extraisti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1996

státusz extraisti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 11:44


Neo954 írta:
extraisti írta: Sziasztok!
Van egy E36 316-osom..
Az a "problémám" vele, hogy ereszti az olajat elvileg két helyen is.
Főleg amikor beindítom egy pár másodperc múlva az olajszűrőház mellett megindul folyni egy darabig majd megáll. Mostanában már mindig olajcseppek vannak alatta, ahol megállok. Úgyhogy szeretném orvosolni a dolgot.
Csináltam róla pár fotót, hogy megtudjam osztani veletek, hátha valakinek van tippje, ötlete, hogy mi lehet a probléma, melyik tömítéseket kellene cserélni?
Egyébként olajfogyasztása nincs az autónak, csak ami elcsepeg. (248,000km van benne)
Köszi előre is.
Az olajszűrőháznál lévő olajfolyás:
http://www.kephost.com/view3.p...i223te.jpg
A motorral szembe állva bal oldalon, ha minden igaz a hengerfejnél is ereszti:
http://www.kephost.com/view3.p...jtucxe.jpg












Szia!

Az olajszűrőház tömítése : 6-os alkatrész

A második képen a vezérműláncház burkolata van, a kettő illesztésénél van egy tömítés, ott szivárog neked az olaj : 17-es alkatrész

Üdv.:Neo


Nagyon köszönöm, sokat segítettél.
Üdv.

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 11:23


extraisti írta: Sziasztok!
Van egy E36 316-osom..
Az a "problémám" vele, hogy ereszti az olajat elvileg két helyen is.
Főleg amikor beindítom egy pár másodperc múlva az olajszűrőház mellett megindul folyni egy darabig majd megáll. Mostanában már mindig olajcseppek vannak alatta, ahol megállok. Úgyhogy szeretném orvosolni a dolgot.
Csináltam róla pár fotót, hogy megtudjam osztani veletek, hátha valakinek van tippje, ötlete, hogy mi lehet a probléma, melyik tömítéseket kellene cserélni?
Egyébként olajfogyasztása nincs az autónak, csak ami elcsepeg. (248,000km van benne)
Köszi előre is.
Az olajszűrőháznál lévő olajfolyás:
http://www.kephost.com/view3.p...i223te.jpg
A motorral szembe állva bal oldalon, ha minden igaz a hengerfejnél is ereszti:
http://www.kephost.com/view3.p...jtucxe.jpg












Szia!

Az olajszűrőház tömítése : 6-os alkatrész

A második képen a vezérműláncház burkolata van, a kettő illesztésénél van egy tömítés, ott szivárog neked az olaj : 17-es alkatrész

Üdv.:Neo

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 11:13


extraisti írta: Sziasztok!
Van egy E36 316-osom..
Az a "problémám" vele, hogy ereszti az olajat elvileg két helyen is.
Főleg amikor beindítom egy pár másodperc múlva az olajszűrőház mellett megindul folyni egy darabig majd megáll. Mostanában már mindig olajcseppek vannak alatta, ahol megállok. Úgyhogy szeretném orvosolni a dolgot.
Csináltam róla pár fotót, hogy megtudjam osztani veletek, hátha valakinek van tippje, ötlete, hogy mi lehet a probléma, melyik tömítéseket kellene cserélni?
Egyébként olajfogyasztása nincs az autónak, csak ami elcsepeg. (248,000km van benne)
Köszi előre is.
Az olajszűrőháznál lévő olajfolyás:
http://www.kephost.com/view3.p...i223te.jpg
A motorral szembe állva bal oldalon, ha minden igaz a hengerfejnél is ereszti:
http://www.kephost.com/view3.p...jtucxe.jpg

Ugyanitt a szűrőháznál szivárgott nekem is az olaj, pár napja lett cserélve. Vedd + hozzá a tömítéskészletet azt cseréld ki.














Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 15. vasárnap, 11:14

extraisti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1996

státusz extraisti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 10:56


Sziasztok!
Van egy E36 316-osom..
Az a "problémám" vele, hogy ereszti az olajat elvileg két helyen is.
Főleg amikor beindítom egy pár másodperc múlva az olajszűrőház mellett megindul folyni egy darabig majd megáll. Mostanában már mindig olajcseppek vannak alatta, ahol megállok. Úgyhogy szeretném orvosolni a dolgot.
Csináltam róla pár fotót, hogy megtudjam osztani veletek, hátha valakinek van tippje, ötlete, hogy mi lehet a probléma, melyik tömítéseket kellene cserélni?
Egyébként olajfogyasztása nincs az autónak, csak ami elcsepeg. (248,000km van benne)
Köszi előre is.
Az olajszűrőháznál lévő olajfolyás:
http://www.kephost.com/view3.p...i223te.jpg
A motorral szembe állva bal oldalon, ha minden igaz a hengerfejnél is ereszti:
http://www.kephost.com/view3.p...jtucxe.jpg












Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2013. december 15. vasárnap, 10:59

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 22:52


MattM325 írta:
szaby írta: Sziasztok! nekem egy olyan problemam lenne hogy ha alapjaraton folnyomom a turat 3000 fordulatonn felul az auto kezd el dadogni es par masodpercig elveszitti az erelyet, szinten ugyanezt csinalja mikor kellene harmasban elozni helyre vagy hasonlo es mikor eleri a 125 Km/ orat tovabb nem megy fenneb az ora csak elkezd reszketni a motor es megall ennel a sebessegnel. Talalkoztatok mar ilyennel ? mi lehet az oka?


Hauzzd le a kompúteer csatijaat, ha akkor is csinééje, ako az losz a báj, ha nem ako vid szervizbe (szerelő).


erdélyi na amúgy én azt vettem észre talán szebben beszélnek magyarul, mint mi. az írással lehet gondok vannak

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 22:45


szaby írta: Sziasztok! nekem egy olyan problemam lenne hogy ha alapjaraton folnyomom a turat 3000 fordulatonn felul az auto kezd el dadogni es par masodpercig elveszitti az erelyet, szinten ugyanezt csinalja mikor kellene harmasban elozni helyre vagy hasonlo es mikor eleri a 125 Km/ orat tovabb nem megy fenneb az ora csak elkezd reszketni a motor es megall ennel a sebessegnel. Talalkoztatok mar ilyennel ? mi lehet az oka?


Hauzzd le a kompúteer csatijaat, ha akkor is csinééje, ako az losz a báj, ha nem ako vid szervizbe (szerelő).


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1993

státusz szaby

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 22:33


Sziasztok! nekem egy olyan problemam lenne hogy ha alapjaraton folnyomom a turat 3000 fordulatonn felul az auto kezd el dadogni es par masodpercig elveszitti az erelyet, szinten ugyanezt csinalja mikor kellene harmasban elozni helyre vagy hasonlo es mikor eleri a 125 Km/ orat tovabb nem megy fenneb az ora csak elkezd reszketni a motor es megall ennel a sebessegnel. Talalkoztatok mar ilyennel ? mi lehet az oka?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz ganja71

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 11:57


YELLOW írta:
ganja71 írta:
YELLOW írta:
ganja71 írta:
YELLOW írta:
lehet elektromos... milyen motorkódod van?


Sajna nem tudom
Már nézegettem a kommentekben,meg a leírásokat,de én semmi hasonló "kódot" nem találtam a motorszámban ( az előző autóimon az tartalmazta) mit amit ti használtok. Nem tudom hol szerepel.


facelift-es az autó? mert én annyit látok, hogy 2001-es ai ha szeptember utáni, akkor valószínű FL-es de ebben is lehet a régi motor. ha mostanában hozták be az országba, akkor már a forgalmiban sem úgy van a motorszám... mint régen. azért nézd meg a forgalmiban a motorszámnál, az utolsó karaktereknek kell lennie, vagy ahogy írták a bal tornyon. ilyet keress ami így kezdődik (3 eset lehet nálad): M43, N42, N40 így kezdődik a motorkód. vagy megadod az alvázszámod utolsó 7 karakterét (VIN code) és abból meg tudjuk nézni.


Hello.
Magyarországi az autó,nem faceliftes,de a motorszámban nem szerepel semmi olyan szám,amit írtál.Még hasonló sem az alv. sz. utolsó 7 karaktere: KH07374.
sajna a bal tornyon sem találtam ilyen kódot. (van ott egy számsor,de ilyesmi amit
írtál nem szerepel abban sem


M43-as a tiéd, tehát bowdenes, és amúgy 2000/11. havi

Köszönö szépen az infót. Most már ezt is tudom. Azért a gyártási éven elcsodálkoztam.
De az alvázszám nem hazudik.
Üdv: G



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 11:52


ganja71 írta:
YELLOW írta:
ganja71 írta:
YELLOW írta:
lehet elektromos... milyen motorkódod van?


