feco7939 fórum hozzászólásai

feco7939 Elküldve: 2013-12-03 18:15 Mi lehet a baj?

jons írta:
feco7939 írta:
Na, szerintem a motormosóval többet ártasz mint használsz...........ahogy már itt többen írták....


Igen ettől a "szivattyú felkapja a morzsalékot" című mutatványtól én is tartottam némileg... Aztán csak beleraktam, mert szeretek veszélyesen élni


Nem csak arról van szó állítólag, hanem a vegyszer maradékról ami bent marad .....

feco7939 Elküldve: 2013-12-03 18:08 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
PBazsi írta: Sziasztok,
szerintetek hová tűnhet el 1000km után 1l motorolaj, ha kb. 1000km-el ezelőtt volt olaj, olajszűrő, légszűrő-csere az autóban? A kocsi alatt nincs folt és nem is füstöl feltűnően.
Most kb. 136e km van benne. A szerelő szerint a szelepszár-szimeringnél mehet el, mert megkeményedett ott a gumi és szimeringpuhító adalékot kéne töltsek az olajhoz, h. rendesen tömítsen. Ha viszont cseréltetni akarom, akkor többe kerülne, mint maga az autó...(mert szét kell szedni a motort) Van v.kinek ilyenirányú tapasztalata / tanácsa?

Előre is köszi,


már ha valóban lecserélték az olajat vagy ritka szar olajat tettek bele. előtte nem fogyott? vagy sosem nézted előtte? ha előtte is fogyott volna, akkor csak bejelzett volna a szenzor, szóval vagy szar olaj ment bele, vagy nem lett lecserélve.


Vagy nem 130 van benne, hanem 430.

Enyémbe van vagy 400 atom kemények voltak a szimeringek, de mégse evett 3 liternél többet 20,25 ezer alatt. Pedig 15 felett már fos az olaj, és én sokszor mentem vele 200,240 el, meg 160 felett sokszor, akkor viszont kajálta, de nem emlékszem, hogy egy intervall alatt 3 liternél többet raktam volna utána.


most meghatagszol, lexarom, de képes vagy egy olajjal 20-25ezret elmenni? oké töltesz utána, de inkább a felénél lecserélnéd.


hát már lefogom, mostanában,most még 14 ezret ír vissza, már meg is vettem, mióta szimeringet cseréltek meg mindent, át állok a 15 ezerre. Már 15 körül fogok cserélni.

kipróbálom a xadót, és minden szűrőt mann-t vettem, üzemanyagszűrőt is, azt is cserélek. Meg vettem 7 tasak motormosó adalékot, azzal meg átjáratom.


Na, szerintem a motormosóval többet ártasz mint használsz...........ahogy már itt többen írták....

feco7939 Elküldve: 2013-12-02 19:59 Tetöcsomagtartó_

toki24 írta:
culkin írta:
csbalu írta:
culkin írta:
YELLOW írta:
culkin írta:
YELLOW írta:
culkin írta: Hali!

A facelift előtti és utáni touringra való tetősín megegyezik, tehát kompatibilisek egymással? Mert nekem fl van, de a tetősín egy fl előttiről származik. Felszereléssel kapcsolatban(még nem kezdtem neki): láttam a tetőn, hogy van 4 kis "ajtó", amit felnyitottam és alatta van az anya! odacsavarozom és ennyi az egész? vagy van még valami "rejtett trükk" ?



egyezik


Köszi
A felszereléssel kapcsolatosan valami tipp, trükk? vagy egyértelműen a 4 csavar fogja, azt kész?


azt nem tom sosem volt kombim E46-ba, meg nem is szereltem még fel tartót. de biztos nem egy agysebésznek kell hozzá lenni


igen, ezt én is gondoltam, hogy nem kell dr-i papír, csak az előző hozzászólásokban olvastam,hogy valakinek fúrni kellett, és ahhoz nincs papírom

tnx!


