- autója adatai
 - Széria: 3
 - Típus: E46
 - Kivitel: Sedan
 - Modell: 318i
 - Évjárat: 2003
 
 Elküldve: 2013. december 04. szerda, 09:34
Zolee írta:PBazsi írta: Sziasztok,
szerintetek hová tűnhet el 1000km után 1l motorolaj, ha kb. 1000km-el ezelőtt volt olaj, olajszűrő, légszűrő-csere az autóban? A kocsi alatt nincs folt és nem is füstöl feltűnően.
Most kb. 136e km van benne. A szerelő szerint a szelepszár-szimeringnél mehet el, mert megkeményedett ott a gumi és szimeringpuhító adalékot kéne töltsek az olajhoz, h. rendesen tömítsen. Ha viszont cseréltetni akarom, akkor többe kerülne, mint maga az autó...(mert szét kell szedni a motort) Van v.kinek ilyenirányú tapasztalata / tanácsa?
Előre is köszi,
Szia,
Nekem is zabálta, még nem mentem annyit h tutit írjak, de sztem az olajszeparátort és esetleg a csöveket kellene cserélni, szelepszár szimeringnél nem mehet el ennyi olaj, ill. ha igen akkor hidegen nagyon kellene füstölnie, ha mégis szimering, akkor se bontasd szét a motort, meg lehet csinálni szétszedés nélkül
Szia,
hú köszi, faja lenne, ha nem kéne szétszerelni a blokkot az biztos, köszi a tippet, majd futok ezzel is egy karikát...

		
	

, mert erről persze egy büdös szót nem szólt az "eladó"... (tanultam ebből is). 
				
				
				
				
				
				