YELLOW írta:
theoldman írta:
Sziasztok,
olyan problemam lenne, hogy indulas utan par percel egyszer csak piros lampanal az alapjarat leesett, szinte le akart fulladni az auto, picit talan nehezebben is indult zoldnel. Ezt meg csinalta 2-3x, majd elkezdett vilagitani a check engine lampa. par km-et mentem igy, es leparkoltam. Masnap beultem, hogy elvigyem kiolvastatni a hibakodott, az auto tokeletesen ment. kiolvasas eredmenye hogy gyujtaskihagyas volt az egyik hengernel, hibakod torlese utan a szerelo tesztelte az autot, es nemtudta reprodukalni a hibat, ezert visszadta a kocsit. jarkaltam vele, tenyleg ok volt. Aztan par nap mulva megint ugyanez tortent, es megint vilagit a check engine, annyi kulonbseggel, hogy mire a parkoloba ertem megint magatol elmult. talalkoztatok mar hasonloval esetleg? (2003, 318, benzines).
elore is koszonom.
amelyikbe beírta a gyújtáskimaradást, abban a hengerben a gyújtótrafó fog meghalni.
nekem is ez volt, csak nekem a 3 eset között volt fél év különbség kb.
én cseréltem mind a 4-et, mert ez típushiba, volt egy cikkszám amik mind tönkrementek. 100ezer km környékén. ha korábban is olyat kapott, mert már cserélték, akkor megint itt az ideje. azért érdemes négyet cserélni, hogy egyforma legyen az összes, meg állítólag sorra tönkre fognak menni. és ma már úgy állsz, érdemes a gyertyákat is cserélni. persze ha azok nem rég voltak, akkor nem kell.
ha diag szerint mindig ugyanabba a hengerbe írja be, akkor át lehet tenni a trafót egy másikba, valószínű viszi a hibát.
nekem a 3. esetben végleg megadta magát. indításnál indult 3 hengeresen, majd újraindításnál semmi. 3. esetben meg indítás után 500m múlva kipurcant végleg.
Pont most gyógyítom autóm ugyenezen betegségét. Sajnos a szerelőd nem volt körültekintő,ha csak törölte a hibát és nem jegyezte meg, hogy melyik hengerre írta be a hibát. Ezt most ne felejtsd megkérdezni. Vettem 2db trafót betettem a rossz 2-es helyére, megjavult a dolog, A rosszat betettem az 1-es hengerbe, átment oda a hiba.