hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2010-07-15 17:09 elektromos ablakemelõ_

stgoofy írta: Hali

Nálam is ez történt gondolom hallotem egy nagy recsegést és nem megy fel az ablak csak a motort hallom...
Kérdésem,mekkora szopás kiszedni azt a müanyag részt hogy megcsináljam?
Valahol találok róla kiszerelési rajzot?
A müanyag alatti feket takarot látom,hogy le kell vágni mert oda van ragasztva vagy mi,azt mivel ragsszam majd vissza?

Előre is köszi..


Ha a kárpit alatt található párazáróról beszélsz, akkor annak a ragasztója soha nem köt meg. Leszeded és vissza tudod nyomni (lehet kapni festékboltban is. olyan tubusban mint a sziloplaszt)

hancurozo Elküldve: 2010-07-14 16:54 Ingyen Gokartozás a G1 és a GigaMad szervezésében!

Tano írta: Én még nem tudom melyik alkalomra jelentezem, majd meló függvénye. Úgy néz ki a jövő heti nem lesz jó, de remélem az azutáni már igen.


nekem, mikor jelentkeztem még jó volt az időpont, de nekem is a meló húzta át a számításokat.

hancurozo Elküldve: 2010-07-13 18:16 Motorolaj

Zolee írta: 2.Amit alkatrésztisztításra használunk az a mosóbenzin és nem a mosóolaj.
4.A többit továbbra is tartom! Akit esetleg érdekel meg tudom mutatni milyen cucc jön ki egy motormosást követően.
Részemről befejeztem a témát. Üdv.


Sajnos a mosóbenzines mosások, már csak elvétve fordulnak elő(környezetvédelmi okok) most már kimondottan mosó olajat (valamilyen olajszármazék de nem olyan illékony mint a mosóbenzin) szállítanak a műhelyekbe felfogó edénnyel, mosórésszel, kefékkel stb. Ezt cserélik a megbeszélt időközönként (mivel fisszaforgatott és szürt mosófolyadékról van szó)
Ha valaki jó minőségű olajat használ annak kijön a sok kosz az olaj és olajszűrő cseréjével az olajjal és nem lesznek lerakódások a motorban.

hancurozo Elküldve: 2010-07-13 18:02 elektromos ablakemelõ_

laja írta:
Tano írta:
laja írta: Sziasztok!
Segítsetek légyszives!
Először a bal első majd a jobb első ablakemelőm adta be a kulcsot.
Először szorult,majd recsegett és félúton megállt.
A szerelővel keresgéljük hol lehetne venni bontottan,de még nem találtunk.
Azt mondta hogy van a sínnél valami műanyag bigyó az van eltőrve amit elvileg lehetne cserélni,de szerinte külön nem fogok kapni.
Ha valaki tudna infot hol próbáljak meg venni az jó lenne.Köszi Lalee.


Nemrég George kolléga is hasonlóba futott bele, akkor neki kemény 1 forintból és némi időből meg lehetett csinálni azt a műanyag megvezetőt. Olvass bele ebbe a topikba, talán segíthet.



Köszi a linket,de az én műanyagom nem ilyen de megpróbáljuk valahogy megcsinálni.
üdv.Lalee


Nekem is sikerült megcsinálni. Neked is fog. Ha mégsem tudod itt találtam újat: http://www.alkatresz.eu/shop/a...amp;tkisz=

hancurozo Elküldve: 2010-07-12 19:14 Adagoló

Woockie írta:
dio írta: Kössz szépen a rengeteg választ, nem is tudom melyik tanácsot fogadjam meg....


Ha nem tudunk valaszolni a probelmadra, minek irogassunk ide? Vagy irjam le, milyen tok joleso zapor volt most delutan?


Teljesen igaza van Woockie kollégának. Semmi újat nem írtál azóta pl: mi volt az élőadat olvasásnál (összehasonlitva analóg műszerrel pl:turbó nyomás), írt-e új hibát a hibatárolóba, mértetek-e nyomást a kis és nagynyomású körön az adagolóban stb.
Így nem lehet tanácsot adni. Ha visszaolvasol már volt tanács, de az eredményeket nem írtad le.

hancurozo Elküldve: 2010-07-12 18:02 Ingyen Gokartozás a G1 és a GigaMad szervezésében!

Én is jelentkeztem, be is kerültem a07.13., de sajna most kellet lemondanom

hancurozo Elküldve: 2010-07-12 17:32 Motorolaj

Zolee írta: Az adalékot mindenképp üzemmeleg motornál kell beönteni!
Mosóolaj: gyakorlatilag bármilyen olaj lehet (de benzineshez benyás, dizelhez nemtudom), a lényeg h minél hígabb legyen. A Hipermarkatjeinkben szokott lenni akcióban 5L-es noname olaj 2e Ft körül, ezzel szoktam mosni, de van kimondott mosóolaj is (orsóolaj).
Beöntöd - alapjárat, esetleg rövid ideig 1000-1500 rpm - leállít - mosóolaj leenged.
A többi úgy van ahogy írtad.



