hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2011-07-23 11:35 Trükkök és okosságok

Hamlet írta:
nickname írta:
Hamlet írta: Hello! Gondoltam megosztom veletek, hogy mi a kopott bőrkormányra a megoldás. Az én kormányom, bal oldalon nagyon kopott volt, és enyhén gusztustalannak is lehetett volna nevezni. Gondoltam, hogy újra bőröztetem..........., de eszembe jutott egy jóval frappánsabb megoldás. A bőr fényes fekete része lekopott, ott úgy nézett már ki, mint a velúr. Bp-en a Batthyány-utcában van egy cipőkellékes üzlet. Ott vettem fekete bőrfestéket. Basszus lekentem, miután mosószeres szivaccsal zsírtalanítottam, és úgy néz ki mint az új. Kétszer kell lekenni. újra fényes bőr van a kopott részen. szép lett. A festék kb 600ft volt. nem szabad felrázni, csak keverni-ezt mondta a cipőkellékes, igaz Bond is ezt mondta. Akinek hasonló gondja van, próbálja ki.


hányadik kerületben ? és mi a szer neve ?



bőrfesték csak így........., a Batyú, és a Margit híd között, a Batthyány u.,ha a duna felől mész, a bal oldalon, nagy betűkkel cipőkellék!!! kb. fél decis kiszerelés.., ez még az 1. ker. szerintem., de ha pontos cím kell megnézem..


"Dyes tarragó" nagyon jó minőség. Már több mint 1 éve lett átfestve, és még mindíg olyan mint az új. A fekete száma "18" Ez a tipus tartalmaz lemosót festéket szivacsot és kicsi javító ecsetet is.

hancurozo Elküldve: 2011-07-21 17:05 Ékszíj tárcsa

kisg325 írta:
kempelen írta: éppen a Conti

Valahol az előző oldalakon olvastam a Conti-ról,hogy az nem nyikkan,ezért is választottam ezt a márkát. Máskülönben nem fikázom a Gates-et főleg,mert én is alkatrész kereskedelemben dolgozok és vezérlésből pl. inkább azt tenném fel. Lényeg,a lényeg,hogy azért cseréltem le az autón lévő szíjakat,mert most vettem a verdát és a kötelező olajcserén és szűrők cseréjén ezt is megakartam ejteni egyúttal. A szíjtárcsának semmi baja és a gyári szíjjal tényleg nem volt hangja. Hozzáteszem,hogy a Conti-nak sem volt kemény 600 km-ig...

Üdv.


Nézd meg a feszítőpatront. Nekem is az volt cserés. (miután elengedte az olajat, berázta a szíjat)

hancurozo Elküldve: 2011-07-17 15:18 E46 320d kombi porlasztócsúcs

YELLOW írta:
Puli írta: Üdv Urak!

Szeretnék érdeklődni,hogy nem tud-e valaki Szfváron porlasztó bemérést?
(tapasztalat szerint kb.: mennyi idő vagy km után halnak meg? és menyibe van összes cseréje?)

Köszönöm


most nem azért, de neked még adagolós a motorod. legalábbis annak kellene lennie.



Meglepő módon abban is van porlasztó, és néha azokat is be kell állítani. (mivel neki csak 1 jeladós van ezért valamivel kevesebb pénz)

Sajnos nem tudom mit bírnak. Használat, gázolaj, gyártó függő. Az árakban van szórás, és ezért nézz utánna alaposan.

hancurozo Elküldve: 2011-07-13 20:19 Valaki segítsen

anubisz írta: Ennek mi a hivatalos neve? Milyen szilent ez? Hátsó futóműtartó szilent? Csak, hogy rá tudjak keresni,milyen árba mozognak.
Amúgy a felső a 4 -es számú?




Difernciálmű szílent (szerintem) Nem tudom neked melyik rossz. Minden képpen meg kell nézni.
Ilyen ha rossz a szílent:

YouTube videó

hancurozo Elküldve: 2011-07-13 20:09 Valaki segítsen

anubisz írta: Atya isten,van amelyiknek 20 Euró a kinti ára,és annyi van belőle,megszámolni sem tudom.Ezt nem hiszem el. Ha levan szedve, akkor meg mindet ki kell cserélni már.


Ha jól tudom hátul a felső szokott elrepedni. A tartókeret szílentjei szinte örök. (Nem jó
a kép élőben jobban látni.)

hancurozo Elküldve: 2011-07-13 19:55 Valaki segítsen

anubisz írta: Itt nemigen látok nálam gumiszilentet. Csavarokat látok. Melyik az a szilent ?
http://bmwfans.info/parts/cata...t_4_wheel/

Írd majd meg ,hogy mi okozza nálad,mert arra keresgélek akkor én is.Engem is nagyon idegesít, ha nemis mindig csinálja.




