YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. július 02. szerda, 22:00


Lion82 írta: Sziasztok!

A segítségeteket kérném.Van egy e46 320d-m 2002.01. évjárat.A forgalmiban a motorkódhoz az van írva 204D4, viszont ilyen motorkódú alkatrészeket sehol nem találok.
Tudnátok segíteni vajon mi lehet a motorkód?
Előre is köszi.


M47N204D4

Lion82
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Lion82

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. július 02. szerda, 21:27


Sziasztok!

A segítségeteket kérném.Van egy e46 320d-m 2002.01. évjárat.A forgalmiban a motorkódhoz az van írva 204D4, viszont ilyen motorkódú alkatrészeket sehol nem találok.
Tudnátok segíteni vajon mi lehet a motorkód?
Előre is köszi.

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. április 11. péntek, 22:06


Olyan problémám van, hogy ha állandó sebességgel szeretnék menni, 70-80 körül, akkor 1500-2000 fordulat között ugrál a motor. Csak ebben a tartományban jelentkezik a hiba. 2000 felett már nem. A hangján is lehet hallani hogy ugrál a fordulat. Automata váltós az autóm. 2003/8. havi. Próbáltam azt is hogy tempomattal beállítottam, de ugyanez.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 11. péntek, 22:12

patrick88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz patrick88

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. április 07. hétfő, 21:46


Sziasztok!!

Vélemények és tapasztalatok érdekelnének az N47-es dízelmotorokról,konkrétabban a 20d-ről.
Szerelembe estem az e92be de ez a lánctépő probléma eltántorít.120kw-os motorral nem láttam, amire azt mondják, hogy jobb, vagy gondolkodjak benzinbe vagy azok se jobbak?


köszi
Üdv P.

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2014. április 07. hétfő, 21:06


toki24 írta: Gyári bmw olajjal nekem csak az volt a problémám illetve van,hogy most is a kocsiba, amivel még gond nincs is,de kitudja hogy eredeti-e? Jó forrásból vettem remélem de azért csak bennem vana szálka..

Jövöhonapba nekem is olajcsere nekem is ez megy bele Liqui Moly 5W30 aztán amelyikkel jobb azzal fogom utánna használni


Én is pont ezért váltottam LM-ra, semmi gondom nem volt a gyári olajjal, de az pont elég volt, hogy egyre többet lehetett hallani a pancsolásukról.


ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. április 07. hétfő, 18:46


leroyclub írta:
ZoleeSRB írta:
leroyclub írta: Olajcserét szeretnék csináltatni és kiváncsi lennék hogy milyen olajat ajánlotok?


gyári BMW vagy Liqui Moly 5W30


Ahogy nézem a BMW longlife 04 és a Moly között kb 500 forint eltérés van literenként a BMW javára. Mennyi megy bele egy olajcserénél?

Olajszűrőböl milyet vegyek?


BMW 2450ft/liter, Moly 14.000ft/6liter volt 3-4 hónapja!

Szűrőkből én nem vagyok márkafüggő itt szoktam venni amit olcsón adnak:
http://www.filtercenter.hu/

Ja,meg ha kell olajhoz elérhetőség privátba küldök.

Mindig lemarad vmi 5,5 liter kell bele,szóval 6l kell venni.


Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. április 07. hétfő, 18:54

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. április 07. hétfő, 18:43


ZoleeSRB írta:
leroyclub írta: Olajcserét szeretnék csináltatni és kiváncsi lennék hogy milyen olajat ajánlotok?


gyári BMW vagy Liqui Moly 5W30


Ahogy nézem a BMW longlife 04 és a Moly között kb 500 forint eltérés van literenként a BMW javára. Mennyi megy bele egy olajcserénél?

Olajszűrőböl milyet vegyek?



toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. április 07. hétfő, 18:22


Gyári bmw olajjal nekem csak az volt a problémám illetve van,hogy most is a kocsiba, amivel még gond nincs is,de kitudja hogy eredeti-e? Jó forrásból vettem remélem de azért csak bennem vana szálka..

