Ez egy archivált weboldal! bővebben

státusz szakimaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 17:49


Na....elég sok információval gazdagodtam, amiért köszönet mindenkinek.
A hozzászólásokból akkor jól vettem ki, hogy
- a 316i és 318i lehet, hogy eszi az olajat és ott van a valvetronic.
- a 320i-ben meg ott van a kettős tömegű lendkerék.
A kettős tömegű mennyire meghibásodó ebben a típusban, valamint az törvényszerű, hogy minden 316i és 318i eszi az olajat és rossz lesz a valvetronic, vagy egy ellenőrzött előéletű autó nem olyan nagy lutri?

m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2015. január 10. szombat, 20:01


hil írta:
Pocses írta:

Köszönöm a segítséget!
A velvetronic mennyire meghibásodó dolog? Azért kérdem, mert szeretnék minél fiatalabbat venni, amikben ezek szerint benne van ez a rendszer. A fogyasztása ezeknek milyen, mert eddig hallottam 7 litertől 12 literig mindent. Persze ez összefügg a sofőr lábától is, de egy átlag, normál használatnál mégis mennyi? Ja...mennyi km-t tudnak elmenni nagyjavítás nélkül, mert amit néztem és belefér a keretbe azokban kb. 160-170 ezer van. Már sok lesz a kérdés, de jól látom, hogy az alkatrész árak ugyanolyanok mintha egy focusba vagy octaviába venném?
Mégegyszer köszönöm!


Szia!
Én is N46b20 motoros autót akarok venni a mostani helyett, de sokan, nagyon sokan lebeszélnek róla.
Amiket hallottam: láncátugrás, olajfolyás, Valvetronic élettartam 150K körül van, akkor érdemes a vezérlést is cserélni. Ez mindösszesen a tömítésekkel, munkadíjjal együtt úgy 500K Ft. 140-ért már lehet venni komplett motort. Sokak szerint ez a BMW legszarabb motorja!
Azért még nem adom fel.
A fenti infókban (több helyről is kérdeztem, nagyjából ugyanazt mondták) ha nekem hazudtak, akkor most én is Neked.
hil


Na, az baj, mert ahogy nézem már a 2002-es évjáratú 318i-ben is a 143 lovas motor van. Eseteg a 316-osok megbízhatóbbak, vagy a 320i-k ?


A napokban voltunk szerelőnknél barátommal, Neki is a 143 lovas motorú E46 van.
2100 km után megint bejelzett az oli pilács. Már minden szivárgás megszüntetve, mégis elég jól fogy az olaj. Úgy néz ki szelepszár szimering csere lesz majd, de ha már szét lesz kapva, akkor vezérlés csere is ajánlott. Erre kérdem Attilát az enyémnél lehet ilyen gond?
Széles mosoly, azt mondja ez egy kőkori technika, kiforrott 16 évig gyártották ugye az előd E36 ból "örökölt" motor, még a lánc miatt sem kell aggódnom, ezeknél még mindent 2X olyan erősre gyártottak. Ezután már rámentek a súlycsökkentés stb stb (bla bla bla duma a gyártótól), ugye mi is tudjuk gyorsan sokat olcsón gyártásra mint minden más márkánál is.
És neked milyen BMW-d van és milyen motorral?



Katt a nick nevemre, és láthatod.

Ja....bocs! Mennyire vagy megelégedve vele? Megbíhatóbb a 318i-nél? Ha igen akkor lehet, hogy én is olyat veszek vagy 320i-t.

Azt nem tudom megmondani, hogy megbízhatóbb avagy sem, de mi megvagyunk elégedve vele. Már kis fordulaton leadja a max nyomatékot, 2500-on így nem kell tiporni mint egy hasonló teljesítményű 105 LE de jóval kisebb ccm2 off autót.


Sziasztok!
Megpróbálom bezárni a piramist. Ma is érdeklődtem szervizben az N42/N46 motorok felől, most sem mondtak mást, mint amit korábban leírtam (sajnos, pedig szerettem volna jót hallani róluk)
A hibák közül kifelejtettem az olajfogyasztást+ olajfolyást. Tudom, a fórumon többeknek is van ilyen motorral szerelt autójuk, de nagyon hallgatnak sajnos. Még annyit, hogy az N42 volt először, ebből volt 1,6 (N42B18:105Le, N42b20:143Le aztán volt még 116Le). Az N42-őn javítottak valamit (talán láncátugrás ami lényeges, de nem teljes sikerrel és ebből lett az N46 sorozat az N42-vel azonos paraméterekkel. Az N40 motorról felesleges beszélni, mert az teljesen kerülendő állítólag csak a keleti piacra készült.
Mindezek hallomások alapján álltak össze, ha valamit rosszul írtam, akkor bízom benne, hogy javítanak!

Jókat mondtak az FL 320i motorról, mentesek a fenti allűröktől, de személy szerint nekem nem kell, nincs szükségem 170Le-re

hil


hali

nekem van egy n46os motorral szerelt 318i-m is, megvétele után egyből szelepszár szimering cserén esett át mert az előző tulaj csak utántöltögette az olajat amikor kivillant és azzal el volt intézve minden. azóta 4-5 ezer km lett bele rakva és megszűnt az olajfogyás. elviekben 218 ezer km van benne és Mo.-i 3 tulajos.






hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 21:30


YELLOW írta:
hil írta:
Pocses írta:

Köszönöm a segítséget!
A velvetronic mennyire meghibásodó dolog? Azért kérdem, mert szeretnék minél fiatalabbat venni, amikben ezek szerint benne van ez a rendszer. A fogyasztása ezeknek milyen, mert eddig hallottam 7 litertől 12 literig mindent. Persze ez összefügg a sofőr lábától is, de egy átlag, normál használatnál mégis mennyi? Ja...mennyi km-t tudnak elmenni nagyjavítás nélkül, mert amit néztem és belefér a keretbe azokban kb. 160-170 ezer van. Már sok lesz a kérdés, de jól látom, hogy az alkatrész árak ugyanolyanok mintha egy focusba vagy octaviába venném?
Mégegyszer köszönöm!