Ha nem volt gyárilag tetőkorlátos akkor nem olyan egyszerű, tényleg fúrni kell valamit. Cimborám szív vele rendesen, mondjuk nem egy barkácsmester.


a tetőn, ahol "fut" a tetősín, ott van mindkét oldalon két kis "ajtó", amit felnyitok és alatta vannak az anyák...gondolom, akkor nem kell fúrni


En is ezzel kuzdok. Nekem is van 4 kisajto de nem merek vennimert mivan ha megse megy fel. )) 4 kis ajtalatt nekem is meg van a 4 anya. Viszot elol van egy ugE meg kozeptajon olyan kis ajzocska hatul mi fogja le akkor))


Szerintem az a 4 kis ajtó csak arra jó, hogy a tetőcsomagtartót (2 keresztirányú rúd) felfogasd........ a tetősín azokhoz nem jó.

feco7939 Elküldve: 2013-11-29 22:17 Klíma

csaki91 írta: Hali mindenki

Olyan kérdésem lenne ami már lehet hogy elhangzott párszor
Na szóval...a kérdésem annyi lenne hogy a klíma az hűtő vagy esetleg fűt is?
Mert inditás után ha egyből bekapcsolom akkor nem fúj meleget csak szép lassan melegszik fel
Ez normális?
Előre is köszi


Igen, ez a fűtés téma örök kérdés a digit klímánál, hogy mit, hogy kell beállítani, hogy fűtsön............
Na, írja le valaki a tuti beállítást!



feco7939 Elküldve: 2013-11-29 19:46 320d Motor

compact írta:
Methos írta:
compact írta:
Methos írta: Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni e46 320d 150le motorjával kapcsolatbn
Szépen szervizelve minden cserélve, szijtárcsa és feszito gorgo cserélve.
Mivel lehetne a motor hangját csendesíteni? A rezgést jobban csillapitani. Vannak-e tipikusan elromló/keményedő gumik amik egy 270 k kocsinál már illene cserélni?

Röviden a cél további motor csendesítés, és rezgés csillapitás?


Venni kell helyette egy benzinest!
Komolyra forditva a szót, ha vmilyen rendellenes hangja van az autónak akkor azt lehetetlen igy megoldani, mivel fórumon keresztül mi nem halljuk amit te és nem tudjuk, hogy ami téged zavar az természetes hang vagy sem. /esetleg ha csinálsz egy videót és jól hallható a probléma/
Vidd el egy értelmes szerelőhöz, lehet hogy többre mész vele mintha itt felsorolunk minden lehetőséget te meg sorba cserélsz mindent, de javulás nem történik!




Nincs rendellenes hangja az autó rendeben van , rendesen ketyeg, szimplán, csak plusz lehetséges ötleteket keresek, mint például, mondjuk egy hülyeséget: motorháztető belső burkolat csere, hangszigetelős tojástartóra .

Pont ezért fogalmaztam így mert nem tudom milyen lehetőségek vannak és mit lehet/érdemes tenni, vagy ellenőrizni. Ellenőrizni, mint pl a motortartó bakok állapota


Ezeket olvasva valóban nagy hülyeségre készülsz és tényleg benzinest kell venned!
Egy cr 20D ha rendben van akkor dízel viszonylatban is nagyon szép és csendes hangja van.
Ha téged mégis zavar akkor lehet, hogy nem autóval kellene járnod vagy nem dízelt kellett volna venned, a zajcsillapítás pedig ablakon kidobott pénz lesz, ráadásul egy ilyen hülyeség miatt szétbontani a fél autót szép munka lesz csak utánna majd ne zavarjon ha az egész belseje mocorogni fog!



