dpiller fórum hozzászólásai

dpiller Elküldve: 2006-10-22 18:39 talalkozo

andi írta: Tano, az a kettõ az három
De, h ne csak kötözködjek, kérdésem is lenne: holnap kb. meddig lesztek Monoron? Meddig találkozhatunk ott Veletek?


Hah, most látom, hogy más is budaörsi

No elõször is köszönet mindenkinek e nagyszerü találkozóért!

A lista és a fotók holnap körbemennek, infók majd itt!
By the way, ha valaki Ferihegy fele jár (pl aki spotter), szóljon rám, gat-ra bemehetünk együtt, ill esetleg egy kör megoldható Bp. felett ha én is arra vagyok meg a gép is.

D.

dpiller Elküldve: 2006-10-18 22:50 talalkozo

90% hogy én is jövök, ha beleférek még!

dpiller Elküldve: 2006-10-18 22:48 Inspection II

urizoli írta: én is sokat kerestem szervízt, végül ide vittem az autót:

www.scmotorsport.hu

nagyon kultúrált szervíz, elégedett vagyok, jó áron dolgoznak, merem ajánlani. 24e volt az olajcsere mindennel (slx 0w30) akciósan Többet nem megyek márkaszervízbe.

Muhaha mostanában nemegyszer elmentem elöttük a repülõtérre menet jártamban, de eddig nem tudtam, hogy õk azok, mostanában akartam benézni hozzájuk

dpiller Elküldve: 2006-10-18 09:24 Inspection II

alfatone írta: Akkor azt én is kérem szépen!
alfatone@freemail.hu


Találtam egy http://www.bimmerzone.com/inspection.htm leírást én is. Amúgy hétvégén Alfatone kollégával esünk neki a kocsimnak, kajáknak, sörnek

dpiller Elküldve: 2006-10-09 23:28 talalkozo

22-én vasárnap én is betársulnék (egyedül tervek szerint)

dpiller Elküldve: 2006-09-13 14:29 Inspection II

alfatone írta: Úgy értem, hogy nem csak kinullázzák a szervizidõközt, hanem kiolvassák a teljes hibatárolót.
Én eddig egyetlen lelkiismeretes bmw szerelõvel találkoztam, hozzá bármikor elviszem a kocsit, ha nem ilyen karbantartás jellegû az ügy.
És természetesen nem márkaszervízben dolgozik.
Szerencsés vagy b0gar, ha te találtál egy olyan hivatalos márkaszervizet, ahol normális, és nem 3 havonta cserélõdõ szerelõk vannak, bár gyanítom ez nem Budapesten van.

Küldtem neked üzeneted, nem tudom, megkaptad é.

dpiller Elküldve: 2006-09-11 13:09 Inspection II

alfatone írta: Levegõ-, pollen-, olajszûrõ, gyertyacsere, olajcsere, nagymodic.
Ellenõriznek mindent rátekintésell, nem folyik-e, nem szakadt-e, ilyesmi.
Nem egy nagy durranás, én mindig magamnak csinálom. Az anyag kb 40ezer.
A szervízkönyv azért nem szempont, mert ha el akarod adni a kocsit, és nincs vezetve, akkor az a baj, ha van, akkor azt mondják, hogy hamis. Én azért nem fizetek bamba szerelõknek 30ezreket, hogy majd sok év múlva legyen pecsétes könyvem. Hülyeség, szerintem.

Nagymodic? Az mit takar?

dpiller Elküldve: 2006-09-11 12:03 Inspection II

Sziasztok,

lassan (úgy 6000 km múlva) elérkezik az Inspection II ideje. Töröm is a fejem, hogy márkeszervízbe vigyem a kocsit (= eddig vezetett szervízkönyve volt márkaszervízzel), vagy egy olcsóbb helyre. A döntõ tényezõ az ár/érték arány lesz persze, mert egy 5 éves kocsinál már nem feltétlen éri meg a márkaszervíz ára. Ebben kérnék tanácsokat. Például miket cserélnek, ill. néznek át Inspection II-nél? Másik kérdés - egy normál olajcseréért ki mennyit szokott fizetni?

Köszönöm.

dpiller Elküldve: 2006-08-09 15:25 Kézifék beszakadt....avagy a megszorult bal hátsó kerék

kardhal írta: Sziasztok!
Látom egy kicsit már régi a téma de engedjétek meg, hogy elmondjam ugyanígy jártam hétfõn reggel. Indulnék, nem gurul az autó, ágaskodik tipikusan behúzott kézifékesen. Nézem, kézifék nincs behúzva. Egy pillanatra lesápadtam, majd egy nagygázos próba után hatalmas pattanás és már gurul is. Ellenõrzöm kéziféket, hogy most elszakadt a bovden vagy mi??? De semmi. Minden tökéletesen mûködik. Valami hasonló besülésre gyanakodtam, de azért egy kis nyugtalanság maradt egészen addig mig ma rá nem leltem erre a topikra. Szóval ennyi az én személyes tapasztalatom. Esetleg annyi adalék, hogy frissen mosott (és gondolom vizes fékbetétekkel, tárcsával) álltam be a garázsba az eset elõtt, bár nem tom lehet-e ennek köze a dologhoz.

