germina fórum hozzászólásai
« előző12következő »

germina Elküldve: 2020-09-03 15:36 hidegen rángat....

asbi írta: Sziasztok!

Egy ideje már figyelmes lettem arra az autómnál, hogy hidegen elindulás után 1800 és 1900-as fordulat között haladva harmadikban elkezd rángatni. Légtömegmérő lenne? Szerelőm elvileg még az ősszel megnézte, kipucolta. Semmilyen más esetben nem produkálja a dolgot amúgy, hibakódot nem ír be. Esetleg valami ötlet erre?

Üdv


Sziasztok Márkatársak!
Nekem az ilyen enyhe rángatásokat megoldotta egy generátor-szénkefe csere!!!
Remélem segítettem. Üdv!

germina Elküldve: 2017-08-26 13:33 Hibakód

bricktopm írta:
germina írta:
bricktopm írta:
germina írta: Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a " 4530/11 - Air charge control " hiba pontosan mire utalhat?
Motor: M47D20
Előre is köszönöm!


Szia. Szívósor környéke, nagyszelep, DISA, alapjáratimotor környéke.
Mi a tünet?


Hello.
Díesel motorról van szó. Igazából kis kormoláson kívül semmi baja, csak nem értem miért jön ez a hiba vissza törlés után.


Ja Dizel, bocs, akkor nem okoskodok bele, mert azokat anniyra nem vágom.
Azért jön vissza, mert fennálló hibának érzékeli. Élőadatokat javasolnám nézni, hátha valami drasztikusan eltér a normálistól....Pláne ha egyből visszadobja a hibakódot.


A turbonál van egy nyomás átalakító, azon van egy micro szűrő.
Azt kellett kitakarítani. Tele volt korommal.
Üdv!

germina Elküldve: 2017-08-26 10:51 Hibakód

bricktopm írta:
germina írta: Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a " 4530/11 - Air charge control " hiba pontosan mire utalhat?
Motor: M47D20
Előre is köszönöm!


Szia. Szívósor környéke, nagyszelep, DISA, alapjáratimotor környéke.
Mi a tünet?


Hello.
Díesel motorról van szó. Igazából kis kormoláson kívül semmi baja, csak nem értem miért jön ez a hiba vissza törlés után.

germina Elküldve: 2017-08-26 10:37 Hibakód

Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a " 4530/11 - Air charge control " hiba pontosan mire utalhat?
Motor: M47D20
Előre is köszönöm!

germina Elküldve: 2016-09-03 20:24 Motorolaj

ChrisRas írta: Uraim! Van egy kis problémám.
A kezelési könyvben más fajta nívópálca van mutatóban mint ami a motorba lóg. Így ( bár nem vagyok teljesen sötét) nem egyértelmű a jelzés. Hol a minimum /optimalis/ maximum szint? A két bevágás közt jó a szint? Vagy a maximum egészen a felső bütyökig tart? Csak linket tudok amin olyan pálca van mint az enyém.
http://static.schmiedmann.dk/P...94_big.jpg


A két bevágás között.

germina Elküldve: 2016-04-16 06:29 Hibakód

Zolika1980 írta: Sziasztok. Ma ismét szétszedtem a vízszelepet + a kis keringető szivattyút is kivettem. Összerakás után gyujtás rá és elindult a szivattyú. Gyujtás le és megint rá, akkor meg nem indult el. Valaki tudja, hogy ez most normális vagy nem? Egyszer megy egyszer nem.


YELLOW! A szivattyú kivételekor jön a víz.


Hello! Nekem a kis segédvízpumpa motor lett szénkefés. Vettem szénkeféket, de nme tom kicserélni annyira apró az egész. Tud vki. hol kapni ilyet? Ne bontottat. A komplett egység elég drága!

germina Elküldve: 2016-04-12 21:02 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

tomeeeboy írta:
germina írta:
tomeeeboy írta: Sziasztok!
Rendeltem egy BMW Scanner 1.4-et ami meg is jött, de a hozzá lévő CD hibás. Van valakinek egy működő BMW Scanner 1.4 program amit át tud küldeni egy emailbe vagy tud adni egy linket ahonnan le tudom tölteni.
Köszi


Milyen op.rendszer alá raknád?


Van XP és Win7 is a gépen.


Tudok küldeni.

germina Elküldve: 2016-04-12 20:56 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

tomeeeboy írta: Sziasztok!
Rendeltem egy BMW Scanner 1.4-et ami meg is jött, de a hozzá lévő CD hibás. Van valakinek egy működő BMW Scanner 1.4 program amit át tud küldeni egy emailbe vagy tud adni egy linket ahonnan le tudom tölteni.
Köszi


Milyen op.rendszer alá raknád?

germina Elküldve: 2016-01-01 17:49 Motortartó gumibak

YELLOW írta: no én is túl estem a dolgon. olyan két éve állapították meg, hogy a balos el van durranva. a jobb oldali, már repedezett volt. 104ezer km van az autóban. állítólag 100ezer km körül adják meg magukat. nekem szerintem 88ezer km körül mehetett amúgy ki, amikor az egyik trafó megadta magát és 3 hengeressé lett az autó.
igen gyalázat, hogy nem cseréltem ki hamarabb. ennek inkább egy megfelelő szerelő volt az oka, akire valóban rábízhatom, nincs messze. szerencsére a közelben ~10km van rokon. nagyon pofás kis műhelye van. (már csak a szép Z4 miatt megérte elmennem) illetve túlparáztam ezt a motoremelgetés dolgot, macerásabbnak gondoltam, na meg amúgy is para van ha meg kell bontani valamit.

egyébként nem bánom, hogy nem cseréltettem hamarabb, ugyanis nem sok különbséget veszek észre. nekem olyan, mintha ugyanannyit mozdulna a motor indításnál/leállításnál, gázadásra (szemre), de csendesebb lett az indítási leállítási folyamat. talán kevésbbé remeg a kasztni.
annyi volt még a különbség, hogy a régiek kivételénél, majd az újak berakásánál, magasabbra kellett megemelni a motort. ennyi volt, ami még különbség volt.

képek:







Hello. Egy gyors kérdés: M47N. Jobb és bal oldali tartó között van fizikai különbség?

germina Elküldve: 2015-11-16 19:54 Magyar nyelvû leírás?