Methos!
Használj pár napig egy 20 éves dízel Fordot és utána, ha átülsz a dízel BMW-be, akkor azt fogod mondani, hogy semmi hangja nincs !!! Vagy ha ennyire zavar a dízel hang tényleg jobb ha benzines vagy elektromos autót veszel , vagy nyomd fel a zenét, ahogy előttem is tanácsolták itt

feco7939 Elküldve: 2013-11-24 01:55 Társalgó

Csacsa12 írta:
feco7939 írta:
Bero írta: Én egyszer csak azt álmodtam,hogy a bömös helyett egy régi öreg opel állt kint az udvaron.. Mondom nem az enyém,nekem bmw-m van! Erre mindenki nevetett,hogy dehogyis! Neked opeled van! Na mondom ilyen nincs.... Jó volt utána felkelni


Miket nem álmodtok Ti
Én anno míg egy öreg Fordom volt, párszor azt álmodtam, hogy ellopták
De kinek kéne egy öreg Ford?


Pl.: nekem. Főleg ha T.
Ahogy ismerős mondta a céges Opeljéről: "It is not a car, it is a temporary condition!"
Igaz a garázsban vigyorog nála 2 db sor 6 BMW.



A régi "építőtáboros" emlékekre

YouTube videó
Biscaja




feco7939 Elküldve: 2013-11-23 23:15 Autóvásárlás

gzu11 írta: Félreértesz!
Nem Yellow pajtásnak írtam, hiszen a CS-n olyan kedvesen üdvözölte a feltöltött képeimet, meg itt is, ha jobban értelmezed a mondókáját, mellettem teszi le a voksát, azaz, hogy nem volt festve!

Én a többieknek írtam, hogy gyári érték a BMW-nél nem 50-80 mikron körül van, a szerviz állásfoglalása és bizonyítása szerint is!

Én nem görcsölök, csak addig egy kicsit amíg a saját szerelőm rá nem bólint, hogy ok!
Hétfőn viszem hozzá szervizre és ő is felméri az állapotát a BMW által kitöltött felmérési lap alapján!

Remélem nem fog elszomorítani!


Yellow anno próbálta elmagyarázni, hogy a mi autónkban nem 42 ezer km van, mert az űlés 400 ezret mutat..........hmmm
hagyjuk

feco7939 Elküldve: 2013-11-23 22:39 Autóvásárlás

gzu11 írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hil írta:
gzu11 írta:

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!


Szia!
Nem a kedvedet szeretném elrontani, de a gyári fényezés vastagsága úgy 50-80 mikron között szokott lenni, én legalábbis így tudom, ezeket az értékeket mértem az autómon és más törésmenetes autókon is.
Lehet, hogy nincs igazam, akkor majd a többiek kijavítanak.
hil



szerintem lehet csak az FL miatt, de én is 120-180 között mértem, ott volt több, ami újra volt fújva, de az látszik. az sem mindegy milyen mérőt használsz, nekem egy volt kereskedő adta ide az övét 150ezer Ft-os, és a kalibráló lapokkal rendszeresen kalibrálni kell. 50-80 mikron a régi japán autóknak volt, a németek régebben is vastagabbak voltak.

Pedig szerintem is 100 alatti a gyári fényezés. (az enyémen is 130 környéki és volt festve)


igen és a tiéd is FL előtti. ezt nem tudom, de lehet volt váltás a fényezés tekintetében is. illetve kitudja, mert én nem, hogy Te mivel mérted. nekem sehol máshol nem volt fújva, még B oszlopon is mértem, és ott is 120 felett volt.

szerk.: találtam egy ilyet, ahol átszámolva a BMW 6 milli inch-csel 150 mikronra jön ki, és ugye azért színfüggő is a dolog, mert a festék is pigmentekből áll

German and Japanese cars: 4-5 Mils (1 Mil=1000th of an inch)
With the exception of:
Lexus-White and Tan: 5-7 Mils, Lexus- Black and Silver: 4.5-6 Mils
BMW: Silver: 6-7 Mils
FORD: Approx. 5.5-7 Mils
GM Cars and Trucks: Approx. 4.5-6.0 Mils, Jimmy’s and Blazers: approx 7 Mils
Chrysler: Approx. 5.5-7 Mils (Note Sebring hoods are fibreglass)
Dodge Cars: Similar to Chrysler
Dodge Trucks and newer Ram Pick-ups: Cab approx. Mils and the boxes approx 9 Mils
Jaguar: approx. 6-7.5 Mils (but they tend to vary)
Jeep Grand Cherokee: These read approx. 6-8 Mils, Wranglers: approx. 4.5-5.5 Mils
(Theses vaues are given as guidance only)


Köszönöm mindenkinek a gratulációt!

