Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 23:12


YELLOW írta: én ezen nem fogok vitatkozni, de inkább egy 1.8 benzin, mint egy 20d... kinek a pap, kinek a papné, kinek az egész plébánia...

tegnap kérdeztem valamit, arra nincs ötlete senkinek?

Hori írta:
YELLOW írta: kóstolgatunk, kóstolgatunk??? óóóhogy nyeldd be azt a bizonyos...

Hori írta:
kérdezd meg mi a véleménye az 1.8 benyárol az is szép lesz



a leg kisebb Bömöse is 1000ccm vel nagyobb
nem szereti kocsiba azt a ccm-t ami létezik turmixgépbe meg hajszáritóba




teljesen fölös is ezen vitázni kinek mi jön be vagy mire fussa vagy mit akar vagy akármi én meg egy 1400kg os autoba nem vennék 1.8at mert az utolsó 50es robogó is legyorsulna

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 23:06


YELLOW írta: azaz, akkor mondom neki ezt az AGR hûtõ dolgot. keresni merre keresse, mit nézzen?


A motor elején van, látszik a burkolat alatt, azon van az AGR termosztát (értelemszerüen).

Ha már teljesen át lett nézve és minden oké, akkor már csak ez maradt.
Találkoztunk már ilyennel, igaz nem gyakran.

Az 1-es:



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 23:02


azaz, akkor mondom neki ezt az AGR hûtõ dolgot. keresni merre keresse, mit nézzen?

és a büdös nagy füstõlés mitõl lehet?

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
tegnap kérdeztem valamit, arra nincs ötlete senkinek?


Ha a hûtõvizes dologra gondolsz, akkor nekem az AGR hûtõ volt az elsõ tippem.


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 23:00


YELLOW írta:
tegnap kérdeztem valamit, arra nincs ötlete senkinek?


Ha a hûtõvizes dologra gondolsz, akkor nekem az AGR hûtõ volt az elsõ tippem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 22:55


én ezen nem fogok vitatkozni, de inkább egy 1.8 benzin, mint egy 20d... kinek a pap, kinek a papné, kinek az egész plébánia...

tegnap kérdeztem valamit, arra nincs ötlete senkinek?

Hori írta:
YELLOW írta: kóstolgatunk, kóstolgatunk??? óóóhogy nyeldd be azt a bizonyos...

Hori írta:
kérdezd meg mi a véleménye az 1.8 benyárol az is szép lesz



a leg kisebb Bömöse is 1000ccm vel nagyobb
nem szereti kocsiba azt a ccm-t ami létezik turmixgépbe meg hajszáritóba


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 22:46


YELLOW írta: kóstolgatunk, kóstolgatunk??? óóóhogy nyeldd be azt a bizonyos...

Hori írta:
kérdezd meg mi a véleménye az 1.8 benyárol az is szép lesz



a leg kisebb Bömöse is 1000ccm vel nagyobb
nem szereti kocsiba azt a ccm-t ami létezik turmixgépbe meg hajszáritóba

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 22:42


Hori írta: kérdezd meg mi a véleménye az 1.8 benyárol az is szép lesz

Igy igaz, a BMW 6 hengernel kezdodik.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 22:32


kóstolgatunk, kóstolgatunk??? óóóhogy nyeldd be azt a bizonyos...

Hori írta:
kérdezd meg mi a véleménye az 1.8 benyárol az is szép lesz


státusz Kristof77

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 22:19


reddragon írta: Szerintem nézd meg az adatlapom. Vagy keress vissza a kevéske hozzászólásom között, milyen autóról írtam eddig.
Arról meg ugye gõzöd sincs, hogy milyen telefont használok, de tudod, hogy, nem frissítettem a szoftverét.
Bár aki azt is tudja, hogy a károsanyag kibocsájtás csökken, ha az elégetett üzemanyag mennyisége csökken, azzal inkább nem vitatkozom.

Kristof77 írta:
reddragon írta: Nekem is volt frissítve 2 hónapja az egész autó, és tényleg érezhetõen dinamikusabb lett, simábban kapcsol a váltó, lett MP3 funkcióm, új felületet kapott a navim, már nem kapcsolgat szét a bluetooth-os telefonom, és, igen; a fogyasztásom is csökkent 2 decivel, pedig jobban hajtom mint a frissítés elõtt.

Igen, fontos a frissítés, fõleg ha még gyári van rajta!


Sõt van olyan is, hogy a gyár elõír kötelezõ frissítést. És persze, ha nem mûködött tökéletesen az autód, akkor ez nem árthatott. De ezek a dolgok közel 10 éves kéziváltós autókra nem igen vonatkoznak, amirõl ugye szó volt. A bluetooth-kapcsolat leggyakrabban egyébként magán a készüléken múlik. Van ugye a BMW-nek egy kompatibiltitás listája, de sajnos ez sem mindig 100%. Érdemes magát a mobilon lévõ szoftvert is frissíteni, ha gondok vannak a kapcsolattal. A BMW-Syndikaton nagyon jó és értelmes topicoc vannak errõl. A legtöbb mobil-gyártó oldaláról letölthetõ egyébként a legújabb firmware. A gond, hogy ha frissíted a mobilod szoftverét minden adat elvész róla, kivéve a SIM-en találhatókat.
Így elõtte érdemes minden adatot áthúzni a PC-re.