Ezen az ábrán nézd a szílenteket. Van egy pár: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=30

hancurozo Elküldve: 2011-07-13 19:18 Valaki segítsen

Norbee80 írta: Sziasztok! Új vagyok itt, nemrég vettem az autóm. Minden frankó lenne vele, de váltás után, meg lassításkor tompa koppanás, dübbenés hallatszik hátulról. Van egy nagyon rendes szerelőm, azt mondta hogy a difinek van egy kis "holtjátéka", ne foglalkozzak vele de minden rendben van vele egyébként. Engem eléggé bosszant vagyis zavar ez a hülye hang, szerintetek ez mennyire normális dolog? 170 e. km, automata. Érdemes belebonyolódni egy cserébe, vagy javítható?

Köszi előre is


A difinek fémes csatanó hangja, ill. menet közben morgó hangja van. Ami tompa koppanást szokott adni az a difit tartó szílent. Azt is nézzétek meg.

hancurozo Elküldve: 2011-07-12 19:05 Balesetek BMW-vel...

ute107 írta: Kárbejelentő: múltkor egy baleset...papír kitöltve... most már bíróságon van az ügy mert a későbbiekben az okozó nem ismert el semmit. Mivel nem volt rendőri intézkedés, így csak polgári peres eljárás során lehet "behajtani" a kárt.

Azért kemény! Tanú tanú tanú kell mindenhova, vagy ha 100e Ft-ot meghaladja a kár, szerintem mindenki hívjon rendőrt, akkor legalább nyoma van/lesz.



Ott a pont. A tanu a legfontosabb (a papíron is fel kell tüntetni). Viszont ha papír sincs róla az autód eleje sérült, a másiknak a hátsó része, és semmid sincs akkor nehéz bizonyítani, hogy nem te mentél bele a pirosnál hanem ő tolatott hátra. (ráadásul elhagytad a helyszint)

hancurozo Elküldve: 2011-07-12 19:01 Valaki segítsen

ute107 írta: Vákumcsövek ellenőrzése megvolt, az általad belinkelt 17-es alkatrész kitisztítva. Hibakód olvasás megvolt - negatív eredmény. Turbó leszed- kitisztítva - javulás volt, de még mindig maradt a "torpanás". :S Majd rá két hónapra újra megint csak rosszabb...

1800 körül elkezd tölteni a turbó...betölt a beszerelt óra szerint (légköri nyomás ha jól tudom) 1,4 - 1,5 köröl majd 2100 fordulaton eldobja 0,5-re ...és újra tölt... magas fordulaton már tökéletes. Ha a gázolajhoz öntök Spurit... nem észlelhető annyira a teljesítmény vesztés, de az órán ugyanezt látom.

Sokan javasolták a szoftverfrissítést...de mindig nagyon távol vagyok az igazi szakiktól....

Köszi hancurozo...




A gyári nyomás ha jól tudom 0,8 bar. Most a melegben hazafelé nekem is csinálta. Mikor megszalad a nyomás 1.4-1.5 bar-ra nagyon visszaveszi a geometriát. Tavaly nyáron is csinálta, akkor nem volt megfelelő a vákum a rendszerben (veszített a vákumszivattyú utáni csőnél) Ezért mikor megszaladt a nyomás és állított a terelőlapokon (elengedte a vákumot), hirtelen leesett a töltőnyomás, és nem tudott a vákum hiánya miatt gyorsan visszaállítani a geometrián.
A frissítés viszont szerintem is jó dolog. (én is tervezem)

hancurozo Elküldve: 2011-07-12 18:44 Balesetek BMW-vel...

anubisz írta: Ma megálltam ,előttem egy AUDI,kapcsol egy hátramenetet ,aztán belém tolat,csak úgy roppant az eleje,beremegett az egész kocsi. Na mondom végre,legalább faszán lesz új lökhárítóm, Van Cascóm is,de ő volt a hibás. Kiszáll,elnézést kér,bocs nem figyeltem. Semmi gond.Kiszállok,nézem az elejét,semmi Na mondom magamba,ez nem jött be.Basszus,még egy karcolás se lett rajta,semmi benyomódás.Semmi deformáció. Majdnem mondtam neki,nem lehetne mégegyszer?
Azért mondtam hagyjuk,elkértem a számát,mondom ha útközben elhagyom a lököst,felhívom.
Amúgy is nagyon korrekt udvarias srác volt. Meg is rettent,látta kopasz vagyok,biztos azt hitte,egyből kést rántok
jól vizsgázott a lökösbe épített gyári koccanás csillapító.