Jövöhonapba nekem is olajcsere nekem is ez megy bele Liqui Moly 5W30 aztán amelyikkel jobb azzal fogom utánna használni

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. április 07. hétfő, 18:18


leroyclub írta: Olajcserét szeretnék csináltatni és kiváncsi lennék hogy milyen olajat ajánlotok?


gyári BMW vagy Liqui Moly 5W30

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. április 07. hétfő, 18:13


Olajcserét szeretnék csináltatni és kiváncsi lennék hogy milyen olajat ajánlotok?

Jocc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Jocc

Újonc

Elismertség: 13% (4 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. április 01. kedd, 21:54


leroyclub írta:
Jocc írta:
kbalint írta:
rece65 írta:
Jocc írta:
rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta:
rece65 írta: Hi!

Pár napja vettem észre hogy fütyülő hang jön az utastérbe.
Azt gondoltam menetzaj(olyan is volt)de most ránéztünk ismerőssel és a turbóra gyanakszik.
Azért nem egyértelmű mert amikor a motortérben hallgatja akkor a szívósor felől hallja nem kimondottan a turbótól!
Amikor benn ülünk az autóban akkor is egyértelműen a turbóra mondja.
Nem erőteljes a hang csak éppen zavaró a csendes autóban amikor olyan hangot hallok mintha pici lukon befúj a szél...

Mit tanácsoltok mit nézzünk meg,volt-e másnak is ilyen hang-al problémája?
A pillangó szelepek ki lettek véve ha ez esetleg fontos.
A motor szépen megy,nem eszi az olajat 5,5-6 litert fogyaszt 110-120-as sebességnél is!

Erre vki tudna okosat mondani?
Azért nem a turbó-s topicba írtam mert nem tudom biztosan hogy az a baja...
Érdekelne hogy ki melyik irányba indulna el a helyemben mert sok mindent olvastam a turbó topicban de egyik sem volt egyértelmű megoldás,csak a csere.(amit egyenlőre remélem kizárhatok)



Nem egyszerű a távjavítás ilyen dologban, de azt meg tudjátok nézni, hogy pl egyenletes 100-as haladásnál amikor hallod a hangot padlózd le pár másodpercig és engedd el utánna a gázt. ha a hang a motor fordulattal arányosan változik, vagy a menetsebességgel akkor én a turbót kizárnám. Turbó hangot pl tartós motorféknél nem is igazán lehet hallani még akkor sem ha haldoklik, csak terheléskor.


Annyiban változik a fordulatszámmal a hang hogy magasabb hangon visít.
Egyébként 100-110-es tempónál folyamatos tempomat-al is hallottam meg hallom most már bent a városban is folyamatos 40-50-nél is.
Nem hangos hanem csak zavaró éles-magas hang mert amúgy meg csend lenne a kocsiban..
Ha nem turbóra gondolsz akkor mi lehet szted?

Két szerelő haveromnak is mutattam és ők turbót mondtak rá egyértelműen.
A turbós topic-ban olvastam hogy van akinek abba maradt a sípolás amikor cseréltek karter gázszűrőt vagy éppen porlasztót.
Nem tudom ezek mennyire befolyásolhatják a hangot..


Olyan mintha egy mentőautó követne szirénázva..
Nekem is hasonló tünetek vannak, főleg akkor hallom ha hideg a motor. 2000-es fordulat felett rendszerint elhalkul.
A szerelő nekem is egyértelműen turbófelújítást javasolt.

Nem,egyáltalán nem hangos inkább a menetszélre hasonlít!
Csak mivel egyébként csend van az autóban zavaróan fütyül...
Csak azt szerettem volna tudni hogy mit lehetne tenni de látom hogy túl sokat nem,figyelni kell rá és ha erősödik a hang és el kezd erősen füstölni,olajat fogyasztani stb..
Remélem még sokat elmegyek vele mire hozzá kell nyúlni a turbóhoz!