Szia!
Én is N46b20 motoros autót akarok venni a mostani helyett, de sokan, nagyon sokan lebeszélnek róla.
Amiket hallottam: láncátugrás, olajfolyás, Valvetronic élettartam 150K körül van, akkor érdemes a vezérlést is cserélni. Ez mindösszesen a tömítésekkel, munkadíjjal együtt úgy 500K Ft. 140-ért már lehet venni komplett motort. Sokak szerint ez a BMW legszarabb motorja!
Azért még nem adom fel.
A fenti infókban (több helyről is kérdeztem, nagyjából ugyanazt mondták) ha nekem hazudtak, akkor most én is Neked.
hil


Na, az baj, mert ahogy nézem már a 2002-es évjáratú 318i-ben is a 143 lovas motor van. Eseteg a 316-osok megbízhatóbbak, vagy a 320i-k ?


A napokban voltunk szerelőnknél barátommal, Neki is a 143 lovas motorú E46 van.
2100 km után megint bejelzett az oli pilács. Már minden szivárgás megszüntetve, mégis elég jól fogy az olaj. Úgy néz ki szelepszár szimering csere lesz majd, de ha már szét lesz kapva, akkor vezérlés csere is ajánlott. Erre kérdem Attilát az enyémnél lehet ilyen gond?
Széles mosoly, azt mondja ez egy kőkori technika, kiforrott 16 évig gyártották ugye az előd E36 ból "örökölt" motor, még a lánc miatt sem kell aggódnom, ezeknél még mindent 2X olyan erősre gyártottak. Ezután már rámentek a súlycsökkentés stb stb (bla bla bla duma a gyártótól), ugye mi is tudjuk gyorsan sokat olcsón gyártásra mint minden más márkánál is.
És neked milyen BMW-d van és milyen motorral?



Katt a nick nevemre, és láthatod.

Ja....bocs! Mennyire vagy megelégedve vele? Megbíhatóbb a 318i-nél? Ha igen akkor lehet, hogy én is olyat veszek vagy 320i-t.

Azt nem tudom megmondani, hogy megbízhatóbb avagy sem, de mi megvagyunk elégedve vele. Már kis fordulaton leadja a max nyomatékot, 2500-on így nem kell tiporni mint egy hasonló teljesítményű 105 LE de jóval kisebb ccm2 off autót.


Sziasztok!
Megpróbálom bezárni a piramist. Ma is érdeklődtem szervizben az N42/N46 motorok felől, most sem mondtak mást, mint amit korábban leírtam (sajnos, pedig szerettem volna jót hallani róluk)
A hibák közül kifelejtettem az olajfogyasztást+ olajfolyást. Tudom, a fórumon többeknek is van ilyen motorral szerelt autójuk, de nagyon hallgatnak sajnos. Még annyit, hogy az N42 volt először, ebből volt 1,6 (N42B18:105Le, N42b20:143Le aztán volt még 116Le). Az N42-őn javítottak valamit (talán láncátugrás ami lényeges, de nem teljes sikerrel és ebből lett az N46 sorozat az N42-vel azonos paraméterekkel. Az N40 motorról felesleges beszélni, mert az teljesen kerülendő állítólag csak a keleti piacra készült.
Mindezek hallomások alapján álltak össze, ha valamit rosszul írtam, akkor bízom benne, hogy javítanak!

Jókat mondtak az FL 320i motorról, mentesek a fenti allűröktől, de személy szerint nekem nem kell, nincs szükségem 170Le-re

hil



N42-ből nem volt 105 lovas. N42B18, N42B20 ---> N46B18, N46B20 116 LE és 143LE. az N46-on sincs sok változás egy biztos az már EU4-es motor.
olajfogyás? nekem ez ismeretlen. minap néztem egy N46B20-ról egy videót, angliai magyar csinálta asszem, angol szöveg, ott is írja az olajfogyasztást, igaz 280ezer km feletti futású autó, de nem drasztikus fogyasztást ír, sőt nem beszél meghibásodásról.
már írtam, nekem N42B18 van és 10-12ezer km alatt a nívón nézve kb 1-2mm a szintcsökkenés.
más helyen is látom, hogy nagyon szidják ezt a motort, az enyémen is 18ezernél volt a valvetronic-kal valami móka. hidegen, nagyon szépen jár a motor. melegen az alapjárat elég fura, de az új V10-eseknek is olyan volt a hangja. nagyon spórolósan tudok vele járni, de ha úgy van, bőven elég az ereje is. (hazudnék ha azt mondanám nem bírnék el nagyobb erőt, de megteszi ez is)
én továbbra is azt mondom, ha odafigyelnek az olajcserére, és megfelelő olajat használnak, akkor nem lesz baja. persze ezt így, aki most vesz meg egy 10-12 éves ilyen autót, aminek kitudja hány gazdája volt és milyen sorsa, az elég lutri. ez olyan, hogy dízelt is újonnan érdemes venni, úgy a legminimálisabb a rizikó.
persze youtube tele van sok videóval, de ez minden típusra igaz. és az egy dolog, hogy van videó jó pár, és jó pár esetről hallani, de mellette számtalan olyan van, aminek semmi baja. az lánszfeszítő patron is a nem megfelelő olajtól megy tönkre áll be. jó el is fáradhat, mint minden.
egyetértek az M43 jó motor, mint a cikkben is. minél kevésbbé bonyolult, annál jobb.
én egyet tudok, ha most kéne vennem E46-ot, én nem vennék. max, ha odakint találnék egy első tulajost. behozott autók nagy százalékban köpetek. itthon meg, nem figyelnek rá, főleg ha hülyegyerek tulaja van, aki csak tárgynak tekinti és nem foglalkozik vele, 5. gazdája 3 év alatt, meg hasonlók.
az N40 meg valóban, na azon ugrik a lánc rendesen, meg valahogy nem bírja a km-t. szerintem fele, harmad annyit megy el, mint egy N42/N46. nyilván kivétel van, mint mindenhol, mindenben.
lehet én is fogom még szidni ezt a motort, de eddig rendben van. tudom az én véleményem nem mérvadó, mert sokat nem megyek. de az autó sokszor megy, csak rövid távokat.
én amúgy a legtöbb hibás darabot az N46B20-ból láttam, persze ez sem mérvadó, csak saját tapasztalás.


