YELLOW írta:
emberek... már amikor nem is tudom visszább írta valaki a plombázott hordót.....
mi jelentősége van? a plombára van beütött (nyomott) szám, karakter sorozat, amiből visszavezethető egy két dolog. nekem idehozol valamit simán rakok rá plombát, max nem nem lesz rajta szöveg... mert gondolom a plombát nem ellenőrzi nagyon sneki, látja, hogy ott van és meg is van nyugodva.
a plomba nem garancia arra, hogy az is van benne. inkább azért kell, hogy menet közben nem volt megbontva a termék. azt ugyanúgy rátehetik kis pistáék, amikor a szar olajjal töltik meg a hordót.
a castrol jó olaj. de 20ezerszer el lett mondva, a magnatec szar, és amúgy sem BMW-be való olaj. ha valaki hülye, haljon meg. a szervízben nem fognak új hordót bontani, vagy akármi, max rámondják, hogy az és az lett belerakva, közben meg az ami VÓT!
egyébként mi is túlrágjuk ezt az olaj témát már.
én a korábban már írt vonalkódnak jobban hiszek. persze bárki nyomtathat cimkét és ráragasztja az előre megvett dobozokra, de a hamisítók, nem fognak ilyennel tökölni, mert tudják a vásárlók pont a vonalkóddal nem fognak foglalkozni. megnézik a felírást, papír szerint jó a viszkozitás, van ilyen oylan ajánlás, amivel meg is győzték.
egy olaj színe még dobozban is (castrol os valamennyire átlátszik a jelzésnél) sokat sejtet. én is vettem fater autójához meg az enyémhez 0w-30-as olajat, magamnak SLX Prof. PowerFlow, neki ugyanez, csak LongTec. az egyiknek BMW ajánlása van a másiknak GM. az övé sötétebb volt, ráadásul az egyik dobozban több volt és még sötétebb dobozonkeresztül is mintha fáradt olaj lett volna. az övén a vonalkód olaszországra utaló volt, az enyémen német. felhívtam a shop-ot, ahonnan telefonon keresztül hallottam, hogy a tulaj maga bont fel egy egész raklapot, és veszi ki az olajakat, elküldte, ez meg ment vissza. az új olaj német vonalkódos volt és a színe szinte ugyanaz, mint az enyémnek, itt inkább azt mondom a doboznak volt köszönhető az eltérés.
mondhat itt bárki bármit, én a vonalkódnak hiszik. amit leírtam az csak az én tapasztalatom, de eddig pl akárkinek rendeltem Aral olajat, ami szintén német szitázott vonalkód volt, senki nem panaszkodott pl. bármely ismerősömnél járok a garázsba nézem az olajos dobozokat milyen vonalkód van rajta, és kérdezek. amiken kétes országok kódjai vannak, ott mindneki panaszkodik, legyen az bármilyen olaj.
Az, hogy milyen országban gyártják teljesen lényegtelen. (ha eredeti) A gyár előír egy minőséget és attól nem térhetnek el. (különben visszavonja a gyártási jogot) Gondolom Török autót sem vennél, pedig a BMW összeszerelő üzemében rengeteg Török, Román, Magyar dolgozik (beleértve a minőségellenőrzést is).
Ha valaki hamisít, akkor nem fog neki gondot okozni a vonalkódos matrica legyártása sem
(egyszerűbb legyártani, mint a flakont)