Sajna nem tudom
Már nézegettem a kommentekben,meg a leírásokat,de én semmi hasonló "kódot" nem találtam a motorszámban ( az előző autóimon az tartalmazta) mit amit ti használtok. Nem tudom hol szerepel.


facelift-es az autó? mert én annyit látok, hogy 2001-es ai ha szeptember utáni, akkor valószínű FL-es de ebben is lehet a régi motor. ha mostanában hozták be az országba, akkor már a forgalmiban sem úgy van a motorszám... mint régen. azért nézd meg a forgalmiban a motorszámnál, az utolsó karaktereknek kell lennie, vagy ahogy írták a bal tornyon. ilyet keress ami így kezdődik (3 eset lehet nálad): M43, N42, N40 így kezdődik a motorkód. vagy megadod az alvázszámod utolsó 7 karakterét (VIN code) és abból meg tudjuk nézni.


Hello.
Magyarországi az autó,nem faceliftes,de a motorszámban nem szerepel semmi olyan szám,amit írtál.Még hasonló sem az alv. sz. utolsó 7 karaktere: KH07374.
sajna a bal tornyon sem találtam ilyen kódot. (van ott egy számsor,de ilyesmi amit
írtál nem szerepel abban sem


M43-as a tiéd, tehát bowdenes, és amúgy 2000/11. havi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz ganja71

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 11:47


YELLOW írta:
ganja71 írta:
YELLOW írta:
lehet elektromos... milyen motorkódod van?


Sajna nem tudom
Már nézegettem a kommentekben,meg a leírásokat,de én semmi hasonló "kódot" nem találtam a motorszámban ( az előző autóimon az tartalmazta) mit amit ti használtok. Nem tudom hol szerepel.


facelift-es az autó? mert én annyit látok, hogy 2001-es ai ha szeptember utáni, akkor valószínű FL-es de ebben is lehet a régi motor. ha mostanában hozták be az országba, akkor már a forgalmiban sem úgy van a motorszám... mint régen. azért nézd meg a forgalmiban a motorszámnál, az utolsó karaktereknek kell lennie, vagy ahogy írták a bal tornyon. ilyet keress ami így kezdődik (3 eset lehet nálad): M43, N42, N40 így kezdődik a motorkód. vagy megadod az alvázszámod utolsó 7 karakterét (VIN code) és abból meg tudjuk nézni.


Hello.
Magyarországi az autó,nem faceliftes,de a motorszámban nem szerepel semmi olyan szám,amit írtál.Még hasonló sem az alv. sz. utolsó 7 karaktere: KH07374.
sajna a bal tornyon sem találtam ilyen kódot. (van ott egy számsor,de ilyesmi amit
írtál nem szerepel abban sem

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 09:17


ganja71 írta:
YELLOW írta:
lehet elektromos... milyen motorkódod van?


Sajna nem tudom
Már nézegettem a kommentekben,meg a leírásokat,de én semmi hasonló "kódot" nem találtam a motorszámban ( az előző autóimon az tartalmazta) mit amit ti használtok. Nem tudom hol szerepel.


facelift-es az autó? mert én annyit látok, hogy 2001-es ai ha szeptember utáni, akkor valószínű FL-es de ebben is lehet a régi motor. ha mostanában hozták be az országba, akkor már a forgalmiban sem úgy van a motorszám... mint régen. azért nézd meg a forgalmiban a motorszámnál, az utolsó karaktereknek kell lennie, vagy ahogy írták a bal tornyon. ilyet keress ami így kezdődik (3 eset lehet nálad): M43, N42, N40 így kezdődik a motorkód. vagy megadod az alvázszámod utolsó 7 karakterét (VIN code) és abból meg tudjuk nézni.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 08:46


ganja71 írta: lehet elektromos... milyen motorkódod van?

