hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 05. péntek, 17:38


InsectKiller írta:

Ha jól emlékszem errõl éppen Hil kollega tudna nyilatkozni, hogyan ment tönkre a barátja (ismerõse) TT-je 180 ezer kilométer után....és mennyit kell rá költeni, hogy újra mûködõképes legyen.
[/quote]

Passat volt az. A kevlár kuplung, meg a kettõs tömegû nem bírt egy évet sem, 2 év alatt 2x cserélte, a kuplungot 3x, aztán jött a turbó, végûl eladta, mert elege volt. Most Audival kûzd 4 kerekes aut,(januárban vette), de már árulja, mert oda a hengerfej, turbó, katalizátor. Ennyit a tuningról. Nincs szebb látvány, amikor a faszkalap mellém áll a lámpánál és versenyezni akar, csikorgó, füstölgõ kerékkel elindul, én meg a szokásosnál is lassabban elindulok és észreveszi magát, hogy hülye.....

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 05. péntek, 17:29


kempelen írta:
Most olvasom, de teljesen korrekt, sõt józan megfogalmazás. Példaként ha gyárilag a 150 lovas tud 330Nm nyomatékot és egy kis tartalékot ráhagyva az automata váltó 390Nm-t bír (A5S390R), akkor teljesen világos, hogy könnyen elõfordulhat egy chiptuning után, hogy a váltó galyra megy. Gondolom a kéziváltós változat sem bírhatja sokkal jobban. De idáig kevesen gondolkoznak. Csak a lóerõ számít, hogy bírja e az autó az nem. Persze reklámozni nem fogják ha tönkremegy valami...


Így igaz, mondat ezt már korábban is

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. március 05. péntek, 08:25


Lehet, már nem emlékszem, csak mostanában annyit voltam a szalon környékén, hogy azt hittem, ott mondta vki. De nem, itt volt szóval hozott anyagból dolgozom!

kempelen írta:
InsectKiller írta: Hát errõl annyit, nem tudom hogy itt olvastam-e vagy mondta valaki, de a négy karikás márkáról van szó.
Ugye itt van gyártva. Jöttek a fejesek és hullára lett dicsérve a vezetõség, meg a gyártók, milyen jó munkát végeznek!
És az 1ik fõ fejes kijelentette, hogy ezek már annyira jó motorok, hogy már TALÁN elmennek 300ezret! Ez a nagy szó? Könyörgöm hol tartunk?
És ezért mondta az illetékes hogy onnan kocsit, újat SOHA!!


Ha jól emlékszem errõl éppen Hil kollega tudna nyilatkozni, hogyan ment tönkre a barátja (ismerõse) TT-je 180 ezer kilométer után....és mennyit kell rá költeni, hogy újra mûködõképes legyen.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. március 05. péntek, 07:13


InsectKiller írta: Hát errõl annyit, nem tudom hogy itt olvastam-e vagy mondta valaki, de a négy karikás márkáról van szó.
Ugye itt van gyártva. Jöttek a fejesek és hullára lett dicsérve a vezetõség, meg a gyártók, milyen jó munkát végeznek!
És az 1ik fõ fejes kijelentette, hogy ezek már annyira jó motorok, hogy már TALÁN elmennek 300ezret! Ez a nagy szó? Könyörgöm hol tartunk?
És ezért mondta az illetékes hogy onnan kocsit, újat SOHA!!


Ha jól emlékszem errõl éppen Hil kollega tudna nyilatkozni, hogyan ment tönkre a barátja (ismerõse) TT-je 180 ezer kilométer után....és mennyit kell rá költeni, hogy újra mûködõképes legyen.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. március 05. péntek, 07:01


bmw320d4 írta: Olvastam itt a fórumon, hogy a BMW hivatalosan elismert tuningcégeket.
Szeretném kihangsúlyozni, hogy a következõt nem én találtam ki, hanem a gyár mérnökei!

Itt a hivatalos vélemény a tuningról:

Alle Dieselmotoren

Sachverhalt: In der einschlägigen Fachpresse wird im zunehmenden Maße Chiptuning für BMW Dieselmotoren angeboten, d. h. eine Leistungs- und Drehmomenterhöhung der Motoren durch eine Manipulation an der Motorsteuerung.
Dieser Eingriff, meist ausschließlich eine Erhöhung der Einspritzmenge, erfolgt entweder durch eine Änderung des Datensatzes im DDE-Steuergerät oder durch ein Verfälschen des Ansteuersignals des Einspritzpumpen-Stellwerks.

