viktor fórum hozzászólásai

viktor Elküldve: 2016-10-05 21:42 au. váltó olaj

ChrisRas írta:
matecbr írta:
matecbr írta:
tusi_ írta:
matecbr írta: Helo!
325i automata váltóba milyen olajat tegyek?
Van aki azt mondja csak a gyárit,de hallok mást.
5000/liter lenne a gyári.
Merjek mást tenni bele? Ha igen milyet?


Ha ZF van benne, akkor vagy a gyarit, vagy Liqui Molly es Febi jo meg bele.
GM-nel nem tudom.
Nekem most csereltek ZF-nel. Sok kulonbseget nem vettem eszre, olaj sem volt dzsuvas, csak a magnes csapda volt tele.


Hogy tudom megnézni milyen váltó van alatta? Azt tudom hogy a karter és a szűrő egybe van, és ez ilyen műanyag cucc. Ez ZF?
Motor N52B25Af.


Erről beszélek, tudtommal ebbe a szűrő és a karter egybe van.

Nekem is ZF van. Elvileg látható a típus jelzés. Legalább is a enyemen. Pucold le a dzsuvát kicsit és ott lesz az. Ha mégsem akkor bocsi passzolok.




Itt talán meg tudod nézni mi van azz autóban
http://bimmer.work/

viktor Elküldve: 2016-10-05 18:07 au. váltó olaj

tusi_ írta:
multifilter85 írta:
tusi_ írta:
viktor írta:
multifilter85 írta: Sziasztok!Most vettem egy 320 ci bmw-t es mielott hasznalatba vennem szeretnem lecserelni az automata valtomban az olajat!Az lenne a kerdesem hogy kell e cserelni es milyenre?
Koszi

Vidd olyan szerelőhöz aki ért hozzá. Otthon nem tudod rendesen megcsinálni. Elég kényes feladat



+1


Skociaban elek es nem szeretnem szerelohoz vinni mert itt senki nem ert hozza,meg megbizhatatlanok.Volt mar ra pelda hogy azt mondtak hogy kicsereltek monjuk az olajat es kiderult hogy nem!Elso BMW-es nem szeretnem masra bizni.


Megertelek, en a nemetekkel vagyok igy, ezert is viszem Mo-n szervizbe, ha epp otthon vagyok. De tenyleg nem egyszeru, sajnos nem olyan, mint egy motorolaj csere.


Itt kinézhetsz egy zf váltószervizt:

http://www.zf.com/corporate/en...ldwide.jsp

Ha mégsem akkor ez alapján próbálkozhatsz, teljes leírást nem találtam, de amennyi olaj lejön kb 4 liter annyi vissza és lehet a szint beállítással szórakozni.

http://www.thectsc.com/5hp19-t...procedures az összes olajat már nehezebb lecserélni 9 liter. Az olajhűtőn keresztül lehet leengedni, zf szervizben megoldják, vagy te megoldod.

viktor Elküldve: 2016-10-04 19:47 au. váltó olaj

multifilter85 írta: Sziasztok!Most vettem egy 320 ci bmw-t es mielott hasznalatba vennem szeretnem lecserelni az automata valtomban az olajat!Az lenne a kerdesem hogy kell e cserelni es milyenre?
Koszi

Vidd olyan szerelőhöz aki ért hozzá. Otthon nem tudod rendesen megcsinálni. Elég kényes feladat

viktor Elküldve: 2016-09-22 21:58 Kasza mester 0670-5799225

YELLOW írta:
Hunyi írta:
YELLOW írta:
Hunyi írta: Szia!

E46 320d 2003-as 3 küllős multikormányod van-e?

Köszi előre is


az előbb írtam erről a dologról.
hívd fel, marha nehéz elérni általában telefonon is. itt ne számíts tőle válaszra.


Bontonak nincs címe? Akkor az a legegyszerubb ha oda megy az ember október végén megyek haza természetesen az általad ajánlott oldalak is nézem van 1-2 ami érdekes lehet


pfúúú... vettem már tőle postán (rég volt), de már nincs meg a bizonylat, nem emlékszem a pontos címre. mondom telefon a biztos, csak sokat kell próbálkozni.


A powerfanatics.com-on fenn van. fórum- kiemelt ajánlatok- bontók- Kasza mester



viktor Elküldve: 2016-09-04 00:46 Vezérműlánc

liga86 írta: Sziasztok! Hírhedt 318i n42b20. Igen 4 henger meg stb de erre futotta a vezérlés ha kínálom neki hamarabb megadja magát vagy mindegy a láb méret így is úgy csere? Első BMW-m szereti ez az autó ha dinamikusan vezetek? Bocs ha valakit megbotránkoztat a kérdés de nem vagyok még hozzáértő ehhez az autóhoz! Köszi mindenki



A dinamikus vezetést, Te szereted az autód csak bírja valameddig. Ha gyilkolod előbb tönkremegy. De ez mindegyikkel így van.

viktor Elküldve: 2016-09-03 13:47 Mi lehet a baj?

zlatan23 írta: Sziasztok.
Műszerfalon indítás után piros Service felirat jelenik meg. Eddig sárga felirat volt, alatta egy km visszaszámláló(20.000km). Mire utalhat? Fontos?


