m_attila Elküldve: 2011-02-23 15:30 Ékszíj tárcsa
Nincs mit , pont gép előtt ülök
kempelen írta:m_attila írta: Corteco
és csakis a Corteco!!!
üdv
m_attila
43e
Szia Attila!
Nagyon köszönöm! Ez gyors volt!
m_attila Elküldve: 2011-02-23 15:30 Ékszíj tárcsa
kempelen írta:m_attila írta: Corteco
és csakis a Corteco!!!
üdv
m_attila
43e
Szia Attila!
Nagyon köszönöm! Ez gyors volt!
m_attila Elküldve: 2011-02-23 15:17 Ékszíj tárcsa
m_attila Elküldve: 2011-02-23 10:03 Gumi
SirToma írta:Tyetyi írta:SirToma írta: Sziasztok.
Pár oldallal visszáb láttam, hogy a Falken fk 452-re mondtátok hogy hangos.
Most nagyon j áron tudnék venni Falken fk-451-et.
Használta már valaki???
A 452 sem alapból hangos, hanem használat során kopik úgy hogy zajosodik. A 451 ebből a szempontból a lehető legrosszabb, írtó gyorsan hangos lesz. Ne vedd meg
Köszi szépen.
Úgy döntöttem megveszem, 255/35 r18 vadi új 25/db. Szerintem jó ár!!!
m_attila Elküldve: 2011-02-23 09:42 Szívócsonk-pillangószelep
gyorilaszlo írta:m_attila írta: ?
De meg is isszuk azokat a söröket valamikor?gyorilaszlo írta: Ha problémám lenne,keresni foglak Benneteket alkatrész ügyben!
Én benne vagyok! De hol,és mikor?
m_attila Elküldve: 2011-02-22 23:38 Szívócsonk-pillangószelep
gyorilaszlo írta: Ha problémám lenne,keresni foglak Benneteket alkatrész ügyben!
m_attila Elküldve: 2011-02-22 23:17 Szívócsonk-pillangószelep
Hori írta:SAS írta: Nehogy már olyan egyszerűek legyenek ezek a szériák, igaz?
Hori, mindenesetre örök hálám, és pénteken kiderítem (kideríttetem), és ha érdekli a társaságot, akkor beszámolok róla, hogy most ebben a nyüves 318d-ben van-e, vagy nincs.
A bontótok elérhetősége amúgy titkos?
Köszi mindent, még 1x!Hori írta:SAS írta: Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.
Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.
Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:
Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.
Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???
Ki tudja a választ? :
Köszönet érte, ha van ilyen!
Az a baj hogy az ETK 2 féle szívócsonkot hoz a tiedhez az egyikben van a másikban nincs.
a legegyszerübben úgy tudod megnézni hogy a szivocsonkon megnézed hogy rajta van-e a vákumos pillangó mozgató
nem titkos! ha bármi alkatrész kell akkor keresd KaszaMestert 06705799225 amúgy Székesfehérváron vagyunk
m_attila Elküldve: 2011-02-22 22:30 Szívócsonk-pillangószelep
Hori írta:Hori írta:m_attila írta: Bontottba...
Hori, egy kis reklámot kérnékHori írta:SAS írta: Nehogy már olyan egyszerűek legyenek ezek a szériák, igaz?
Hori, mindenesetre örök hálám, és pénteken kiderítem (kideríttetem), és ha érdekli a társaságot, akkor beszámolok róla, hogy most ebben a nyüves 318d-ben van-e, vagy nincs.
A bontótok elérhetősége amúgy titkos?
Köszi mindent, még 1x!Hori írta:SAS írta: Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.
Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.
Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:
Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.
Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???
Ki tudja a választ? :
Köszönet érte, ha van ilyen!
