bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2011-12-18 00:58 Műszerfal kijelzés

kempelen írta:
anubisz írta:
jons írta:
bmw320d4 írta:
jons írta:
Nézd meg a fékfolyadékod szintjét. Első körben ez a legegyszerűbb, mivel a kézifék visszajelző sárga fénye kevés fékolajat jelez. Reméljük csak ennyi.


Nehogymá' sárga legyen.


nem én találtam ki. Benne van a kézikönyvben.



Bocs,hogy beleszólok,de pirosat ír hozzá. 18-oldal Piros,azonnal álljanak meg felsorolás alatt. Kicsit csalóka,mert alatta 19 oldalon ír a sárga,piros kombinációkról.


Érdekességképpen visszatérve a témára, észrevettem, hogy 1999 végéig az első ábrán látható módon csak piros fénnyel világított a fék visszajelzője, ahogy látszik is a led-en a mikrokapcsoló alatt közvetlen.

1998-1999



Majd úgy 2000 környékén jött a piros/sárga visszajelzés, ami szintén látható a következő képen.

2000-



Igazából nem a fékfolyadék szint miatt linkeltem be a két képet, hanem csak azért, mert a korai E46 csak pirosan tudott világítani.



Na meg a logikus gondolkodást sem árt elővenni néha, miszerint a "fogytán az üzemanyag" sárga jelzése nem lehet egyenértékű azzal, ha "nincs fék".

bmw320d4 Elküldve: 2011-12-13 13:42 Csomagtartó nyitás

anubisz írta: mert nálam úgy működik,ha elindulok,lezárja az ajtókat,ha megállok,kinyitja őket.Bár ezt a funkciót keresztbe veri néha a másik riasztó,ami be van kötve.Nem igazán szeretik egymást.


Nincs olyan, hogy ha megállsz, kinyitja a központit.



bmw320d4 Elküldve: 2011-12-11 15:55 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

tomy1228 írta: szevasztok!
e46 30d-ben megcsináltam ezt a service nullázást,kérdésem az hogy eddig inspectiont irt ki most meg oil service 30000,mi a külömbség a kettő között illetve vkinek 22ezerre nulázza? (az is sok nemhogy a 30)


Minden második oilservice inspection.

EU3 = 22.000
EU4 = 30.000
Feltéve, ha nem orosz piacos az autó, mert akkor kevesebb.




bmw320d4 Elküldve: 2011-12-09 23:00 Kasza mester 0670-5799225

Hori írta: Az aztán pláne nincs még egyet sem bontottunk amibe lett volna az angoloknál a rolós a menő


Ha már roló....

Van limóba hátsó motoros rolótok?

bmw320d4 Elküldve: 2011-12-09 19:34 Üzemanyag fogyasztás

TheMan írta: Sziasztok,

Van valakinek 320i vagy 325i-je, érdekelne kinek mennyit eszik így télen városban a bringa.

Köszi, és szép hétvégét!
-Man-



12-16l körül

bmw320d4 Elküldve: 2011-12-06 22:26 Turbo

csavargo írta:
hali! én ugy gondolom hogy az EGR csupán környezetkimélö okok miatt van ezért énis ledugoztam (igy is jo volt zöldkártyán) mivel mechanikus ez nem gáz amugy a diesel motor mindig levegöfelesleggel dolgozik és egyálltalán nem baj ha nem kap vissza a kipufogogázbol amugy ha sokat használják rövid távon akkor a szivocsonkban csunyán lerakodik (megváltozik az áramlási keresztmetszet) én ugy csináltam hogy levettem a szivocsonkot szápen kipucoltam és levakitottam az EGR-t au revoir egr! én sem örülnék ha futás közben valaki a pofámba fujná a füstöt az alapjárat valoszinü hogy a légtömegmérö hibája miatt szar


Nézd meg a hibatárolódat és az aktuális légtömeged, aztán ha még marad kedved, járj utána, hogy mennyivel emelkedett meg az égési hőmérsékleted!
Mérj fogyasztást, rugalmasságot és bemelegedési időt is...

bmw320d4 Elküldve: 2011-12-04 23:07 Társalgó

Robinson írta: Jons, ajánlom figyelmedbe:

http://anyusblog.blog.hu/2011/..._nem_ertik

A rossz reklám is reklám




bmw320d4 Elküldve: 2011-12-04 19:58 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?

KohenE30 írta: Üdv mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni, van egy 1985-ös E30 M10B18-as bömösön és komoly karbi problémái vannak (Pierburg 2BE...). Ezért száműzném a karbit és injektorra cserélném. Vettem is egy üzemképes injektoros (K-Jetronic) E30-ast szintén M10B18 1984. Egy szerelő ismerősöm elvállalta, hogy átrakja, csak sajnos időközben egészségügyi problémája lett, így el se lett kezdve a projekt. Az autót a kertemben csinálta volna egy falak nélküli garázsban ahol mind a 2 kocsi egymás mellet áll a könnyebb szerelhetőség érdekében, fűtés sajnos nincs csak amennyit az 500w-os refik nyújtanak + az autóban egy elektromos melegítő. Szóval egy olyan szerelő jelentkezését várom, aki a legjobb áron vállalná RÖVID határidővel, rendelkezik megfelelő szerszámokkal, szaktudással és bírja a hideget mivel az autót itt kéne életre kelteni a kertbe vagy ha van műhelye akkor oda is tudnám vitetni de csak a XVI. vagy szomszédos kerületeibe. A pénzt természetesen a végén adom ha az autó megfelelően működik, ha eljön és megismer, nem fog attól tartani, hogy nem fizetnék...