Olaj csere vagy inspekció.

viktor Elküldve: 2016-08-31 21:28 au. váltó olaj

r-6-s írta: Hello!

Az utóbbi 1-2 hétben észrevettem, hogy a steptronicos váltó (5hp1 P-ből R-be nehezebben húzható át mint eddig. A váltásokban semmi különbség nincs az eddigiekhez képest.
Milyen hibára utalhat ez? (E39 528i)
Köszi


A váltókart és a váltót összekötő bovdent, be kell olajozni. Vagy kicserélni.

viktor Elküldve: 2016-08-29 20:32 Hûtõvíz és vízpumpa

Krisz288 írta: Sziasztok!
Februárban vettem egy e46 320 d automata touring-ot. Következő a hiba: Ha vízszintes úton megyek klímával akkor semmi gond, viszont ha emelkedőn akkor elkezd felmenni a vízhőfok mutatója és ha a 3/4-hez ér hiába nyomom a gázt nem reagál semmire. Teljesen mindegy hogy megy a klíma vagy nem, 6fokban is és 35fok melegben is. Valamint néha ha megállok akkor kluttyogó hangot hallok a motortérből. Az elmúlt 2 hónapban fel lett újítva a hengerfej, a porlasztók, az adagoló, a turbó, új a termosztát és a termosztát ház. Viszont ha 35 fokban ráadom a fűtést akkor el sem mozdul középről a mutató. Van valakinek valami ötlete?


Le kell légteleníteni.

viktor Elküldve: 2016-08-22 22:55 Hûtõvíz és vízpumpa

lexx írta: Sziasztok!
Segítséget kérek! Pesten jártam az autóval és egy műanyag víz cső ami a tűzfal elött van, a szelepek végén(y cső) eltört. Még megtudtam úgy oldani hogy haza jöjjek vele. Lecseréltem, de folyamat forralja azóta a vízet! Kiszedtem a termosztátot bár új volt de mondom hátha gyári hibás, mert olyan volt mintha későn nyitna. Most mentem vele egy proba kört de még hamarabb felforralta a vizet. Megnéztem a hűtő jobb oldala hideg.. Gondolok a vípumpára de amikor néztem (termoszát nélkül) lecsavartam a sapkát végülis dolgozta vissza a vizet de nem tudom hogy eléggé-e.. Valaki? Tanácstalan vagyok.


Levegős a hűtőrendszer, termosztátot vissza kel rakni és le kell légteleníteni.

viktor Elküldve: 2016-08-05 08:02 Fûtõventillátor

andrew írta: sziasztok
egyik pillanatról a másikra elkezdett meleget fújni lábtérnél. többi szellőzőn az jön amit beállítok.
Hol keressem a hibát?


fűtéscsap csere

viktor Elküldve: 2016-07-22 14:02 Chip tuning

szotakdavid írta:
batigol09 írta:
Robin68 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van e vagy volt e valakinek tapasztalata "neves cég" által (ac, steinbauer stb) tuning box -al kapcsolatosan. Ebben valahogy bíznék, nem úgy mint elnézést a sarki chippesbe, aki okosabb a gyári mérnököknél is és majd jól hazavágja a kocsim... 20d -m van azt vezsem észre hogy picit lomhább alacsony fordulaton, nem akarok bele +100 lóerőt, csak hogy egy kicsit rugalmasabb legyen. E46 om valahogy az volt emlékeim szerint. köszii


Egy csippel még nem oldod meg a hibát amitől lomha. Azt a pénzt lehet, hogy a probléma megoldására kéne inkább költeni.


Mindent megkap az autó amire szüksége van, nem sóher vagyok és a kocsi hibátlan. köszi.
Annyit írtam hogy szerintem az e46 om- at 150 le-s motorral fürgébbnek éreztem...
tapasztalat után érdeklődtem nem okoskodásért.


Ha azt érzed hogy a 150 lovas 20d jobban ment,akkor az az autó nem hibàtlan!!


Esetleg halódó részecskeszűrő, katalizátor. Talán egy alapos computeres ráolvasás segítene a feltárásban.

viktor Elküldve: 2016-07-20 14:16 Vezérműlánc

elgeri írta:
Impala70 írta:
Mike83 írta:
Impala70 írta: Szia! Nekünk is 316os van ,117000 km rel. 2 hete csörögni kezdett ,ezért elvittük szerelőhöz, olajteknőt levették és tele volt a műanyag láncvezető darabjaival. Úgyhogy sos csere! Ja, N43 as motor.Ne húzd az időt!


