szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2015-10-31 13:15 Nem indul el

Bitu79 írta:
seti71 írta: Sziasztok!
E46 318i facelift elötti az autó.Tegnap 600 km-es úton háromszor jött elő a P0170 ma reggel pedig nem is indult be.Önidító teker de semmi,mintha nem lenne benzin.Hőfok jeladó,főtengely jeladó,olaj gomba két hete lett cserélve,mert 8 foknál hidegebb időben nem indult.Ötlet ?


Lambda szonda,üzemanyag szivattyú,katalizátor,légtömegmérő...sokminden lehet.
Kellene az is h. pontosabban mit ír a diag.Bank 1-2 ilyenek...

Első körben pucoljatok légtömegmérőt.
Szerintem az lesz.




M43-nál nincs Bank 1-2!!!!!!!! 2db szonda van benne összesen nem 4!

A kocsi hibájára:Gyári diagot kéne csinálni elsőnek.

szotakdavid Elküldve: 2015-10-31 13:08 Heeelp...!

lantika írta:
Bitu79 írta: Bc-s karral kapcsolatban.

Ma azt is be szerelem.
Azt kábelezni ugye nem kell?
Csak simán a sima helyett be kell tenni ugyi?
Nincs multi kormányom.
Felokosítani a kocsit,ahhoz mindenképp programozni kell?
Nincs más út?

Kilinccsel kapcsolatban.

Az állító csavarokat(pici dugó alatt van a csavar ugye) merre felé kell tekerni?
Kur*a nehezen lehet ezeket tekerni imbusszal.

Köszi.





BC-t käbelezni nem kell,de be kell kapcsolni diaggal.


Ez nem mindig igaz!

szotakdavid Elküldve: 2015-10-31 10:40 alapjárat leesik, ingadozik

germina írta:
Krapulax6 írta: Jo reggelt!
Valaki dobna egy rajzot,hogy hol talalom az alapjarati motort e46 ,150 lovas dizelben?
Mennyire gaz kitakaritani illetve kiszerelni?


Van benne?


NINCS!!!!

szotakdavid Elküldve: 2015-10-30 22:24 Mi lehet a baj?

vikti írta: Sziasztok!
Nekem itt egy 735i E65-el lenne a gondom. 2001-es évjárat.
Mikor begyujto hidegen nem megy az összes henger benne es durrog a pufogon, de aztán melegszik kicsit a motor és helyre jön ( persze mikor hogy, valamikor tovabb kell melegitenem valamikor nemsokáig ).
Valaki légyszi tudna nekem segíteni mi lehet a baj vagy hogy hol keressem? Mind a 8 gyertya új. Előre is köszi!


Szia!

735i nem egyszerű kocsi sajnos lelke van,szereti szívatni az embert.

Első körben egy GYÁRI diagnosztikát javasolnék.

szotakdavid Elküldve: 2015-10-29 18:09 Mi lehet a baj?

englert írta: Üdv

Valaki tudna segíteni mi lehet a gond?

4222 2. Henger izzító gyertya áramkör
4232 3. Henger izzító gyertya áramkör
4242 4. Henger izzító gyertya áramkör



1 helyre is elég beírni, vagy az izzítógyertyák vagy az izzító elektronika lesz hibás.

szotakdavid Elküldve: 2015-10-29 18:06 Tolató radar

csiatt írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy az e46 PDC-je és az e39-é csereszavatos-e vagy más?
Illetve e46-ban minden PDC egyenes végű vagy van olyan ahol lefelé hajló a csatlakozó rész? Amúgy a kábel mennyit enged (lefelé hajlósat be lehet rakni) elbírja?


csak a kör közepű jó Tiedbe,lehet e39 vagy x5, e46 bármi csak ne régi fajta legyen.

szotakdavid Elküldve: 2015-10-28 15:47 Nem indul el

screwdriver írta:
KGR írta:
szotakdavid írta:
screwdriver írta: Sziasztok

A BMW m kidobott egy sarga kormanyt lakattal... kormanyzarral lehet valami. Az auto nem indul.

Eltudok meg ma indulni vele vagy komolyabb lehet a baj esetleg valami egyszeru megoldas van a problemara?


Kormányzár hiba. Kormányoszlop cseréje lesz a megoldás a problémára.


Van ilyen ikon a műszerfalon?


Van, HalIstenek

Valami egyebb otlet esetleg? a cseren kivul? Amit meglehet probalni?

Vagy ez az alkatresz menyibe kerulne KB ?



Csak a csere segít 130 kb a kormányoszlop plusz a munka.

szotakdavid Elküldve: 2015-10-27 20:14 Nem indul el

KGR írta:
szotakdavid írta:
screwdriver írta: Sziasztok

A BMW m kidobott egy sarga kormanyt lakattal... kormanyzarral lehet valami. Az auto nem indul.