Aki meg a mért értéken akad fenn, annak csak hozzáteszem, hogy megkértem a kasztnis emberkét, hogy a kocsi mellett szervizelt 2012/10-es évjáratú Z4-est is mérje már le, hogy lássak már egy új autót is, ami még alig volt úton, mivel 5200 km volt benne, és sérülésmentes volt. Értéke 140-160 mikron volt...



Ja, az enyémnek a motorháztetője volt lakkozva, de azt mondta is az eladó még a kapcsolatfelvétel elején (kőfelverődés miatt), ott 238 volt az érték!

A BMW-nél azt mondták 400-ig gyári értéknek tekintik, mivel különböző festékeknek különböző a sűrűsége és a lakkrétege. Én nem értek hozzá, de nem hiszem, hogy a győri BMW márkaszerviz belemenne egy olyan játékba, hogy átb.sza a potenciális ügyfelet, aki egy héten belül elviszi a saját szerelőjéhez, és ha az azt mondja, hogy rommá volt törve, akkor simán perelhetőek lennének...

Ja, azt mondták, hogy a 800-1000 körüli értékek a utalnak súlyos esetekre...

De mindenki azt gondol, amit akar, engem meggyőztek a kocsi állapotáról...
És a három nap alatt beletett 630 km alatt egyenesen beleszerettem.

Most látták először az autót a győri BMW-nél, a kasztnis srác kivételével, de 5-en mondták azt a szervizből, hogy kifogástalan...
Kőfelverődés van rajta (összesen 3 db), de nem új autóért utaztam Győrbe, azt megtehettem volna Debrecenben is, hiszen tegnap volt az M6 GranCoupe tesztnap...


Ne görcsölj! Üdv a klubban! Sárga (yellow) csak irígykedik ha valaki jó autót vesz ......és a vérében van, hogy kicsit mindenkivel kekeckedjen ))))

feco7939 Elküldve: 2013-11-23 19:10 Trükkök és okosságok

stunter26 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
stunter26 írta: Sziasztok! Lehet hogy nem ide tartozik. de unalmamban csináltam magamnak egy M-logot CNC plazma vágóval . kifestetem és ilyen lett .nem a legjobb de majd a következő jobb lesz. a kép galériámban vannak a képek róla.


A festés tényleg jól sikerült


a színeket nem tévesztette el

Tudom nem a legjobb, de majd a következő remélem szebben fog kinézni.


És hova szánod ezt a logo-t?

feco7939 Elküldve: 2013-11-23 19:08 Vicces :)

YELLOW írta:



Két szőke nő vezet..........
Megáll az autó........azt mondja az anyósűlésen lévő: Miért álltál meg?
Mert kifogyott az üzemanyag..............erre a másik: de ügyes vagy, én biztos nem álltam volna meg !

feco7939 Elküldve: 2013-11-23 19:04 Társalgó

Bero írta: Én egyszer csak azt álmodtam,hogy a bömös helyett egy régi öreg opel állt kint az udvaron.. Mondom nem az enyém,nekem bmw-m van! Erre mindenki nevetett,hogy dehogyis! Neked opeled van! Na mondom ilyen nincs.... Jó volt utána felkelni


Miket nem álmodtok Ti
Én anno míg egy öreg Fordom volt, párszor azt álmodtam, hogy ellopták
De kinek kéne egy öreg Ford?

feco7939 Elküldve: 2013-11-18 22:26 ELLOPTÁK!!!

notbmw írta:
ute107 írta:
notbmw írta: Sziasztok!

