Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 21:44


szigiimi írta:
Hori írta:
szigiimi írta:
hil írta:
lacaca írta:

Ebben is tévedsz, ugyanis a CO halálos mérgesgáz míg a por korom a levegõ természetes összetevõi közé tartozik (kb 1%) nagyobb mennyiségben természetesen káros az egészségre ,de meg sem közelíti a CO gáz mérgezõ (halálos) hatását!!


Bocs,de vitába nem szállnék Senkivel ebben az ügyben. Mindenki védi a "mundér" becsületét, de környezetemben is látom, tapasztalon, hogy a dizel motorokkal (más típusokkal is) ki, mennyit szenved, görcsöl. Részemrõl az ügy lezárva! (meg nem is ide tartozik)
hil


Na azért én bármilyen benyás mellé odaállnék és összehasonlíthatnánk az adatokat. Ezzel nem azt mondom hogy a benzines rossz, kinek a pap kinek a papné!!




hát azért némiképp vitatkoznék. nekem is dieselem van de legföbbképpen azért mert 70-90ekm-t megyek évente. de azért mondjuk az uj 265lovas 30i ért bármelyik dieselt odaadnám lássuk be a személyautokba a diesel kényszermegoldásként került. nem rosszak de az igazi a nagy ccm-es benzines 2000ccm-töl felfelé


Persze, igazad van. Én a károsanyagkibocsájtásra ill. a füstölésre, kormolásra gondoltam.




aha értem a diesellel az a legnagyobb gond hogy a rákot okoz

szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 21:32


Hori írta:
szigiimi írta:
hil írta:
lacaca írta:

Ebben is tévedsz, ugyanis a CO halálos mérgesgáz míg a por korom a levegõ természetes összetevõi közé tartozik (kb 1%) nagyobb mennyiségben természetesen káros az egészségre ,de meg sem közelíti a CO gáz mérgezõ (halálos) hatását!!


Bocs,de vitába nem szállnék Senkivel ebben az ügyben. Mindenki védi a "mundér" becsületét, de környezetemben is látom, tapasztalon, hogy a dizel motorokkal (más típusokkal is) ki, mennyit szenved, görcsöl. Részemrõl az ügy lezárva! (meg nem is ide tartozik)
hil


Na azért én bármilyen benyás mellé odaállnék és összehasonlíthatnánk az adatokat. Ezzel nem azt mondom hogy a benzines rossz, kinek a pap kinek a papné!!




hát azért némiképp vitatkoznék. nekem is dieselem van de legföbbképpen azért mert 70-90ekm-t megyek évente. de azért mondjuk az uj 265lovas 30i ért bármelyik dieselt odaadnám lássuk be a személyautokba a diesel kényszermegoldásként került. nem rosszak de az igazi a nagy ccm-es benzines 2000ccm-töl felfelé


Persze, igazad van. Én a károsanyagkibocsájtásra ill. a füstölésre, kormolásra gondoltam.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 21:20


BarG írta:
Hori írta:
BarG írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta: de az igazi a nagy ccm-es benzines 2000ccm-töl felfelé


Hamarosan jön a V12-es dieselmotor a BMW-tõl Komolyan !




az audinál is csufos bukás lett belöle sztem inkább a v16 os benyást kéne elövenniük


Még csak szó volt róla, de szerintem se kellene BMW-be ilyen.

Egyébként én is 6000-es benzinest vennék, ha nem lennének ilyen üzemanyag árak és a boldogító teljesítményadó. De ettõl függetlenül szeretem a dieselt...