Minden normális olajnak van tisztító képességé, és olyan tulajdonsága, hogy nem engedi leülepedni a koszt. Mikor jár a motor így tudja elszállítani az olajszűrőig ahol (jó szűrő esetén) megakad.
Lehet, hogy a noname olajjal többet ártasz a motorodnak, mivel nem jár vele annyit, hogy felmelegedjen (tovább járatni meg nem biztos jó ötlet, ha az olcsó hipermarketek olaját nézem minőség szempontjából) és nem tudod maradéktalanul leengedni ami később keveredik a jó olajaddal.
orsóolajjal meg nem indítanák be még lepukkant 700e km-et futott benzinest sem nem hogy 1 diesel BMW-t.

hancurozo Elküldve: 2010-07-12 17:16 Most vettem BMW-t

seta írta: Ma sikerült akna fölé állnom és (számomra) érdekes dolgokkal találkoztam. Eddig csak egy 206os peugeotot láttam alulról, ezért meglepett h ennek az alja mennyivel "látványdúsabb"
A lényeg h van jópár törött műanyag elem, hiányzó bolha/lemezcsavar, illetve az autóval szerintem párszor "megfeneklettek". Képeket töltöttem fel a galériámba ha valaki kiváncsi (igazából nagyon boldog lennék ha pár szakértő szem is látná, hátha felfedez valami rendellenességet).
Ami viszont számomra is feltűnt, az az hogy amikor levettem az olajleeresztő csavar elöl a "kisajtót" akkor olajfolyást vettem észre (vagy legalábbis valami olajszerű fekete lé.).
Erről is van kép a galériában!!
1
2
3
Ez valszeg nem motorolaj mert ahogy nézegettem, a légszűrő alól folyik valahonnan. Ha valakinek van esetleg ezzel kapcsolatban ötlete, kérem ne tartsa magában


Szia. mivel ez a turbód alatt található én ott keresgélnék. Ha leveszed (légszűrőcserénél) a motorburkolatot, fentről többet fogsz látni. Lehet, hogy valamelyik bekötése a kartercsövednek nincs a helyén (álltalában a felső szokott lecsúszni), vagy a a légsűrőtől a tubóhoz vezető cső.(ha kopott a turbód ott veszíthet olajat).lehet a turbónak az olajcsöve (vagy a felső, vagy az alsó ami visszavezeti az olajat a teknőbe)

hancurozo Elküldve: 2010-07-10 22:00 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Kristen76 írta:
hancurozo írta:
Kristen76 írta: Sziasztok!

Miből lehet észrevenni, hogy a légtömegmérő nem mükszik normálisan?


az enyém teljesen halott volt, ezért úgy gyorsult mint egy 1,7szívó diesel. Ha elértem vele a 100-as tempót már össze tettem a kezem. Állandóan fix értéket mutatott (élőadat olvasásnál derült ki) ráadásul valami alcsony fordulathoz tartozót.


Ha kicseréled akkor kell valami diagot elvégezni a vason?


az enyémen nem lett csinálva semmi, de majd a hozzá értő szakemberek megmondják. (én most szeretnék, csak még tanulom a programok kezelését)

hancurozo Elküldve: 2010-07-10 20:46 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Kristen76 írta: Sziasztok!

Miből lehet észrevenni, hogy a légtömegmérő nem mükszik normálisan?


az enyém teljesen halott volt, ezért úgy gyorsult mint egy 1,7szívó diesel. Ha elértem vele a 100-as tempót már össze tettem a kezem. Állandóan fix értéket mutatott (élőadat olvasásnál derült ki) ráadásul valami alcsony fordulathoz tartozót.

hancurozo Elküldve: 2010-07-08 21:22 Kuplung__

Tiba írta: Enyémhez lehet 1tömegűt rendelni? Hol tudnék utánajárni?


talán itt: http://www.meisterschaftmotor.com/driveline.html

hancurozo Elküldve: 2010-07-08 17:33 Légtömegmérõ

galrobika írta: Hali!

