Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. április 02. szerda, 11:23


kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Roland írta:
Tiba írta: Ez a kartelgáz szelep ha hibás, akkor milyen tünetek vannak?


Vákuum van a motorban, és ez által csökken a motor teljesítménye, és nő a fogyasztás.Nekem ma cserélték ki ezt a bizonyos szelepet, illetve ma volt az olajcsere is, de érezhetően dinamikusabb lett a kocsi.


Szia.Hol van benne ez a szelep??? Nekem is lusta a kocsi, nem húz, nem gyorsul.

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft


És olyan hibád volt már, reggel indításkor akár mennyire is nyomod a gázt nem pörög fel 3500-4000 jobban??? ilyenkor csörög, köhög majd szét esik a motor.

Meg füstöl ilyesmit produkált nekem is mikor átszakadt a membrán!



Megrendeltem 15e ft
Köszönöm

Olyan, hogy karterszűrő??? Hol van benne, ha van benne.Azt lehet tisztítani??


Szívesen, remélhetőleg érezhető lesz a javulás miután kicserélted.
A szűrő elvileg ua mint a szelep, ha sérülésmentes a membrán 1 próbát megér a tisztítás, legegyszerűbb, ha brigéciolba áztat - mos - áztat - mos, amíg tiszta nem lesz


Nos kicseréltem ezt a szelepet. Továbbra is azon gondok vannak, hogy hidegen indítás után még bent a garázsban álló helyzetben a gázra lépve 3500-4000 fordulatnál tovább nem pörög fel és elkezd durrogni és köhögni.A levegő szűrőből lehet hallanni a durrogást.És iszonyú büdös is. Amit vetteM az FEBi tipus.

Hol van benne a szürő??? Most a kartergáz szelep meg a karterszűrő az 2 külön fogalom ugye? Nem vagyok járatos ebben a témában, de ha segítetek akkor tanulékony leszek.



Tanács!? Én ha beindítom mindig hagyom alapjáraton ketyegni 2-3 percig aztán sem húzatom ész nélkül míg be nem melegszik kicsit de voltam már úgy hogy sietös volt az indulás akkor rángatott durrant is
Szürönk asszem nincs azt utólag szoktak beszerelni(én is tervezem) de van itt a fórumon ilyen olajleválasztós téma




Én sem taposom egyből.Csak amíg nem lesz a motor üzemi meleg, addig ezt játsza.
Esetleg még az EGR szelepről tudnál valamit mondani??? Merre keresem benne.

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. április 02. szerda, 10:19


Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Roland írta:
Tiba írta: Ez a kartelgáz szelep ha hibás, akkor milyen tünetek vannak?


Vákuum van a motorban, és ez által csökken a motor teljesítménye, és nő a fogyasztás.Nekem ma cserélték ki ezt a bizonyos szelepet, illetve ma volt az olajcsere is, de érezhetően dinamikusabb lett a kocsi.


Szia.Hol van benne ez a szelep??? Nekem is lusta a kocsi, nem húz, nem gyorsul.

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft


És olyan hibád volt már, reggel indításkor akár mennyire is nyomod a gázt nem pörög fel 3500-4000 jobban??? ilyenkor csörög, köhög majd szét esik a motor.

Meg füstöl ilyesmit produkált nekem is mikor átszakadt a membrán!



Megrendeltem 15e ft
Köszönöm

Olyan, hogy karterszűrő??? Hol van benne, ha van benne.Azt lehet tisztítani??


Szívesen, remélhetőleg érezhető lesz a javulás miután kicserélted.
A szűrő elvileg ua mint a szelep, ha sérülésmentes a membrán 1 próbát megér a tisztítás, legegyszerűbb, ha brigéciolba áztat - mos - áztat - mos, amíg tiszta nem lesz


Nos kicseréltem ezt a szelepet. Továbbra is azon gondok vannak, hogy hidegen indítás után még bent a garázsban álló helyzetben a gázra lépve 3500-4000 fordulatnál tovább nem pörög fel és elkezd durrogni és köhögni.A levegő szűrőből lehet hallanni a durrogást.És iszonyú büdös is. Amit vetteM az FEBi tipus.

Hol van benne a szürő??? Most a kartergáz szelep meg a karterszűrő az 2 külön fogalom ugye? Nem vagyok járatos ebben a témában, de ha segítetek akkor tanulékony leszek.



