ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. április 29. hétfő, 23:39


Sziasztok. oylan gondom lenne, h a kocsi kétezernél,megtorpant, a légtömegmérőt a teszt is menet közben rossznak hozta ki, betettünk egy zsír új bosch légtömegmérőt....de a torpanás utána se tűnt el....egr tiszta , vákumcsövek cserélve lettek, turbo kifogástalan...szerintetek mi lehet az oka? mit nézzünk még át?

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. április 29. hétfő, 11:44


majky73 írta:
Milan írta: Ha van olajnyomás a mérés szerint, akkor persze.
Mennyit volt járatva az autó? Pár másodperc, vagy percekig?
Lehet hogy a motormosó feloldott valami lerakódást... de lehet az is hogy
tényleg csak a szenzor, az elektronika ördöge szórakozik.
Én még az akksisarut is levenném hosszabb időre, mondjuk 1 órára, ki tudja.



5-10 másodpercig járattam csak,bár azt 2-3 alkalommal.Ahogy láttam hogy nem alszik el leállítottam.


Ha az olajgombáról lehúzod a vezetéket és ráteszed a gyújtást akkor mit csinál? Ha így nem világít folyamatosan piros fénnyel a lámpád, akkor megtapadt az olajgomba. Kiveszed, átmosod féktisztítóval és lehet megoldódott a probléma. Ha finoman az a piros csövecskét beledugod a furatba, hallani kell, hogy kapcsol.

Ill. ha már úgyis kivetted, egy multiméterrel le is tudod ellenőrizni.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 29. hétfő, 11:47

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz majky73

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. április 29. hétfő, 11:25


Milan írta: Ha van olajnyomás a mérés szerint, akkor persze.
Mennyit volt járatva az autó? Pár másodperc, vagy percekig?
Lehet hogy a motormosó feloldott valami lerakódást... de lehet az is hogy
tényleg csak a szenzor, az elektronika ördöge szórakozik.
Én még az akksisarut is levenném hosszabb időre, mondjuk 1 órára, ki tudja.



5-10 másodpercig járattam csak,bár azt 2-3 alkalommal.Ahogy láttam hogy nem alszik el leállítottam.

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. április 29. hétfő, 11:10


Ha van olajnyomás a mérés szerint, akkor persze.
Mennyit volt járatva az autó? Pár másodperc, vagy percekig?
Lehet hogy a motormosó feloldott valami lerakódást... de lehet az is hogy
tényleg csak a szenzor, az elektronika ördöge szórakozik.
Én még az akksisarut is levenném hosszabb időre, mondjuk 1 órára, ki tudja.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 29. hétfő, 11:13

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz majky73

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. április 29. hétfő, 08:35


Milan írta: Egyébként olajszint jeladó szenzor amit szoktak cserélni.

De gépre raktátok már hogy mit ír? Mert ezt a szenzort ha rossz, akkor kiírja.


Nem tettük gépre,mert pénteken jött elő a probléma.Ha manuálisan mérünk nyomást és van,akkor lehet hogy elég valamelyik vagy mindkét alkatrész cseréje?A szervízig elmehetek ha van olajnyomás?

Köszönöm a válaszokat

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. április 28. vasárnap, 19:39


Egyébként olajszint jeladó szenzor amit szoktak cserélni.

De gépre raktátok már hogy mit ír? Mert ezt a szenzort ha rossz, akkor kiírja.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. április 28. vasárnap, 19:02


Tano írta:
szotakdavid írta: Nem sárgán világít Neki,hanem pirosan és folyamatosan


Hm, és ezt hol írja, mert én ezt nem találom.


nem úgy értettem...privátban beszéltük h pirosan világít neki és nem sárgán.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. április 28. vasárnap, 18:56


szotakdavid írta: Nem sárgán világít Neki,hanem pirosan és folyamatosan


Hm, és ezt hol írja, mert én ezt nem találom.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. április 28. vasárnap, 17:33


Tano írta:
majky73 írta: Bocsika ha kicsit butának tűnök,de mit kellene kicserélnem?
Nem nagyon értek hozzá,csak imádom a kocsimat.
ÉS NAGYON KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!!!!!!!!!!!!!!!!!


A szenzort a karter alján. Alánézve meglátod.