Na,a tegnap elötti tisztítást követően ma reggel megint produkálta, hogy néha megy ahogy kell, húz mint az isten nyila 3500-4000 ig, néha meg olyan lagymatag!Lassabban gyorsul!Jól indul 17-1800tól de 3000re olyan lagymatag lesz.Nem torpan meg, egyszerűen lassabban, kicsit nehezebben gyorsul.Ez a kettő váltakozik.Természetesen nem vezetek állandóan 3-4000es fordulaton de néha kell!Pl előzés,vagy néha csak,hogy érezzem hogy azért megy még a kis autó...
Drága mulatság lenne venni egy légtömegmérőt és utána kiderülne, hogy nem is az a baja.Nem lehet ezt vhogy mérni?Egyáltalán lehet ez a baja a leírtak alapján?




magas fordulaton nem húz és magas a turbónyomásod turbó csere után? valószínű a változó geometriád van elállítva és folytja a motort (nem tud távozni a kipufogógázod)
a légtömegmérő cserét várd meg, ha visszaállították a turbó nyomásod és még akkor is csinálja.
szerintem.







hancurozo Elküldve: 2010-07-06 20:05 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

YELLOW írta: jájj ezt ma fotóztam a LIDL-nél... már bánom, hogy az elejéről nem csináltam... amúgy ha minden igaz E36 lenne, de inkább E39, de minden féle BMW-ből van összerakva, a hátsó lámpa, mintha lexus astra lámpa lenne



Sikerült rendesen elbarmolnia. De inkább E34

hancurozo Elküldve: 2010-07-05 18:54 Etanol/bio-etanol a tankba!?

hil írta:
laleeboy írta: Hali

Tapasztalataim az E85-tel:

Jó olcsó és SEMMI káros hatása mincs . Ha lenne akkor minden autóban hibát okozna mivel a kúton tankolt 95-ös ben is van 5-15% körül . Ha felesbe tankolod 95-össel egy kicsi fogyasztásnövekedést tapasztalhatsz és átalakítás nélkül mehetsz vele. (saját tapasztalat egy OFF-os verdával 3000 km után is jó csak benzinszűrőt kellett cserélnem igaz mikor elkezdtem felesbe használni már 210 ezer volt benne)
Egy barátom 2 BMW be is használja , az egyik egy régi M30B35-ös motor amibe átalakító nélkül megy bele a tiszta E85 és 2500 km után csak az etanolra jellemző nehézkes indítás van hibaként főleg télen mert az E85 hidegben rosszabbul porlasztható mint a benya. A másik egy M60B40 V8 amibe felesbe átalakító nélkül jól szuperál.

Az a 3 kocsi amiről írtam összesen kb 10000 km nyi tapasztalattal csak pozítív

Az átalakító segít kiküszöbölni a hidegindítási problémákat és az erő se fogy el.
A fogyasztásnövekedés abból fakad hogy bár az E85 105 oktános (ami a kompressziótűrés mérőszáma) jobb mint a benya de az energiatartalma kevesebb .

Ha felesbe ankolod nem kell az átalakító és a kb 100 ft - nyi árkülönbséggel 300 ft köröl jön ki egy liter üzemanyag

Hát röviden ennyi

Üdv mindenkinek

laleeboy


Én is hallottam , olvastam sokmindent erről, de igazán hosszútávú tapasztalatok még nincsennek, hogy pl 2 év múltán mi fog történni, mit mar szét (műanyagra, gumira gondolok, mekkora kopások lesznek a motorban, mi fog történni a szelepszár szimeringekkel, stb. Ezek alapján nem merem használni. Ez csak az én véleményem, nem kell elfogadni senkinek.


Nekem is próbálta sok ismerős. Tapasztalat off karburátorral 50:50 megette a karbiban a műanyag úszót, tápszivattyú membránját 250km. az úszó és a membrán csere óta hibátlan. másik off (román "4X4")karbis probléma mentes, sőt még a hidegindítás sem volt gond (téli időjárás)off injektoros autó 30%E85 kb 350km motor diag lámpa világít (nem tudta feldolgozni a megválltozott emisziós értékeket) hibatörlés után 2 injektorfejet cserélni kellett a 4-ből. Tiszta benzinnel nincs gond de amint keverte az E85-el motorlámpa világít. 1000km üza szivattyú csere.
De ezek lehet csak a ritka kivételek.

hancurozo Elküldve: 2010-06-30 19:13 Fogyasztás 320d

Ha nem a vezetési stilusban lenne a hiba. (pl.: olyan sebességgel közlekedik valaki, hogy állandóan fel-le váltogat az autó)
Nem nagyon ismerem az automata bmw-t, de off autónál /ott kint ritka a kéziváltó/ az váltó vezérlőszelepeinek hibájából voltak magas fogyasztások és tönkre is ment a váltó néhányezer mérföld után.
Ha a motorral minden rendben én megnézetném automata váltókkal foglalkozó céggel a váltót.
A 10 l szerintem is sok, még automata diesel autónál is.