matecbr fórum hozzászólásai

matecbr Elküldve: 2016-08-24 09:28 Lámpamosó

Tano írta:
matecbr írta: Helo!
E90-be a lámpamosó lassan jön ki és nem is teljesen,majd extra lassan megy vissza. Olyan,mintha szorulna. Mosni se mos,de ez nem baj,legalább nem taknyolja össze.
Mi lehet a baja,ami miatt ilyen nehezen jár?


A lámpamosó fejet a folyadék nyomása nyomja ki rugó ellenében, majd ez a rugó nyomja vissza a helyére.
Kézzel mozgatva nézd meg hogy szorul-e a mozgása. Ha így rendben van, akkor szerintem a szivattyú lehet a gond, hogy nincs elég nyomása, ezért jön ki lassan. A lassú visszamenetelt az okozhatja, hogy a csőben megmaradt a nyomás, ezért a rugónak ez ellen kell dolgoznia.

Kézzel is marha nehezen tudom kihúzni és vissza nyomni is.
Nagyon nehezen jár, mintha vákum lenne benne, ahogy próbálom kihúzni.
Ahogy vissza tolom erősen egy kis mosót priccol.





matecbr Elküldve: 2016-08-24 01:43 Lámpamosó

Helo!
E90-be a lámpamosó lassan jön ki és nem is teljesen,majd extra lassan megy vissza. Olyan,mintha szorulna. Mosni se mos,de ez nem baj,legalább nem taknyolja össze.
Mi lehet a baja,ami miatt ilyen nehezen jár?

matecbr Elküldve: 2016-08-17 23:17 au. váltó olaj

matecbr írta:
tusi_ írta:
matecbr írta: Helo!
325i automata váltóba milyen olajat tegyek?
Van aki azt mondja csak a gyárit,de hallok mást.
5000/liter lenne a gyári.
Merjek mást tenni bele? Ha igen milyet?


Ha ZF van benne, akkor vagy a gyarit, vagy Liqui Molly es Febi jo meg bele.
GM-nel nem tudom.
Nekem most csereltek ZF-nel. Sok kulonbseget nem vettem eszre, olaj sem volt dzsuvas, csak a magnes csapda volt tele.


Hogy tudom megnézni milyen váltó van alatta? Azt tudom hogy a karter és a szűrő egybe van, és ez ilyen műanyag cucc. Ez ZF?
Motor N52B25Af.


Erről beszélek, tudtommal ebbe a szűrő és a karter egybe van.

matecbr Elküldve: 2016-08-17 23:09 au. váltó olaj

tusi_ írta:
matecbr írta: Helo!
325i automata váltóba milyen olajat tegyek?
Van aki azt mondja csak a gyárit,de hallok mást.
5000/liter lenne a gyári.
Merjek mást tenni bele? Ha igen milyet?


Ha ZF van benne, akkor vagy a gyarit, vagy Liqui Molly es Febi jo meg bele.
GM-nel nem tudom.
Nekem most csereltek ZF-nel. Sok kulonbseget nem vettem eszre, olaj sem volt dzsuvas, csak a magnes csapda volt tele.


Hogy tudom megnézni milyen váltó van alatta? Azt tudom hogy a karter és a szűrő egybe van, és ez ilyen műanyag cucc. Ez ZF?
Motor N52B25Af.

matecbr Elküldve: 2016-08-15 21:55 au. váltó olaj

Helo!
325i automata váltóba milyen olajat tegyek?
Van aki azt mondja csak a gyárit,de hallok mást.
5000/liter lenne a gyári.
Merjek mást tenni bele? Ha igen milyet?

matecbr Elküldve: 2016-08-15 18:13 Motor-váltó

YELLOW írta:
matecbr írta: Hello!
E90 325i (automata) van problémám,kicsit hosszasan leírnám.
Alapjáraton (engine lámpa nélkül) P-be néha ütés szerűt érzek alulról,alapjárat szerintem stabilnak mondható. Ha finom gázadással haladok nem érzek rendelleness hangot sehonnan. Erősebb gázra, rágó/morgó hang hallható(szerintem hátulról,de nem tuti).Ha megpadlózom szintén hallani,majd bedobja az engine hibát. Ezt követően, ha berakom P-be az alapjárat ingadozik és kb dohog a motor,a kipufogó hátúl rángatózik jobbra-balra. Ha világít az engine lámpa,akkor közben kb. 2-4ezres fordulat között rángatás/dadogás erézhető (ha újra indítom ezt a hibakód bedobásáig nem csinálja).
Illetve padlógáznál megy felfelé a fordulatszám rendesen,de a tempót nem érzem, hogy drasztikusan változna.
Autocom, Delphi 2db ismeretlen hibakódot ír.
Szerintetek mivel lehet a probléma? Megpróbáltam részletesen leírni.
Előre is köszönöm!


csúszik a kuplung
először is egy BMW spec diag kellene neki.
km nem tudom mennyi, de lehet egy váltóolaj csere és egy váltó szoftver újratöltés sem ártana. rosszabb esetben a wandler ment tönkre. de akkor ott nagyon sok km-ről van szó.


261.000km van benne. Elvileg az előző tulaj cserélt benne. Elvileg... Hogy frissítve mikor volt na az is egy jó kérdés.
Milyen és mennyi olaj kell bele? Egy próbát megér a csere?

matecbr Elküldve: 2016-08-14 23:18 Motor-váltó

Hello!
E90 325i (automata) van problémám,kicsit hosszasan leírnám.
Alapjáraton (engine lámpa nélkül) P-be néha ütés szerűt érzek alulról,alapjárat szerintem stabilnak mondható. Ha finom gázadással haladok nem érzek rendelleness hangot sehonnan. Erősebb gázra, rágó/morgó hang hallható(szerintem hátulról,de nem tuti).Ha megpadlózom szintén hallani,majd bedobja az engine hibát. Ezt követően, ha berakom P-be az alapjárat ingadozik és kb dohog a motor,a kipufogó hátúl rángatózik jobbra-balra. Ha világít az engine lámpa,akkor közben kb. 2-4ezres fordulat között rángatás/dadogás erézhető (ha újra indítom ezt a hibakód bedobásáig nem csinálja).
Illetve padlógáznál megy felfelé a fordulatszám rendesen,de a tempót nem érzem, hogy drasztikusan változna.
Autocom, Delphi 2db ismeretlen hibakódot ír.
Szerintetek mivel lehet a probléma? Megpróbáltam részletesen leírni.
Előre is köszönöm!