Tanács!? Én ha beindítom mindig hagyom alapjáraton ketyegni 2-3 percig aztán sem húzatom ész nélkül míg be nem melegszik kicsit de voltam már úgy hogy sietös volt az indulás akkor rángatott durrant is
Szürönk asszem nincs azt utólag szoktak beszerelni(én is tervezem) de van itt a fórumon ilyen olajleválasztós téma




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 02. szerda, 10:43

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. április 01. kedd, 17:05


Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Roland írta:
Tiba írta: Ez a kartelgáz szelep ha hibás, akkor milyen tünetek vannak?


Vákuum van a motorban, és ez által csökken a motor teljesítménye, és nő a fogyasztás.Nekem ma cserélték ki ezt a bizonyos szelepet, illetve ma volt az olajcsere is, de érezhetően dinamikusabb lett a kocsi.


Szia.Hol van benne ez a szelep??? Nekem is lusta a kocsi, nem húz, nem gyorsul.

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft


És olyan hibád volt már, reggel indításkor akár mennyire is nyomod a gázt nem pörög fel 3500-4000 jobban??? ilyenkor csörög, köhög majd szét esik a motor.

Meg füstöl ilyesmit produkált nekem is mikor átszakadt a membrán!



Megrendeltem 15e ft
Köszönöm

Olyan, hogy karterszűrő??? Hol van benne, ha van benne.Azt lehet tisztítani??


Szívesen, remélhetőleg érezhető lesz a javulás miután kicserélted.
A szűrő elvileg ua mint a szelep, ha sérülésmentes a membrán 1 próbát megér a tisztítás, legegyszerűbb, ha brigéciolba áztat - mos - áztat - mos, amíg tiszta nem lesz


Nos kicseréltem ezt a szelepet. Továbbra is azon gondok vannak, hogy hidegen indítás után még bent a garázsban álló helyzetben a gázra lépve 3500-4000 fordulatnál tovább nem pörög fel és elkezd durrogni és köhögni.A levegő szűrőből lehet hallanni a durrogást.És iszonyú büdös is. Amit vetteM az FEBi tipus.

Hol van benne a szürő??? Most a kartergáz szelep meg a karterszűrő az 2 külön fogalom ugye? Nem vagyok járatos ebben a témában, de ha segítetek akkor tanulékony leszek.



eleve nem értem mi a tökömnek kell hidegen 4000-ig pörgetni...

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. április 01. kedd, 15:42


Zolee írta:
Kristen76 írta:
kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Roland írta:
Tiba írta: Ez a kartelgáz szelep ha hibás, akkor milyen tünetek vannak?


Vákuum van a motorban, és ez által csökken a motor teljesítménye, és nő a fogyasztás.Nekem ma cserélték ki ezt a bizonyos szelepet, illetve ma volt az olajcsere is, de érezhetően dinamikusabb lett a kocsi.


Szia.Hol van benne ez a szelep??? Nekem is lusta a kocsi, nem húz, nem gyorsul.

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft


És olyan hibád volt már, reggel indításkor akár mennyire is nyomod a gázt nem pörög fel 3500-4000 jobban??? ilyenkor csörög, köhög majd szét esik a motor.

Meg füstöl ilyesmit produkált nekem is mikor átszakadt a membrán!



Megrendeltem 15e ft
Köszönöm

Olyan, hogy karterszűrő??? Hol van benne, ha van benne.Azt lehet tisztítani??


Szívesen, remélhetőleg érezhető lesz a javulás miután kicserélted.
A szűrő elvileg ua mint a szelep, ha sérülésmentes a membrán 1 próbát megér a tisztítás, legegyszerűbb, ha brigéciolba áztat - mos - áztat - mos, amíg tiszta nem lesz


Nos kicseréltem ezt a szelepet. Továbbra is azon gondok vannak, hogy hidegen indítás után még bent a garázsban álló helyzetben a gázra lépve 3500-4000 fordulatnál tovább nem pörög fel és elkezd durrogni és köhögni.A levegő szűrőből lehet hallanni a durrogást.És iszonyú büdös is. Amit vetteM az FEBi tipus.

Hol van benne a szürő??? Most a kartergáz szelep meg a karterszűrő az 2 külön fogalom ugye? Nem vagyok járatos ebben a témában, de ha segítetek akkor tanulékony leszek.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 01. kedd, 15:45

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 21:14


Kristen76 írta:
kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Roland írta:
Tiba írta: Ez a kartelgáz szelep ha hibás, akkor milyen tünetek vannak?