Eltudok meg ma indulni vele vagy komolyabb lehet a baj esetleg valami egyszeru megoldas van a problemara?


Kormányzár hiba. Kormányoszlop cseréje lesz a megoldás a problémára.


Van ilyen ikon a műszerfalon?


E87

szotakdavid Elküldve: 2015-10-27 17:47 Fûtés - Klíma

englert írta: Sziasztok! Még mindig fent áll az a hiba, hogy bekapcsolom a klímát+első szélvédőre szeretném fújatni a hideg levegőt és meleget nyom, akár hogy állítom ! klíma panelt+vízcsapot+sünit+acu senzort márt cseréltem!!! Hiba: C 1 Automatikus belsőtéri levegőellátás érzékelő, nyitott áramkör!!


Vin kód??

szotakdavid Elküldve: 2015-10-27 17:43 Nem indul el

screwdriver írta: Sziasztok

A BMW m kidobott egy sarga kormanyt lakattal... kormanyzarral lehet valami. Az auto nem indul.

Eltudok meg ma indulni vele vagy komolyabb lehet a baj esetleg valami egyszeru megoldas van a problemara?


Kormányzár hiba. Kormányoszlop cseréje lesz a megoldás a problémára.

szotakdavid Elküldve: 2015-10-26 16:27 gyári cd-és rádió

csatak írta:
bmw320d4 írta:
csatak írta: Sziasztok
A következő a gondom,
E 87 Business Cd-t kicsereltem egy Professional-ra, viszont nem megy rajta az AUX.
A kerdesem az lennem kell e valamit tanitani, programozni, vagy vettem egy szart
Ha visszarakom a Businesst, azzal megy rendesen.


Fel kell rá kódolni.


Köszi a vallaszt, de azt hogyan lehet megoldani


Gyári géppel.

szotakdavid Elküldve: 2015-10-25 11:13 Turbo

Buxa írta: Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
A problémám:
- Körülmények: Ugyanazon útvonalon, ~kb ugyan annyi km után /Autópálya 130-as tempó, fő út után kb 25km-el, indulástól 70km-re, immár 4. alkalommal
- Az autó gyönyörűen teszi a dolgát, 6. Gang. Ha kell húz, ha nem kell, csak siklik. Ezen adott ponton egyszer csak eltűnik az ereje, mint ha eltűnne a turbó, menne, de csak kb mint egy szívó dízel.
Nem tudom, hogy van -e benne DPF szűrő, szerintem van, EURO5. Arra gyanakodtam, hogy regenerál, ezért mentem tovább, még 25km, de nem hagyta abba. Megérkeztem Győrbe. Kis járatás, ugye a turbó lecsengés végett, majd újra indít.
Ismét tökéletes minden. 2 hét városi cirkálás, 1-2 100km-es főút, semmi gond.
Majd ma megint jövök haza, és szintén ugyanez a felállás.
A szűrés végett érezni ezt a teljesítmény csökkenést? A turbóval lehet gond?
Mindig indításnál járatom egy fél percet, majd kövér gáz nélkül indulok, míg nem melegszik fel a motor. Leállítás előtt egy percet járom lecsengeni a turbót, nem széthajtani vettem.

Az autót kb 1,5 hónapja vettem, ezért még a szűrés metódusát nem ismerem. Küllemre nagyon szép, motorikusan sem volt eddig hiba. 138.000Km van benne, Unterberger, szervízkönyv. Az adatokat lekérettem BMW szalonban. Egyeznek a papírformával. Az autó kb, mint mikor kigurult a gyárból. Fóliába bugyolálva, garázsban tartott küllem, belső tér. Minden működik, semmi hibakód.
Előre is köszönöm a segítségeket.



E46-ban nincs DPF és eu4-es.

szotakdavid Elküldve: 2015-10-22 10:53 Chip tuning

drkiss írta: Sziasztok!

Vásároltam egy 2011-es F11-et a 120 kw-os motorral. Ez a motor (N47D20C) elvileg ugyanaz, mint a 135 kw-os.

Hogy lehet 135 kw-ost csinálni belőle?

Szeretnék chiptuningot, de nem tudom, hogy a 120 kw-ből fog kiindulni vagy ők előbb felviszik a 135 kww-ra.

Wallis power kit-es megoldást javasolt 530 ezerért a 135 kw eléréséhez. Én azt gondoltam, hogy a 135 kw-hoz elég lehet egy új szoftver.

Válaszokat előre is köszönöm!