Így járt már más is (ott sérült mindkettő autó), de a hibás autó vezetője kérte intézzék el helyben pénzben (kihagyva a papírmunkát és a szerveket) Este keresték a vétlent a szervek, mert feljelentették cserbenhagyásért, 1 ráfutásos baleset miatt.
Én ilyen helyzetben is iratok kárbejelntőt (1x volt rá példa) és a végén ráírom ha nem sérült az autóm, hogy nincs követelésem.

hancurozo Elküldve: 2011-07-11 16:58 Valaki segítsen

ute107 írta: Hali!

Nem tudna nekem valaki kölcsön adni egy működőképes turbónyomás szabályzó szelepet.
Az itt található 1-es alkatrészt!

Hiába cserélgetem, nem akar teljesen jó lenni a nyomáson, és meg akarok teljesen győződni, hogy nem a szeleppel van a gond. Lehet turbó lesz... :-S

Előre is köszi,


Gondolom a vákum csövek ellenörzésén túl vagy.
Én nagyon szívesen oda adom, de messze vagy. Viszont az a szabályzó szelep a változó geometriát állítja vákummal. Nem az méri a szívócsőben lévő nyomást. Vedd ki a képen lévő 17-es alkatrészt és takarítsd ki.
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=40
Az méri a nyomást, és az alpján állítja a vezérlő a vákumot, hogy megfelelő legyen a nyomás.

hancurozo Elküldve: 2011-07-09 13:30 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

lacaca írta: Sziasztok Én most kaptam kézhez egy csekket 30-ról! Lakott "terület vége" tábla előtt kifelé haladva örökítették meg az autót 66-72-69-km/ó-val ! "Szolgálunk és védünk" de kit?


Ez most úgy látom szokás lett. Nekem 45e-be fájt, szintén tábla elött kifelé.

hancurozo Elküldve: 2011-07-08 11:53 Klíma

davech írta: Helló!

Ma bekapcsoltam klímát, semmi csak sziszegést lehet hallani, az autóban ülve.
Van itt helyben klímás, hát elmentem oda, azt mondta kifogyhatott a gáz.
Mivel tavaly nyáron lett töltve és akkor is azért mert nem hűtött rendesen, így gondolok arra hogy valahol szivároghat... 1 év alatt szivárog ki a gáz valahol..

Kérdésem az, hogy hol kezdjem a szivárgás keresését? Melyek azok a pontok ahol "általában" szivároghat? Köszi


Ezt nem értem. Minden normális klímás tömítettség, mechanikai ellenörzéssel kezdi. (megnézi nincs-e más hibája) Csak ezután tölti fel grammra pontosan a rendszert.

hancurozo Elküldve: 2011-07-06 17:12 BMW autókulcs

TheMan írta: Sziasztok,

Megnéztem ezt a videót, nos ezekben a kulcsokban gyárilag újratölthető (akksi) elem van.
http://www.realoem.com/bmw/sho...0&hl=2

Nem vagyok benne biztos, hogy egy sima Duracell 2025 Lithiummal csereszavatos.
Illetve cserélhető, de nem tudom mit szól a töltéshez.

Van valakinek konkrét tapasztalat?

-Man-


Van tapasztalat. Mivel idővel ezek is feladják, és a kulcs nem 2ft, ezért érdemes más alternatívát keresni. A sima elem nem bírja a töltést. A számítógép gomb akkumulátora jó bele. (alaplapi) Az tölthető.

hancurozo Elküldve: 2011-07-04 20:15 Hűtővíz..:S

YELLOW írta:
BarG írta:
seta írta: Sziasztok!

Nincs problémám a hűtőfolyadékkal szerencsére, csak azt szeretném kérdezni h érdemes vajon lecserélni újra? Az óra szerint 165.000 van az autóban (tavaly vettem, szal ez nem tuti adat). Ha igen, akkor nagy meló ez (elég hozzá józan paraszti és meg mondjuk egy video, vagy ajánlott a szerviz)?


3 évente előírás a csere. Ha most lesz az első cseréje, az elég gáz.



én úgy tudom 4-6 év, vagy 40ezer km. amúgy ha jó a fagyáspontja és tiszta, akkor lehet venni koncentrátumot, ami tartalmaz ilyen adalékokat, ami a rendszer "kenéséért" felelős.



Tehát mégegyszer. BarG tudja jól 3 év, mivel a fagyálló keni a vízpumpát, és korrózió gátló hatása is van. Arra figyelj, hogy alubokkoshoz vedd a fagyállót.
Nem nagy meló, de a légtelenítésre figyelj oda. (a fagyálló veszélyes hulladék, ennek megfelelően kezeld, és add le)