csavargo fórum hozzászólásai

csavargo Elküldve: 2016-01-26 06:52 Mi lehet a baj?

papamaci199 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok. Nem tudom mi lehet a baja az autómnak, ha huzamosabb ideig egy gázon megyek vele, pl. 50-el településen 4.be van mikor hiába lépek oda a gázra mintha nem lenne turbóm épphogy elmozdulnak a mutatók. Egy pár km után helyre áll és megy minden tovább. Esetleg valami ötlet? Találkozott valaki ilyennel?


Turbógeometriát szabályzó szelepet cseréltem, nem oldotta meg a problémát. Vákuum rendszerem rendben van. Esetleg valakinek valami ötlet?


Szia. Ès maga a turbo geometria működik? Indítás után a kipuffnál hallod a fütyülèst?

csavargo Elküldve: 2016-01-21 07:04 Fékjavítás

Sziasztok! Kèrdès: e39 520d műszerfalon piros körben piros felkiáltójel világít nem kèzifèk abban p- betú van. Fèkolajszint jó kopásjelzők rendben mi a bánat lehet? Bosch KTS-el hibakód nincs.

csavargo Elküldve: 2016-01-21 05:24 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

xmann írta:
Pocses írta:
xmann írta: Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


Szevasz!

Gyertyaképet nézhetnél, mert ha nagyon fehéres az utalhat igen szerény keverékre tehát kevés ugye a benya neki. Mert 2ő féle kép bolondulhat meg a légmennyiségmérő, vagy kevesebb levegőt mér mint ami áthalad rajta ugye akkor elszegényíti a keveréket, vagy ellenkezőleg és akkor tolja be a naftát, ilyenkor meg zabál és fekete kormosak a gyertyák. Ha ez lesz a probléma ne végy használt bontottat mert én is megjártam ezt az utat azt a végére csak új lett bele véve, így hiába volt kedvezmény vőm által, majdnem új árat fizettem így a kettő megvételével. Amúgy Yellow már többször és jól tanácsolta, húzd le róla a stekkert, és ha úgy rendesen húz a motor akkor az lesz a ludas.

Üdv.: Pocses


Voltam szerelőnél hengerfejes lett azt mondta. A légtömegmérő tuti hogy nem okozza a hibát mert ő is azzal kezdte hogy lehúzta és mentünk egy kört és légtömeg mérő nélkül is ugyanolyan volt mint vele. Azt mondja hengerfejes lett mivel kemény a vízhűtőm gumi csöve és csipkedi a vizet is nagyon kis mennyiségbe meg a fűtésem is elment mára, pedig a motorom üzem meleg.

Elképzelhetőnek tartjátok a "diagnózist"? Kb mennyibe kerül egy ilyennek a javítása? Nekem azt mondta hogy egy olaj csere és felfagyállózás újrajátszik hiába novemberbe volt mert "teletaknyolhatta" az olajat. Plusz a hengerfej tömítés 8 körül van azt én is néztem ha csak a tömítést kell cserélni és mást nem, meg a szimeringeket mondta, hogy ha már meg van bontva érdemes azt is kicserélni. Valós dolgokat közölt? Amit rá kell költeni én ráköltöm de nem akarom, hogy átverjenek komoly összeggel. Miután ezeket kicserélte 100% ba megoldódik minden gondom? Nehéz elhinni, hogy ennyi minden hiba ugyan arra a kiégett tömítésre vezethető vissza. Bár a fűtésemre azt mondta, hogy a fűtőradiátor dugult el, de köze van az eldugulásnak a hengerfej hibához állítólag.