Sziasztok!
Szándékosan nem zárom be a piramist, mert csak így van értelme. A 105Le ben igazad van, tévedtem. Én is szeretnék jót hallani a erről a motorról, mert még mindig nem tettem le róla.


Környezet védelmi besorolás: ez egy faszság szerintem. Ma voltam műszaki vizsgán, az autóm 240000Km-el a háta mögött vastagon teljesíti az EU4 besorolást, mégis kék címkét kaptam. Hány autót látni naponta zöld matricával (EU4) aztán mögötte nem látok a fekete füsttől. Akkor ez mi..... Van értelme?
hil









Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2015. január 10. szombat, 06:01

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 20:30


hil írta:
Pocses írta:

Köszönöm a segítséget!
A velvetronic mennyire meghibásodó dolog? Azért kérdem, mert szeretnék minél fiatalabbat venni, amikben ezek szerint benne van ez a rendszer. A fogyasztása ezeknek milyen, mert eddig hallottam 7 litertől 12 literig mindent. Persze ez összefügg a sofőr lábától is, de egy átlag, normál használatnál mégis mennyi? Ja...mennyi km-t tudnak elmenni nagyjavítás nélkül, mert amit néztem és belefér a keretbe azokban kb. 160-170 ezer van. Már sok lesz a kérdés, de jól látom, hogy az alkatrész árak ugyanolyanok mintha egy focusba vagy octaviába venném?
Mégegyszer köszönöm!


Szia!
Én is N46b20 motoros autót akarok venni a mostani helyett, de sokan, nagyon sokan lebeszélnek róla.
Amiket hallottam: láncátugrás, olajfolyás, Valvetronic élettartam 150K körül van, akkor érdemes a vezérlést is cserélni. Ez mindösszesen a tömítésekkel, munkadíjjal együtt úgy 500K Ft. 140-ért már lehet venni komplett motort. Sokak szerint ez a BMW legszarabb motorja!
Azért még nem adom fel.
A fenti infókban (több helyről is kérdeztem, nagyjából ugyanazt mondták) ha nekem hazudtak, akkor most én is Neked.
hil


Na, az baj, mert ahogy nézem már a 2002-es évjáratú 318i-ben is a 143 lovas motor van. Eseteg a 316-osok megbízhatóbbak, vagy a 320i-k ?


A napokban voltunk szerelőnknél barátommal, Neki is a 143 lovas motorú E46 van.
2100 km után megint bejelzett az oli pilács. Már minden szivárgás megszüntetve, mégis elég jól fogy az olaj. Úgy néz ki szelepszár szimering csere lesz majd, de ha már szét lesz kapva, akkor vezérlés csere is ajánlott. Erre kérdem Attilát az enyémnél lehet ilyen gond?
Széles mosoly, azt mondja ez egy kőkori technika, kiforrott 16 évig gyártották ugye az előd E36 ból "örökölt" motor, még a lánc miatt sem kell aggódnom, ezeknél még mindent 2X olyan erősre gyártottak. Ezután már rámentek a súlycsökkentés stb stb (bla bla bla duma a gyártótól), ugye mi is tudjuk gyorsan sokat olcsón gyártásra mint minden más márkánál is.
És neked milyen BMW-d van és milyen motorral?



Katt a nick nevemre, és láthatod.

Ja....bocs! Mennyire vagy megelégedve vele? Megbíhatóbb a 318i-nél? Ha igen akkor lehet, hogy én is olyat veszek vagy 320i-t.

Azt nem tudom megmondani, hogy megbízhatóbb avagy sem, de mi megvagyunk elégedve vele. Már kis fordulaton leadja a max nyomatékot, 2500-on így nem kell tiporni mint egy hasonló teljesítményű 105 LE de jóval kisebb ccm2 off autót.


Sziasztok!
Megpróbálom bezárni a piramist. Ma is érdeklődtem szervizben az N42/N46 motorok felől, most sem mondtak mást, mint amit korábban leírtam (sajnos, pedig szerettem volna jót hallani róluk)
A hibák közül kifelejtettem az olajfogyasztást+ olajfolyást. Tudom, a fórumon többeknek is van ilyen motorral szerelt autójuk, de nagyon hallgatnak sajnos. Még annyit, hogy az N42 volt először, ebből volt 1,6 (N42B18:105Le, N42b20:143Le aztán volt még 116Le). Az N42-őn javítottak valamit (talán láncátugrás ami lényeges, de nem teljes sikerrel és ebből lett az N46 sorozat az N42-vel azonos paraméterekkel. Az N40 motorról felesleges beszélni, mert az teljesen kerülendő állítólag csak a keleti piacra készült.
Mindezek hallomások alapján álltak össze, ha valamit rosszul írtam, akkor bízom benne, hogy javítanak!