BMW Dieselmotoren sind heute so ausgelegt, dass eine hohe Zuverlässigkeit und Dauerhaltbarkeit trotz der hohen Leistungsdichte gewährleistet ist. Dazu wird u. a. auch ein Überschreiben der maximalen Belastung durch diverse Überwachungsfunktionen der DDE zuverlässig verhindert.
Chiptuning setzt diese Selbstschutzfunktionen der DDE außer Kraft. In der Folge reduziert sich die Dauerhaltbarkeit der Dieselmotoren deutlich. Da auch der Antriebsstrang für ein definiertes Drehmoment ausgelegt ist, können zusätzliche Schäden an Handschalt-, Automatik- und Hinterachsgetrieben nicht ausgeschlossen werden.

Es ist nicht auszuschließen, dass getunte Fahrzeuge die gesetzlich
vorgeschriebenen Abgasgrenzwerte, insbesondere die Abgastrübung bei Volllast, Ist die Leistungssteigerung nicht durch einen entsprechenden Eintrag im Kfz-Brief dokumentiert, so erlischt die Betriebserlaubnis des Fahrzeugs. Wenn durch das Chiptuning Schäden am Motor oder anderen betroffenen Fahrzeugkomponenten verursacht werden, kann, wie generell bei allen Tuningmaßnahmen, die BMW AG keine Gewährleistung oder Kulanz übernehmen.

Minden dízelmotor
A tények: egyre több autós publicisztikában olvashatunk chiptuning ajánlatokról BMW dízelmotorokhoz amik a motorvezérlés manipulálásával teljesítmény és nyomatéknövekedést ígérnek.
Ez a beavatkozás - ami legtöbbször csak a befecskendezési mennyiség növelése - vagy a DDE vezérlö adatainak megváltoztatását, vagy hamis vezérlöjellel táplált befecskendezöpumpát jelent.
A BMW dízelmotorok úgy vannak kialakítva, hogy a magas szintü megbízhatóság a magas fajlagos teljesítmény ellenére is jellemzö. Ez csak a DDE vezérlö maximális teljesítményre vonatkozó védelmi funkcióinak által müködhet.
A chiptuning megszünteti ezeket a védelmi funkciókat. Ebböl következöen a motorok élletartama jelentösen csökken. Mivel a teljes eröátviteli lánc is egy elöre megállapított maximális nyomatékra van optimalizálva, ezért meghibásodások fordulhatnak elö a manuális vagy automata váltókban, illetve a differenciálmüben .
Nem kizárt az sem, hogy az elöírt károsanyagkibocsátás, föleg a maximális teljesítményen mért érték nem megfelelö.
Amennyiben a teljesítménynövekedés nem kerül az autó hivatalos okmányaiba bejegyzésre, megszünik az autó forgalmi engedélye (ellenörzés esetén forgalomból kivonják)
Amennyiben chiptuning által okozott károk kerülnek megállapításra motoron vagy bármilyen egyéb érintett komponensen a BMW AG semmilyen garanciát nem vállal.
Fenti információt minden szerviz és eladó alkalmazottnak ismernie kell.
Ügyfeleket, ha fenti témáról érdeklödnek ennek megfelellöen kell informálni.
Ajánljuk ehhez a fenti témához kapcsolódó információs lapunkat.
Mindennemü garanciaigény bármilyen chiptuningra utaló jel esetén azonnal elutasítandó.
Ha ennek ellenére tuningmunkálatok vehetök észre informálják a BMW AG-t az autó alvázszámával és a megállapítható tuningolások mikéntjével és jellemzöivel.


Most olvasom, de teljesen korrekt, sõt józan megfogalmazás. Példaként ha gyárilag a 150 lovas tud 330Nm nyomatékot és egy kis tartalékot ráhagyva az automata váltó 390Nm-t bír (A5S390R), akkor teljesen világos, hogy könnyen elõfordulhat egy chiptuning után, hogy a váltó galyra megy. Gondolom a kéziváltós változat sem bírhatja sokkal jobban. De idáig kevesen gondolkoznak. Csak a lóerõ számít, hogy bírja e az autó az nem. Persze reklámozni nem fogják ha tönkremegy valami...

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 21:16


Hát errõl annyit, nem tudom hogy itt olvastam-e vagy mondta valaki, de a négy karikás márkáról van szó.
Ugye itt van gyártva. Jöttek a fejesek és hullára lett dicsérve a vezetõség, meg a gyártók, milyen jó munkát végeznek!
És az 1ik fõ fejes kijelentette, hogy ezek már annyira jó motorok, hogy már TALÁN elmennek 300ezret! Ez a nagy szó? Könyörgöm hol tartunk?
És ezért mondta az illetékes hogy onnan kocsit, újat SOHA!!