Megnézem neked szívesen ha lesz időd és nekem is végre
Elsősorban átnézném az összes csövet ami a turbótól megy a szívótorokig.
Nekem szét volt nyomva az egyik és ugyanez a tünet volt, de amíg szét nem nyílt sokkal jobban addig észre se vettük, mert ugye csak nyomás alatt látszik majd.
Ráadásul az enyém kicsit engedte már az olajat és tiszta gané lett tőle a motor eleje ahogy kinyomta a cooler kimenő csövén a cuccost, de a te autódat ismerve amiben egy csepp olaj se volt nem is fog ilyen könnyen megmutatkozni ha ez a bibi valahol.

Másodsorban le lett dugózva a torkod, annak a környékét is jól átnézném.

Szerintem sem a turbód lesz a gyenge pont


Érdekelne a végkifejlet, mert nekem is hasonló a tünet mint rece65-nek.
Nem hangos, csak engem is zavar, ha maxon megy a levegőbefúvás, vagy közép hangerőn van a rádió nem is hallom.
A torok nekem is ki lett herélve, nem is régen.
Szóval kérlek osszátok meg a tapasztalataitokat.


Most olvastam egy cikket, ahol ugyanez volt a probléma egy 320D-nél. Kiderült hogy a turbó közelében rohadt volt a kipufogó és ott fújt ki a levegő aminek sípoló hangja volt.


Egy külföldi oldalon én is olvastam, hogy nem turbó, szinte szóról szóra azt írta le tünetként amit én is tapasztalok.
Érdekes, hogy a legtöbben azt mondták, hogy ez normális... :


leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. április 01. kedd, 21:30


Jocc írta:
kbalint írta:
rece65 írta:
Jocc írta:
rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta:
rece65 írta: Hi!

Pár napja vettem észre hogy fütyülő hang jön az utastérbe.
Azt gondoltam menetzaj(olyan is volt)de most ránéztünk ismerőssel és a turbóra gyanakszik.
Azért nem egyértelmű mert amikor a motortérben hallgatja akkor a szívósor felől hallja nem kimondottan a turbótól!
Amikor benn ülünk az autóban akkor is egyértelműen a turbóra mondja.
Nem erőteljes a hang csak éppen zavaró a csendes autóban amikor olyan hangot hallok mintha pici lukon befúj a szél...

Mit tanácsoltok mit nézzünk meg,volt-e másnak is ilyen hang-al problémája?
A pillangó szelepek ki lettek véve ha ez esetleg fontos.
A motor szépen megy,nem eszi az olajat 5,5-6 litert fogyaszt 110-120-as sebességnél is!

Erre vki tudna okosat mondani?
Azért nem a turbó-s topicba írtam mert nem tudom biztosan hogy az a baja...
Érdekelne hogy ki melyik irányba indulna el a helyemben mert sok mindent olvastam a turbó topicban de egyik sem volt egyértelmű megoldás,csak a csere.(amit egyenlőre remélem kizárhatok)



Nem egyszerű a távjavítás ilyen dologban, de azt meg tudjátok nézni, hogy pl egyenletes 100-as haladásnál amikor hallod a hangot padlózd le pár másodpercig és engedd el utánna a gázt. ha a hang a motor fordulattal arányosan változik, vagy a menetsebességgel akkor én a turbót kizárnám. Turbó hangot pl tartós motorféknél nem is igazán lehet hallani még akkor sem ha haldoklik, csak terheléskor.


Annyiban változik a fordulatszámmal a hang hogy magasabb hangon visít.
Egyébként 100-110-es tempónál folyamatos tempomat-al is hallottam meg hallom most már bent a városban is folyamatos 40-50-nél is.
Nem hangos hanem csak zavaró éles-magas hang mert amúgy meg csend lenne a kocsiban..
Ha nem turbóra gondolsz akkor mi lehet szted?

