Ez egy archivált weboldal! bővebben

státusz sodey

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. március 30. hétfő, 11:39


Sziasztok!

Teljesen új vagyok még köztetek, viszont autóvásárlás előtt állok és megjelenése óta imádom az E46 formavilágát. Következő autó kapcsán rendesen fúrja az oldalam egy 2003-2004 körüli E46 320d vagy 320cd, azonban nem tudom bele merjek-e vágni. Nem a használtautó eladási lista legalját pásztázom, de 2M Ft fölé sem nagyon tudok elrugaszkodni.

Jelenleg kettő olyat találtam, ami első ránézésre megfelelne, ezekről kérném a véleményeteket, illetve ha vásárlásra kerül a sor, mik azok a dolgok, amikre ezeknél a típusoknál fokozottan ügyelni kell?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...cd-8806596
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-8592435

A válaszokat előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2015. március 27. péntek, 12:55


dfle írta: Az igaz, hogy a németeknél köteles garanciát vállaljon a magánszemély is az autóra? Tud erről valaki információt?


Hogy németeknél hogy van, azt nem tudom, de itthon így írja:
http://blog.autoaudit.hu/haszn...avatossag/

Nem gondolom,hogy az EU -s németek nem foglalkoznának ezzel, azonban mindig kérdés használt autónál a jótállás és szavatosság érvényesítése. Ne legyen rá szükség soha

dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. március 27. péntek, 12:02


Az igaz, hogy a németeknél köteles garanciát vállaljon a magánszemély is az autóra? Tud erről valaki információt?

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. március 26. csütörtök, 18:55


YELLOW írta:
dfle írta:
YELLOW írta:
dfle írta:
Rorybreaker írta:
dfle írta: Sziasztok!
Kinéztem egy 318i 143 Le-st, felvettem a kapcsolatot vele, németországi, levelezünk, csak az zavar, hogy most cserélték ki a vezérműlácot az elmondása szerint.Nem tudom, hogy miért kellett kicserélni, véleményeteket - tanácsotokat szeretném kérni...
Nézegetem a 316i-ket is, csak nem tudom, mennyire elég az a 116 lóerő...
Köszönöm előre is a tanácsokat.


Nekem 316i van 116LE, normális közlekedésre nekem megfelel, de kinek mi a normális közlekedés. Nekem pl. most volt vezérléscsere 180e (valós) km-nél. Egész egyszerűen túl laza volt a lánc, jobb a békesség.
De a gyár N46B18-nál 180e km-nél elő is írja a cserét.


Megkérdezhetem, hogy mennyibe került a csere?
Igazán az zavar, hogy a srác már régóta árulja, vagyis több hete nézegetem ezt az autót, csak most írtam rá három napja és akkor írta, hogy pont cserélik a láncot... Na de ha valaki árulja az autót, közben miért cserél vezérlést ha amúgy is eladja???
Ha gond volt vele, akkor a motort is tönkre teszi nem??? Vagy mi lehetett az ok, hogy kicserélte???


lehet csak megelőzte a bajt. valaki előre gondolkozik, cselekszik, amíg nagyobb baj nem lesz.


Nem tudom, vannak még ilyen becsületes emberek????
Amúgy most válaszolt, azt írta, hogy ezt cserélni kel ám néha, ő ezért cserélte ki, nem volt különösebb baja... na de vajon igaz ez? Ha átugrott volna a lánc, akkor tönkreteszi a motort nem? Más mit tud okozni, nem volt ilyen problémám hála Istennek, ezért nem tudom...


én úgy tudom ez a motor nem hajlít szelepet ha megugrik a lánc. ami problémát tud csinálni, hogy mondjuk a feszítő eltörik, vagy lehet más is. sajnos, hogy igaz-e amit állít azt nem lehet tudni. vagy igen vagy nem.


Gyári beszállítói alkatrészekből volt 75 vagy 77 a komplett vezérléscsere. (lánc, vezetők, feszítő) + munkadíj

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2015. március 26. csütörtök, 16:01


dfle írta:
YELLOW írta:
dfle írta:
Rorybreaker írta:
dfle írta: Sziasztok!
Kinéztem egy 318i 143 Le-st, felvettem a kapcsolatot vele, németországi, levelezünk, csak az zavar, hogy most cserélték ki a vezérműlácot az elmondása szerint.Nem tudom, hogy miért kellett kicserélni, véleményeteket - tanácsotokat szeretném kérni...
Nézegetem a 316i-ket is, csak nem tudom, mennyire elég az a 116 lóerő...
Köszönöm előre is a tanácsokat.