Jókat mondtak az FL 320i motorról, mentesek a fenti allűröktől, de személy szerint nekem nem kell, nincs szükségem 170Le-re

hil



N42-ből nem volt 105 lovas. N42B18, N42B20 ---> N46B18, N46B20 116 LE és 143LE. az N46-on sincs sok változás egy biztos az már EU4-es motor.
olajfogyás? nekem ez ismeretlen. minap néztem egy N46B20-ról egy videót, angliai magyar csinálta asszem, angol szöveg, ott is írja az olajfogyasztást, igaz 280ezer km feletti futású autó, de nem drasztikus fogyasztást ír, sőt nem beszél meghibásodásról.
már írtam, nekem N42B18 van és 10-12ezer km alatt a nívón nézve kb 1-2mm a szintcsökkenés.
más helyen is látom, hogy nagyon szidják ezt a motort, az enyémen is 18ezernél volt a valvetronic-kal valami móka. hidegen, nagyon szépen jár a motor. melegen az alapjárat elég fura, de az új V10-eseknek is olyan volt a hangja. nagyon spórolósan tudok vele járni, de ha úgy van, bőven elég az ereje is. (hazudnék ha azt mondanám nem bírnék el nagyobb erőt, de megteszi ez is)
én továbbra is azt mondom, ha odafigyelnek az olajcserére, és megfelelő olajat használnak, akkor nem lesz baja. persze ezt így, aki most vesz meg egy 10-12 éves ilyen autót, aminek kitudja hány gazdája volt és milyen sorsa, az elég lutri. ez olyan, hogy dízelt is újonnan érdemes venni, úgy a legminimálisabb a rizikó.
persze youtube tele van sok videóval, de ez minden típusra igaz. és az egy dolog, hogy van videó jó pár, és jó pár esetről hallani, de mellette számtalan olyan van, aminek semmi baja. az lánszfeszítő patron is a nem megfelelő olajtól megy tönkre áll be. jó el is fáradhat, mint minden.
egyetértek az M43 jó motor, mint a cikkben is. minél kevésbbé bonyolult, annál jobb.
én egyet tudok, ha most kéne vennem E46-ot, én nem vennék. max, ha odakint találnék egy első tulajost. behozott autók nagy százalékban köpetek. itthon meg, nem figyelnek rá, főleg ha hülyegyerek tulaja van, aki csak tárgynak tekinti és nem foglalkozik vele, 5. gazdája 3 év alatt, meg hasonlók.
az N40 meg valóban, na azon ugrik a lánc rendesen, meg valahogy nem bírja a km-t. szerintem fele, harmad annyit megy el, mint egy N42/N46. nyilván kivétel van, mint mindenhol, mindenben.
lehet én is fogom még szidni ezt a motort, de eddig rendben van. tudom az én véleményem nem mérvadó, mert sokat nem megyek. de az autó sokszor megy, csak rövid távokat.
én amúgy a legtöbb hibás darabot az N46B20-ból láttam, persze ez sem mérvadó, csak saját tapasztalás.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 18:04


Pocses írta:

Köszönöm a segítséget!
A velvetronic mennyire meghibásodó dolog? Azért kérdem, mert szeretnék minél fiatalabbat venni, amikben ezek szerint benne van ez a rendszer. A fogyasztása ezeknek milyen, mert eddig hallottam 7 litertől 12 literig mindent. Persze ez összefügg a sofőr lábától is, de egy átlag, normál használatnál mégis mennyi? Ja...mennyi km-t tudnak elmenni nagyjavítás nélkül, mert amit néztem és belefér a keretbe azokban kb. 160-170 ezer van. Már sok lesz a kérdés, de jól látom, hogy az alkatrész árak ugyanolyanok mintha egy focusba vagy octaviába venném?
Mégegyszer köszönöm!


Szia!
Én is N46b20 motoros autót akarok venni a mostani helyett, de sokan, nagyon sokan lebeszélnek róla.
Amiket hallottam: láncátugrás, olajfolyás, Valvetronic élettartam 150K körül van, akkor érdemes a vezérlést is cserélni. Ez mindösszesen a tömítésekkel, munkadíjjal együtt úgy 500K Ft. 140-ért már lehet venni komplett motort. Sokak szerint ez a BMW legszarabb motorja!
Azért még nem adom fel.
A fenti infókban (több helyről is kérdeztem, nagyjából ugyanazt mondták) ha nekem hazudtak, akkor most én is Neked.
hil


Na, az baj, mert ahogy nézem már a 2002-es évjáratú 318i-ben is a 143 lovas motor van. Eseteg a 316-osok megbízhatóbbak, vagy a 320i-k ?


A napokban voltunk szerelőnknél barátommal, Neki is a 143 lovas motorú E46 van.
2100 km után megint bejelzett az oli pilács. Már minden szivárgás megszüntetve, mégis elég jól fogy az olaj. Úgy néz ki szelepszár szimering csere lesz majd, de ha már szét lesz kapva, akkor vezérlés csere is ajánlott. Erre kérdem Attilát az enyémnél lehet ilyen gond?
Széles mosoly, azt mondja ez egy kőkori technika, kiforrott 16 évig gyártották ugye az előd E36 ból "örökölt" motor, még a lánc miatt sem kell aggódnom, ezeknél még mindent 2X olyan erősre gyártottak. Ezután már rámentek a súlycsökkentés stb stb (bla bla bla duma a gyártótól), ugye mi is tudjuk gyorsan sokat olcsón gyártásra mint minden más márkánál is.
És neked milyen BMW-d van és milyen motorral?



Katt a nick nevemre, és láthatod.