Két szerelő haveromnak is mutattam és ők turbót mondtak rá egyértelműen.
A turbós topic-ban olvastam hogy van akinek abba maradt a sípolás amikor cseréltek karter gázszűrőt vagy éppen porlasztót.
Nem tudom ezek mennyire befolyásolhatják a hangot..


Olyan mintha egy mentőautó követne szirénázva..
Nekem is hasonló tünetek vannak, főleg akkor hallom ha hideg a motor. 2000-es fordulat felett rendszerint elhalkul.
A szerelő nekem is egyértelműen turbófelújítást javasolt.

Nem,egyáltalán nem hangos inkább a menetszélre hasonlít!
Csak mivel egyébként csend van az autóban zavaróan fütyül...
Csak azt szerettem volna tudni hogy mit lehetne tenni de látom hogy túl sokat nem,figyelni kell rá és ha erősödik a hang és el kezd erősen füstölni,olajat fogyasztani stb..
Remélem még sokat elmegyek vele mire hozzá kell nyúlni a turbóhoz!



Megnézem neked szívesen ha lesz időd és nekem is végre
Elsősorban átnézném az összes csövet ami a turbótól megy a szívótorokig.
Nekem szét volt nyomva az egyik és ugyanez a tünet volt, de amíg szét nem nyílt sokkal jobban addig észre se vettük, mert ugye csak nyomás alatt látszik majd.
Ráadásul az enyém kicsit engedte már az olajat és tiszta gané lett tőle a motor eleje ahogy kinyomta a cooler kimenő csövén a cuccost, de a te autódat ismerve amiben egy csepp olaj se volt nem is fog ilyen könnyen megmutatkozni ha ez a bibi valahol.

Másodsorban le lett dugózva a torkod, annak a környékét is jól átnézném.

Szerintem sem a turbód lesz a gyenge pont


Érdekelne a végkifejlet, mert nekem is hasonló a tünet mint rece65-nek.
Nem hangos, csak engem is zavar, ha maxon megy a levegőbefúvás, vagy közép hangerőn van a rádió nem is hallom.
A torok nekem is ki lett herélve, nem is régen.
Szóval kérlek osszátok meg a tapasztalataitokat.


Most olvastam egy cikket, ahol ugyanez volt a probléma egy 320D-nél. Kiderült hogy a turbó közelében rohadt volt a kipufogó és ott fújt ki a levegő aminek sípoló hangja volt.

Jocc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Jocc

Újonc

Elismertség: 13% (4 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 15:10


kbalint írta:
rece65 írta:
Jocc írta:
rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta:
rece65 írta: Hi!

Pár napja vettem észre hogy fütyülő hang jön az utastérbe.
Azt gondoltam menetzaj(olyan is volt)de most ránéztünk ismerőssel és a turbóra gyanakszik.
Azért nem egyértelmű mert amikor a motortérben hallgatja akkor a szívósor felől hallja nem kimondottan a turbótól!
Amikor benn ülünk az autóban akkor is egyértelműen a turbóra mondja.
Nem erőteljes a hang csak éppen zavaró a csendes autóban amikor olyan hangot hallok mintha pici lukon befúj a szél...

Mit tanácsoltok mit nézzünk meg,volt-e másnak is ilyen hang-al problémája?
A pillangó szelepek ki lettek véve ha ez esetleg fontos.
A motor szépen megy,nem eszi az olajat 5,5-6 litert fogyaszt 110-120-as sebességnél is!

Erre vki tudna okosat mondani?
Azért nem a turbó-s topicba írtam mert nem tudom biztosan hogy az a baja...
Érdekelne hogy ki melyik irányba indulna el a helyemben mert sok mindent olvastam a turbó topicban de egyik sem volt egyértelmű megoldás,csak a csere.(amit egyenlőre remélem kizárhatok)



Nem egyszerű a távjavítás ilyen dologban, de azt meg tudjátok nézni, hogy pl egyenletes 100-as haladásnál amikor hallod a hangot padlózd le pár másodpercig és engedd el utánna a gázt. ha a hang a motor fordulattal arányosan változik, vagy a menetsebességgel akkor én a turbót kizárnám. Turbó hangot pl tartós motorféknél nem is igazán lehet hallani még akkor sem ha haldoklik, csak terheléskor.


