dbtibi fórum hozzászólásai

dbtibi Elküldve: 2013-07-10 20:18 Chip tuning

ember84 írta: Nem veszélyes ez a csipsz dolog?Ki tudja,mit piszkálnak el tudatlanul,aztán még rádfogja,hogy szar a kocsid,meg stb.Elég pofátlanok.Vagy miért gondolják ezek a SZAKEMBEREK,hogy a gyári program szar,nincs összhangban a viszonylag jó teljesítmény a tartóssággal.


Ilyen érzés van bennem is ezzel a dologgal kapcsolatban. Én úgy gondolom - bár biztos én tudok keveset erről a dologról - ha a gyárból kijön egy "jópár" teljesen ugyanolyan paraméterekkel rendelkező autó, akkor arra nem ugyanolyan a program, mindegyikre külön-külön be kell állítgatni ?! Próbálkozzunk, feszegessük a határokat, ha mégsem jön össze akkor " a hiba az ön készülékében van" - ez esetben az autóban - vagy valamit rosszul csinál a tulaj.


dbtibi Elküldve: 2013-07-10 16:37 Vicces :)

YELLOW írta:
dbtibi írta: Ez kép valakinek avatar-nak, vagy mint Yellow-nak van aláírásként ?





szerintem biztos elsz egy nagydarab kopasz, szarrá tetovált ürge aki kiteszi


a kis nyulam-bulam

dbtibi Elküldve: 2013-07-10 14:04 Motorolaj

zoliika írta:
jons írta:
Tano írta: Ismét egy tanulságos cikk a Totalcaron.


Igen! Nagyon tetszett a cikk. 10-12 ezrenként cserélt olajból még nem származott baj sosem.



Nagyon jó cikk!Itt jön az aggodalmam........aki megteheti,hogy új Bmw-t vesz ,garancia bla-bla 30e km-s szervizek,ami lent leírtak alapján talán nem a legegészségesebb 200-250e km-el eladja aztán ....Szóval értitek?Sokszor felteszem magamnak a kérdést.Jó-jó ez az autó bevált,de ha le kell majd cserélnem.Akkor vegyek egy használtat a maga 30e km-s szervízintervallumával?És az az 30e km-s szervíz sokszor félig lecserélt olajjal?(Walliszos technológia)Vagy vegyek egy újat 15m huf-ért és azonnal bukok 4 millát


A cikk tényleg nagyon jó.
Sokaktól hallottam hogy nem volt lecserélve az olaj a márkaszervízben, persze ez valami hibánál jött ki, mikor már nem a márkaszervízbe vitte az ember az autót, hanem egy jobb féle szerelőhöz. Jártunk már így több céges Ducatoval, Jumperrel, kollegám Skoda Fabia-val. Mi a céges autókba is magunk vesszük az olajat(és a többi alkatrészt) és visszük saját szerelő ismerőshöz aki bevált, márkaszervízt hírből sem lát az autó mióta nem garis, még a főnököm új A8-a sem.

dbtibi Elküldve: 2013-07-10 08:27 Vicces :)

Ez kép valakinek avatar-nak, vagy mint Yellow-nak van aláírásként ?



dbtibi Elküldve: 2013-07-07 16:39 help:)

ateszka86 írta: sziasztok, a műszerfalon h lehet betenni a króm gyűrűket? vki tudna vmi videot vagy szerelési tanácsot adni h kell szétszedni h betudjam tenni?


Én ezt találtam a neten

...vagy itt egy másik

dbtibi Elküldve: 2013-07-05 16:55 Klíma

jons írta:
Sn4k3 írta: Üdvözlet a segítségeteket kérem vettem klímatiszitó habot amit a kondenzvíz leeresztőbe is kel fújni nah ezt nem találom e46 320 D esetleg vaki tudja merre van?


A habos dobozt be kell olajozni és jobb kézzel, bal váll felett elhajítani.

Olyan cumót kell venni, amit a hátsó lábtérbe teszel, lenyomod a gombját és kifújja a tartalmát. Eközben a klíma+belső keringtetést használsz.
Ennek van egy másik megoldása.
Klíma nélkül indítod a szellőztetést és a pollenszűrőt kivéve fújod be ezt a gázt. Preventet tudom ajánlani. Két flakon használata után nekem nincs állott szaga a klímának.

A hab azért necces, mert folyadék lesz belőle és becsoroghat oda ahova nem kéne...



Az "olyan cumóra" én ezt használtam :

A gépkocsi ablakait húzza fel. Indítsa be a motort, kapcsolja be a klímaberendezést, a ventillátort állítsa maximális teljesítményere.
A szellőzőrendszert állítsa belső keringetésre. Húzza előre a vezetőülést és lehetőség szerint döntse előre a támláját is.
Száljon ki, rázza fel az aerosolt és talpára állítva helyezze a vezetőülés mögé a jármű padlójára. A palack alá és a kárpit /
ülések közeli részére tegyen újságpapírt vagy rongyot, hogy a kiáramló alapanyag ne károsítsa azokat! Határozott mozdulattal
nyomja le a szórófejet úgy, hogy az lenyomott állapotban maradjon, és kívűről csukja be az ajtót. 15 perc után nyissa ki
a jármű valamennyi ajtaját minimum 10 percig szellőztesse az utasteret és csak ezután állítsa le a motort.


dbtibi Elküldve: 2013-07-05 10:38 Társalgó

Pocses írta:
dbtibi írta: Online tagokat látva, ritkán vagyunk ennyien itt napközben
Mindenki szabin van, vagy meló közben nyomja ?!

szerk.: tegnap este mi lett az oldallal ?
Már azt hittem kitiltást kaptam a CHIP 'N DALE miatt


Én ma még menek du. gályázni, sz-v itthon leszek, ráadásul holnap lesz a 40.ik születésnapom. Örülök, hogy erre a korra elértem álmaim BMW-jét E!


