kyncza fórum hozzászólásai

kyncza Elküldve: 2007-11-26 11:01 Futómû és hibái

peetie írta:
kyncza írta: Talán segít szilent probléma kiderítésére...bömbin még nem volt ilyen gondom szerencsére, megint csak Corrado-s szilent problémát tudom felhozni, de gondolom hasonló megoldás lehet...úgy nézte meg a szerelõ, hogy az autó mellett állva belerúgott a kerékbe menetirányból. Elmondása szerint a keréknek nem, illetve nagyon minimálisat szabadna mozdulnia. Na azon a kerék rendesen centiket ugrott elõre vissza...

Hm, és hogy rúgott be a lökhárító alatt? Csõrrel, acélbetétes bakancsban? Vagy eltekered a kormányt, akkor kilóg a kerék és úgy? Elég komoly súly van azért a keréken, mondjuk ha az 1500 kilós kocsinak a fele van elõl, akkor olyan 380 kiló van 1 keréken. Ez olyan érzés lehet mintha falba rúgnál nem?


Nem
a kerék szélét rúgta meg, nem volt kitekerve. Nem volt rajta acélbetétes, mondjuk papucsban nem ajánlanám én sem rugdalózni

kyncza Elküldve: 2007-11-25 21:44 Futómû és hibái

Talán segít szilent probléma kiderítésére...bömbin még nem volt ilyen gondom szerencsére, megint csak Corrado-s szilent problémát tudom felhozni, de gondolom hasonló megoldás lehet...úgy nézte meg a szerelõ, hogy az autó mellett állva belerúgott a kerékbe menetirányból. Elmondása szerint a keréknek nem, illetve nagyon minimálisat szabadna mozdulnia. Na azon a kerék rendesen centiket ugrott elõre vissza...

kyncza Elküldve: 2007-11-24 16:20 330D néha nem indul.

Zotyi30d írta:
kyncza írta: Szasztok,

Látom, sajna másnál is elõjött ez a probléma
mondta a szerelõ, hogy rengeteg középszivattyú megy tönkre és teljesen meg volt döbbenve hogy 160nál még a gyári volt benne...
Amit mondott jótanácsnak, már írtam...nem megvárni, mig kifogy a tank, ha nagyon kevés van benne, akkor nem húzatni, pláne dombnak felfelé ne...még annyit mondtak, hogy a nagynyomású szivattyút is szokták cserélni, az kicsit drágább mulatság...
(Mert ezt a szar 85e-t kirántottam valamelyik zsebembõl )

azóta megy enyém is rendesen.

Kyncza!
Miután kicserélték a középszivattyút jobban ment az autód?
Ahhoz képest mielõtt jelentkezett a hiba?



Semmi változás nem történt, belegondolva nem is lehetne, mert nem a középszivattyú csinálja az igazi nyomást. Ettõl függetlenül én is úgy ültem bele, hogy most majd még jobban megy

kyncza Elküldve: 2007-11-23 22:54 Replika felnik

Neo78 írta: Sziasztok!
Látom megjottek a replika felnik, mik a tapasztalatok? Tényleg hamar tonkremegy, vagy ha vigyázol rá kibírják? Én is az M6-s replikát néztem ki magamnak tavaszra, de már annyi rosszat hallottam róla, hogy félek tole. Légyszi oszd meg tapasztalataidat. Koszi


Helló,

Petike írta régebben, hogy régebb óta replika felnikkel jár és semmi bajuk. Én teljesen megvagyok vele elégedve, eddig semmi gond nem volt. Itt Szhelyen annyira nem gáz az út, vannak azért huplik, meg frankón kitáblázott útjavítás, amibe sikerült is beleugratnom, de eddig semmi látható, érezhetõ nyoma nem maradt ilyen kalandnak. Lehet, hogy csak szerencsésen belenyúltunk, majd tavasz elõtt érdeklõdj még... én sóher vagyok téligumi, felnire, inkább óvatosan keveset mászkálok...

kyncza Elküldve: 2007-11-23 11:34 BMW 330d Touring 265lóval:)

peetie írta: Én próbáltam a 20d-rõl lefüstölni a gumit, de nemnagyon akart kaparni. Amikor sikerült nyikkantani, akkor meg tök hamar elindult utána, nem volt ez az egyhelyben kaparás. Kevés hozzá a 150ló? Vagy fel kell pörgetni szabályzásig és leugrani a kuplungról?


