YELLOW írta:
dfle írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy már írt valaki az előzményekben a problémámról, de egyszerűen nincs időm mostanában, így nem tudom visszakeresni....
Érdeklődni szeretnék, hogy milyen információkat lehet tudni a 2003-2005 közötti 318-asok 143 LE-s 1995cm3 motorokról? Hallottam már rosszat is, nem tudom mi a helyzet velük. Nekem egy 1999-es 318-asom volt , amit most adtam el és egy ilyenben gondolkodnék... Valahol két különböző motorkódot is olvastam ...
Előre is köszönöm az információkat!
N42B20 és N46B20. szinte ugyanaz a két motor, elvileg az euro besorolás más, az N46 az újabb. más különbségről nem nagyon tudok.személy szerint N46 esetében több motorikus hibáról tudok. valvetronic hiba jellemző, sok olajat ezsik (bár én nem tapasztaltam N42B1
. szerintem elég az ereje, és lehet vele takarékosan is járni. nem olyan finom a járása. trafók a gyáriak tönkre szoktak menni. láncnyúlást ugrást szokták még emlegetni. a többi meg a szokásos E46 bajok.a régi M43 mindenképp jobb választás volt.
Köszönöm az infókat. Hol tudnék utána olvasni, vagy érdeklődni, hogy mit lehet csinálni a lánccal, hogy biztos legyek benne nem ugrik át, mert erről én is hallottam már.? A másik kérdésem: németből szeretnék hozni, mert amik a magyar piacon vannak azok katasztrófák és hallottam, hogy a sárga rendszámmal már nem lehet hozni, viszont a piros elég drága, de sehol nem találok erre irányuló adatokat, hogy mennyibe kerül... Ja, és hol tudnám megnézni, hogy ha behoznám hol kell kezdeni és folytatni az ügyintézést..., mert én szeretném intézni... Tudom, hogy sok a hol.