Ja....bocs! Mennyire vagy megelégedve vele? Megbíhatóbb a 318i-nél? Ha igen akkor lehet, hogy én is olyat veszek vagy 320i-t.

Azt nem tudom megmondani, hogy megbízhatóbb avagy sem, de mi megvagyunk elégedve vele. Már kis fordulaton leadja a max nyomatékot, 2500-on így nem kell tiporni mint egy hasonló teljesítményű 105 LE de jóval kisebb ccm2 off autót.


Sziasztok!
Megpróbálom bezárni a piramist. Ma is érdeklődtem szervizben az N42/N46 motorok felől, most sem mondtak mást, mint amit korábban leírtam (sajnos, pedig szerettem volna jót hallani róluk)
A hibák közül kifelejtettem az olajfogyasztást+ olajfolyást. Tudom, a fórumon többeknek is van ilyen motorral szerelt autójuk, de nagyon hallgatnak sajnos. Még annyit, hogy az N42 volt először, ebből volt 1,6 (N42B18:105Le, N42b20:143Le aztán volt még 116Le). Az N42-őn javítottak valamit (talán láncátugrás ami lényeges, de nem teljes sikerrel és ebből lett az N46 sorozat az N42-vel azonos paraméterekkel. Az N40 motorról felesleges beszélni, mert az teljesen kerülendő állítólag csak a keleti piacra készült.
Mindezek hallomások alapján álltak össze, ha valamit rosszul írtam, akkor bízom benne, hogy javítanak!

Jókat mondtak az FL 320i motorról, mentesek a fenti allűröktől, de személy szerint nekem nem kell, nincs szükségem 170Le-re

hil







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. január 09. péntek, 18:19

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 15:13


szakimaci írta:
Pocses írta:
szakimaci írta:
Pocses írta:
szakimaci írta:
hil írta:
szakimaci írta:

Köszönöm a segítséget!
A velvetronic mennyire meghibásodó dolog? Azért kérdem, mert szeretnék minél fiatalabbat venni, amikben ezek szerint benne van ez a rendszer. A fogyasztása ezeknek milyen, mert eddig hallottam 7 litertől 12 literig mindent. Persze ez összefügg a sofőr lábától is, de egy átlag, normál használatnál mégis mennyi? Ja...mennyi km-t tudnak elmenni nagyjavítás nélkül, mert amit néztem és belefér a keretbe azokban kb. 160-170 ezer van. Már sok lesz a kérdés, de jól látom, hogy az alkatrész árak ugyanolyanok mintha egy focusba vagy octaviába venném?
Mégegyszer köszönöm!


Szia!
Én is N46b20 motoros autót akarok venni a mostani helyett, de sokan, nagyon sokan lebeszélnek róla.
Amiket hallottam: láncátugrás, olajfolyás, Valvetronic élettartam 150K körül van, akkor érdemes a vezérlést is cserélni. Ez mindösszesen a tömítésekkel, munkadíjjal együtt úgy 500K Ft. 140-ért már lehet venni komplett motort. Sokak szerint ez a BMW legszarabb motorja!
Azért még nem adom fel.
A fenti infókban (több helyről is kérdeztem, nagyjából ugyanazt mondták) ha nekem hazudtak, akkor most én is Neked.
hil


Na, az baj, mert ahogy nézem már a 2002-es évjáratú 318i-ben is a 143 lovas motor van. Eseteg a 316-osok megbízhatóbbak, vagy a 320i-k ?


A napokban voltunk szerelőnknél barátommal, Neki is a 143 lovas motorú E46 van.
2100 km után megint bejelzett az oli pilács. Már minden szivárgás megszüntetve, mégis elég jól fogy az olaj. Úgy néz ki szelepszár szimering csere lesz majd, de ha már szét lesz kapva, akkor vezérlés csere is ajánlott. Erre kérdem Attilát az enyémnél lehet ilyen gond?
Széles mosoly, azt mondja ez egy kőkori technika, kiforrott 16 évig gyártották ugye az előd E36 ból "örökölt" motor, még a lánc miatt sem kell aggódnom, ezeknél még mindent 2X olyan erősre gyártottak. Ezután már rámentek a súlycsökkentés stb stb (bla bla bla duma a gyártótól), ugye mi is tudjuk gyorsan sokat olcsón gyártásra mint minden más márkánál is.

És neked milyen BMW-d van és milyen motorral?



Katt a nick nevemre, és láthatod.


Ja....bocs! Mennyire vagy megelégedve vele? Megbíhatóbb a 318i-nél? Ha igen akkor lehet, hogy én is olyat veszek vagy 320i-t.


Azt nem tudom megmondani, hogy megbízhatóbb avagy sem, de mi megvagyunk elégedve vele. Már kis fordulaton leadja a max nyomatékot, 2500-on így nem kell tiporni mint egy hasonló teljesítményű 105 LE de jóval kisebb ccm2 off autót.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 13:33


Nekem tetszett ez a cikk, szakmai értékét nem tudom megállapítani mivel gépészeti ismereteim korlátozottak.
http://injektor.hu/kezdolap/10...csipegetes

Ezek alapján mindenki eldöntheti mennyire kell félnie az olajfogyástól. Az viszont biztos, hogy olyan benzines E46-ot venni ami nem eszi az olajat, eléggé nehéz. A nálam megforduló benzines autók többségénél kisebb vagy nagyobb mértékben az olajfogyás általában probléma. Dízeleknél amit hallok, és tapasztalok az 1 gyári csereperiódus (22e) alatt 1x kell rátölteni (1x villan fel a sárga figyelmeztető lámpa). Ez az én tapasztalatom, de nyilván egy BMW szerelő ezzel kapcsolatban jobban állást tud foglalni.


státusz szakimaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 11:51


Pocses írta:
szakimaci írta:
Pocses írta:
szakimaci írta:
hil írta:
szakimaci írta:

Köszönöm a segítséget!
A velvetronic mennyire meghibásodó dolog? Azért kérdem, mert szeretnék minél fiatalabbat venni, amikben ezek szerint benne van ez a rendszer. A fogyasztása ezeknek milyen, mert eddig hallottam 7 litertől 12 literig mindent. Persze ez összefügg a sofőr lábától is, de egy átlag, normál használatnál mégis mennyi? Ja...mennyi km-t tudnak elmenni nagyjavítás nélkül, mert amit néztem és belefér a keretbe azokban kb. 160-170 ezer van. Már sok lesz a kérdés, de jól látom, hogy az alkatrész árak ugyanolyanok mintha egy focusba vagy octaviába venném?
Mégegyszer köszönöm!