Van egy 5-ös Touring ami gyanúsan régóta (hónapok óta) parkol ugyanott. Hivatalos nyilvántartás szerint nem körözött. De nem lepődnék meg, ha tulajdonosa keresné.
Van tippetek, hogy rendszám alapján hogyan tudnám megtalálni a tulajt és rákérdezni?

Üdv,
B


Ez most komoly?

Hívd fel a rendőrséget...és utánajárnak ha van rá kapacitás. Vagy ha vidéken élsz keresd fel a Körzeti Rendőrt.

De nekem gyanús ez a kérdés...bocs


Tőlem aztán ott ülhet még hónapokat.
Bocs, hogy voltam olyan naív, hogy csak ez miatt regisztráltam egy BMW forumra, hátha valaki akar segíteni márkatársának. LYR-928, róla van szó.
Azt nem is értem, hogy a rendőrség miért nem néz után. Feltűnöen le van ülve a feneke a sok állástól.
A rendőrséggel meg szórakozzon aki ráér... majd aztán mehetek tanúskodni 3 évig önköltségen.



Szólj az autóvadászoknak.

feco7939 Elküldve: 2013-11-16 18:59 Ápolás, tisztítás

KRAFT írta:
YELLOW írta:
KRAFT írta:
feco7939 írta:
KRAFT írta: Az Karcher áraival nem volt gond, mert 15-25 ezer között voltak ezek a száraz-nedves porszívók, de az tényleg bosszantó, hogy nincs hozzájuk kárpittisztító fej. Még az ügyfélszolgálatot is felhívtam és ott is azt mondták, hogy ezekhez a típusokhoz nincs és nem is árulnak külön sem... remek... Lehet, hogy más márkának a feje illene hozzá, de nincs már kedvem tökölni ezzel.

Vasárnapra béreltem ki a gépet és úgy vagyok vele, hogy még a tél előtt mindenképp megcsinálom, egyrészt 10 fok lesz még péntekig, másrészt tavasszal kevesebb dzsuvát kell majd kitakarítanom, harmadrészt van két folt az ülésen, ami kurvára zavar és ami a szakszerűtlen tisztítás miatt még nagyobb lett.

Reggel kezdem majd a munkát. Azt állítják ez után a gép után alig marad vizes. Majd meglátjuk. Tőlem másnap reggelig is száradhat, ha meg nagyon nehezen szárad, akkor alapjáraton egy kis meleg fűtéssel rásegítek. Gondolom ez utóbbi nem okoz gondot.


YELLOW írta:
KRAFT írta: Sejtettem, de nem véletlenül kérdeztem, amit! Sajnos nem jár hozzájuk ilyen fej! Nagyon jó minőségű és kedvező áru Karcher száraz-nedves porszívókat találtam neten, de nem jár hozzájuk kárpittisztító fej... Van külön Karcher szőnyeg és kárpittisztító gép, ilyen fejjel természetesen, de az meg 150 ropi... Úgy döntöttem, hogy inkább bérlek egy ilyet fél napra. Majd beszámolok a tapasztalatokról!



úgy látszik a nagy márkák jellemzője, ha kell valami, akkor vedd meg külön, jó drágán.
amúgy vegyél gagyit, ahhoz lesz.
a Kärcher-rel az a gond, hogy nekik szinte minden szarhoz külön gépük van, ami kb nagy baromság, rákényszerít dolgokra.
javaslom vegyél egy 20ezer környéki száraz-nedves porszívót (mondjuk ósanban), ahhoz lesz minden. a célnak teljesen megfelel. de ne télen kezd el takarítani, hanem nyáron, amikor garantált a meleg, reggel kitisztítod, délutánra ki is szárad.