Hol írtam olyat egy szóval is, hogy tudom milyen telefont használsz és fõként, hogy tudom, hogy nem frissítettél szoftvert? Általánosságban írtam a BT-problémáról, hátha mást is érint. Néha nem árt egy hsz-t elolvasni 2x, ha elsõre nem jön össze a megértése. Fõleg, ha válaszolni szándékozik rá az ember. A stiluson meg ha lehetne egy picit csiszolni azt megköszönném.

státusz reddragon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 22:10


Szerintem nézd meg az adatlapom. Vagy keress vissza a kevéske hozzászólásom között, milyen autóról írtam eddig.
Arról meg ugye gõzöd sincs, hogy milyen telefont használok, de tudod, hogy, nem frissítettem a szoftverét.
Bár aki azt is tudja, hogy a károsanyag kibocsájtás csökken, ha az elégetett üzemanyag mennyisége csökken, azzal inkább nem vitatkozom.

Kristof77 írta:
reddragon írta: Nekem is volt frissítve 2 hónapja az egész autó, és tényleg érezhetõen dinamikusabb lett, simábban kapcsol a váltó, lett MP3 funkcióm, új felületet kapott a navim, már nem kapcsolgat szét a bluetooth-os telefonom, és, igen; a fogyasztásom is csökkent 2 decivel, pedig jobban hajtom mint a frissítés elõtt.

Igen, fontos a frissítés, fõleg ha még gyári van rajta!


Sõt van olyan is, hogy a gyár elõír kötelezõ frissítést. És persze, ha nem mûködött tökéletesen az autód, akkor ez nem árthatott. De ezek a dolgok közel 10 éves kéziváltós autókra nem igen vonatkoznak, amirõl ugye szó volt. A bluetooth-kapcsolat leggyakrabban egyébként magán a készüléken múlik. Van ugye a BMW-nek egy kompatibiltitás listája, de sajnos ez sem mindig 100%. Érdemes magát a mobilon lévõ szoftvert is frissíteni, ha gondok vannak a kapcsolattal. A BMW-Syndikaton nagyon jó és értelmes topicoc vannak errõl. A legtöbb mobil-gyártó oldaláról letölthetõ egyébként a legújabb firmware. A gond, hogy ha frissíted a mobilod szoftverét minden adat elvész róla, kivéve a SIM-en találhatókat.
Így elõtte érdemes minden adatot áthúzni a PC-re.


tsabko
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tsabko

Törzsvendég

Elismertség: 27% (42 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 22:07


Hori írta:
hil írta:
KASZAMester írta: Na szép jo estét,jo szurkolást.
-elmondanám a diesel vitával kapcsolatosan az én észrevételemet,tapasztalatomat.
-mindenféle pártolás nélkül-kizárolag saját véleményem alapján.
-és mindenféle sértõdés nélkül...
-egyáltalában nem vok diesel párti,és mindigis távol ált tõlem a gázolaj szaga is.
-hozzám sokan járnak,sok diesel auto is.,több tuningolt,chippes,sûvitõ turbos,felhuzott dieselek,amelyek még 100kmh.-nál is rázzák a valagukat.
-de!!,töbnyire a látottak alapján iszonyatos,kormot eregetnek kifele,és joval több,elhasználodott,tönkre ment,cserére szorulo alkatrészt visznek,vesznek.
/turbo,befecskendezõk,fûzõtt motor..stb./
-én egyszerû ember vok,és ugy vélem hogy a legjobb tuning a benzines motor,és a köbcenti a legjobb tuning,és a gyári tuning.
-lehet diesel motort bántani,huzogatni,de hosszu távon nem lesz tartos.


Ez szép volt Imi!



kérdezd meg mi a véleménye az 1.8 benyárol az is szép lesz


jó volt Hori!

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 22:04


hil írta:
KASZAMester írta: Na szép jo estét,jo szurkolást.
-elmondanám a diesel vitával kapcsolatosan az én észrevételemet,tapasztalatomat.
-mindenféle pártolás nélkül-kizárolag saját véleményem alapján.
-és mindenféle sértõdés nélkül...
-egyáltalában nem vok diesel párti,és mindigis távol ált tõlem a gázolaj szaga is.
-hozzám sokan járnak,sok diesel auto is.,több tuningolt,chippes,sûvitõ turbos,felhuzott dieselek,amelyek még 100kmh.-nál is rázzák a valagukat.
-de!!,töbnyire a látottak alapján iszonyatos,kormot eregetnek kifele,és joval több,elhasználodott,tönkre ment,cserére szorulo alkatrészt visznek,vesznek.
/turbo,befecskendezõk,fûzõtt motor..stb./
-én egyszerû ember vok,és ugy vélem hogy a legjobb tuning a benzines motor,és a köbcenti a legjobb tuning,és a gyári tuning.
-lehet diesel motort bántani,huzogatni,de hosszu távon nem lesz tartos.