Annyiban változik a fordulatszámmal a hang hogy magasabb hangon visít.
Egyébként 100-110-es tempónál folyamatos tempomat-al is hallottam meg hallom most már bent a városban is folyamatos 40-50-nél is.
Nem hangos hanem csak zavaró éles-magas hang mert amúgy meg csend lenne a kocsiban..
Ha nem turbóra gondolsz akkor mi lehet szted?

Két szerelő haveromnak is mutattam és ők turbót mondtak rá egyértelműen.
A turbós topic-ban olvastam hogy van akinek abba maradt a sípolás amikor cseréltek karter gázszűrőt vagy éppen porlasztót.
Nem tudom ezek mennyire befolyásolhatják a hangot..


Olyan mintha egy mentőautó követne szirénázva..
Nekem is hasonló tünetek vannak, főleg akkor hallom ha hideg a motor. 2000-es fordulat felett rendszerint elhalkul.
A szerelő nekem is egyértelműen turbófelújítást javasolt.

Nem,egyáltalán nem hangos inkább a menetszélre hasonlít!
Csak mivel egyébként csend van az autóban zavaróan fütyül...
Csak azt szerettem volna tudni hogy mit lehetne tenni de látom hogy túl sokat nem,figyelni kell rá és ha erősödik a hang és el kezd erősen füstölni,olajat fogyasztani stb..
Remélem még sokat elmegyek vele mire hozzá kell nyúlni a turbóhoz!



Megnézem neked szívesen ha lesz időd és nekem is végre
Elsősorban átnézném az összes csövet ami a turbótól megy a szívótorokig.
Nekem szét volt nyomva az egyik és ugyanez a tünet volt, de amíg szét nem nyílt sokkal jobban addig észre se vettük, mert ugye csak nyomás alatt látszik majd.
Ráadásul az enyém kicsit engedte már az olajat és tiszta gané lett tőle a motor eleje ahogy kinyomta a cooler kimenő csövén a cuccost, de a te autódat ismerve amiben egy csepp olaj se volt nem is fog ilyen könnyen megmutatkozni ha ez a bibi valahol.

Másodsorban le lett dugózva a torkod, annak a környékét is jól átnézném.

Szerintem sem a turbód lesz a gyenge pont


Érdekelne a végkifejlet, mert nekem is hasonló a tünet mint rece65-nek.
Nem hangos, csak engem is zavar, ha maxon megy a levegőbefúvás, vagy közép hangerőn van a rádió nem is hallom.
A torok nekem is ki lett herélve, nem is régen.
Szóval kérlek osszátok meg a tapasztalataitokat.


státusz kbalint

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2014. március 29. szombat, 19:54


rece65 írta:
Jocc írta:
rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta:
rece65 írta: Hi!

Pár napja vettem észre hogy fütyülő hang jön az utastérbe.
Azt gondoltam menetzaj(olyan is volt)de most ránéztünk ismerőssel és a turbóra gyanakszik.
Azért nem egyértelmű mert amikor a motortérben hallgatja akkor a szívósor felől hallja nem kimondottan a turbótól!
Amikor benn ülünk az autóban akkor is egyértelműen a turbóra mondja.
Nem erőteljes a hang csak éppen zavaró a csendes autóban amikor olyan hangot hallok mintha pici lukon befúj a szél...

Mit tanácsoltok mit nézzünk meg,volt-e másnak is ilyen hang-al problémája?
A pillangó szelepek ki lettek véve ha ez esetleg fontos.
A motor szépen megy,nem eszi az olajat 5,5-6 litert fogyaszt 110-120-as sebességnél is!