Igen, mint kiderült, amikor az én kocsim is igy beállt, ugyanez volt a helyzet - mosatás után vitte haza egyik családtagom, behúzta a kéziféket, és én napok múlva (akartam) használtam volna a kocsit.

dpiller Elküldve: 2006-08-03 20:42 Napelemes ventillátoros tetõ

brazil_8 írta:
dpiller írta: 2. A sima szivargyujtóba dugható napelemrõl, ami tölti szépen az akksit. Nincs többé neminduló kocsi (persze határok között).


Errõl (vagy inkább ehez hasonlóról) én valahol már olvastam, hogy p. vakítás az egész. Akkora méretû napelemmel nem lehet egy 72 Ah akksit feltölteni.

No, ezért irtam, hogy "határok között". Inkább arra jó, hogy pl nekem az egyik szivargyujtóban rá van dugva folyamatosan a palmos navigáció tmc modulja, stb. Ez amolyan csepptöltés inkább. De az tény, hogy errõl motorindítás nem lesz .

dpiller Elküldve: 2006-08-03 19:22 Napelemes ventillátoros tetõ

herpa írta: Kíváncsi voltam, érdekes dolgok, de én is csak ezt találtam:
Az elsõhöz: http://www.tv2.hu/tesztauto/cikk/44978/.
A másodikhoz: http://realoem.com/bmw/showpar...;amp;fg=26.
Próbáltam az elsõhöz angolul infót keresni, de nem jött össze.

Elsõrõl angol info:
http://www.webasto.com/product...n_75bk.pdf

dpiller Elküldve: 2006-08-03 13:31 Napelemes ventillátoros tetõ

Sziasztok,

van valakinek tapasztalata a következõkrõl:
1. A BMW-hez kapható, napelemes kiegészitõrõl, ami állóhelyzetben keringteti a levegõt a kocsiban - nem lesz tûzforró.
2. A sima szivargyujtóba dugható napelemrõl, ami tölti szépen az akksit. Nincs többé neminduló kocsi (persze határok között).
Az elsõ változat vajon tölti az akkut? Erre nem találtam választ.

Kaphatóak ezek a dolgok emberi áron, használtan? Vagy olyan termékek ami ezt helyettesiti? A 2-ra találtam példát, és egész olcsó, veszek is egyet délután . De igazán az 1. tetszene

dpiller Elküldve: 2006-07-04 14:17 Váltózsák csere

b0gar írta: Hát a kézifék fogóját még nem vettem le , mert az ottani zsák cseréjéhez azt nem kellett levenni. A zsák a fogó tövéhez van rögzítve. Legalábbis nálam. Ha zsák alsó (hátsó) fele ugyanúgy müanyag kereten van mint a váltónál. Ha leveszed a többit már látni fogod.

Szia!
Igen, néztem azt a változatot is, és egyszerûbbnek tûnik, úgyhogy ki fogom úgy próbálni. Amúgy a váltónál is odafogattam egy önzáró szíjjal, mint amit itt használ. No ha lesz maholnap idõm, meg is csinálom.
Sikerült a váltó feletti díszelemet is kikorrigálnom, volt egy kis anyagpúposodás rajta. A fecskedõbe és legkissebb tûbe felszívott pillanatragasztó csodákra képes

dpiller Elküldve: 2006-07-04 11:44 Váltózsák csere

Sikeresen kicseréltem közben . holnap teszek fel fotókat.
A kézifék fogóját hasonló módon kell lerángatni? Oda még nem jutottam el...

dpiller Elküldve: 2006-07-04 11:38 légzsák lámpa világít

No az enyémet tegnap megcsinálták a Rack autóban Budaörsön. Tegyük hozzá, hogy úgy vittem oda, hogy mondtam, hogy hol a hiba - igy nem cserélték ki a fél kocsit. Egy forrasztás volt, egy hibatörtlés, meg megemlítettem, hogy nézzék már meg a bal hátsó kereket, mert lehet, hogy utána kéne húzni. No erre 12000-es számla, ebbõl 2500 Ft a kerék megnézése. ööööööö.....ellenben a légzsák lámpa ok már.
Más. a jobb indexem tovább tesztel, anno ezt már feldobtam. Az ottani srác szerint a jobb hátsó részen valami elkorrodált. Végignéztem, és rozsdának semmi nyoma. Ötlet? A dolog véletlenszerüen jelentkezik....
Más. A váltózsákot is kicseréltem, nagyon szép lett, fotót teszek majd fel, de a kézifék karját hogy kell leszedni? Szintén csak erõbõl?