Szia, ha megkérdezhetem nektek kb. mennyibe fájt a vezérműcsere? A láncon kívül mit kellett még cserélni ami hozzá tartozik?


Szia! Nekünk Belgrádban cserélték egy prémium márkákkal foglalkozó szervizben . Ott a lánc csere , olajcsere kijött 300 euróból , ami nem sok , de menet közben kiderült ,hogy a VANOS-t is cserélni kell ,úgyhogy még rájött 650 euro. Ma hoztuk el. Viszont közben kijött rajta olyan , hogy 2000-nél elkezd csörögni amire Ők is vakarták a fejüket. Majd Magyarországon kell kereni 1 profit.


Mintha valahol azt olvastam volna, hogy az N43-asban nincs is vanos. Vagy ez ekte baromság?!


echte...

viktor Elküldve: 2016-07-03 17:05 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
proteus77 írta:
Bitu79 írta:
proteus77 írta:
lalada írta:
proteus77 írta: Sziasztok!

X3-as BMW-t szeretnék vásárolni , 2005 évjárat körülit, lehetőleg 3 literes dizelt. Mire figyeljek nagyon ezeknél? Automata váltósokat kerüljem? Ezt a kereskedést ismeri esetleg valaki, tapasztalatok? Köszi!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...c-10236448


arra figyelj hogy ne verjenek át
diagnosztika, diagnosztika, diagnosztika.
a múltját derítsd fel.
ha nem értesz a típushoz annyira vigyél szerelőt,
de a motorba ő se lát bele.
legyen tartalékban fél milád kb.
pl. kettőstömegű volt-e cserélve? ha nem kapásból vehetsz újat.


3 ezres fordulat környékén a kocsi néha nem egyenletesen gyorsult, dadogott, rángott enyhén. Rádugták delfinre, de nem tudott hozzáférni, pedig a legfrissebb szoftver volt. Hibakód nincs a műszerfalon. Nem értem miért nem tudtak delfinnel rámenni, mondta, majd hétfőn a BMW szervizben rádugják, valszeg csak gyári szoftverrel tudnak rákapcsolódni.



Megnéztem a linket.Ennyiért árulják,akkor ez egy roncs lehet.Normálisabb x3-asok 3.5 misitől kezdődnek.
Nem akarlak megbántani,de ha ilyen vételár körül vágysz x3-asra,akkor nagyot fogsz koppanni,a gatyád is rá fog menni.Sztem nem ez a te autód.Nézz drágábbakat.Ez gyanúsan olcsó amúgy is.



2004-05 évjáratban nincs is 3.5 misitől.

http://www.hasznaltauto.hu/tal...5M1D/page1



Nem a hasznaltauto.hu-n kell kocsit nézni...
Az autók 99%-a hulladék.


Hol nézzen? Ha ilyen jól értesült vagy, akkor tanácsot is adj neki. Ott vannak az eladó használt autók, nem mindenki akar külföldön baszakodni az autóvásárlással. Több százezer
Ft. plusz kiadással, esetleg egy semmivel sem jobb autóért, mint amit itt vett volna. Az utazgatásra költött pénzt meg a kocsira költheti. Külföldön sem adnak kevés pénzért jó kocsit, ott sem hülyék laknak.
Aki meg magyaro-n el akar adni egy autót, az a haszáltautóra is felteszi.

viktor Elküldve: 2016-06-08 08:25 Autóvásárlás

Whole01 írta: Sziasztok!

E90 benzines mellett a dieselekkel is szemezgetek.
Egyik kiszemeltem a következő:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...a-10231428



Kérdésem h az automata váltósnál mire kell odafigyelni,érdemes-e vele foglalkozni,mik a nyűgjei(már ha vannak) stb?
Előre is köszi az értelmes hozzászólásokat!


Szia!

Nincs nyűgje, ha szépen kapcsol le-föl. Csak gyári méretű kereket és gumit rakj rá. Cserélj benne olajat, szűrőt, tömítést. 45000 és 75000 ft között van az anyagár.

viktor Elküldve: 2016-05-18 08:47 Mi lehet a baj?

juhaszadika írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

Jobb első angel eyes ha nem világít, mennyire bonyolult megcsinálni? Ill mi lehet a baj?köszönöm


attól függ milyen AE.


2009es e-92-es coupe, gyári sárga megvilágítású, a fényszóró meg bixenon kanyarbevilágítós.


ha minden igaz a karikáknak külön LED-je van, azt lehet cserélni.


63117161444 ez az égő cikkszáma kb 12.000ft

Cseréhez kerék levesz,dobbetét kivesz és ott van alatt a lámpatest hátulán.


huuhhh, köszi. Borsos, de ez van



Az enyémben sima izzó van. Bajonett záras foglalatba. 2000 ft körül volt az izzó.