Vedd meg inkább a gyári power kit készletet.

szotakdavid Elküldve: 2015-10-18 18:23 Beázás!!!

Jonerto írta: Üdv mindenkinek.
Engem is utolért sajnos a beázás ebben a sok esőben.
E46 touring jobb 1 lábtérnél vettem észre először. 2 dologra gyanakszom vagy a pollen szűrő feleöl jön be valahogy bár szemmel láthetólag a helyén van,de a szűrő nedves vizes eső után.Másik a vizelvezető dugulása lehet mert elég sok levél stb volt benne.
Kérdés e vízlevezetőt hogy lehet kitisztítani belül esetleg negynyomáú mosó?
A jobb hátsó lábtér is vizes volt ezért gondolok a szűrő felöl bejövő vízre ami a szellőzőn hátra tud menni viszont a másik oldal nem vizes.Aki már takarított vízelvezetőt ossza meg hogy sikerűlt köszi.


Jobb első ajtókárpitot vedd le és ragaszd vissza a szürke szigetelést és JÓ LESZ.

szotakdavid Elküldve: 2015-10-17 19:27 Motor-váltó

hocila írta:
hil írta:
hocila írta: Sziasztok!
A napokban vettem egy E61-es 523i-t. Szép, törésmentes, Németországból származó, követhető 200 ezer km-es múlttal rendelkező példány, de úgy tűnik nincs vele szerencsém.
A motorja (N52B25A) 350 km-enként kér egy liter olajat, a váltója (manuális 6-os) kidobálja az egyes úgy tízből egyszer. Amúgy a motor szépen jár, nem tűnik erőtlennek, normális a fogyasztása. Kompressziót mérettem, az nem nagyon van
A szerelő szerint nem érdemes belefogni a motorgenerálba, olcsóbb a motorcsere bontott motorra, amit vagy találok, vagy nem...
A pénzt rászánnám arra, hogy az autó kompromisszummentesen legyen rendbe rakva, de most úgy tűnik, hogy ez is kevés: mintha az emberek kerülnék az ilyen volumenű munkákat. Most név nélkül írom (de itt is méltatott) szerelő, akihez a másik BMW-met rendszeresen hordtam rutin szervizekre, nem tud (vagy nem hajlandó) időpontot adni, a bontós akinek állítólag van ilyen motorja nem válaszol alap kérdésekre (milyen évjáratból, milyen típusból származik a motor), szóval kicsit kilátástalannak látom a helyzetet. Mindez elkeserít, mivel anyagilag is nyakig benne vagyok ebben a projektben és amúgy valóban egy remek, jobb sorsra érdemes példányról van szó.
Kérem, ha valaki tanáccsal, ötlettel, kapcsolattal, vagy esetleg saját maga tudna segíteni, az legyen kedves írni, illetve felvenni velem a kapcsolatot. Nagyon köszönöm!
Hocila 06/70/kilenc47-hat734


Sziasztok!
Én nem tudom, miért megy még mindig ez a német országi autó imádat, véleményemet már korábban kifejtettem, amit most személyes tapasztalatom is megerősített: vettem egy onnan származó, szervízkönyves autót. A oloejcsere számláló 21500 Km-t mutatott (elvileg most cserélték), az olaj szerint régebbi volt, én jobbakat szoktam ledobni. Lecseréltem természetesen, az olajszűrő ki volt keményedve és kereszten el volt törve. Az autót BMW márka szervizben szervizelték, de valahogyan az olajszűrő csere régóta nem történhetett meg. Nem gondolnám, hogy tulaj kérte így, szerintem a "szakember" egyszerűen megspórolta az árát magának. Ez azért igazán fillérbaszó eljárás, mert ő spórolt magának pár Eurót, de veszélyeztette ezzel egy motor életét.

bye:hil



Részemről nincs németországi autóimádat. Magyar magánszemélytől vettem meg, Magyarországon, az akkor két db eladó 523i touringból (E61) az egyiket. Az igaz, hogy eladásra hozta be az illető a németektől, de ez önmagában nem szólt a kiszemelt példány ellen. (Az eladó eddig korrekt volt, mindketten bukunk, én valamivel többet szívok. Ez van.)
Viszont ezek után valóban nem sok jót feltételezek a német márkaszervizről, akik 2006-tól kezdve évente egy-két bejegyzéssel igazolták 206 ezer kilométeren keresztül az autó múltját. Ha valóban mindent megkapott volna, amit bejegyeztek, most nem szívnék vele. De nem sopánkodni akarok, megoldást keresek.


Azért nem akarják elvállalni mert über nagy szopás. És nincs rá garancia h nem fogja enni az olajat a motorgenerál után is.

Talán Nagy Miki nyíregyen egy próbát megér.