papamaci199 Elküldve: 2019-06-29 10:06 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Ista-D, Ista-P -hez van valakinek magyar nyelvcsomagja? Esetleg tudja valaki létezik-e vagy honnan tudom beszerezni?
Előre is köszi!
papamaci199 Elküldve: 2019-06-29 10:06 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
papamaci199 Elküldve: 2018-12-29 10:56 E60 Dynamic drive jeladók
papamaci199 Elküldve: 2018-12-07 08:15 Izzítás vezérlõ
YELLOW írta:Tano írta:YELLOW írta:papamaci199 írta: Hali!
E60 535d 2004-nél nem jó az izzítás mind a 6db gyertyát dobja hibának. Van biztosítékja, ha igen hol? Vagy csak az izzítás vezérlő van?
szerintem reléje is van, mivel elég nagy áramról van szó. az izzításvezérlő után kellene lenni és a izzítógyertyák között.
Hülyeség!
Ezeknek már a vezérlő szabályozza a delejt, nincs relé.
A vezérlőt helyileg a motorblokk bal oldalán találod.
A hozzá tartozó biztosíték a 2-es, 20A. A delej nagyrészét közvetlenül kapja, mint látható az ábrán.
Még annyit hozzá, hogy ez a biztosíték a motortér jobb sarkában van a szélvédő előtt.
igazad van, utána megnéztem realoem-en, csak közbe jött valami és nem írtam, javítottam ki magam. hiszen közbe eszembe is jutott a tipikus hibája, na meg a kép a vastagabb kivezetésekről és elpattanó vékonyabbakról.
papamaci199 Elküldve: 2018-12-02 13:41 Izzítás vezérlõ
papamaci199 Elküldve: 2017-11-23 19:37 Torpanás
abkapos74 írta:papamaci199 írta:Zolika1980 írta:papamaci199 írta:Zolika1980 írta:Pitykoo írta:Bitu79 írta:Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!
Diagot neki!!!Lehet égéskimaradás?Gyújtótekercs és a gyertyák jók?
Holnap rádugom a gépet, meglesem dob e ki valamit!
Sziasztok. Nekem az E36 318TDS csinálta ezt. Indulás, majdnem padló és érzésre mintha satuféket nyomtam volna. Pedálrugdosás és ment is tovább. Nem találtunk semmit. Most az E46 csinál olyat, hogy ha huzamosabb ideig egy gázon autózok, utána nem akarja venni a lapot. Padlógáz, elkezd gyorsulni de nem úgy ahogy kellene. Olyan mintha nem lenne benne erő. Majd gondol egyet és magához tér, meglódul. Fl.320d automata
Nekem ugyan ez a problémám hogy ha huzamosabb ideig egy gázon megyek utána nem akar menni az autó de pár km után helyre jön. Esetleg erre találtál megoldást? Esetemben a légtömegmérő,turbó szabályzó szelep, szívósori nyomás érzékelő kilőve.
Szia. Sajnos még semmi. Diag nem.mutat semmit. Élőadat olvasásig meg nem jutottunk el.
Sziasztok. A mai napon sikerült élő diagot csinálnom. Ezeket az értékeket mutatja "letiltás" közben. Valamiért nincs meg a turbó nyomásom, már csak az a kérdés, elektromos hiba esetleg mechanikus a turbóban vagy vákuum. Esetleg ötlet?
Aktuális befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Cél légtömeg: 1000 mg/löket
Gázpedál helyzetérzékelõ: 100 %
Gázpedál helyzetérzékelõ: 2989 mV
Jármû gyorsulás: 0 %
Jármú sebsség/motor fordulatszám arány: 0
Jármûsebesség: 111 Km/h
Kipufogógáz visszavezető szelep üzemi ciklus: 4 %
Kívánt befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Kívánt töltésnyomás: 2200 Millibar
Légáramlás viszony: 704 mg/löket
Légköri nyomás: 10000 Millibar
Mért töltésnyomás: 1328 Millibar
Motor fordulatszám jel, befecskendezõ szivattyú: 1217 Rpm
Motorfordulatszám: 2343 Rpm
Porlasztótû elmozdulás érzékelõ: 3574 mV
Tempomat: Nem
Üzemi levegő nyomás, üzemmód körülmény: 31 %
Megoldódott a baj?
papamaci199 Elküldve: 2017-07-06 00:49 Vonóhorog
papamaci199 Elküldve: 2017-05-31 15:46 Mi lehet a baj?_
ute107 írta:papamaci199 írta: Sziasztok!
Egy hosszabb sztoriról lenne szó de kezdem az elején. Egy E46 320d-ről lenne szó 2000-es évjáratú 136le-s adagolós....
Nem vagyok szerelő, de nekem az adagoló csere oldotta meg... vagy felújítás.
Az adagolót adagolós műhelyben nézesd meg.
papamaci199 Elküldve: 2017-05-31 07:49 Mi lehet a baj?_
papamaci199 Elküldve: 2017-05-31 07:25 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!
papamaci199 Elküldve: 2016-06-03 00:20 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!
takytomy1 írta: Sziasztok!
Olyan gondom van,hogy az autó 3000-es fordulat alatt nem akar húzni,konkrétan mintha szívó diesel lenne.Bementem egy bmw szervizbe diag és azt mondták,hogy a légtömegmérő rossz.Olvastam ha lehúzom a csatit megyek vele és ha nincs különbség akkor az a rossz.Szervizbe azt mondták ha lehúzom és vissza dugom akkor is kidobja a gép hogy rossz,tehát nem biztos hogy rossz csak lehet valaki lehúzta valami miatt és azt mutatja a diag. Kérdésem csak az lenne hogy csinálhatja a légtömegmérő ezt hogy nem húz 3000 alatt,és tényleg vissza dobja hibának ha lehúzom a csatit? Ja és a motor 20d 150 le.