Nekem 316i van 116LE, normális közlekedésre nekem megfelel, de kinek mi a normális közlekedés. Nekem pl. most volt vezérléscsere 180e (valós) km-nél. Egész egyszerűen túl laza volt a lánc, jobb a békesség.
De a gyár N46B18-nál 180e km-nél elő is írja a cserét.


Megkérdezhetem, hogy mennyibe került a csere?
Igazán az zavar, hogy a srác már régóta árulja, vagyis több hete nézegetem ezt az autót, csak most írtam rá három napja és akkor írta, hogy pont cserélik a láncot... Na de ha valaki árulja az autót, közben miért cserél vezérlést ha amúgy is eladja???
Ha gond volt vele, akkor a motort is tönkre teszi nem??? Vagy mi lehetett az ok, hogy kicserélte???


lehet csak megelőzte a bajt. valaki előre gondolkozik, cselekszik, amíg nagyobb baj nem lesz.


Nem tudom, vannak még ilyen becsületes emberek????
Amúgy most válaszolt, azt írta, hogy ezt cserélni kel ám néha, ő ezért cserélte ki, nem volt különösebb baja... na de vajon igaz ez? Ha átugrott volna a lánc, akkor tönkreteszi a motort nem? Más mit tud okozni, nem volt ilyen problémám hála Istennek, ezért nem tudom...


én úgy tudom ez a motor nem hajlít szelepet ha megugrik a lánc. ami problémát tud csinálni, hogy mondjuk a feszítő eltörik, vagy lehet más is. sajnos, hogy igaz-e amit állít azt nem lehet tudni. vagy igen vagy nem.

dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. március 26. csütörtök, 15:08


YELLOW írta:
dfle írta:
Rorybreaker írta:
dfle írta: Sziasztok!
Kinéztem egy 318i 143 Le-st, felvettem a kapcsolatot vele, németországi, levelezünk, csak az zavar, hogy most cserélték ki a vezérműlácot az elmondása szerint.Nem tudom, hogy miért kellett kicserélni, véleményeteket - tanácsotokat szeretném kérni...
Nézegetem a 316i-ket is, csak nem tudom, mennyire elég az a 116 lóerő...
Köszönöm előre is a tanácsokat.


Nekem 316i van 116LE, normális közlekedésre nekem megfelel, de kinek mi a normális közlekedés. Nekem pl. most volt vezérléscsere 180e (valós) km-nél. Egész egyszerűen túl laza volt a lánc, jobb a békesség.
De a gyár N46B18-nál 180e km-nél elő is írja a cserét.


Megkérdezhetem, hogy mennyibe került a csere?
Igazán az zavar, hogy a srác már régóta árulja, vagyis több hete nézegetem ezt az autót, csak most írtam rá három napja és akkor írta, hogy pont cserélik a láncot... Na de ha valaki árulja az autót, közben miért cserél vezérlést ha amúgy is eladja???
Ha gond volt vele, akkor a motort is tönkre teszi nem??? Vagy mi lehetett az ok, hogy kicserélte???


lehet csak megelőzte a bajt. valaki előre gondolkozik, cselekszik, amíg nagyobb baj nem lesz.


Nem tudom, vannak még ilyen becsületes emberek????
Amúgy most válaszolt, azt írta, hogy ezt cserélni kel ám néha, ő ezért cserélte ki, nem volt különösebb baja... na de vajon igaz ez? Ha átugrott volna a lánc, akkor tönkreteszi a motort nem? Más mit tud okozni, nem volt ilyen problémám hála Istennek, ezért nem tudom...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2015. március 26. csütörtök, 15:00


dfle írta:
Rorybreaker írta:
dfle írta: Sziasztok!
Kinéztem egy 318i 143 Le-st, felvettem a kapcsolatot vele, németországi, levelezünk, csak az zavar, hogy most cserélték ki a vezérműlácot az elmondása szerint.Nem tudom, hogy miért kellett kicserélni, véleményeteket - tanácsotokat szeretném kérni...
Nézegetem a 316i-ket is, csak nem tudom, mennyire elég az a 116 lóerő...
Köszönöm előre is a tanácsokat.


Nekem 316i van 116LE, normális közlekedésre nekem megfelel, de kinek mi a normális közlekedés. Nekem pl. most volt vezérléscsere 180e (valós) km-nél. Egész egyszerűen túl laza volt a lánc, jobb a békesség.
De a gyár N46B18-nál 180e km-nél elő is írja a cserét.