Szia!
Én is N46b20 motoros autót akarok venni a mostani helyett, de sokan, nagyon sokan lebeszélnek róla.
Amiket hallottam: láncátugrás, olajfolyás, Valvetronic élettartam 150K körül van, akkor érdemes a vezérlést is cserélni. Ez mindösszesen a tömítésekkel, munkadíjjal együtt úgy 500K Ft. 140-ért már lehet venni komplett motort. Sokak szerint ez a BMW legszarabb motorja!
Azért még nem adom fel.
A fenti infókban (több helyről is kérdeztem, nagyjából ugyanazt mondták) ha nekem hazudtak, akkor most én is Neked.
hil


Na, az baj, mert ahogy nézem már a 2002-es évjáratú 318i-ben is a 143 lovas motor van. Eseteg a 316-osok megbízhatóbbak, vagy a 320i-k ?


A napokban voltunk szerelőnknél barátommal, Neki is a 143 lovas motorú E46 van.
2100 km után megint bejelzett az oli pilács. Már minden szivárgás megszüntetve, mégis elég jól fogy az olaj. Úgy néz ki szelepszár szimering csere lesz majd, de ha már szét lesz kapva, akkor vezérlés csere is ajánlott. Erre kérdem Attilát az enyémnél lehet ilyen gond?
Széles mosoly, azt mondja ez egy kőkori technika, kiforrott 16 évig gyártották ugye az előd E36 ból "örökölt" motor, még a lánc miatt sem kell aggódnom, ezeknél még mindent 2X olyan erősre gyártottak. Ezután már rámentek a súlycsökkentés stb stb (bla bla bla duma a gyártótól), ugye mi is tudjuk gyorsan sokat olcsón gyártásra mint minden más márkánál is.

És neked milyen BMW-d van és milyen motorral?



Katt a nick nevemre, és láthatod.


Ja....bocs! Mennyire vagy megelégedve vele? Megbíhatóbb a 318i-nél? Ha igen akkor lehet, hogy én is olyat veszek vagy 320i-t.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 09:00


szakimaci írta:
Pocses írta:
szakimaci írta:
hil írta:
szakimaci írta:

Köszönöm a segítséget!
A velvetronic mennyire meghibásodó dolog? Azért kérdem, mert szeretnék minél fiatalabbat venni, amikben ezek szerint benne van ez a rendszer. A fogyasztása ezeknek milyen, mert eddig hallottam 7 litertől 12 literig mindent. Persze ez összefügg a sofőr lábától is, de egy átlag, normál használatnál mégis mennyi? Ja...mennyi km-t tudnak elmenni nagyjavítás nélkül, mert amit néztem és belefér a keretbe azokban kb. 160-170 ezer van. Már sok lesz a kérdés, de jól látom, hogy az alkatrész árak ugyanolyanok mintha egy focusba vagy octaviába venném?
Mégegyszer köszönöm!


Szia!
Én is N46b20 motoros autót akarok venni a mostani helyett, de sokan, nagyon sokan lebeszélnek róla.
Amiket hallottam: láncátugrás, olajfolyás, Valvetronic élettartam 150K körül van, akkor érdemes a vezérlést is cserélni. Ez mindösszesen a tömítésekkel, munkadíjjal együtt úgy 500K Ft. 140-ért már lehet venni komplett motort. Sokak szerint ez a BMW legszarabb motorja!
Azért még nem adom fel.
A fenti infókban (több helyről is kérdeztem, nagyjából ugyanazt mondták) ha nekem hazudtak, akkor most én is Neked.
hil


Na, az baj, mert ahogy nézem már a 2002-es évjáratú 318i-ben is a 143 lovas motor van. Eseteg a 316-osok megbízhatóbbak, vagy a 320i-k ?


A napokban voltunk szerelőnknél barátommal, Neki is a 143 lovas motorú E46 van.
2100 km után megint bejelzett az oli pilács. Már minden szivárgás megszüntetve, mégis elég jól fogy az olaj. Úgy néz ki szelepszár szimering csere lesz majd, de ha már szét lesz kapva, akkor vezérlés csere is ajánlott. Erre kérdem Attilát az enyémnél lehet ilyen gond?
Széles mosoly, azt mondja ez egy kőkori technika, kiforrott 16 évig gyártották ugye az előd E36 ból "örökölt" motor, még a lánc miatt sem kell aggódnom, ezeknél még mindent 2X olyan erősre gyártottak. Ezután már rámentek a súlycsökkentés stb stb (bla bla bla duma a gyártótól), ugye mi is tudjuk gyorsan sokat olcsón gyártásra mint minden más márkánál is.

És neked milyen BMW-d van és milyen motorral?