Sztem inkább a nyomaték, amitõl a kerék elpörög, legalábbis kis fordulaton. ha nincs nyomaték, akkor bizony pörgetni kell a motort. Ez kéziváltósnál viszonylag 1xû. De autómatánál is lehet, mint a fenti videón is látszik. Én még nem próbáltam, azt mondta, picit kell nyomni a féket, másik lábbal a gázt, de mindig csak annyira fékezni, hogy ne induljon el az autó nagyon. Persze ez nem különösebben jó gondolom a váltónak...mondjuk az övé már erõs

kyncza Elküldve: 2007-11-22 22:20 BMW 330d Touring 265lóval:)

Természetesen! A telszámát azért megkérdezem, kiírhatom e, a Tieteket sem adnám ki kérdés nélkül

Az e-mailje: NEXT@PRO.HU
Jäger Tibi-nek hívják a tulajt, õ már biztos mond neveket a magic teambõl

Részesedés nem is rossz ötlet

kyncza Elküldve: 2007-11-22 19:00 BMW 330d Touring 265lóval:)

ducati113 írta:
Zotyi30d írta:
kyncza írta: Szasztok skacok,

Ezt nézzétek meg:


YouTube videó

Ma beszéltem is a sráccal, elég nagy mágusok...nagyobb turbó, dupla lamella a sebváltóba, erõsített féltengely, nagyobb intercooler.
A videón az eredmény...

kyncza

Azt hiszem ez a kis videó minden 30d tulajdonos szívét megdobogtatja,köztük az enyémet is :o


Hát ha ez megdobogtata akkor marha gyenge az idegzetük!!
Igy kell teljesítményt mérni? Hát ez számomra elég gyenge volt.


Hát az enyémet is megdobogtatta, szívesen elfogadnám, úgy ahogy van.
Amúgy azért füstöli a gumit, mert cserélni akarta és egy kis showt csinált.
Nekem tetszik...

kyncza Elküldve: 2007-11-22 11:29 BMW 330d Touring 265lóval:)

SoundkeY írta: nem ugy van hogy a 204les 330d az chippelve 247 koruli ?


Az lehet, de ez 184lovas azért hihetetlen, hogy mit ki lehet hozni, automata váltóval is...megint van egy álmom

kyncza Elküldve: 2007-11-21 23:21 BMW 330d Touring 265lóval:)

Szasztok skacok,

Ezt nézzétek meg:


YouTube videó

Ma beszéltem is a sráccal, elég nagy mágusok...nagyobb turbó, dupla lamella a sebváltóba, erõsített féltengely, nagyobb intercooler.
A videón az eredmény...

kyncza

kyncza Elküldve: 2007-11-14 12:06 330D néha nem indul.

Szasztok,

Látom, sajna másnál is elõjött ez a probléma
mondta a szerelõ, hogy rengeteg középszivattyú megy tönkre és teljesen meg volt döbbenve hogy 160nál még a gyári volt benne...
Amit mondott jótanácsnak, már írtam...nem megvárni, mig kifogy a tank, ha nagyon kevés van benne, akkor nem húzatni, pláne dombnak felfelé ne...még annyit mondtak, hogy a nagynyomású szivattyút is szokták cserélni, az kicsit drágább mulatság...
(Mert ezt a szar 85e-t kirántottam valamelyik zsebembõl )

azóta megy enyém is rendesen.

kyncza Elküldve: 2007-11-05 09:52 320d Motor

Petike írta:
kyncza írta: Hát ha az rossz, akkor az enyém is rossz. Én kb. 15perc alatt érek be melóhelyre, igaz nincs benne városi szakasz semennyi, tehát a hûtés megvan, hajtani nem merem hidegen, de nem is szabad. A mutató a kék részbõl viszonylaga hamar, talán 2-3perc alatt kiér, de mire beérek sem ér el középig...