760i az jó de én elégedett lenneék 545 vagy 550i vel is esetleg 130i vagy 35i


Mekkora igények!!!
Én elvolnék az új 330Cd-vel.......
(ha ez a hülye banki idiotizmus nem volna......)




hatalmas igények! 545i mobile.de-n 2.7miliotol indul 550i 3.8tol


2,3 milla a regadó, ha behozod?



honositani nem szabad
elörelépek intermediat tipusu csalónak és cook szigeteki rendszám aztán hajrá, vagy a mostani kedvencem amiböl eggyre többet látok a Qatari

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 21:13


Hori írta:
BarG írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta: de az igazi a nagy ccm-es benzines 2000ccm-töl felfelé


Hamarosan jön a V12-es dieselmotor a BMW-tõl Komolyan !




az audinál is csufos bukás lett belöle sztem inkább a v16 os benyást kéne elövenniük


Még csak szó volt róla, de szerintem se kellene BMW-be ilyen.

Egyébként én is 6000-es benzinest vennék, ha nem lennének ilyen üzemanyag árak és a boldogító teljesítményadó. De ettõl függetlenül szeretem a dieselt...



760i az jó de én elégedett lenneék 545 vagy 550i vel is esetleg 130i vagy 35i


Mekkora igények!!!
Én elvolnék az új 330Cd-vel.......
(ha ez a hülye banki idiotizmus nem volna......)




hatalmas igények! 545i mobile.de-n 2.7miliotol indul 550i 3.8tol


2,3 milla a regadó, ha behozod?

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 21:04


BarG írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta: de az igazi a nagy ccm-es benzines 2000ccm-töl felfelé


Hamarosan jön a V12-es dieselmotor a BMW-tõl Komolyan !




az audinál is csufos bukás lett belöle sztem inkább a v16 os benyást kéne elövenniük


Még csak szó volt róla, de szerintem se kellene BMW-be ilyen.

Egyébként én is 6000-es benzinest vennék, ha nem lennének ilyen üzemanyag árak és a boldogító teljesítményadó. De ettõl függetlenül szeretem a dieselt...



760i az jó de én elégedett lenneék 545 vagy 550i vel is esetleg 130i vagy 35i


Mekkora igények!!!
Én elvolnék az új 330Cd-vel.......
(ha ez a hülye banki idiotizmus nem volna......)




hatalmas igények! 545i mobile.de-n 2.7miliotol indul 550i 3.8tol

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 20:57


Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta: de az igazi a nagy ccm-es benzines 2000ccm-töl felfelé


Hamarosan jön a V12-es dieselmotor a BMW-tõl Komolyan !




az audinál is csufos bukás lett belöle sztem inkább a v16 os benyást kéne elövenniük


Még csak szó volt róla, de szerintem se kellene BMW-be ilyen.

Egyébként én is 6000-es benzinest vennék, ha nem lennének ilyen üzemanyag árak és a boldogító teljesítményadó. De ettõl függetlenül szeretem a dieselt...



760i az jó de én elégedett lenneék 545 vagy 550i vel is esetleg 130i vagy 35i


Mekkora igények!!!
Én elvolnék az új 330Cd-vel.......
(ha ez a hülye banki idiotizmus nem volna......)

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 20:19


bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta: de az igazi a nagy ccm-es benzines 2000ccm-töl felfelé


Hamarosan jön a V12-es dieselmotor a BMW-tõl Komolyan !




az audinál is csufos bukás lett belöle sztem inkább a v16 os benyást kéne elövenniük


Még csak szó volt róla, de szerintem se kellene BMW-be ilyen.

Egyébként én is 6000-es benzinest vennék, ha nem lennének ilyen üzemanyag árak és a boldogító teljesítményadó. De ettõl függetlenül szeretem a dieselt...



760i az jó de én elégedett lenneék 545 vagy 550i vel is esetleg 130i vagy 35i


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 20:06


Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta: de az igazi a nagy ccm-es benzines 2000ccm-töl felfelé


Hamarosan jön a V12-es dieselmotor a BMW-tõl Komolyan !




az audinál is csufos bukás lett belöle sztem inkább a v16 os benyást kéne elövenniük


Még csak szó volt róla, de szerintem se kellene BMW-be ilyen.

Egyébként én is 6000-es benzinest vennék, ha nem lennének ilyen üzemanyag árak és a boldogító teljesítményadó. De ettõl függetlenül szeretem a dieselt...

