hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2012-07-16 11:27 Tempomat - utólag?

YELLOW írta: igen ezt tudom. akkor arra gondolsz, hogy nekik azért nem menne 6dikban, mert 5dikben bekapcsolja, majd mikor felkapcsol 6ba, akkor esik annyit a fordulat, hogy kikapcsol a tempomat? mert nekem ez volt eszembe, de gondolom, csak próbálták 6os fokozatba visszakapcsolni, ennyire csak nem hülye senki...


Nem. 6-ban a fordulatszámhoz rendelt sebesség 10%-nál nagyobb arányban tér el a megadott értéktől. (ha jól tudom) De olvass vissza a "320d fogyasztás" topikba, ott lett kitárgyalva. (én is sokat olvasok/tam vissza, ezért egyszer valaki meg is gyanusított, hogy csak a pontokat gyűjtöm)

hancurozo Elküldve: 2012-07-16 11:10 Motorolaj

YELLOW írta: a vonalkódnak a gyártási országnak megfelelőnek kell lennie, különben az országból elvileg nem vihető ki, vagyis van valami ilyesmi.
hidd el dolgoztam, már gyárban, tudom mik mennek. amikor audit van, akkor miindneki a ISO, meg egyéb xarok szerint dolgozik, aztán minden a régi. ugyanúgy a festékgyárban is beleszartak a festékbe, beleköptek, hugyoztak, jött is vissza persze belőle, hogy fekália szaga van. azt hiszed máshol nem így megy? nekem már van anyni tapasztalatom, hogy nem hiszek semmiben, csak amit magamnak csinálok.
a festékgyárban megvették a csupasz dobozt és azt cimkézték. ami festett doboz volt, azt direkt úgy gyárották, olyan vonalkóddal. voltak oylan dobozok, amiken lengyel festés volt, és át kellett őket cimkézni magyar vonalkódosra. és emelett olyan volt amilyen. ha ideges volt valaki, aki keverte a festéket simán belepisált. nah kb ugyanez van az olajnál is. valószínű palackoznak olyan olajat is, amiben egy kis tartály mosó anyag is... általában az első termékek közül vesznek ki mintát, ha vesznek...
nem dolgoztam még olajcsomagoló cégnél, de el tudom képzelni, főleg olyan helyeken, ahol szarért-hugyért dolgoztatják az embert. pont le fogja szarni.


???? Most akkor milyennek kell lennie a vonalkódnak?
Én viszont dolgoztam olajjal foglalkozó cégnél (igaz rövid ideig és csak a MOL-nál), ahol csomagolnak stb.
Ha valaki olajat és flakont hamisít (tehát nem legálisan állít elő) az cimkét is hamisíthat és nem fogja érdekelni, hogy hova viheti és hová nem (főleg európán bellül)

hancurozo Elküldve: 2012-07-16 09:45 Motorolaj

YELLOW írta: emberek... már amikor nem is tudom visszább írta valaki a plombázott hordót.....

mi jelentősége van? a plombára van beütött (nyomott) szám, karakter sorozat, amiből visszavezethető egy két dolog. nekem idehozol valamit simán rakok rá plombát, max nem nem lesz rajta szöveg... mert gondolom a plombát nem ellenőrzi nagyon sneki, látja, hogy ott van és meg is van nyugodva.
a plomba nem garancia arra, hogy az is van benne. inkább azért kell, hogy menet közben nem volt megbontva a termék. azt ugyanúgy rátehetik kis pistáék, amikor a szar olajjal töltik meg a hordót.
a castrol jó olaj. de 20ezerszer el lett mondva, a magnatec szar, és amúgy sem BMW-be való olaj. ha valaki hülye, haljon meg. a szervízben nem fognak új hordót bontani, vagy akármi, max rámondják, hogy az és az lett belerakva, közben meg az ami VÓT!
egyébként mi is túlrágjuk ezt az olaj témát már.
én a korábban már írt vonalkódnak jobban hiszek. persze bárki nyomtathat cimkét és ráragasztja az előre megvett dobozokra, de a hamisítók, nem fognak ilyennel tökölni, mert tudják a vásárlók pont a vonalkóddal nem fognak foglalkozni. megnézik a felírást, papír szerint jó a viszkozitás, van ilyen oylan ajánlás, amivel meg is győzték.
egy olaj színe még dobozban is (castrol os valamennyire átlátszik a jelzésnél) sokat sejtet. én is vettem fater autójához meg az enyémhez 0w-30-as olajat, magamnak SLX Prof. PowerFlow, neki ugyanez, csak LongTec. az egyiknek BMW ajánlása van a másiknak GM. az övé sötétebb volt, ráadásul az egyik dobozban több volt és még sötétebb dobozonkeresztül is mintha fáradt olaj lett volna. az övén a vonalkód olaszországra utaló volt, az enyémen német. felhívtam a shop-ot, ahonnan telefonon keresztül hallottam, hogy a tulaj maga bont fel egy egész raklapot, és veszi ki az olajakat, elküldte, ez meg ment vissza. az új olaj német vonalkódos volt és a színe szinte ugyanaz, mint az enyémnek, itt inkább azt mondom a doboznak volt köszönhető az eltérés.