Katt a nick nevemre, és láthatod.

státusz szakimaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 08:53


Pocses írta:
szakimaci írta:
hil írta:
szakimaci írta:

Köszönöm a segítséget!
A velvetronic mennyire meghibásodó dolog? Azért kérdem, mert szeretnék minél fiatalabbat venni, amikben ezek szerint benne van ez a rendszer. A fogyasztása ezeknek milyen, mert eddig hallottam 7 litertől 12 literig mindent. Persze ez összefügg a sofőr lábától is, de egy átlag, normál használatnál mégis mennyi? Ja...mennyi km-t tudnak elmenni nagyjavítás nélkül, mert amit néztem és belefér a keretbe azokban kb. 160-170 ezer van. Már sok lesz a kérdés, de jól látom, hogy az alkatrész árak ugyanolyanok mintha egy focusba vagy octaviába venném?
Mégegyszer köszönöm!


Szia!
Én is N46b20 motoros autót akarok venni a mostani helyett, de sokan, nagyon sokan lebeszélnek róla.
Amiket hallottam: láncátugrás, olajfolyás, Valvetronic élettartam 150K körül van, akkor érdemes a vezérlést is cserélni. Ez mindösszesen a tömítésekkel, munkadíjjal együtt úgy 500K Ft. 140-ért már lehet venni komplett motort. Sokak szerint ez a BMW legszarabb motorja!
Azért még nem adom fel.
A fenti infókban (több helyről is kérdeztem, nagyjából ugyanazt mondták) ha nekem hazudtak, akkor most én is Neked.
hil


Na, az baj, mert ahogy nézem már a 2002-es évjáratú 318i-ben is a 143 lovas motor van. Eseteg a 316-osok megbízhatóbbak, vagy a 320i-k ?


A napokban voltunk szerelőnknél barátommal, Neki is a 143 lovas motorú E46 van.
2100 km után megint bejelzett az oli pilács. Már minden szivárgás megszüntetve, mégis elég jól fogy az olaj. Úgy néz ki szelepszár szimering csere lesz majd, de ha már szét lesz kapva, akkor vezérlés csere is ajánlott. Erre kérdem Attilát az enyémnél lehet ilyen gond?
Széles mosoly, azt mondja ez egy kőkori technika, kiforrott 16 évig gyártották ugye az előd E36 ból "örökölt" motor, még a lánc miatt sem kell aggódnom, ezeknél még mindent 2X olyan erősre gyártottak. Ezután már rámentek a súlycsökkentés stb stb (bla bla bla duma a gyártótól), ugye mi is tudjuk gyorsan sokat olcsón gyártásra mint minden más márkánál is.

És neked milyen BMW-d van és milyen motorral?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 08:27


szakimaci írta:
hil írta:
szakimaci írta:

Köszönöm a segítséget!
A velvetronic mennyire meghibásodó dolog? Azért kérdem, mert szeretnék minél fiatalabbat venni, amikben ezek szerint benne van ez a rendszer. A fogyasztása ezeknek milyen, mert eddig hallottam 7 litertől 12 literig mindent. Persze ez összefügg a sofőr lábától is, de egy átlag, normál használatnál mégis mennyi? Ja...mennyi km-t tudnak elmenni nagyjavítás nélkül, mert amit néztem és belefér a keretbe azokban kb. 160-170 ezer van. Már sok lesz a kérdés, de jól látom, hogy az alkatrész árak ugyanolyanok mintha egy focusba vagy octaviába venném?
Mégegyszer köszönöm!


Szia!
Én is N46b20 motoros autót akarok venni a mostani helyett, de sokan, nagyon sokan lebeszélnek róla.
Amiket hallottam: láncátugrás, olajfolyás, Valvetronic élettartam 150K körül van, akkor érdemes a vezérlést is cserélni. Ez mindösszesen a tömítésekkel, munkadíjjal együtt úgy 500K Ft. 140-ért már lehet venni komplett motort. Sokak szerint ez a BMW legszarabb motorja!
Azért még nem adom fel.
A fenti infókban (több helyről is kérdeztem, nagyjából ugyanazt mondták) ha nekem hazudtak, akkor most én is Neked.
hil


Na, az baj, mert ahogy nézem már a 2002-es évjáratú 318i-ben is a 143 lovas motor van. Eseteg a 316-osok megbízhatóbbak, vagy a 320i-k ?


A napokban voltunk szerelőnknél barátommal, Neki is a 143 lovas motorú E46 van.
2100 km után megint bejelzett az oli pilács. Már minden szivárgás megszüntetve, mégis elég jól fogy az olaj. Úgy néz ki szelepszár szimering csere lesz majd, de ha már szét lesz kapva, akkor vezérlés csere is ajánlott. Erre kérdem Attilát az enyémnél lehet ilyen gond?
Széles mosoly, azt mondja ez egy kőkori technika, kiforrott 16 évig gyártották ugye az előd E36 ból "örökölt" motor, még a lánc miatt sem kell aggódnom, ezeknél még mindent 2X olyan erősre gyártottak. Ezután már rámentek a súlycsökkentés stb stb (bla bla bla duma a gyártótól), ugye mi is tudjuk gyorsan sokat olcsón gyártásra mint minden más márkánál is.

státusz szakimaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 07:27


hil írta:
szakimaci írta:

Köszönöm a segítséget!
A velvetronic mennyire meghibásodó dolog? Azért kérdem, mert szeretnék minél fiatalabbat venni, amikben ezek szerint benne van ez a rendszer. A fogyasztása ezeknek milyen, mert eddig hallottam 7 litertől 12 literig mindent. Persze ez összefügg a sofőr lábától is, de egy átlag, normál használatnál mégis mennyi? Ja...mennyi km-t tudnak elmenni nagyjavítás nélkül, mert amit néztem és belefér a keretbe azokban kb. 160-170 ezer van. Már sok lesz a kérdés, de jól látom, hogy az alkatrész árak ugyanolyanok mintha egy focusba vagy octaviába venném?
Mégegyszer köszönöm!