Az a baj hogy az ETK 2 féle szívócsonkot hoz a tiedhez az egyikben van a másikban nincs.
a legegyszerübben úgy tudod megnézni hogy a szivocsonkon megnézed hogy rajta van-e a vákumos pillangó mozgató
nem titkos! ha bármi alkatrész kell akkor keresd KaszaMestert 06705799225 amúgy Székesfehérváron vagyunk
Ha új alkatrész kell akkor viszont M_Attillát keresd mert a legjobb áron úgy is ő tud neked alkatrészt
Remélem most már mindenki elégedett
m_attila Elküldve: 2011-02-22 22:10 Szívócsonk-pillangószelep
Hori írta:SAS írta: Nehogy már olyan egyszerűek legyenek ezek a szériák, igaz?
Hori, mindenesetre örök hálám, és pénteken kiderítem (kideríttetem), és ha érdekli a társaságot, akkor beszámolok róla, hogy most ebben a nyüves 318d-ben van-e, vagy nincs.
A bontótok elérhetősége amúgy titkos?
Köszi mindent, még 1x!Hori írta:SAS írta: Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.
Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.
Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:
Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.
Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???
Ki tudja a választ? :
Köszönet érte, ha van ilyen!
Az a baj hogy az ETK 2 féle szívócsonkot hoz a tiedhez az egyikben van a másikban nincs.
a legegyszerübben úgy tudod megnézni hogy a szivocsonkon megnézed hogy rajta van-e a vákumos pillangó mozgató
nem titkos! ha bármi alkatrész kell akkor keresd KaszaMestert 06705799225 amúgy Székesfehérváron vagyunk
m_attila Elküldve: 2011-02-21 22:53 Szívócsonk-pillangószelep
zoliika írta:tschikosch írta:Burns írta:zoliika írta:
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Erre a kérdésre tudja valaki a választ?
Az egr szelep ugyanaz? Azt milyen sűrűn kell tisztítani?
EU 4
Lekapod a gumicsövet, és megnézed. Ha nagyon koszos, akkor takarítás.
Apropó.Nekem is 10.es van a forgalmiban,akkor ez azt is jelenti,hogy részecskeszűrős?
Ne bassz!Nem tudom mi az a részecskeszűrő....
Az jó nekünk?
m_attila Elküldve: 2011-02-17 20:52 Olajzabálás
m_attila Elküldve: 2011-02-17 11:10 A BMW vezetése - hasznos tanácsok
SAS írta: Üdv Mindenkinek!
Egy első kerék meghajtású autóból ültem át BMW-be. Gondolom, közületek is sokan voltak ezzel így, anno...
Hasznos tanácsokat szeretnék kérni tőletek a hátsó kerekes BMW-vezetéshez, ugyanis azt már megtapasztaltam, hogy síkos, hólatyakos úton nagyon másként viselkedik. Ráadásul vagy 3 mázsával nehezebb, mint az előző autóm.
Minden fortély érdekel, de különösen a havas hegyi utakon való vezetés.
Igaz, remélem, hamarosan vége a télnek, de a következőre szeretnék felkészülni.
Vagy télen, hegyvidéken inkább felejtsem el az autómat, és üljek át tömegközlekedésre?
m_attila Elküldve: 2011-02-15 11:59 meg akar halni a bmw :|
Odin írta:hancurozo írta:Odin írta:hancurozo írta: Nézd meg a szíj feszítőd. Ha leveszed a motorburkolatot, akkor indítás után látni fogod, hogy az mennyire rezonál be. Hasonló hangja volt az én autómnak is, mert elszált a feszítő lengécsillapító.
Kössz szépen a tanácsokat, de ma már nem fogok bele a szerelőm se jött, holnap meg egész nap meló, esetleg kedden. A motor burkolthoz meg(ahogy én figyeltem) valami speciális imbusz kulcs kell,olyanom meg sajna nincs.
Amúgy ez a szíj mit működtet?
Fogalmatlan vagyok a témában
amúgy ahogy az én szerencsémet ismerem nem hiszem, hogy megúszom valami piti gonddal.
generátor, szervó, vízpumpa.