Nem sárgán világít Neki,hanem pirosan és folyamatosan

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. április 28. vasárnap, 01:07


majky73 írta: Bocsika ha kicsit butának tűnök,de mit kellene kicserélnem?
Nem nagyon értek hozzá,csak imádom a kocsimat.
ÉS NAGYON KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!!!!!!!!!!!!!!!!!


A szenzort a karter alján. Alánézve meglátod.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz majky73

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. április 27. szombat, 17:40


YELLOW írta:
majky73 írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem.Friss olajcsere után,az olajvisszajelzőm,felvillant,és most már el sem alszik.Előtte motormosást csináltunk.Ennek lehet hozzá köze?Ha tud valaki segíteni azt nagyon megköszönném.



általában olajcsere után jön elő. és akár lehet a mosástól is. ha külső mosás volt, akkor beázhatott valami vezeték, ha meg belső mosás, akkor lehet szabadra kerültek bizonyos részek. ha veszel másikat, csak Hella. én ennyit tudok kb.


Bocsika ha kicsit butának tűnök,de mit kellene kicserélnem?
Nem nagyon értek hozzá,csak imádom a kocsimat.
ÉS NAGYON KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!!!!!!!!!!!!!!!!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. április 27. szombat, 17:21


majky73 írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem.Friss olajcsere után,az olajvisszajelzőm,felvillant,és most már el sem alszik.Előtte motormosást csináltunk.Ennek lehet hozzá köze?Ha tud valaki segíteni azt nagyon megköszönném.



általában olajcsere után jön elő. és akár lehet a mosástól is. ha külső mosás volt, akkor beázhatott valami vezeték, ha meg belső mosás, akkor lehet szabadra kerültek bizonyos részek. ha veszel másikat, csak Hella. én ennyit tudok kb.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz majky73

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. április 27. szombat, 17:19


Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem.Friss olajcsere után,az olajvisszajelzőm,felvillant,és most már el sem alszik.Előtte motormosást csináltunk.Ennek lehet hozzá köze?Ha tud valaki segíteni azt nagyon megköszönném.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Redna

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2013. április 27. szombat, 14:29


sziasztok. nem tudja valaki hogy e46 320d facelift 150le be turbinyomas mero orat hogy kotom be? tehat hol van olyan cso amibol manualisan tehat csovel tudok nyast szedni? ha van rola kep is az meg jobb lenne. koszonom


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. április 24. szerda, 11:08


Milan írta: Sajnos minden fiatal autónak van valami gyíkja, egyiknek ez, a másiknak az.
Én is sokat kérdezősködtem mielőtt megvettem volna az enyémet.
A használtautó piac meg ilyen, qrva nehéz eleve jót is kifogni, amit
rendszeresen szervizeltek megfelelő anyagokkal.
Én már másnap szétszedtem a szívósort, hogy megnézzem hogy vannak ezek a tetü
pillangószelepek. 2 picit mozdult, már rendeltem is meg a vakdugókat.
Én megértelek teljesen, volt hogy én is venni akartam már a benzint, hogy felgyújtsam
mert mindig van valami kis apróság... (20-30 ezres tétel).

DE! A többi sem jobb egy fokkal sem. Longlife szerviz meg a bárcás jó büdös@@đĐ[[$#Ł az!


A Volkswagenről/Audiról csak annyit, hogy eleve hitvány minőségű, nem is megfelelő olajat
önt a motorjaiba (legalábbis a dieselbe biztos nem). Ismerőstől hallottam, hogy
jól ki lett tömve pár zseb, hogy a mol-t tegyék bele.
Eszi ahogy kell. Van a családban 2.0 PD Auid, 25 ezer alatt az 5ezerpárszáz/liter forintos olajból megevett 6 litert.
Érdekes, amióta Shell van benne, 4 ezer alatt kb. 2 decit.
A Mercedesről nincs tapasztalat.


a mercik jók még mindig, mint régen. ami bajuk van az azoknak a plussz elektronikai dolgoknak köszönhető, amit a piac diktált, hogy bele kell tenni. megnézed régen a mercit, alig vannak benne extrák, mégis drágák voltak, de nem is mentek tönkre. most meg mindegyiknek elektronikai nyűgje van (klíma vezérlés, fedélzeti dolgok, stb). de legalább csak ennyi. a népautó konszernről meg nem is nyilatkozok inkább. inkább vennék meg egy olcsóbb skodát, mint a drágább rosszabb minőségű unokatestvéreit.