jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2012-07-09 20:40 Piros olaj lámpa!!

mszasza490 írta:
elkezd szépen felmenni a fordulatszám 1500-ig majd visszaesik 750-re. Ott szépen megáll majd megint 20-30 mp, és újra felmegy 1500-ig.



Pont a hétvégén játszottam el egy ilyet. Állt az autó a 40 fokban majd eljátszott egy ilyet. Nálam volt a gépem, megálltam Kecskemét határában töröltem egy adaptációs értéket és minden rendben lett. Mondjuk nekem pont az ellenkező irányba indult el. 500 volt az alapjárat.


jons Elküldve: 2012-07-09 20:37 Motorolaj

lorand007 írta: Sracok ezzeket betudom szerezni, melyik markat valaszam? koszonom

http://www.unixauto.ro/Unix_Marka_Form.aspx


Ezen semmi nem látszik... bmw olaj ára ha jó helyről szerzed be, kezdi verni a többi olaj árát. Mobil 1 kedvességgel még mindig drágább mint megbízható forrásból a BMW 5w-40

jons Elküldve: 2012-07-09 10:16 Társalgó

Remélem senkinek nem rokona a srác, mert az ehavi faszkorbácsot azért megérdemli:
http://nepitelet.hu/autok/bmw/..._e93_330d/

jons Elküldve: 2012-07-09 06:03 Motorolaj

hil írta:
lorand007 írta: Tiszteletem,holnap veszem meg azt olajat, mit ajanlotok?, eddig bmw volt benne de kiderult , hogy hamis, 190000 nel jar a gep köszönöm


Szia! Érdekel, hogy miből derült ki.



Ez engem is érdekel. Nyilván egy független olajvizsgáló laboratórium jelentette ezt ki.

jons Elküldve: 2012-07-08 21:18 Klíma

kempelen írta:
Ójee! pár éve én is túl estem ezen:


Koszosságban és tapasztalatban is megelőzöl

jons Elküldve: 2012-07-08 18:34 Klíma

Nem régiben volt téma a klíma gyengélkedése. Én most rászántam magam és kitisztítottam a klíma radiátor(hőcserélőt ha úgy tetszik a vízhűtő előtt). Alublokkhoz való agresszív motormosó és slag segítségével... Hát igen. Ami onnan kijött... De a lényeg, hogy mintha újra lenne töltve a klíma vagy nem is tudom hogy fogalmazzam meg. Sokkal jobb!

jons Elküldve: 2012-07-08 18:27 Autóvásárlás


Generator írta: Autóvásárláson gondolkodom, és természetesen szóba jött az E46 Touring is.


Jó az ötlet!

Generator írta: Tavaly egy év alatt 10-12.000 km-t mentem.
Úgy gondolom, ilyen futással nem érné meg beleugrani a dízelbe (meg nem szeretem a hangját). Ti milyen motorral javasolnátok?

Valóban nem érné meg. Ha nem számít a fogyasztás csak az élmény akkor 328(c)i. Ha számít akkor 323i. A 20-as 6 hengeres csak némileg erősebb, mint a 18i. Viszont minden nehezebb benne és "másfelszer" annyi cucc van hozzákötözgetve a motorhoz

Generator írta: Nem riadnék vissza Németo-ból behozataltól sem, de nem tudom, hogy az ott látott 230-270.000 km-es futásteljesítmény mennyire húzós mondjuk a 6 hengeresnek.

Ne viccelj már. Nekem óra szerint van benne 230k. Ami inkább 350k. Semmi baja nincs. Még az olaj sem fogy olyan mértékben ami meghaladná az ingerküszöbömet. 1 L/10k km. Talán. De ebben benne van az első főtengely szimmering is...
A magyarországi futásteljesítményeket ne vedd alapul. 1 kattintás és annyi van benne amennyit akarsz. Az alapanyagok amikből készült az autó nem indikálják az elhasználódó autó képét még 300k km futás után sem.


Generator írta: Második kérdésem: eddig csak elsőkerekes autót használtam, 100LE-vel. Ti mennyire javasolnátok ESP (=DSC???)-s változat megvételét? Mennyivel lesz így télen használhatóbb (legjobban ettől tartok)?

Nekem csak ASC van. Észen kell lenni hóban jégben, mert ez nem vezet helyetted. Szó szerint, mint a malac a jégen. DSC-vel már más a helyzet. Itt a fórumon is volt egy két olyan beszámoló ami nyilvánvalósítja, hogy ez egy elegedhetetlen segédeszköz. Egyébként elsőkerekes gyenge autó is tud olyan lenni, hóban jégben mint egy darab szar a hullámzó tengeren.

Egyébként mennyit szánsz rá pénzben? Van már kiszemelt? Linkeld be és kivesézzük! Lehet lesz olyan kartárs aki meg is nézi neked.

