

porlasztócsúcsokat beméretted? magasnyomásu esetleg?

batigol09 Elküldve: 2014-04-13 09:13 Motor-váltó

foreste60 írta: Sziasztok. Egy kis segítségre, tanácsra lenne szükségem Tőletek. Már egy éve vagyok büszke tulajdonosa egy e60as-nak. Eddig pár apróságot és kötelező szervizeket tekintve semmi bajom nem volt vele. Mostanában azonban furcsa dologra lettem figyelmes.
Hidegen első indulást követően az automata váltó érdekes hangot ad ki, mégpedig 4.5.6-ban alacsony fordulaton történő óvatos gyorsítás esetén (azaz normál gyorsulás). Az első 3 fokozatot gond nélkül váltja a legzordabb reggeleken is akár egy hét állás után is (főleg hétvégi autónak használom). Ez az előbb említett hang olyan mintha lehorkolna, azaz nem megy rendesen (olyan mintha manuálissal 2.-ből 6. váltanék hirtelen). E mellett a fordulatszám hirtelen leeseik kb. 500-1000-et.
Ez a jelenség ha átrakom triptronicba akkor nem jelentkezik szépen vált oda-vissza. Ha pedig már egyszer végigváltotta 1-6-ig. akkor semmi baja egész nap, gyönyörűen vált oda vissza... persze már automatában.
Elég maximalista vagyok és idegesít ez a jelenség, de szerelőnél semmi hibaüzenet sehol (motor, váltó). Több helyen azt javasolták várjak míg lesz valami kézzel fogható (vagy szétszedem és lesz valami), de nem tudom meddig van ez így jól. Ti mit javasoltok, mi okozhatja ezt? előre is köszönöm....

Szia!

Nálam ugyenez a produkció idestova másfél éve... Wandler felújítás kell + váltóolaj csere, kb 150-180 pénz e46 esetében, de gondolom ez "mindegy"
Kicsit szar úgy vezetni, hogy játszani kell a pedállal, már én sem fogom húzni sokáig max őszig..


batigol09 Elküldve: 2014-04-07 16:16 Most vettem BMW-t

duend írta:
Demian írta: Sziasztok!

Még újonc vagyok a fórumban, nem enged témát kreálni, de talán itt jó helyen lesz az irományom.
Vásárlás előtt állok, de nem igazán vagyok biztos egy dologban.
A konkrét elképzelés megvan, hogy mit szeretnék, E46, benzines. Egyetlen kérdés a motor.
316,318,320,323,325,328,330...nem tudom melyik lenne az ideális választás.
Szerelem autónak szeretném, hosszú távon tervezek vele, ha netán később gyerek, család, hosszabb útra, munkába járni se hagyjon cserben, de ha játszani van kedvem menni, akkor is legyen megbízható és erős társ.
Nektek mi a tapasztalatotok, véleményetek, melyik "méretű" motor lenne az ideális választás?

Előre is köszönöm a segítséget!

Demian



Van külön "Melyiket vegyem?" topic.



Szia!

Én e46 ból vezettem 316 ot, 318, 320 -ast. Én úgy gondolom, hogy ha csak babusgatod és vonulsz vele, akkor 318. Hozzáteszem, nekem mind3 motor csalódás volt, a 2.0d erősebb. Ha pedig szeretnéd komolyabban átélni az "érzést" akkor jöhet a nagyobb motor. De azt etetni is kell, ez mindig egy sarkallatos pont. Ha benzin akkor 6 henger legyen.

batigol09 Elküldve: 2014-03-25 18:43 Motorolaj

Sziasztok!

Holnap olajcserére vinném a vasat, 11 éves 20d. 5w 40 et vegyek bele?

köszönöm