Vákuum van a motorban, és ez által csökken a motor teljesítménye, és nő a fogyasztás.Nekem ma cserélték ki ezt a bizonyos szelepet, illetve ma volt az olajcsere is, de érezhetően dinamikusabb lett a kocsi.


Szia.Hol van benne ez a szelep??? Nekem is lusta a kocsi, nem húz, nem gyorsul.

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft


És olyan hibád volt már, reggel indításkor akár mennyire is nyomod a gázt nem pörög fel 3500-4000 jobban??? ilyenkor csörög, köhög majd szét esik a motor.

Meg füstöl ilyesmit produkált nekem is mikor átszakadt a membrán!



Megrendeltem 15e ft
Köszönöm

Olyan, hogy karterszűrő??? Hol van benne, ha van benne.Azt lehet tisztítani??


Szívesen, remélhetőleg érezhető lesz a javulás miután kicserélted.
A szűrő elvileg ua mint a szelep, ha sérülésmentes a membrán 1 próbát megér a tisztítás, legegyszerűbb, ha brigéciolba áztat - mos - áztat - mos, amíg tiszta nem lesz


Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 13:47


kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Roland írta:
Tiba írta: Ez a kartelgáz szelep ha hibás, akkor milyen tünetek vannak?


Vákuum van a motorban, és ez által csökken a motor teljesítménye, és nő a fogyasztás.Nekem ma cserélték ki ezt a bizonyos szelepet, illetve ma volt az olajcsere is, de érezhetően dinamikusabb lett a kocsi.


Szia.Hol van benne ez a szelep??? Nekem is lusta a kocsi, nem húz, nem gyorsul.

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft


És olyan hibád volt már, reggel indításkor akár mennyire is nyomod a gázt nem pörög fel 3500-4000 jobban??? ilyenkor csörög, köhög majd szét esik a motor.

Meg füstöl ilyesmit produkált nekem is mikor átszakadt a membrán!



Megrendeltem 15e ft
Köszönöm


Olyan, hogy karterszűrő??? Hol van benne, ha van benne.Azt lehet tisztítani??




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 31. hétfő, 13:52

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 17:54


Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Roland írta:
Tiba írta: Ez a kartelgáz szelep ha hibás, akkor milyen tünetek vannak?


Vákuum van a motorban, és ez által csökken a motor teljesítménye, és nő a fogyasztás.Nekem ma cserélték ki ezt a bizonyos szelepet, illetve ma volt az olajcsere is, de érezhetően dinamikusabb lett a kocsi.


Szia.Hol van benne ez a szelep??? Nekem is lusta a kocsi, nem húz, nem gyorsul.

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft


És olyan hibád volt már, reggel indításkor akár mennyire is nyomod a gázt nem pörög fel 3500-4000 jobban??? ilyenkor csörög, köhög majd szét esik a motor.

Meg füstöl ilyesmit produkált nekem is mikor átszakadt a membrán!



Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 15:14


Zolee írta:
Kristen76 írta:
Roland írta:
Tiba írta: Ez a kartelgáz szelep ha hibás, akkor milyen tünetek vannak?


Vákuum van a motorban, és ez által csökken a motor teljesítménye, és nő a fogyasztás.Nekem ma cserélték ki ezt a bizonyos szelepet, illetve ma volt az olajcsere is, de érezhetően dinamikusabb lett a kocsi.


Szia.Hol van benne ez a szelep??? Nekem is lusta a kocsi, nem húz, nem gyorsul.

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft


És olyan hibád volt már, reggel indításkor akár mennyire is nyomod a gázt nem pörög fel 3500-4000 jobban??? ilyenkor csörög, köhög majd szét esik a motor.

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 11:03


Kristen76 írta:
Roland írta:
Tiba írta: Ez a kartelgáz szelep ha hibás, akkor milyen tünetek vannak?


Vákuum van a motorban, és ez által csökken a motor teljesítménye, és nő a fogyasztás.Nekem ma cserélték ki ezt a bizonyos szelepet, illetve ma volt az olajcsere is, de érezhetően dinamikusabb lett a kocsi.


Szia.Hol van benne ez a szelep??? Nekem is lusta a kocsi, nem húz, nem gyorsul.

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 09:16


Roland írta:
Tiba írta: Ez a kartelgáz szelep ha hibás, akkor milyen tünetek vannak?


Vákuum van a motorban, és ez által csökken a motor teljesítménye, és nő a fogyasztás.Nekem ma cserélték ki ezt a bizonyos szelepet, illetve ma volt az olajcsere is, de érezhetően dinamikusabb lett a kocsi.