Erre vki tudna okosat mondani?
Azért nem a turbó-s topicba írtam mert nem tudom biztosan hogy az a baja...
Érdekelne hogy ki melyik irányba indulna el a helyemben mert sok mindent olvastam a turbó topicban de egyik sem volt egyértelmű megoldás,csak a csere.(amit egyenlőre remélem kizárhatok)



Nem egyszerű a távjavítás ilyen dologban, de azt meg tudjátok nézni, hogy pl egyenletes 100-as haladásnál amikor hallod a hangot padlózd le pár másodpercig és engedd el utánna a gázt. ha a hang a motor fordulattal arányosan változik, vagy a menetsebességgel akkor én a turbót kizárnám. Turbó hangot pl tartós motorféknél nem is igazán lehet hallani még akkor sem ha haldoklik, csak terheléskor.


Annyiban változik a fordulatszámmal a hang hogy magasabb hangon visít.
Egyébként 100-110-es tempónál folyamatos tempomat-al is hallottam meg hallom most már bent a városban is folyamatos 40-50-nél is.
Nem hangos hanem csak zavaró éles-magas hang mert amúgy meg csend lenne a kocsiban..
Ha nem turbóra gondolsz akkor mi lehet szted?

Két szerelő haveromnak is mutattam és ők turbót mondtak rá egyértelműen.
A turbós topic-ban olvastam hogy van akinek abba maradt a sípolás amikor cseréltek karter gázszűrőt vagy éppen porlasztót.
Nem tudom ezek mennyire befolyásolhatják a hangot..


Olyan mintha egy mentőautó követne szirénázva..
Nekem is hasonló tünetek vannak, főleg akkor hallom ha hideg a motor. 2000-es fordulat felett rendszerint elhalkul.
A szerelő nekem is egyértelműen turbófelújítást javasolt.

Nem,egyáltalán nem hangos inkább a menetszélre hasonlít!
Csak mivel egyébként csend van az autóban zavaróan fütyül...
Csak azt szerettem volna tudni hogy mit lehetne tenni de látom hogy túl sokat nem,figyelni kell rá és ha erősödik a hang és el kezd erősen füstölni,olajat fogyasztani stb..
Remélem még sokat elmegyek vele mire hozzá kell nyúlni a turbóhoz!



Megnézem neked szívesen ha lesz időd és nekem is végre
Elsősorban átnézném az összes csövet ami a turbótól megy a szívótorokig.
Nekem szét volt nyomva az egyik és ugyanez a tünet volt, de amíg szét nem nyílt sokkal jobban addig észre se vettük, mert ugye csak nyomás alatt látszik majd.
Ráadásul az enyém kicsit engedte már az olajat és tiszta gané lett tőle a motor eleje ahogy kinyomta a cooler kimenő csövén a cuccost, de a te autódat ismerve amiben egy csepp olaj se volt nem is fog ilyen könnyen megmutatkozni ha ez a bibi valahol.

Másodsorban le lett dugózva a torkod, annak a környékét is jól átnézném.

Szerintem sem a turbód lesz a gyenge pont


Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2014. március 28. péntek, 18:25


Érdeklődni szeretnék, E46 320d 150 lovas vákuumpumpáról.
Az alsó 2 fedélcsavarnál szivárog az olaj.
Mi okozza ezt? Szétszedtem, kijött vagy 2-3 cl olaj, de szemre semmi rendellenesség nincs a peremnél, a gumigyűrű is szép, ép mindenhol. Lehet ezt cserélni? Hátha megállítaná a szivárgást, mert bosszantó hogy minden tiszta olaj alatta, beleértve a klíma szíjjat is.
Mondjuk a fedélen belül látni kopást, nagyon enyhe bemaródást 2 helyen is.
Tanácsot kérnék.

http://shared1.ad-lister.co.uk...amp;dbid=1