Prof írta:
KASZAMester írta:
vsop14 írta:
KASZAMester írta:
Tjani írta: 3 köcsögös bömös ez nagyon égõ

Muteromnak fosvágem 3 köcsögös pólója van hát nagyon gáz

Mester Nézd a jó oldalát, bõvítheted a palettát

nézem,de ennek nem látom a jo oldalát.
-és ez a folytonos anyag sporolás,oda vezet,hogy sajnos silány minõségû,uram bocsá!!,szar bmw.-ket gyártanak,gurulnak le a szalagokrol.
-ezek az uj modellek már nem érik meg a régi-retro kort,már pár évesen rengeteg,kölcséges probléma van velük.
-a bmw.-az e46-nál sajna befejezõdött,és a bmw.-cég,a multbol táplálkozik.
-hogy ennek mi lesz a vége??!!
-én is vehettem volna uj desing-bmw.-t/e60,e65,e90,e92/-de vhogy nem izgatnak fel.


mester! NA EZ A PIAC!!!!!!!!
en azert kozel vagyok az ilyen temakhoz, es bizony hidd el, mindenbe bele van mar "programozva" az hogy ne birja tul sokaig. kocsi, szamitogep, nyomtato, elektronikai alkatreszek, ruhazat stb stb.... mind mind elettartamra tervezve. birojon ki X idot, aztan menjen tonkre es vegyek az akkori uj modellt....

-nincsen ebbe semmi uj dolog,mindanyian tudjuk ezt,és hát az uj modelleket meg kell fizetni.
-és nem beszélve hogy nem buli 20-évre gyártani bmw.-se.
-és az alkatrész bizniszbe is hatalmas lové van,fogyni kell az original bmw teilenek is!
-ugy ahogy mondod,idõre vannak gyártva az alkatrészek,és többek közt a bmw.-is,iszonyatos pénzeket áldoz arra,hogy kikisérletezze az autok,alkatrészek futás teljesitményét,mi-mikor menjen tönkre,talán tudatosan gyártanak kis tipus hibával.
-na ezt is kiveséztük...


ezt a BMW már nyiltan kinyilatkozta hogy ök 5 évre gyártanak autot . akkor mit várunk a nem prémium márkátol


vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 21:08


Kristof77 írta:
vsop14 írta:
Kristof77 írta:
Ahol füst van ott, tûz is ég valahol...
http://www.auto-motor-und-spor...44877.html

Bárki bármit mondhat bárkinek, amig nem írásban adja és nem jelenik meg valami hivatalosan addig semmi nem történt. Sosem az számít, hogy személyesn ki mit gondol vagy mit nem, mivel a valóság jelen esteben nem ezen fog múlni. A trend egyértelmû és a hármohengeres BMW benzinmotor (sajnos) 99%, mivel már rég futja a tesztköröket Erlkönig autókban.
A piacon lévõ motor-trend egyrészt elsõ sorban az EU-s elõírásoknak köszönhetõ, amik a károsanyagkibocsátást szabályozzák. Ugyanakkor a kisebb motor, kevesebb anyagköltséget és nagy szériában hatalmas megtakarítást is jelent minden gyárnak. A gyárak pedig profitorientáltak, tehát igaziból baromira kapóra jön ez most nekik, fõleg a válság idején.

De ha megnézed az autók karosszériáját, azok is jellegben egyre inkább hasonlítanak egymásra legalábbis az orrdizájnt figyelembe véve, ami ugye az összképet nagyon befolyásolja. Egyre magasabb orral jön ki minden új tipus az elõírt gyalogosvédelem kritériumainak eleget téve ezzel. Ezzel együtt nincsen jobb vagy rosszabb autógyártás, csak változnak az idõk. Ettõl érdekes az élet és az autózás.


az utolso bekezdesedre reagalva: koszonom szepen, de nem tudom hogy jon a temahoz.........

a kivalo gazdasagtani levezetesedhez annyit, hogy a bmw egy premium marka neki nem feltetlen jelent bevetelt az, ha lecserelik a motorpalettat kavedaralokra, meg ha azt 20fillerbol gyartjak le akkor sem, mivel az eladhatosaga csokkenni fog egy jo nagy reteg szemeben... mondjuk azok szemeben, akik szerint a bmw nagykobcentis, vagy hogy 6 hengeres, vagy hogy olyan hangja van, hogy az osszes ember felkapja a fejet, ha a zebranal nyom egy padlot stb stb..............
nem minden lesz eladhatobb attol, hogy olcsobb lesz.... raadasul mennyivel lesz olcsobb? ha szazalekosan nezzuk, akkor nem sokkal.
ez csak egy feltetelezes: mondjuk olcsobb lesz 500.000 ft-tal egy 316i... az az 500ezer sztem nem sok embert fog vonzani.... ha 5 kiloval olcsobban adnak a suzukit, akkor biztos, h atvonzana a vevoket a "sevrolétóól", de egy premium kategorias termek eseteben ez sztem nem relevans