Szia.Hol van benne ez a szelep??? Nekem is lusta a kocsi, nem húz, nem gyorsul.

brutus20
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz brutus20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2012. szeptember 02. vasárnap, 17:22


a szemkinyomós módszer megoldotta a dolgot, legalábbis azóta nem csinálja

brutus20
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz brutus20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2012. augusztus 28. kedd, 17:44





szoktam várni. gyújtást ráadom, övet bekötöm és csak utána indítok.
nem is foglalkoztatott eddig annyira, csak lehet, hogy ez valami nagyobb gond előjele lesz, ezért kérdeztem.

régi autónk egy 1.4-es Leon volt, annál a fojtószelepet kellett tisztítani, mert fulladt állandóan...konstrukciós hiba volt, mindegyik ezt csinálta, legalábbis a 2000es évjárat körüliek.

Itt nem tudom mi lesz, remélem nincs nagy gond és nem is lesz






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. augusztus 28. kedd, 17:48

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. augusztus 28. kedd, 17:40


brutus20 írta: A következő a probléma:

reggeli indításnál 500-700 közötti alapjárat ingadozás után, kb. 8-10 másodperc után leáll az autó...ha gázt adok, akkor is. Második indításra tökéletes.

Ezt most csinálta 4ik alkalommal, valaki találkozott már hasonlóval? Egyébként tökéletes, szépen megy, nem fullad.

Inspection 2 kb. 1 hónapja volt (de nem márkaszervízben, így a diag kimaradt...), új gyertyákat is kapott. (Gyertya csere előtt 2szer csinálta, azóta megint, szóval nem az a gond)

Tudom, hogy diagra kellene vinni, csak gondoltam előtte megkérdezem, hátha valaki tapasztalt ilyet....

Az autó egyébként:
e46 316i
1.8 benzin, N46B18A motorkód, 93.000 km.





miután ráadod a gyújtász szoktál várni az indítással? mert az üzemanyag nyomásnak fel kell állnia, célszerű addig várni, amíg hallod azt a kis motorhangot, ami zúg.

brutus20
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz brutus20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2012. augusztus 28. kedd, 17:25


A következő a probléma:

reggeli indításnál 500-700 közötti alapjárat ingadozás után, kb. 8-10 másodperc után leáll az autó...ha gázt adok, akkor is. Második indításra tökéletes.

Ezt most csinálta 4ik alkalommal, valaki találkozott már hasonlóval? Egyébként tökéletes, szépen megy, nem fullad.

Inspection 2 kb. 1 hónapja volt (de nem márkaszervízben, így a diag kimaradt...), új gyertyákat is kapott. (Gyertya csere előtt 2szer csinálta, azóta megint, szóval nem az a gond)

Tudom, hogy diagra kellene vinni, csak gondoltam előtte megkérdezem, hátha valaki tapasztalt ilyet....

Az autó egyébként:
e46 316i
1.8 benzin, N46B18A motorkód, 93.000 km.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 28. kedd, 17:28

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. június 30. szombat, 12:38


mclane írta:
YELLOW írta:
mclane írta: Sziasztok!
Majdnem hasonló probléma, csak épp nálam nem ingadozik az alapjárat. Olaj-, illetve szűrőcsere után mentem hazafelé, és egyszerűen lefulladt üresben. Orvosolni hasonlóképpen lehetett, kicsit nyomni kellett a gázt álló helyzetben, mert csak alapjáraton jelentkezik a hiba. Jövő héten viszem vissza. Szerelő sejti mi lehet a hiba, amikor cserélte a szűrőt mondta, hogy az egyik cső nem volt rendesen rögzítve, szerinte ott lesz hiba.
Remélem hamar kiderül. Majd leírom, ha valakit érdekel, ha nem akkoris


baszod!

milyen szerelő az ilyen, hogy szerel valamit, lát egy nem megfelelő rögzítést és nem csinálja meg???? és nem is szól róla, csak mikor kiderül, hogy valami nem ok....
én soha többet nem vinném oda. sőt valószínűnek tartom, hogy előtte semmi baja nem volt lehet és a cserekor ő szedte le csak baszott visszarakni.
hányok az ilyentől.


Lehet nem egyértelműen fogalmaztam. Ő vette észre amikor a levegőszűrőt cserélte, mondta is, ott álltam mellette, és csere után megfelelően rögzítette.



hát elég rosszul fogalmaztál... de ha rögzítette akkor és ott, akkor miért mondja ott lesz a hiba?