Köszi a segítséget!!!
papamaci199 Elküldve: 2016-03-27 22:45 Torpanás
Zolika1980 írta:papamaci199 írta:Zolika1980 írta:Pitykoo írta:Bitu79 írta:Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!
Diagot neki!!!Lehet égéskimaradás?Gyújtótekercs és a gyertyák jók?
Holnap rádugom a gépet, meglesem dob e ki valamit!
Sziasztok. Nekem az E36 318TDS csinálta ezt. Indulás, majdnem padló és érzésre mintha satuféket nyomtam volna. Pedálrugdosás és ment is tovább. Nem találtunk semmit. Most az E46 csinál olyat, hogy ha huzamosabb ideig egy gázon autózok, utána nem akarja venni a lapot. Padlógáz, elkezd gyorsulni de nem úgy ahogy kellene. Olyan mintha nem lenne benne erő. Majd gondol egyet és magához tér, meglódul. Fl.320d automata
Nekem ugyan ez a problémám hogy ha huzamosabb ideig egy gázon megyek utána nem akar menni az autó de pár km után helyre jön. Esetleg erre találtál megoldást? Esetemben a légtömegmérő,turbó szabályzó szelep, szívósori nyomás érzékelő kilőve.
Szia. Sajnos még semmi. Diag nem.mutat semmit. Élőadat olvasásig meg nem jutottunk el.
papamaci199 Elküldve: 2016-03-01 12:09 Hütövetillátor
asbi írta:szotakdavid írta:laszlo0918 írta:papamaci199 írta:laszlo0918 írta:lantika írta:papamaci199 írta: Sziasztok. Az egyik kollégám hűtőventillátora folyamatosan megy. Indítás után rögtön be is indul. Szerelője azt mondta hogy a venti elektronikája adta meg magát. Ahogy olvasom ez nem úgy megy tönkre hogy folyamatosan megy hanem inkább egyáltalán nem. Mi vezérli a ventit hogy bekapcsoljon és hol van az? Hőgomba esetleg? Az autó: e46 1.9 benzin 2000.évjárat 118le. Előre is ķöszi.
Rele nincs összeegve? Lehet összetapadt az erintkezöje,es mindig kapja a ventillätor az äramot.
Heló nekem volt hasonló gondom csak nekem nem ment állandóan hanem be be kapcsolt miközben miközben állt az autó.Szóval a hűtőventilátoron van egy vezérlő ebbe megy három kábel két vastag meg egy vékony nekem a vékony kábelvolt a ludas szét volt oxidálódva a forrasztás-nál kikapartam azt a szilikon szerű anyagot onnét vissza forrasztottam és jó lett.
A reléjét merre találom? Biztosíték tábla fölött van vagy a motortérben? Kipróbálom ha nem jön be akkor marad a vezérlő gond, vagy esetleg valami szenzor.
Szerintem a motor vezérlő kapcsolja a ventit azon a vékony kábelen keresztül és még szabályozza a fordulatát is.
Venti elektronika kuka. Motorvezérlő vezérli ki 0-100%-ig.
A mögötte lévő zsalut is ez az elektronika vezérli? Nekem folyton csukva van menet közben, 92 fokos hűtővíznél is. Megszorulva nincs, mert leállítás után kinyílik szépen.
papamaci199 Elküldve: 2016-02-26 23:19 Hütövetillátor
laszlo0918 írta:lantika írta:papamaci199 írta: Sziasztok. Az egyik kollégám hűtőventillátora folyamatosan megy. Indítás után rögtön be is indul. Szerelője azt mondta hogy a venti elektronikája adta meg magát. Ahogy olvasom ez nem úgy megy tönkre hogy folyamatosan megy hanem inkább egyáltalán nem. Mi vezérli a ventit hogy bekapcsoljon és hol van az? Hőgomba esetleg? Az autó: e46 1.9 benzin 2000.évjárat 118le. Előre is ķöszi.
Rele nincs összeegve? Lehet összetapadt az erintkezöje,es mindig kapja a ventillätor az äramot.
Heló nekem volt hasonló gondom csak nekem nem ment állandóan hanem be be kapcsolt miközben miközben állt az autó.Szóval a hűtőventilátoron van egy vezérlő ebbe megy három kábel két vastag meg egy vékony nekem a vékony kábelvolt a ludas szét volt oxidálódva a forrasztás-nál kikapartam azt a szilikon szerű anyagot onnét vissza forrasztottam és jó lett.
papamaci199 Elküldve: 2016-02-26 17:24 Hütövetillátor
papamaci199 Elküldve: 2016-02-09 09:17 Torpanás
Zolika1980 írta:Pitykoo írta:Bitu79 írta:Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!
Diagot neki!!!Lehet égéskimaradás?Gyújtótekercs és a gyertyák jók?
Holnap rádugom a gépet, meglesem dob e ki valamit!
Sziasztok. Nekem az E36 318TDS csinálta ezt. Indulás, majdnem padló és érzésre mintha satuféket nyomtam volna. Pedálrugdosás és ment is tovább. Nem találtunk semmit. Most az E46 csinál olyat, hogy ha huzamosabb ideig egy gázon autózok, utána nem akarja venni a lapot. Padlógáz, elkezd gyorsulni de nem úgy ahogy kellene. Olyan mintha nem lenne benne erő. Majd gondol egyet és magához tér, meglódul. Fl.320d automata