..a 30d lassan melegszik be a 20d-hez képest, nagyon lassan.

petike


már ha nem tréleren viszik valahova...

kyncza Elküldve: 2007-11-05 08:00 320d Motor

Hát ha az rossz, akkor az enyém is rossz. Én kb. 15perc alatt érek be melóhelyre, igaz nincs benne városi szakasz semennyi, tehát a hûtés megvan, hajtani nem merem hidegen, de nem is szabad. A mutató a kék részbõl viszonylaga hamar, talán 2-3perc alatt kiér, de mire beérek sem ér el középig...

kyncza Elküldve: 2007-11-04 22:02 320d Motor

sempre írta: BarG,

A város nekem Debrecen belvárosát jelenti, különösebb forgalom, araszolás nélkül.
Azért is sokallom, mert ismerõsöm 320ciA-ja hasonló vezetési stílussal, ugyanebben a városban+forgalomban se több 12-13-nál. Elõzõ off autóm (VW TDI) hasonló súllyal, manuális váltóval ugyanilyen körülmények között kijött 7-7,5 literbõl.
Igazából vmi hasonlót + 1-3 liter (aut miatt) vártam, mint amit Doen írt..

Kipróbálom amit ajánlottál, hogy megbizonyodjak van-e vmi gáz.


Ha vkinek van még ötlete, szívesen várom!



Üdv


Biztos a spéci gumik miatt (224/40) miatt van ez a fogyasztás...

És a fogyasztás ténylegesen annyi, amennyit a BC mutatott??
Nagyon soknak tûnik, pláne 20d-tõl. Sztem akárhogyan padlózva se szabadna nagyon 10fölé mennie. Van benne bármilyen chiptuning? ha van, meg kellene nézetni, ha nincs, elõször szervíz, aztán lehet, hogy egy ECU optimalizálás jót tenne. Meg lehet úgy is írni a programot, hogy ne a teljesítmény legyen nagyobb, hanem a fogyasztás legyen kisebb ugyanolyan teljesítmény mellett.

kyncza Elküldve: 2007-11-04 17:50 Érdekes hiba...:(

Zotyi30d írta:
kyncza írta:
Zotyi30d írta:
kyncza írta: Ha légtömegmérõ, akkor a teljesítmény is észrevehetõen esne, nem? csak a 1.9pdtdi corradomból indulok ki. Amikor "kiesett" a légtömegmérõ, nem akart menni az Istennek sem. Lehúzva, feldugva (légt. csati) ugyanúgy ment. 200Eur volt bele, utána megindult, mint a veszedelem...

Sajnos néha úgy érzem,h a teljesítmény is ingadozó kb. 120km/h óra felett ha padlón nyomom neki.
Kyncza!A Tied is 30d ugye?Mennyit eszik kb.?


Az enyém is 30d. Hááát... érdekesen eszik. Lehet, hogy nem normális, de nekem egy tank benzinnel 660km megyek kb. amikor olaszba mentünk autópályán tempomattal 140-160-al kb 1000-et elmentem. Most, hogy hidegebb lett, még egy kicsit lejjebb szorult a megtehetõ km...

Akkor jó mert az enyém is kb. így ehet,nekem 70% város 30% országút.Akkor a 8-10l vegyesbe az normális nem?Ha rossz a légtömegmérõm akkor többet eszik?


Hát ahogy elnéztem a 20d-k fogyasztását, nem olyan rossz ez sztem egy 3literes 6hengerestõl. Elméletileg (megint csak corrado pdtdi) ha a légtömegmérõ nem, vagy hülyeséget mér, gondolom itt is az ECU hozzá adagol(ná)ja a megfelelõ üzemanyagot is...tehát simán lehet túlfogyasztás.

kyncza Elküldve: 2007-11-04 17:19 Érdekes hiba...:(

Zotyi30d írta:
kyncza írta: Ha légtömegmérõ, akkor a teljesítmény is észrevehetõen esne, nem? csak a 1.9pdtdi corradomból indulok ki. Amikor "kiesett" a légtömegmérõ, nem akart menni az Istennek sem. Lehúzva, feldugva (légt. csati) ugyanúgy ment. 200Eur volt bele, utána megindult, mint a veszedelem...

Sajnos néha úgy érzem,h a teljesítmény is ingadozó kb. 120km/h óra felett ha padlón nyomom neki.
Kyncza!A Tied is 30d ugye?Mennyit eszik kb.?


Az enyém is 30d. Hááát... érdekesen eszik. Lehet, hogy nem normális, de nekem egy tank benzinnel 660km megyek kb. amikor olaszba mentünk autópályán tempomattal 140-160-al kb 1000-et elmentem. Most, hogy hidegebb lett, még egy kicsit lejjebb szorult a megtehetõ km...