Ez szép volt Imi!



kérdezd meg mi a véleménye az 1.8 benyárol az is szép lesz

tsabko
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tsabko

Törzsvendég

Elismertség: 27% (42 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 21:56


én nagy diesel örült vagyok idáig minden autóm az volt kivéve a kezdet, egyet értek kaszamesterel hogy a tuning nem tesz jót a füstösöknek és jóval drágább is szinte minden, na ennek tudom nem örülnek a dieselsek és nem fognak velem egyetérteni. Ja és én meg a benzin szagot nem csipázom fõleg nyáron a nagy melegben. gázolaj az ereimben.

KASZAMester írta: Na szép jo estét,jo szurkolást.
-elmondanám a diesel vitával kapcsolatosan az én észrevételemet,tapasztalatomat.
-mindenféle pártolás nélkül-kizárolag saját véleményem alapján.
-és mindenféle sértõdés nélkül...
-egyáltalában nem vok diesel párti,és mindigis távol ált tõlem a gázolaj szaga is.
-hozzám sokan járnak,sok diesel auto is.,több tuningolt,chippes,sûvitõ turbos,felhuzott dieselek,amelyek még 100kmh.-nál is rázzák a valagukat.
-de!!,töbnyire a látottak alapján iszonyatos,kormot eregetnek kifele,és joval több,elhasználodott,tönkre ment,cserére szorulo alkatrészt visznek,vesznek.
/turbo,befecskendezõk,fûzõtt motor..stb./
-én egyszerû ember vok,és ugy vélem hogy a legjobb tuning a benzines motor,és a köbcenti a legjobb tuning,és a gyári tuning.
-lehet diesel motort bántani,huzogatni,de hosszu távon nem lesz tartos.


státusz Kristof77

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 21:51


KASZAMester írta: Na szép jo estét,jo szurkolást.
-elmondanám a diesel vitával kapcsolatosan az én észrevételemet,tapasztalatomat.
-mindenféle pártolás nélkül-kizárolag saját véleményem alapján.
-és mindenféle sértõdés nélkül...
-egyáltalában nem vok diesel párti,és mindigis távol ált tõlem a gázolaj szaga is.
-hozzám sokan járnak,sok diesel auto is.,több tuningolt,chippes,sûvitõ turbos,felhuzott dieselek,amelyek még 100kmh.-nál is rázzák a valagukat.
-de!!,töbnyire a látottak alapján iszonyatos,kormot eregetnek kifele,és joval több,elhasználodott,tönkre ment,cserére szorulo alkatrészt visznek,vesznek.
/turbo,befecskendezõk,fûzõtt motor..stb./
-én egyszerû ember vok,és ugy vélem hogy a legjobb tuning a benzines motor,és a köbcenti a legjobb tuning,és a gyári tuning.
-lehet diesel motort bántani,huzogatni,de hosszu távon nem lesz tartos.


Nyilvánvalóan mindenki mást-mást szeret és élete folyamán maga is változik, mint minden az életben. Legjobb példa erre, hogy egész életemben utáltam a dízelautókat, amig nem vezettem egy modern TD-t.
A BMW zseniális dízel és benzines motorokat gyárt. Sajnos valóban sok a kókányolt füstölõ (benzines és dízel) autó egyaránt. Ennek a legfõbb oka a pénz, mert sokan úgy vesznek meg drága fenntartású autót (gondolok itt az alkatrészre) amit igaziból meg sem engedhetnének maguknak.
Egy igényes és gondos gazda kezében lévõ autó, nem füstöl, nem rohad, nem koszos. Teljesen mind1, hogy az benzines vagy dízel-e.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 21:38


KASZAMester írta: Na szép jo estét,jo szurkolást.
-elmondanám a diesel vitával kapcsolatosan az én észrevételemet,tapasztalatomat.
-mindenféle pártolás nélkül-kizárolag saját véleményem alapján.
-és mindenféle sértõdés nélkül...
-egyáltalában nem vok diesel párti,és mindigis távol ált tõlem a gázolaj szaga is.
-hozzám sokan járnak,sok diesel auto is.,több tuningolt,chippes,sûvitõ turbos,felhuzott dieselek,amelyek még 100kmh.-nál is rázzák a valagukat.
-de!!,töbnyire a látottak alapján iszonyatos,kormot eregetnek kifele,és joval több,elhasználodott,tönkre ment,cserére szorulo alkatrészt visznek,vesznek.
/turbo,befecskendezõk,fûzõtt motor..stb./
-én egyszerû ember vok,és ugy vélem hogy a legjobb tuning a benzines motor,és a köbcenti a legjobb tuning,és a gyári tuning.
-lehet diesel motort bántani,huzogatni,de hosszu távon nem lesz tartos.


Ez szép volt Imi!