Szia!
Én is N46b20 motoros autót akarok venni a mostani helyett, de sokan, nagyon sokan lebeszélnek róla.
Amiket hallottam: láncátugrás, olajfolyás, Valvetronic élettartam 150K körül van, akkor érdemes a vezérlést is cserélni. Ez mindösszesen a tömítésekkel, munkadíjjal együtt úgy 500K Ft. 140-ért már lehet venni komplett motort. Sokak szerint ez a BMW legszarabb motorja!
Azért még nem adom fel.
A fenti infókban (több helyről is kérdeztem, nagyjából ugyanazt mondták) ha nekem hazudtak, akkor most én is Neked.
hil


Na, az baj, mert ahogy nézem már a 2002-es évjáratú 318i-ben is a 143 lovas motor van. Eseteg a 316-osok megbízhatóbbak, vagy a 320i-k ?


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. január 08. csütörtök, 20:31


szakimaci írta:

Köszönöm a segítséget!
A velvetronic mennyire meghibásodó dolog? Azért kérdem, mert szeretnék minél fiatalabbat venni, amikben ezek szerint benne van ez a rendszer. A fogyasztása ezeknek milyen, mert eddig hallottam 7 litertől 12 literig mindent. Persze ez összefügg a sofőr lábától is, de egy átlag, normál használatnál mégis mennyi? Ja...mennyi km-t tudnak elmenni nagyjavítás nélkül, mert amit néztem és belefér a keretbe azokban kb. 160-170 ezer van. Már sok lesz a kérdés, de jól látom, hogy az alkatrész árak ugyanolyanok mintha egy focusba vagy octaviába venném?
Mégegyszer köszönöm!


Szia!
Én is N46b20 motoros autót akarok venni a mostani helyett, de sokan, nagyon sokan lebeszélnek róla.
Amiket hallottam: láncátugrás, olajfolyás, Valvetronic élettartam 150K körül van, akkor érdemes a vezérlést is cserélni. Ez mindösszesen a tömítésekkel, munkadíjjal együtt úgy 500K Ft. 140-ért már lehet venni komplett motort. Sokak szerint ez a BMW legszarabb motorja!
Azért még nem adom fel.
A fenti infókban (több helyről is kérdeztem, nagyjából ugyanazt mondták) ha nekem hazudtak, akkor most én is Neked.
hil



státusz szakimaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. január 08. csütörtök, 20:22


Levimester írta:
szakimaci írta: Sziasztok!

Új vagyok itt, és még BMW-m sincs. Nyáron szeretném megvenni az elsőt, amihez segítséget szeretnék kérni. A kiszemeltem egy E46 318i lenne. A keret kb.: 1,5 millió.
1. Ebből az összegből lehet-e már jót venni?
2. Mikre kell odafigyelni vásárláskor?
3. Ennek is megvan a 320d pillangószelep hibája?
4. Mennyire megbízható, vagy melyik évjárat vagy motor ajánlott?
Sajnos nincs időm végigolvasni a fórumot, ezért elnézést kérek ha már pár kérdésre válaszoltatok.

Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget!


1. Lehet, de vigyél olyat aki ismeri a típust.
2. Vidd el egy átvizsgálásra, futómű főleg ( ne kopogjon mint állat, lengőkarok), hibakódot olvastass.
3. Az csak a dízeleknél.
4. Ha nem facelift akkor 118 Le-set, M43 motorcsalád, nagyon megbízható, ha teheted 2000.05-utánit, ha facelift ott valvetronic miatt több hibalehetőség merülhet fel, ott az 1.8-as 116 Le a 2.0 143 Le, ezek is 4 hengeresek.


Köszönöm a segítséget!
A velvetronic mennyire meghibásodó dolog? Azért kérdem, mert szeretnék minél fiatalabbat venni, amikben ezek szerint benne van ez a rendszer. A fogyasztása ezeknek milyen, mert eddig hallottam 7 litertől 12 literig mindent. Persze ez összefügg a sofőr lábától is, de egy átlag, normál használatnál mégis mennyi? Ja...mennyi km-t tudnak elmenni nagyjavítás nélkül, mert amit néztem és belefér a keretbe azokban kb. 160-170 ezer van. Már sok lesz a kérdés, de jól látom, hogy az alkatrész árak ugyanolyanok mintha egy focusba vagy octaviába venném?
Mégegyszer köszönöm!


Levimester
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Levimester

Újonc

Elismertség: 19% (4 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2015. január 08. csütörtök, 16:00


szakimaci írta: Sziasztok!

Új vagyok itt, és még BMW-m sincs. Nyáron szeretném megvenni az elsőt, amihez segítséget szeretnék kérni. A kiszemeltem egy E46 318i lenne. A keret kb.: 1,5 millió.
1. Ebből az összegből lehet-e már jót venni?
2. Mikre kell odafigyelni vásárláskor?
3. Ennek is megvan a 320d pillangószelep hibája?
4. Mennyire megbízható, vagy melyik évjárat vagy motor ajánlott?
Sajnos nincs időm végigolvasni a fórumot, ezért elnézést kérek ha már pár kérdésre válaszoltatok.

Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget!


1. Lehet, de vigyél olyat aki ismeri a típust.
2. Vidd el egy átvizsgálásra, futómű főleg ( ne kopogjon mint állat, lengőkarok), hibakódot olvastass.
3. Az csak a dízeleknél.
4. Ha nem facelift akkor 118 Le-set, M43 motorcsalád, nagyon megbízható, ha teheted 2000.05-utánit, ha facelift ott valvetronic miatt több hibalehetőség merülhet fel, ott az 1.8-as 116 Le a 2.0 143 Le, ezek is 4 hengeresek.