Megkérdezhetem, hogy mennyibe került a csere?
Igazán az zavar, hogy a srác már régóta árulja, vagyis több hete nézegetem ezt az autót, csak most írtam rá három napja és akkor írta, hogy pont cserélik a láncot... Na de ha valaki árulja az autót, közben miért cserél vezérlést ha amúgy is eladja???
Ha gond volt vele, akkor a motort is tönkre teszi nem??? Vagy mi lehetett az ok, hogy kicserélte???


lehet csak megelőzte a bajt. valaki előre gondolkozik, cselekszik, amíg nagyobb baj nem lesz.


dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. március 26. csütörtök, 14:53


Rorybreaker írta:
dfle írta: Sziasztok!
Kinéztem egy 318i 143 Le-st, felvettem a kapcsolatot vele, németországi, levelezünk, csak az zavar, hogy most cserélték ki a vezérműlácot az elmondása szerint.Nem tudom, hogy miért kellett kicserélni, véleményeteket - tanácsotokat szeretném kérni...
Nézegetem a 316i-ket is, csak nem tudom, mennyire elég az a 116 lóerő...
Köszönöm előre is a tanácsokat.


Nekem 316i van 116LE, normális közlekedésre nekem megfelel, de kinek mi a normális közlekedés. Nekem pl. most volt vezérléscsere 180e (valós) km-nél. Egész egyszerűen túl laza volt a lánc, jobb a békesség.
De a gyár N46B18-nál 180e km-nél elő is írja a cserét.





Megkérdezhetem, hogy mennyibe került a csere?
Igazán az zavar, hogy a srác már régóta árulja, vagyis több hete nézegetem ezt az autót, csak most írtam rá három napja és akkor írta, hogy pont cserélik a láncot... Na de ha valaki árulja az autót, közben miért cserél vezérlést ha amúgy is eladja???
Ha gond volt vele, akkor a motort is tönkre teszi nem??? Vagy mi lehetett az ok, hogy kicserélte???

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. március 26. csütörtök, 11:23


dfle írta: Sziasztok!
Kinéztem egy 318i 143 Le-st, felvettem a kapcsolatot vele, németországi, levelezünk, csak az zavar, hogy most cserélték ki a vezérműlácot az elmondása szerint.Nem tudom, hogy miért kellett kicserélni, véleményeteket - tanácsotokat szeretném kérni...
Nézegetem a 316i-ket is, csak nem tudom, mennyire elég az a 116 lóerő...
Köszönöm előre is a tanácsokat.


Nekem 316i van 116LE, normális közlekedésre nekem megfelel, de kinek mi a normális közlekedés. Nekem pl. most volt vezérléscsere 180e (valós) km-nél. Egész egyszerűen túl laza volt a lánc, jobb a békesség.
De a gyár N46B18-nál 180e km-nél elő is írja a cserét.

dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. március 25. szerda, 18:13


Sziasztok!
Kinéztem egy 318i 143 Le-st, felvettem a kapcsolatot vele, németországi, levelezünk, csak az zavar, hogy most cserélték ki a vezérműlácot az elmondása szerint.Nem tudom, hogy miért kellett kicserélni, véleményeteket - tanácsotokat szeretném kérni...
Nézegetem a 316i-ket is, csak nem tudom, mennyire elég az a 116 lóerő...
Köszönöm előre is a tanácsokat.

dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. március 20. péntek, 19:04


hil írta:
dfle írta:


Köszönöm az infókat. Hol tudnék utána olvasni, vagy érdeklődni, hogy mit lehet csinálni a lánccal, hogy biztos legyek benne nem ugrik át, mert erről én is hallottam már.? A másik kérdésem: németből szeretnék hozni, mert amik a magyar piacon vannak azok katasztrófák és hallottam, hogy a sárga rendszámmal már nem lehet hozni, viszont a piros elég drága, de sehol nem találok erre irányuló adatokat, hogy mennyibe kerül... Ja, és hol tudnám megnézni, hogy ha behoznám hol kell kezdeni és folytatni az ügyintézést..., mert én szeretném intézni... Tudom, hogy sok a hol.