Sima imbusz kell. Nem piti az sem, mert húzós az ára.
Na ma meghallgatta egy szakavatott fül, azt mondta, hogy valami a főtengelynél/ vagy főtengely vagy főtengely szimmering vagy valami hasonló de azt mondta hogy biztosat csak akkor ha megbontja.De most ő ezt nem tudja bevállalni ezért átirányított egy másik szakemberhez.
Ha most megbontják akkor ez(ha a fent leírtak közül van probléma)egy plusz olajcsere???
Mennyi pénz ez kb.(legrosszabb esetben)???
m_attila Elküldve: 2011-02-14 15:29 Futómû és hibái
MatNob írta: Sziasztok,
Első stabilizátor szilentet kellene cserélni a gép alatt, de sajnos ez nem olyan egyszerű.
Több alkatrésznagyker több átmérőt is felajánl, viszont a RealOEM szerint nekem megfelelő 22,5 mm-est csak BMW-éktől lehet beszerezni rendelésre. Na én nem hiszem, hogy ez ilyen ritkán cserélt alkatrész lenne... Nagykeresek szerint 23mm lesz az, RealOEM szerint az az M-es futóműbe való.
Stabi rúd 23mm a tolómérő szerint, lehet, hogy a szilentnél vékonyabb vagy vastagabb, de azért megmértük.
2002/12 320d 150 lovas Touring manuális váltóval.
Valakinek van ötlete? 22.5 vagy 23?
(Amúgy jó bonyolult ez a futómű, mégis úgy zötyög szegény kocsi mint egy kordé, pedig aránylag jó utakon járok vele. Szerintem ha autópályán áthajtanék egy pénzérmén, megmondanám, hogy 10es volt-e vagy 20as...)
m_attila Elküldve: 2011-02-10 08:52 E36 318tds
xNorbi írta: Hello
Van egy 318tds tipusű BMWm 1994es évjárat, 230 000km van rajta, 3000 mehettem vele, addig tökéletesen is ment, de egyszercsak elkezdett rángatni, egyre jobban néha teljesen le is állt a motor, elvittem egy szervízbe ott lemérték a porlasztócsúcsokat es a jeladósrol KCA 21S91 megállapították, hogy rossz, szereztem bele használtat 2.5tdsről de hamar kiderült hogy ez nem ebbe való, magyarán átcsesztt az akitol vettem KCA 21S76os tipusú volt, de azért belerakták a szervizbe, az auto működött viszont világitott egy hibajelző lámpa és a teljesíménye is nagyon lecsökkent, gyorsan szereztem egy 318tdsből való porlasztócsúcsot belerakták,de a helyzte ugyanaz maradt világít a hibajelző és alacsony volt a teljesítmény, azóta szereztem mégegy porlasztócsúcsot, de a helyzet ugyanaz az autó megy, viszont alig van teljesítménye 130tól többre nem is képes... már teljesen tanácstalan vagyok, nemtudok kihez fordulni aki segíttene, márkszervizbe nemakarom vinni nincs annyi nélkülözhető pénzem.
FRANCE KCA 21S91 ilyen volt benne
GERMANY KCA 21S91 ilyen van most benne
Lehet az a probléma, hogy máshol gyártották?
Nagyon szépen köszönöm mindenki segítségét!
m_attila Elküldve: 2011-02-08 19:24 Csomagtartó nyitás
hancurozo írta:Qucsy írta: és ez jó bömösre is???
Sajna nem tudom. Több mint 2 éve lett rendelve méret szerint (összetolt, széthúzott állapotban).
A guglin lett keresve, és valamelyik "tuning" oldalon volt, mint motorháztető teleszkóp. Telefonon adtuk meg a méretet, és úgy keresték meg. (nem kérdeztem meg melyik autóhoz való)
Ha BMW-hez kéred, biztos többet fognak kérni érte. (BMW-re van pénz, akkor lehúzható)