Boldog születésnapot előre is

dbtibi Elküldve: 2013-07-05 10:07 Társalgó

Online tagokat látva, ritkán vagyunk ennyien itt napközben
Mindenki szabin van, vagy meló közben nyomja ?!

szerk.: tegnap este mi lett az oldallal ?
Már azt hittem kitiltást kaptam a CHIP 'N DALE miatt

dbtibi Elküldve: 2013-07-05 09:29 Társalgó

ember84 írta:
Pocses írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
jons írta:
ember84 írta:
hil írta:
ember84 írta: Yellow te nagyon vicces GYEREK vagy!


Szia!
Bocsánat, de ebből nem nagyon jön le, hogy Yellow miért is "vicces GYEREK".
hil


Mert ha értelmeset nem tud hozzászólni,akkor hülyeséget ír


Ami őszerinte azért lényeges, mert ha nem tud senki hozzászólni értelmesen a témához, mondjuk tapasztalat hiányból, akkor ő legalább hozzászólt. Jelszava: egy komment se marad megválaszolatlanul.


óhh köszönöm embőr! végre valaki észrevette...
így van jons.

eleve a kérdés is vicces, dízelre milyen kipufogót, de lekonyuló nem kell... sport kipuff egy trakrorra? (most biztos még viccesebbnek fogsz tartani)
leírták szép krómozott lehajló dupla vég. ha már okosat akartok hallani, de mivel ezt leírták... mi mást szeretnél dízelre? na ezért jöttek a képek, amit tényleg viccnek szántam, de nem gondoltam, hogy urasága nem érti eztet.


igy van a 316i nél nincs is jobb autó a világon



de nincs ám.... vagyid DE! két 316i

Én nem mondom,hogy a 20d erős autó,inkább gyenge a 150lovával.De a 16i,az lehet ablaktörlőmotor,ha a dízel az traktor.Amúgy nem sportkipufogórol,egy szar végről beszéltem,ami csak dísz.Akkor most az akkora baromságaid reklámozd,mint hogy nem kéred Jlaci-tól a lengőkar szilentet,mert neked a tied kéne,mert abba az aluminium házba kevés a km,az övébe meg sok.Na ez a vicces,nem amiken te röhögsz,Vegyél példát Tano-ról,vagy Jons-ról,akiket én ismerek,ők segítenek,ha tudnak.nem irogatnak mindenfélére,csak valamit,csak úgy.


Kár idegeskedni, és "házon" belül egymás technikáját pocskondiázni. Nekem is 316i van az 1.9-es motorral, tudatosan ezt választottam, holott volt szerencsém próbálni sor6 2.0i / 2.8i-t is! Legtöbbünknek a "buxánk" határolja be hová merre mekkora stb...
De most is azt mondom megvalósult egy álmom: a BMW!


Én soha nem pocskondiáznám másét,tiszteletbe tartom,kinek mi jó,jelow az aki ilyen,ezért így válaszoltam neki,a többiektől elnézést!


A króm kipuff véget én írtam, SZERINTEM diesel-en az a szép (nem akartam ebből vitát generálni).
De ez az én véleményem, mindenki olyanra alakítsa verdáját amilyenre szeretné
Én tiszteletben tartom kinek mi tetszik, én is úgy alakítgatom-pótolgatom az enyémet, ahogy nekem tetszik

dbtibi Elküldve: 2013-07-05 08:00 Vicces :)



"...A Mignonok is tudják mi a jó !..."

dbtibi Elküldve: 2013-07-04 20:32 Chip tuning

OFF

nem akarok senkit megbántani
nekem a CHIP-ről ez jut eszembe, max. ez kerül a kocsimba




OFF

Nehogy magára vegye valaki ...

dbtibi Elküldve: 2013-07-04 09:35 Társalgó

csbalu írta:
dbtibi írta:
Tesztek
Minőség a prémium előttről
BMW 316 vs Mercedes-Benz 190




Gyönyörű ez a BMW, bárcsak lehetne egy ilyenem, de mivel régi barátaim nagy mercisek volt módom megtapasztalni az mit tudnak ezek a kis mercik meg a 124-es és most ebből a kettőből nekem a Mercike kéne! Iszonyat összerakott autó ez a 190-es... Barátomnak volt egy 140.000-et futott 124-es Mercije az édesapja 89-ben vette amikor megszületett a fia, aztán pedig neki adta amikor meglett a jogsija. Az öregnek van még egy S500as bálna mercije abban alig van 100.000 és bakon áll a garázsban, nagyon jó autók. Ezután a Merci széria után már jobb volt a BMW de addig azért igen komoly ellenfél volt a Merci!


Nekem ez a cikk tetszik még, nah meg a mögötte lévő story

Tesztek
A világ legjobb E30-asa?
Teszt: BMW E30 324 TD – 1990.

dbtibi Elküldve: 2013-07-04 07:49 Társalgó

dbtibi Elküldve: 2013-07-03 17:17 Vicces :)



súúúlyos ...

dbtibi Elküldve: 2013-07-03 16:38 Társalgó

ember84 írta: Sziasztok!
Milyen ötleteitek lennének arra,hogy e46 20d-re milyen ízléses kipufogóvéget lehet feltenni,a gyári lefele görbülő helyett?Szépet szeretnék.Valakinek ötlete,ill.hol beszerezhető?Köszi!


Gyári lefelé görbülő krómból Nekem azok tetszenek egy diesel-en