---------------------------
malits írta: Sziasztok.Tanácsot szeretnék kérni!BMW-t szeretnék vásárolni,1999-2005 közötti kiadásból.320sedan ,320ci,323ci.Előre is köszönöm a segítséget!!


Ilyen általános kérdéseknél szerintem olvasd végig ezt a topicot és a fenntartási topicot. Sok minden kiderül belőlük. Ha továbbra is lenne valami kérdésed, akkor tedd fel nyugodtan.

jons Elküldve: 2012-07-05 13:46 Autóvásárlás

Coyote írta: ]erről az OFF autóról?


Coyote... ne viccelj már.

jons Elküldve: 2012-07-03 17:34 alapjárat leesik, ingadozik

djnono írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni nekem egy E34 es 535-m van. Olyat csinál hogy magas az alapjárat és nem engedi le 1500 as fordulatszám alá. Menet közben is 1500-as fordulaton rángat.

Nincs semmi ötletem.


Nekem van: alapjárati pótlevegő szelep. Ezzel én is sokat küszködtem annak idején. Jó állapotú kipróbált darabot vegyél. Vagy ha nem akarsz venni egyelőre, akkor vedd le és takarítsd ki féktisztítóval, hogy csillogjon. Ezzel egyidőben a légtömegmérő hőmérséklet érzékelőjét is megtakaríthatod.
Majd számolj be mi lett az eredmény, mert kiváncsi vagyok. Egyébként az e34-ek egyik rákfenéje kapta el a kocsidat.

jons Elküldve: 2012-07-03 09:21 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Takiii írta:
Feltettem párat, bár nem képvisel túl jó minőséget!
Üdv


Számomra elég izléses ültetés. Pont elég, szóval jól sikerült.

jons Elküldve: 2012-07-03 08:58 Füstprobléma!

Coyote írta: Tegnap értem haza a horvátoktól, és a mögöttem jövő haver szólt, hogy füstöl az autó.


A horvátoknál azért előfordul, hogy 30km-et folyamatos emelkedőn mész itt nem ez volt?
A diag nem hiszem, hogy kimutatja, főleg nem a porlasztók állapotát, mármint a szórásképre gondolok. Ha tele volt a kocsi + még nyomtad is neki lehet füst. Mindegyiknél van. Esetleg a gázolaj is belejátszhat, én mindig(90%) osannál tankolok, de a benzinnel nem volt bajom eddig.

Én azt javaslom, hogy tankolj bele azt amit eddig tankoltál (omv, vagy shell premium) és tegyél egy próbát. Ha nem füstöl akkor ez volt. Ha füstöl, akkor lehet rá kellene méretned a porlasztókra szerintem.
De ha attól nyugodtabb leszel és jársz felém, akkor attól még ránézhetünk a kocsira.

jons Elküldve: 2012-07-02 16:33 Autóvásárlás

martino0322 írta:
További szép napot Mindenkinek.


Üdv vagy nem soká üdv a klubban.

Azt javaslom, hogy alaposan olvasd át a fórum autóvásárlásához kapcsolódó topicjait. Sok mindent kitárgyaltunk már. Pl én nem vennék 20i-t, mert csak kissé erősebb, mint a 18i, viszont "másfélszer" annyi alkatrész kapcsolódik a motorhoz. Szerintem nem éri meg. 25i, 28i. Sokat dicsérik még a 20d-ket is. De majd meglátod ha olvasol.

jons Elküldve: 2012-07-02 16:30 Klíma

csbalu írta:
Tegnap balatonon árnyékbe 40.5C-t mutatott a külső hőmérőm, bakpcsoltam a kílmát AUTO 18fok-ra, 4 személy ült a kocsiba és megfelelő hőmérsékletet biztosított az utazáshoz, nem fáztunk és nem is volt melegünk, pont jó.


Ebben a melegben egyébként is más az ember hőérzete... meg a kocsi hőérzete is. Nekem az alapjáratom van kissé meghülyülve a 40 fokban.
Szóval mire a felforrósodott elemeket lehűti ami az utastérig az útjában van az is idő. És nyiláván hőveszteség. Napon állva kell neki vagy 10-15km mire érzékelhető lesz a hűs utastér.

jons Elküldve: 2012-07-02 12:37 Társalgó

csbalu írta:
jons írta: Egy ilyen mindenképpen kell a motortérbe.





Na ez már beteg....


Schmidman-nál láttam ilyesmit elég húzós áron(6k?-8k?). Mondom nem igaz, hogy nem csinálok ilyet töredék áron. Hát csináltam. Majd meglátjuk mennyire lesz tartós ott a melegben.

jons Elküldve: 2012-07-01 11:03 Társalgó

Egy ilyen mindenképpen kell a motortérbe.