mondhat itt bárki bármit, én a vonalkódnak hiszik. amit leírtam az csak az én tapasztalatom, de eddig pl akárkinek rendeltem Aral olajat, ami szintén német szitázott vonalkód volt, senki nem panaszkodott pl. bármely ismerősömnél járok a garázsba nézem az olajos dobozokat milyen vonalkód van rajta, és kérdezek. amiken kétes országok kódjai vannak, ott mindneki panaszkodik, legyen az bármilyen olaj.


Az, hogy milyen országban gyártják teljesen lényegtelen. (ha eredeti) A gyár előír egy minőséget és attól nem térhetnek el. (különben visszavonja a gyártási jogot) Gondolom Török autót sem vennél, pedig a BMW összeszerelő üzemében rengeteg Török, Román, Magyar dolgozik (beleértve a minőségellenőrzést is).
Ha valaki hamisít, akkor nem fog neki gondot okozni a vonalkódos matrica legyártása sem (egyszerűbb legyártani, mint a flakont)

hancurozo Elküldve: 2012-07-15 21:28 Tempomat - utólag?

YELLOW írta:
jons írta:
jrtom írta: Ha bmw320d4 kollégának nem mükszik 6.-ban, akkor neked se fog.



Lehet neki nincs is 6. sebessége... amennyire ismerjük neki belefér egy ilyen poén


hát ha neki van DSC egy facelift előttiben, akkor a 6 sebesség sem elképzelhetetlen.
de személy szerint nem látom értelmét annak, hogy 6dikban nincs tempomat. sebességet nem nagyon figyeli semmi. ha nekem 40-nél 5dikben megy a tempomat, akkor még csak azt sem tudom mondani, hogy esetleg bizonyos fordulat alatt nem megy. bár rémlik valami írás, hogy fordulatszámról beszél, de ez csak dereng...



Jól emlékszel (valahol 2009 környéke). A fordulat és a sebbeség amit figyel, és mivel a különbség 10% fölé megy (gondolom a tárolt értékekhez képest) ezért vagy be sem kapcsol, vagy kikapcsol. (ha jól tudom)

hancurozo Elküldve: 2012-07-15 21:25 Tempomat - utólag?

jons írta:
jrtom írta: Ha bmw320d4 kollégának nem mükszik 6.-ban, akkor neked se fog.



Lehet neki nincs is 6. sebessége... amennyire ismerjük neki belefér egy ilyen poén


Pedig neki is 6-os van.
Én is sokat agyaltam rajt, ezért visszaolvastam az összes szakember hozzászólását. Mivel bmw320d4 kolléga is úgy nyilatkozott, hogy nem kis munka, ezért nem álltam neki én sem.

hancurozo Elküldve: 2012-07-14 09:50 DSC

Coyote írta:
kisg325 írta: Sziasztok!

Ma hazafelé kigyulladt a két sárga lámpa. /DSC és a kézifék/ Leállítás után eltűnt,de újra vissza jött és azóta folyamatosan világítanak. Azt vágom,hogy most nem működik a rendszer,de van valami típus hiba,ami előszökött fordulni gyakrabban? Természetesen jövőhéten kiolvastatom csak,hogy addig is mire számíthatok?

Előre is köszi a választ!

Üdv.



Pl. igazi élményautózásra számíthatsz

Egyébként a driftelgetés mit nyír szét a gumin kívül? Kerékcsapágyakat? Mit még?


Lendkerék, kuplung, kardánkereszt, difi, féltengely, lengőkarszílent.

hancurozo Elküldve: 2012-07-10 15:17 Klíma

Peter320D írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ha bekapcsolom a klímát a hűtőventilátor hol bekapcsol hol nem
és ha álok a lámpánál akkor csak langyos levegőt fúj mert nincsen hűtése a klímának,menet közben tökéletes ha a menetszél hűti,nem tudja valaki mi lehet a probléma ? előre is köszi


Több probléma is lehet. Nekem a ventillátoron lévő elektronika adta fel a harcot. Kicseréltem azóta jó. Belenézve az elkronikába, a "zselé" alatt volt megégve.

hancurozo Elküldve: 2012-07-07 20:22 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

rcs írta: Sziasztok!
Utaztam pár napja klímával és amikor már elég hideg volt, lekapcsoltam. Erre elkezdett valami füstszerű beszivárogni a levegő nyílásokon. Azt hittem leégett valami a műszerfalban, de nem volt füstszag. Aztán visszakapcsoltam a klímát és kb 10 másodperc után megszűnt a jelenség. Ötlet, hogy mi lehetett?