Sajna nem tudom
Már nézegettem a kommentekben,meg a leírásokat,de én semmi hasonló "kódot" nem találtam a motorszámban ( az előző autóimon az tartalmazta) mit amit ti használtok. Nem tudom hol szerepel. [/quote]

A motortérben szemből nézve a jobb oldalt a futómű tornyán megtalálod az adattáblát.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz ganja71

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 08:03


YELLOW írta:
ganja71 írta:
YELLOW írta:
ganja71 írta: Sziasztok.Kérdésem lenne hozzátok: 1.6 os motorrol van szó, üresben a motort
felpörgetve a pedál visszaengedése után ~1-2 másodpercig marad az emelt fordulat,
majd lassan-lassan esik vissza. Sebességbe rakva szépen megy. Nem toom,van e hozzá köze,
de üresben nem megy a fogyasztás mérő műszerem sem. Gépen még nem néztük meg,ír e valamit.
Még viszonylag új nálam az autó,így nem tudom,hogy ez természetes, vagy valami hiba van
a mártrixban
A Válaszokat előre is köszönöm:


mert csak x sebesség után mutat a fogyi mérő.
hogy lassan megy vissza lehet szorul valahol a gázbowden. valaki nézze a motortérben álló motornál is akár, bent meg nyomja eressze vissza valaki.


Köszönöm szépen az infót. A fogyasztásmérővel kapcsolatban megnyugtattál, viszont én
úgy tudtam,hogy ezen már elektromos a gázpedál ( 2001-es 1.6-os E-46) ezért nem is gondoltam a gáz-bowden re. Reggel megnézzük azt a bowdent,örülnék,ha csak ennyi lenne a baja. Üdv: G.


lehet elektromos... milyen motorkódod van?

Sajna nem tudom
Már nézegettem a kommentekben,meg a leírásokat,de én semmi hasonló "kódot" nem találtam a motorszámban ( az előző autóimon az tartalmazta) mit amit ti használtok. Nem tudom hol szerepel.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2013. november 15. péntek, 19:36


ganja71 írta:
YELLOW írta:
ganja71 írta: Sziasztok.Kérdésem lenne hozzátok: 1.6 os motorrol van szó, üresben a motort
felpörgetve a pedál visszaengedése után ~1-2 másodpercig marad az emelt fordulat,
majd lassan-lassan esik vissza. Sebességbe rakva szépen megy. Nem toom,van e hozzá köze,
de üresben nem megy a fogyasztás mérő műszerem sem. Gépen még nem néztük meg,ír e valamit.
Még viszonylag új nálam az autó,így nem tudom,hogy ez természetes, vagy valami hiba van
a mártrixban
A Válaszokat előre is köszönöm:


mert csak x sebesség után mutat a fogyi mérő.
hogy lassan megy vissza lehet szorul valahol a gázbowden. valaki nézze a motortérben álló motornál is akár, bent meg nyomja eressze vissza valaki.


Köszönöm szépen az infót. A fogyasztásmérővel kapcsolatban megnyugtattál, viszont én
úgy tudtam,hogy ezen már elektromos a gázpedál ( 2001-es 1.6-os E-46) ezért nem is gondoltam a gáz-bowden re. Reggel megnézzük azt a bowdent,örülnék,ha csak ennyi lenne a baja. Üdv: G.


lehet elektromos... milyen motorkódod van?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz ganja71

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. november 15. péntek, 18:40


YELLOW írta:
ganja71 írta: Sziasztok.Kérdésem lenne hozzátok: 1.6 os motorrol van szó, üresben a motort
felpörgetve a pedál visszaengedése után ~1-2 másodpercig marad az emelt fordulat,
majd lassan-lassan esik vissza. Sebességbe rakva szépen megy. Nem toom,van e hozzá köze,
de üresben nem megy a fogyasztás mérő műszerem sem. Gépen még nem néztük meg,ír e valamit.
Még viszonylag új nálam az autó,így nem tudom,hogy ez természetes, vagy valami hiba van
a mártrixban
A Válaszokat előre is köszönöm:


mert csak x sebesség után mutat a fogyi mérő.
hogy lassan megy vissza lehet szorul valahol a gázbowden. valaki nézze a motortérben álló motornál is akár, bent meg nyomja eressze vissza valaki.


Köszönöm szépen az infót. A fogyasztásmérővel kapcsolatban megnyugtattál, viszont én
úgy tudtam,hogy ezen már elektromos a gázpedál ( 2001-es 1.6-os E-46) ezért nem is gondoltam a gáz-bowden re. Reggel megnézzük azt a bowdent,örülnék,ha csak ennyi lenne a baja. Üdv: G.