hancurozo Elküldve: 2012-03-15 17:37 Motorolaj
YELLOW írta:hancurozo írta:YELLOW írta:valter320d írta:
Na most a motor nem kopott az tuti,mivel az olajat nem eszi és füstölni sem füstöl.és nagyon jó eröben van!Lehet érzékelö de nem tartom valószinünek,lehet hogy olaj lesz a ludas,kipróbálok egy másik fajta olajat!Na most az ez elötti olaj ami benne volt az ELF tipusú volt most ami benne van az BMW kipróbálom a LIQUIt!AZ ELF OLAJJAL nem volt ilyen probléma lehet az olj volt szar vagy nemtom ha van fejlemény másik olajjal kapcsolatban megosztom!
semmi köze az olajhoz.
nem Te leszel az első, akinek olajcsere után behal a szenzor. feleslegesen cserélsz olajat. nem fog megjavulni.
Milyen szenzor? Olvasod te a hozzászólásait? Mond el hol van az a szenzor.
valter320d olajcserénél a szűrővel minden O gyűrű cserélve lett?
azt hittem még az a téma, hogy sárga/piros olajoskanna. azt írta, hogy nem eszi az olajat, nem füstöl, akkor most miylen O gyűrű szűrőnél?
Nem hinni kell, hanem rendesen olvasni (akár visszaolvasni is). (el lehet nézni valamit, de rendszeresen?)
Tudod a betétes (értsd: külön házban szerelt) olajszűrőknél több O gyűrű is van, ami a olajszűrő házát és belső részeit tömíti. Az olcsó (nem feltétlenül Kínai) szűrő mellé csak a szűrőház O gyűrűjét rakják. (a jobbakban, tipustól függően 3-4 Ogyűrű van és 1 lágy, rézalátét a leeresztőcsavarhoz) Ez is 1 ok lehet arra, ha csak 2-3 másodperccel az indítás után alszik el az oljnyomás lámpája.