Szia!
Kár,hogy érvénytelen mail címet raktál ki. Továbbiakban nem fárasztom magamat. Köszi!!!
hil

Bocsánat,igazad van, nem direkt van a régi mail címem, egy időben sokat változtattam a jelszavam, míg egyszer elfelejtettem, így meg kellett változtatnom a címem, csak itt elfelejtettem, de most javítom. Remélem megértesz és ha van infód, akkor megosztod velem... Köszönöm előre is.





hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. március 20. péntek, 18:17


dfle írta:


Köszönöm az infókat. Hol tudnék utána olvasni, vagy érdeklődni, hogy mit lehet csinálni a lánccal, hogy biztos legyek benne nem ugrik át, mert erről én is hallottam már.? A másik kérdésem: németből szeretnék hozni, mert amik a magyar piacon vannak azok katasztrófák és hallottam, hogy a sárga rendszámmal már nem lehet hozni, viszont a piros elég drága, de sehol nem találok erre irányuló adatokat, hogy mennyibe kerül... Ja, és hol tudnám megnézni, hogy ha behoznám hol kell kezdeni és folytatni az ügyintézést..., mert én szeretném intézni... Tudom, hogy sok a hol.


Szia!
Kár,hogy érvénytelen mail címet raktál ki. Továbbiakban nem fárasztom magamat. Köszi!!!
hil





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. március 20. péntek, 18:18

dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. március 20. péntek, 08:57


YELLOW írta:
dfle írta: Sziasztok!
Lehet, hogy már írt valaki az előzményekben a problémámról, de egyszerűen nincs időm mostanában, így nem tudom visszakeresni....
Érdeklődni szeretnék, hogy milyen információkat lehet tudni a 2003-2005 közötti 318-asok 143 LE-s 1995cm3 motorokról? Hallottam már rosszat is, nem tudom mi a helyzet velük. Nekem egy 1999-es 318-asom volt , amit most adtam el és egy ilyenben gondolkodnék... Valahol két különböző motorkódot is olvastam ...
Előre is köszönöm az információkat!


N42B20 és N46B20. szinte ugyanaz a két motor, elvileg az euro besorolás más, az N46 az újabb. más különbségről nem nagyon tudok.személy szerint N46 esetében több motorikus hibáról tudok. valvetronic hiba jellemző, sok olajat ezsik (bár én nem tapasztaltam N42B1. szerintem elég az ereje, és lehet vele takarékosan is járni. nem olyan finom a járása. trafók a gyáriak tönkre szoktak menni. láncnyúlást ugrást szokták még emlegetni. a többi meg a szokásos E46 bajok.a régi M43 mindenképp jobb választás volt.



Köszönöm az infókat. Hol tudnék utána olvasni, vagy érdeklődni, hogy mit lehet csinálni a lánccal, hogy biztos legyek benne nem ugrik át, mert erről én is hallottam már.? A másik kérdésem: németből szeretnék hozni, mert amik a magyar piacon vannak azok katasztrófák és hallottam, hogy a sárga rendszámmal már nem lehet hozni, viszont a piros elég drága, de sehol nem találok erre irányuló adatokat, hogy mennyibe kerül... Ja, és hol tudnám megnézni, hogy ha behoznám hol kell kezdeni és folytatni az ügyintézést..., mert én szeretném intézni... Tudom, hogy sok a hol.

státusz AAron

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. március 20. péntek, 08:22


Sziasztok!

Tervezem egy 320D 150L Touring megvételét, 2002-2004 közötti évjáratból,
Szeretnék egy márkatársat megkérni, had nézzem meg az autóját, hogy tudjam mit hol keressek rajta, mire figyeljek.

Kiét tudnám megnézni? Én Veszprémben élek.

Köszi a segítséget előre is.

Üdv

Áron

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2015. március 19. csütörtök, 19:35


dfle írta: Sziasztok!
Lehet, hogy már írt valaki az előzményekben a problémámról, de egyszerűen nincs időm mostanában, így nem tudom visszakeresni....
Érdeklődni szeretnék, hogy milyen információkat lehet tudni a 2003-2005 közötti 318-asok 143 LE-s 1995cm3 motorokról? Hallottam már rosszat is, nem tudom mi a helyzet velük. Nekem egy 1999-es 318-asom volt , amit most adtam el és egy ilyenben gondolkodnék... Valahol két különböző motorkódot is olvastam ...
Előre is köszönöm az információkat!


N42B20 és N46B20. szinte ugyanaz a két motor, elvileg az euro besorolás más, az N46 az újabb. más különbségről nem nagyon tudok.személy szerint N46 esetében több motorikus hibáról tudok. valvetronic hiba jellemző, sok olajat ezsik (bár én nem tapasztaltam N42B1. szerintem elég az ereje, és lehet vele takarékosan is járni. nem olyan finom a járása. trafók a gyáriak tönkre szoktak menni. láncnyúlást ugrást szokták még emlegetni. a többi meg a szokásos E46 bajok.a régi M43 mindenképp jobb választás volt.