Andika írta:
hil írta:
vsop14 írta:
hil írta:
vsop14 írta:
passz, én a helyedben keresnék valami BMW-re szakosodott szervizt. Nem egy nagy kaland ezeknek a diagnosztikája, már otthon is megoldható, nem túl sok pénzből. Itt a honlapon van egy ilyen menüpont, hogy szerviz értékelések, ott találsz Szombathelyit is és jót írnak róla. Ott próbálkoznék. Nem gondolnám, hogy egy diagnoszitka, hibakód olvasás 5-8ezer Ft-nál többe kerülne, de még lehet, hogy sokat is mondok.




Szia Andika!
Lehet, rosszul láttam, vagy rosszul emlékszem, de az e46 műszer egységben mintha nem lenne izzó. Véleményem szerint az ABS hibajelző is Led. Azt pedig nem lehet kitekerni, csak úgy lehet eltüntetni, hogy fölé teszel egy pl. karton lapot, amin nem tud átvilágítani. Azt érdekesnek tartom, hogy a hibajelzés világít, de az ABS működik, hogyan próbáltad? Írtad, hogy cseréltek már korábban ABS áramkör, a régit a csomagtartóban találtad. Lehet, hogy az "új" is hibás, az oldalon van a javítási leírásom, elég sokkal találkoztam, aminek az volt a baja. Diag mindenképpen jó lenne!
Szerintem, de erre ne vegyél mérget, a vizsgán kibukik, ha nem működik az ABS.
bye:hil
ui: erre a könyvben tuti nem kaptál volna választ.





De neki e36-ja van és abban izzó van az abs visszajelzőnél.

Az, hogy világít az ABS és működik, valóban elég furcsa. Sőt. Szerintem nem is lehetséges.


Szia!
Na ezt benéztem: e36. De akkor minek z e46 könyv??? Talán ez térített el...
bye:hil


Szép estét mindenkiek!
Félreértések elkerülése végett én e36-hoz kerestem könyvet.
Idézem amit akkor írtam:
98-as E36 318TDS Compact-hoz keresek javítási/szerelési kézikönyvet vagy leírást magyar vagy német nyelven. SOS a dolog így ha tud valaki ,akkor kérem segítsen!
Előre is köszönöm: Andika


torrent.eval.hu/torrent/e36+bmw+bentley+manual/1-703420

germina Elküldve: 2015-11-15 18:19 Vonóhorog

KGR írta:
germina írta: Sziasztok!
Megmondanátok, hogy hol kellene találnom a vonószemet az autóban? (gyári tároló):
e46 facelift touring
köszi!


Csomagtartó. Bal oldali tárolórekeszt kinyitod, majd van egy bőr tasak. Abban vannak a szerszámok és a vonószem is.


köszi. jól sejtettem, hogy ott kellene lennie, de nincs a szerszámok között.

germina Elküldve: 2015-11-15 17:51 Vonóhorog

Sziasztok!
Megmondanátok, hogy hol kellene találnom a vonószemet az autóban? (gyári tároló):
e46 facelift touring
köszi!

germina Elküldve: 2015-10-31 07:46 alapjárat leesik, ingadozik

Krapulax6 írta: Jo reggelt!
Valaki dobna egy rajzot,hogy hol talalom az alapjarati motort e46 ,150 lovas dizelben?
Mennyire gaz kitakaritani illetve kiszerelni?


Van benne?

germina Elküldve: 2015-10-31 07:43 alapjárat leesik, ingadozik

Gege0218 írta: Sziasztok!
Esetleg van ötletetek,E36 320 6hengeres.
Ha normálisan városban közlekedek minden oké, de ha kicsit odalépek neki magas fordulaton letorpan kb2-3másoddpercre mintha kihagyna egy henger. Pl: autopályán 130km/h 3500-3800 as fordulatnál a leg gyakoribb.


Hi.
Gyertyákat nézd meg először. De lehet fals levegőt szív, és nem tudja beállítani a megfelelő kev. arányt.

germina Elküldve: 2015-10-08 20:03 Fûtés - Klíma

YELLOW írta: kérdés.
normális az, hogy ha a középső rostély közötti tekerőt meleg állásba tekerem, akkor lecsökken a befúvás? először azt hittem nem is megy. el tudom képzelni, direkt veszi le, hogy a hideg levegőt lassabban áramoltatja a radiátorok között, hogy hamarabb felmelegedjen. vagyis tudja tatrtani a beállított hőfokot. tezsem hozzá, nincs AUTO állásban semmi.
ha nem normális, akkor mitől lehet ez? hideg állásban normálian van befúvás.


Hello.
Ez engem is érdekelne, hasonló a tapasztalatom. Plusz nem értem minek egy digtális hőfokszabályzó mellé egy kézi tekerő?
« előző12következő »