Szia! A jelensèg utalhat arra ,hogy hengerfejes,bár nagyon sokfèle kèppen jelentkezhet. A jovítás menete úgY nèz ki hogy a szètszerelès után a hengerfejet nyomáspróbázni kell ès ha szüksèges akkor síkoltatni. Csak hengerfej tömítèst cserèlni butaság kell mèg hengerfej csavar kèszlet ès minden olyan tömítès amit a szètszerelèsnèl megbont. A hengerfej levètelènèl a víz belefolyhat az olajteknőbe ezèrt mind olaj mind fagyálló csere. HAJRÁ

csavargo Elküldve: 2016-01-12 06:38 Olajszint érzékelő szenzor

Tano írta:
YELLOW írta: egy kérdés, ha már itt vagy. minden motor esetén, minden oldajtöltet esetén a MIN-MAX közti rész kb. 1 liter olajat jelent? vagy mondjuk a 1.6 és egy 3.0 hoz más nívó van igazítva és azért jön ki 1 literre? vagy esetleg a nagyobb motornál 1,5-2 literről beszélünk? mert azért nem mindegy, hogy 4 literből hiányzik 1 liter olaj, vagy 7 literből 1 liter.


Persze hogy nem mindegy, de én úgy vélem így lövik be általában. Pontos választ majd mond egy szerelő, aki látta már mindegyik változatot.


Sziasztok! Èn autószerelő vagyok,ès a szakmában dolgozom. Szemèlyautóknál min-max között 1 liter. Teher,kamionoknál 5 liter.

csavargo Elküldve: 2015-09-01 13:11 Klíma

Sziasztok! Olyan problèmám van hogy lábra csak meleget fúj a klímám. Máshová hideget fúj csak ha átállítom lábra akkor fúj oda csak meleget! Mi a bánattól lehet ez?

csavargo Elküldve: 2015-06-11 06:42 Tali

laleeboy írta:
csbalu írta:
csavargo írta: Hahó senki sem jön soltvsdkertre?


Lent leszek végig de már csütörtökön lemegyünk és vasárnap este jövünk.



Megyek én is péntek du. meló után indulok, vasárnapig maradok.

Csináltattam egy pólót amin az avatarom van abban megtalálhattok


http://www.powerfanatics.com/g..._eleje.jpg

http://www.powerfanatics.com/g...h%E1ta.jpg



Na ez a beszèd! Èn pènteken megyek szombat estig. Szombaton mèg legènybúcsúba megyek.

csavargo Elküldve: 2015-06-10 15:00 Tali

Hahó senki sem jön soltvsdkertre?

csavargo Elküldve: 2015-06-08 05:35 Tali

Sziasztok! A soltvadkerti találkozóra megy valaki szekszárd környèkèről? Vagy a programokról tud valaki valamit? Neten nem találtam konkrèt program leírást. Köszi előre is.

csavargo Elküldve: 2014-11-01 13:42 Fûtés - Klíma

Sziasztok! e36 318d 96-os megállt a szellöztető ventillátor (digit klimás) se előre se hátra ebben is olyan süni van mint az e46-ban? vagy ez nem annak a hibája? lehet hogy maga a motor? találkozott valaki ilyennel? köszi!

csavargo Elküldve: 2013-02-03 15:04 320d Motor

tibi842 írta: Új vagyok az oldalon és egy bmw 320d e46 vásárlása előtt állok.
Kérdezném, hogy 136 vagy 150 lóerőset ajánljátok ?
Mindenfajta segítséget elfogadok !


Szia! Nekem a 136 lovas van 99-es facelift elötti én teljesen meg vagyok elégedve vele jol megy, keveset fogyaszt,megbízható! Másik még nem volt de gondoltam azért leírom,ha ilyet választanál az is jo megoldás!

csavargo Elküldve: 2012-07-24 15:45 Autóvásárlás

vivaladiesel írta:
ateszka86 írta: Sziasztok! Most készülök életem első BMW vásárlására. 2000-2001 320d szeretnék venni. találtam is egy szerintem nagyon megbízhatót, mondjuk kicsit drágának találom. A véleményetekre lennék kíváncsi,mit tanácsoltok,megérné megvenni? Olvastam a fórumot, de rengeteg hozzászólás van. Válaszotok előre is köszönöm.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-5996699


Szép autó, ha a leírtak igazak akkor jó vétel is lehet. De a legnagyobb jóindulattal is maximum 1 550 000- 1 600 000 ft a valós piaci ára.