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 20:02


bmw320d4 írta:
Hori írta: de az igazi a nagy ccm-es benzines 2000ccm-töl felfelé


Hamarosan jön a V12-es dieselmotor a BMW-tõl Komolyan !




az audinál is csufos bukás lett belöle sztem inkább a v16 os benyást kéne elövenniük

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 19:57


Hori írta: de az igazi a nagy ccm-es benzines 2000ccm-töl felfelé


Hamarosan jön a V12-es dieselmotor a BMW-tõl Komolyan !

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 19:54


szigiimi írta:
hil írta:
lacaca írta:

Ebben is tévedsz, ugyanis a CO halálos mérgesgáz míg a por korom a levegõ természetes összetevõi közé tartozik (kb 1%) nagyobb mennyiségben természetesen káros az egészségre ,de meg sem közelíti a CO gáz mérgezõ (halálos) hatását!!


Bocs,de vitába nem szállnék Senkivel ebben az ügyben. Mindenki védi a "mundér" becsületét, de környezetemben is látom, tapasztalon, hogy a dizel motorokkal (más típusokkal is) ki, mennyit szenved, görcsöl. Részemrõl az ügy lezárva! (meg nem is ide tartozik)
hil


Na azért én bármilyen benyás mellé odaállnék és összehasonlíthatnánk az adatokat. Ezzel nem azt mondom hogy a benzines rossz, kinek a pap kinek a papné!!




hát azért némiképp vitatkoznék. nekem is dieselem van de legföbbképpen azért mert 70-90ekm-t megyek évente. de azért mondjuk az uj 265lovas 30i ért bármelyik dieselt odaadnám lássuk be a személyautokba a diesel kényszermegoldásként került. nem rosszak de az igazi a nagy ccm-es benzines 2000ccm-töl felfelé

szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 19:44


hil írta:
lacaca írta:

Ebben is tévedsz, ugyanis a CO halálos mérgesgáz míg a por korom a levegõ természetes összetevõi közé tartozik (kb 1%) nagyobb mennyiségben természetesen káros az egészségre ,de meg sem közelíti a CO gáz mérgezõ (halálos) hatását!!


Bocs,de vitába nem szállnék Senkivel ebben az ügyben. Mindenki védi a "mundér" becsületét, de környezetemben is látom, tapasztalon, hogy a dizel motorokkal (más típusokkal is) ki, mennyit szenved, görcsöl. Részemrõl az ügy lezárva! (meg nem is ide tartozik)
hil


Na azért én bármilyen benyás mellé odaállnék és összehasonlíthatnánk az adatokat. Ezzel nem azt mondom hogy a benzines rossz, kinek a pap kinek a papné!!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 19:37


lacaca írta:

Ebben is tévedsz, ugyanis a CO halálos mérgesgáz míg a por korom a levegõ természetes összetevõi közé tartozik (kb 1%) nagyobb mennyiségben természetesen káros az egészségre ,de meg sem közelíti a CO gáz mérgezõ (halálos) hatását!!


Bocs,de vitába nem szállnék Senkivel ebben az ügyben. Mindenki védi a "mundér" becsületét, de környezetemben is látom, tapasztalon, hogy a dizel motorokkal (más típusokkal is) ki, mennyit szenved, görcsöl. Részemrõl az ügy lezárva! (meg nem is ide tartozik)
hil

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 19:27


És a korom kibocsátás??? Mert az mérgez igazán. Igazán nem akarok vitát ebbõl, ez az én személyes vélemlnyem, ki mit szeret úgy dönt.







Ebben is tévedsz, ugyanis a CO halálos mérgesgáz míg a por korom a levegõ természetes összetevõi közé tartozik (kb 1%) nagyobb mennyiségben természetesen káros az egészségre ,de meg sem közelíti a CO gáz mérgezõ (halálos) hatását!!


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 18:04


hancurozo írta:
az is diesel volt
de sajna az már a mult


És jó is volt, meg még ma is jó... Veri az M113-at vagy a Mardert.
hil