Erre az e-mail címre várom az árajánlatokat: kohen88@gmail.com
Vagy ezen a mobilszámon: 0620 488-3179

Előre is köszönöm! Henrik


Attól tartok, hogy nem fognak összeverekedni a jelentkezők...

bmw320d4 Elküldve: 2011-12-02 22:09 Turbo

hancurozo írta:
bmw320d4 írta:
hancurozo írta:
bmw320d4 írta: 2,4 a max (abszolút nyomás) és diaggal lehet mérni eredményesen. 2000rpm-nél padlógáz esetén biztos, hogy eléri a 2,2-t.


Ez (2,2-2,4) a légköri nyomással értendő. Csak azért, hogy ne keresse a hibát ha esetleg a szívócsonkon mér külső órával nyomást, és csak 1,2-1,4 bar-t fog mérni.


Azért írtam oda, hogy "abszolút".


Én tudom, ezért emeltem ki pirossal. (a te válaszod a teljes, én csak próbáltam egyszerűben leírni) Nem mindenki használ diagot hibakeresésnél, és nem biztos, hogy egyértelmű nekik az "abszolút nyomás".


bmw320d4 Elküldve: 2011-12-02 00:14 Műszerfal kijelzés

jons írta:
Nézd meg a fékfolyadékod szintjét. Első körben ez a legegyszerűbb, mivel a kézifék visszajelző sárga fénye kevés fékolajat jelez. Reméljük csak ennyi.


Nehogymá' sárga legyen.

bmw320d4 Elküldve: 2011-12-02 00:09 Turbo

hancurozo írta:
bmw320d4 írta:
csavargo írta: Sziasztok! kérdés: 320d 99 es évjárat 136 lovas gépsárkányom van szeretném tudni hogy a turbonyomás mérésnél hány bar-nak kell lennie és azt milyen menetkörülmények között kell mérni hálás lennék a segitségért mert meg akarom mérni de azt ugye nem alapjáraton mérjük meg nem állohelyben de data-ban nem találtam elöre is köszi!!


2,4 a max (abszolút nyomás) és diaggal lehet mérni eredményesen. 2000rpm-nél padlógáz esetén biztos, hogy eléri a 2,2-t.


Ez (2,2-2,4) a légköri nyomással értendő. Csak azért, hogy ne keresse a hibát ha esetleg a szívócsonkon mér külső órával nyomást, és csak 1,2-1,4 bar-t fog mérni.


Azért írtam oda, hogy "abszolút".

bmw320d4 Elküldve: 2011-12-01 14:48 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

bmw320d4 írta:
Robinson írta: érdekes módon, a múlthét csütörtöki (11.23) traffi után, most megkaptam egy másik papírt, minek alapján múlthét vasárnap (11.27) ismét bemértek, ismét 81-el, pár utcával odébb az oceánárokban.

Az érdekesség az, hogy itt még soha nem láttam trafit, és a fénykép. A fényképen ugyanis csak egy pár fehér fényforrás látszik, és a rendszámom. Semmi más. Sem a környezet, sem az autó, semmi. Sötétség. Ez bizonyító erejű manapság? Van erről infója valakinek???

Itt a karácsony, kell a bónusz!


Kérd el a videófelvételt.



.

bmw320d4 Elküldve: 2011-12-01 14:42 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

Robinson írta: érdekes módon, a múlthét csütörtöki (11.23) traffi után, most megkaptam egy másik papírt, minek alapján múlthét vasárnap (11.27) ismét bemértek, ismét 81-el, pár utcával odébb az oceánárokban.

Az érdekesség az, hogy itt még soha nem láttam trafit, és a fénykép. A fényképen ugyanis csak egy pár fehér fényforrás látszik, és a rendszámom. Semmi más. Sem a környezet, sem az autó, semmi. Sötétség. Ez bizonyító erejű manapság? Van erről infója valakinek???

Itt a karácsony, kell a bónusz!


Kérd el a videófelvételt.

bmw320d4 Elküldve: 2011-12-01 00:41 Hifi beszerelése e46-ba

dakocoupe írta: Hali!


Nekem 1000w valós van most bent amire azt mondom hogy már elég korrekten szól benne!
Üdv


Biztosan nagyon korrekten szól....

1000W, ja.... És ki hallgatja, Vazul?

bmw320d4 Elküldve: 2011-12-01 00:23 Turbo

csavargo írta: Sziasztok! kérdés: 320d 99 es évjárat 136 lovas gépsárkányom van szeretném tudni hogy a turbonyomás mérésnél hány bar-nak kell lennie és azt milyen menetkörülmények között kell mérni hálás lennék a segitségért mert meg akarom mérni de azt ugye nem alapjáraton mérjük meg nem állohelyben de data-ban nem találtam elöre is köszi!!


2,4 a max (abszolút nyomás) és diaggal lehet mérni eredményesen. 2000rpm-nél padlógáz esetén biztos, hogy eléri a 2,2-t.