Egyetértek a kolegával az enyém hasonló felszereltség bört kivéve de tempomatos multikormányos 3 éve vettem 1,7 ért amugy jo kiállású kocsi a km-re számlákra szervizkönyvre ne adj ha jo az auto akkor lehet benne 600 ezer km is vigyél magaddal valakit aki ért hozzá és ha jo a motor akkor hajrá!!!!

csavargo Elküldve: 2012-07-18 20:48 Fóliázás

hancurozo írta:
norbeee írta: Akkor hétvégén nekilátok Ja még egy kérdés a hátsó ablak mennyire volt problémás? mármint a fűtőszálak miatt kérdezem.


Hőlégfúvóval csináld.




hátsó szélvédőt nem csináltam csak oldalsókat

csavargo Elküldve: 2012-07-18 20:40 Fóliázás

norbeee írta:
csavargo írta:
norbeee írta: Sziasztok!

Valaki próbálkozott már fólia eltávolításával otthon? vagy jobban járok ha elviszem egy fóliáshoz?


Hali! célszerű megmelegíteni pl hajszárítóval aztán lehúz majd jóféle mosószer és sika-sika-sika,vizhólyag majd sika-sika-sika...


Értem, akkor ezek szerint te már csináltad? mennyire lett "tökéletes" az eredmény?


Teljesen jo lett mintha nem is lett volna rajta sose pedig nagyon régi fólia volt kicsit szakadt is mikor huztam de penge meg kézügyesség óvatosság és lejön hát elsőre tuti nem tudod tökéletesre pucolni majd a napfényben tutira találsz még rajta csikokat de jo lessz csak kitartás!!!

csavargo Elküldve: 2012-07-18 20:37 Fékolaj

kisg325 írta: Köszi a válaszokat! Nálam annyi a bökkenő,hogy cserés az egyik DSC nyomásszenzor,ergo lefog levegősödni a rendszer és ettől félek kicsit,hogy sikerül-e tökéletesen légteleníteni.


sikerülni fog ne aggodj! addig nem kell abbahagyni amig van benne levegő

csavargo Elküldve: 2012-07-18 20:29 Fékolaj

kisg325 írta: Sziasztok!

Fékfolyadék cserekor mire ajánlatos figyelni,illetve ki milyen módszerrel cseréli?
Igazából a DSC miatt kérdezem,hogy ha fullra kinyomatjuk a fékfolyadékot és újratöltjük,akkor légtelenítésnél lehet-e valamiféle probléma? Hallottam már városi legendákat ABS miatti alig sikerült légtelenítésről...

Üdv.


Csáó! igy csináldd: amugy két emberes. A fékfolyadék tartály kupakját letekered kis fecskendővel kiszivatsz belöle annyi folyadékot amennyit tudsz mejd feltöltöd uj folyadékkal majdd a legtávolabbi féknél (jobb hátsó) ugye fékpedál felpumpál 1 ember a másik a légtelenítő csavarnál a féknyeregnél (tanácsos egy átlátszó benzincsövet ráhúzni mert spriccelni fog és logasd bele egy flakonba)ha a fék benyomva akkor megnyitod a csavart (ovatosan elöször kicsit oda-vissza mozgatva mert szeret belerohadni és beleszakadni) ha megnyitoddad kispriccel a fékfolyadék elzárod ujra felpumpálni a féket ujra kinyitod a csavart idő közben ujra töltesz a tartályba hogy ne foggyon ki belőle mert akkor levegőt pumpáltok a rendszerbe aztán ezt a folyamatot addig folytatod amig a tiszta fékfolyadék megjelenik a csöben majd a bal hátso keréknél aztán jobb elsőnél és végül a bal első. Jó munkát..