Ne aggódj, csak sima vízpára. Ha megnézed a rosélyt, az is vizes ilyenkor.

hancurozo Elküldve: 2012-07-04 20:08 Társalgó

BarG írta: Nagyon sokan nincsenek tisztában azzal, hogy városban ugyan 50 a limit, de a traffipaxok 68-ra vannak állítva, ugyhogy nyugodtan mehetnének akár úgy is, hogy a sebességmérőjük 70-et mutat. A kocsi sebességmérője kb 5-öt garantáltan csal felfelé ebben a sebességtartományban. Dehát az emberek finoman szólva nem okosak.

Meg akit egyszer levettek 30 rongyra - vagy többre, az azután már szinte csak rükvercbe mer menni.


Igaz, hogy 68-ra vannak állítva (ez a fotókon is olvasható). Viszont az óra csalásában ne legyél biztos. (mértük trafival, gps-el, és amit néztünk e46-ot mind pontos volt 120-ig)

hancurozo Elküldve: 2012-07-03 18:17 Társalgó

Coyote írta: Kiemelném, hogy a "vezetés élményét" amúgy sem az autópályán vagy lakott területen lehet tapasztalni, hanem lakott területen kívül - ott meg sohasem mérnek a sünök. Legalábbis én olyat még nem láttam...
Akinek meg az élmény, hogy tolja le maga elől a lassabbakat, és városban szlalomozik lámpától lámpáig - hát hajrá. Szerintem a BMW nem erről kéne hogy szóljon, a pályás megőrüléseket meghagynám az amerikai V8-aknak (mivel azok kanyarodni nem tudnak), a városi tilitolit meg a japán rizsrakétáknak (mert azok meg azt szeretik).

Én maradnék a szerpentineknél és levágható kanyaroknál...



És ott nem nagyon lehet átlépni a sebességhatárokat. (nagyon fáj, hogy Esztergom és Dobogókő között így tönkrement az út)

hancurozo Elküldve: 2012-06-27 20:43 Heeelp...!

jrtom írta: Én a gyári cikkszámnak hinnék és az nem egyezik. Meg a két motor is teljesen más.


Ennél a motornál nem tudom mi az igazság, de nagyon sok külonböző motornak van egyforma kuplungszerkezete/tárcsája. Én nem csak a gyári cikkszámot nézem, és nem is fizetek vagyonokat az alkatrészért.

hancurozo Elküldve: 2012-06-21 18:55 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

dakocoupe írta:
Tano írta:
dakocoupe írta: Tehát e 46-nál is a 7-es és a 19-est kell összezárni ? Csak emrt egyik ismerősöm akinek volt e46-osa ő is mondta hogy neki az 1-es és a 7-est kellett összezárni és nekem azzal nem törölte ki sajnos......az első kommentre reagálva pedig igen én is hallottam már hogy 99-esnl nem engedi a műszerfalas dolgot sajnos......


Igen, a 7-est és a 19-est kell.


Erre a kombinációra sem lett kinullázva Talán annyit reagált rá hogy 4 próbálkozásból talán 2 nél kiírta hogy oilservice és akkor a jelenlegi állást ahol eddig is vagyok....


Nem csak 1 pillanatra kell összezárni. Valahol már le volt írva meddig kell összezárni.


szerk. Mint az e36. Ugyan az.: http://5mp.eu/web.php?a=thisfo..._ei9ZjVdml

hancurozo Elküldve: 2012-06-21 17:13 led-es helyzetjelzõ

Coyote írta:
BalaBMW írta: Most vettem a Bimmer.hu-ról LED-es oldalindexeket mert a gyáriak már nem voltak szépek. Tegnap felraktuk és lett egy kis mellékhatás, de nekem kegyetlenül tetszik: az autó nyitására elkezd halvànyan világítani és menet közben is megmarad ez a világítás. Így az angel eyes miatti világító első indexekkel full amerikai a feeling. Mint a szélességjelzők. Az autó bezárása után még kb 30 másodpercig világít mint a comming home fény!


ez mellékhatás vagy direkt sikerült megoldani?

Elvileg programozható a folyamatos helyzetjelző nem?


vedd ki a helyzetjelző izzókat vagy rakj be ledet, és világítani fog az első irányjelződ.

hancurozo Elküldve: 2012-06-19 17:00 Társalgó

vivaladiesel írta: 330d
16:9, velúr bőrülések.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-5849765

Lehet hülye vagyok, de miért a jobb oldalra áll a hátsó ablaktörlő? (ráadásul az íve miatt csak így állhat. ilyet még nem láttam)

hancurozo Elküldve: 2012-06-14 17:46 Fékjavítás

RePTaiL írta: Igen, vegyél hozzá javító szettet nem nagy összeg, az enyém munkahengerem szétesett és befogott a fék az út kellős közepén keresztbe álltam



Ha az szétesett, akkor a tárcsád, és a betéted is papírvékony volt.