Szerintem az alapjáraton egy kis meleg fűtésnél egyszerűbb a hajszárító



Túl rövid a drótja Viccet félretéve egy egész kárpitos tisztításhoz (lábtér, padló, szőnyegek, ülések) az édes kevés. Viszont a korábbi szakszerűtlen tisztítási kísérletem után rányomtam 28 fokot fél óráig a lábtérre és az ülésre irányítva és meglepően száraz lett. Inkább attól aggódok, hogy a nedves felület esetleg jobban magábaszívja a fűtésből kijövő port, ha van olyan...


az mindegy, hogy por megy bele, vagy ragadna. ugyis miután kiszáradt full, ki kell porszívózni szárazon. én vanish-t használtam, nekem tűző napon nem teljesen száradt ki az ülés, kb egy hét után ki kellett porszívózni, mert fehér por jött ki az ülésből. egyébként amúgy sok tisztítószernél ezt írják, hogy porszívózni kell száradás után.


Ehhez adnak speciális tisztító folyadékot, ami kifejezetten ehhez a géphez kell. Azt mondták, hogy a szaki aki majd kihozza a gépet (mert ingyen kihozzák és elviszik!), mindent elmond a használattal kapcsolatban. Kíváncsi vagyok, majd holnap minden kiderül.


Mennyi zsé a bérlése?

feco7939 Elküldve: 2013-11-16 17:21 Ápolás, tisztítás

KRAFT írta: Az Karcher áraival nem volt gond, mert 15-25 ezer között voltak ezek a száraz-nedves porszívók, de az tényleg bosszantó, hogy nincs hozzájuk kárpittisztító fej. Még az ügyfélszolgálatot is felhívtam és ott is azt mondták, hogy ezekhez a típusokhoz nincs és nem is árulnak külön sem... remek... Lehet, hogy más márkának a feje illene hozzá, de nincs már kedvem tökölni ezzel.

Vasárnapra béreltem ki a gépet és úgy vagyok vele, hogy még a tél előtt mindenképp megcsinálom, egyrészt 10 fok lesz még péntekig, másrészt tavasszal kevesebb dzsuvát kell majd kitakarítanom, harmadrészt van két folt az ülésen, ami kurvára zavar és ami a szakszerűtlen tisztítás miatt még nagyobb lett.

Reggel kezdem majd a munkát. Azt állítják ez után a gép után alig marad vizes. Majd meglátjuk. Tőlem másnap reggelig is száradhat, ha meg nagyon nehezen szárad, akkor alapjáraton egy kis meleg fűtéssel rásegítek. Gondolom ez utóbbi nem okoz gondot.


YELLOW írta:
KRAFT írta: Sejtettem, de nem véletlenül kérdeztem, amit! Sajnos nem jár hozzájuk ilyen fej! Nagyon jó minőségű és kedvező áru Karcher száraz-nedves porszívókat találtam neten, de nem jár hozzájuk kárpittisztító fej... Van külön Karcher szőnyeg és kárpittisztító gép, ilyen fejjel természetesen, de az meg 150 ropi... Úgy döntöttem, hogy inkább bérlek egy ilyet fél napra. Majd beszámolok a tapasztalatokról!



úgy látszik a nagy márkák jellemzője, ha kell valami, akkor vedd meg külön, jó drágán.
amúgy vegyél gagyit, ahhoz lesz.
a Kärcher-rel az a gond, hogy nekik szinte minden szarhoz külön gépük van, ami kb nagy baromság, rákényszerít dolgokra.
javaslom vegyél egy 20ezer környéki száraz-nedves porszívót (mondjuk ósanban), ahhoz lesz minden. a célnak teljesen megfelel. de ne télen kezd el takarítani, hanem nyáron, amikor garantált a meleg, reggel kitisztítod, délutánra ki is szárad.




Szerintem az alapjáraton egy kis meleg fűtésnél egyszerűbb a hajszárító

feco7939 Elküldve: 2013-11-15 00:24 Business rádió kérdés

toki24 írta: Sziaasztok!

A gyári fejegységen e46ba lehet mélyet, magasat stb állitgatni? lecserélem a mp3ast egy szép gyárira csak elöre kiváncsiskodom mert jövöhéten jön meg..

Szia!
Lehet: magas, mély, jobb-bal, első-hátsó, közép