Bocsi, de azt hiszem félre értettél valamit. Nem neked a vevõnek lesz olcsóbb az autó. SOHA! A gyártónak lesz olcsóbb az elõállítása!! Ezért kooperált a BMW a PSA-csoporttal az új négyhengeres MINI-motork fejlesztésén. Ezért kooperál a legtöbb gyártó mással, mint most pl. a Merci a Rönóval és stb. Melleseg a MINI hatalmas siket hozott a BMW-nek. Nézd meg az eladási statisztikákat és nagyon meg fogsz lepõdni, hogy hány új BMW-ben találsz még 6 hengeres motort. Ha nem lennének a kismotork a palettán a BMW már régen lehúzhatta volna a rollót.
Mellesleg pedig motortól függetlenül illene legalább egymásközt minden BMWst tisztelni. Kinek a 116d, kinek az M5. Szíve és pénztárcája joga mindenkinek, új vagy használt kicsi vagy nagy BMW-t vásárolni.


sehol nem becsultem le a kiskobcentist es az en autom sem mai darab.
azert ez a SOHA szerintem egyaltalan nem igaz... es nem mondtam azt sem, hogy a kisebb motorok azok csak ugy vannak, nem azok hozzak a nagy lovet, csupan erzekeltettem, h sokaknak a sorhat meg az ilyenek, azok legenda, ha nem kapjak meg itt, de mashol igen, akkor megveszik a masikat, ha nem elegge elkotelezettek....


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 21:07


Olvastam itt a fórumon, hogy a BMW hivatalosan elismert tuningcégeket.
Szeretném kihangsúlyozni, hogy a következõt nem én találtam ki, hanem a gyár mérnökei!

Itt a hivatalos vélemény a tuningról:

Alle Dieselmotoren

Sachverhalt: In der einschlägigen Fachpresse wird im zunehmenden Maße Chiptuning für BMW Dieselmotoren angeboten, d. h. eine Leistungs- und Drehmomenterhöhung der Motoren durch eine Manipulation an der Motorsteuerung.
Dieser Eingriff, meist ausschließlich eine Erhöhung der Einspritzmenge, erfolgt entweder durch eine Änderung des Datensatzes im DDE-Steuergerät oder durch ein Verfälschen des Ansteuersignals des Einspritzpumpen-Stellwerks.

BMW Dieselmotoren sind heute so ausgelegt, dass eine hohe Zuverlässigkeit und Dauerhaltbarkeit trotz der hohen Leistungsdichte gewährleistet ist. Dazu wird u. a. auch ein Überschreiben der maximalen Belastung durch diverse Überwachungsfunktionen der DDE zuverlässig verhindert.
Chiptuning setzt diese Selbstschutzfunktionen der DDE außer Kraft. In der Folge reduziert sich die Dauerhaltbarkeit der Dieselmotoren deutlich. Da auch der Antriebsstrang für ein definiertes Drehmoment ausgelegt ist, können zusätzliche Schäden an Handschalt-, Automatik- und Hinterachsgetrieben nicht ausgeschlossen werden.

Es ist nicht auszuschließen, dass getunte Fahrzeuge die gesetzlich
vorgeschriebenen Abgasgrenzwerte, insbesondere die Abgastrübung bei Volllast, Ist die Leistungssteigerung nicht durch einen entsprechenden Eintrag im Kfz-Brief dokumentiert, so erlischt die Betriebserlaubnis des Fahrzeugs. Wenn durch das Chiptuning Schäden am Motor oder anderen betroffenen Fahrzeugkomponenten verursacht werden, kann, wie generell bei allen Tuningmaßnahmen, die BMW AG keine Gewährleistung oder Kulanz übernehmen.

Minden dízelmotor
A tények: egyre több autós publicisztikában olvashatunk chiptuning ajánlatokról BMW dízelmotorokhoz amik a motorvezérlés manipulálásával teljesítmény és nyomatéknövekedést ígérnek.
Ez a beavatkozás - ami legtöbbször csak a befecskendezési mennyiség növelése - vagy a DDE vezérlö adatainak megváltoztatását, vagy hamis vezérlöjellel táplált befecskendezöpumpát jelent.
A BMW dízelmotorok úgy vannak kialakítva, hogy a magas szintü megbízhatóság a magas fajlagos teljesítmény ellenére is jellemzö. Ez csak a DDE vezérlö maximális teljesítményre vonatkozó védelmi funkcióinak által müködhet.
A chiptuning megszünteti ezeket a védelmi funkciókat. Ebböl következöen a motorok élletartama jelentösen csökken. Mivel a teljes eröátviteli lánc is egy elöre megállapított maximális nyomatékra van optimalizálva, ezért meghibásodások fordulhatnak elö a manuális vagy automata váltókban, illetve a differenciálmüben .
Nem kizárt az sem, hogy az elöírt károsanyagkibocsátás, föleg a maximális teljesítményen mért érték nem megfelelö.
Amennyiben a teljesítménynövekedés nem kerül az autó hivatalos okmányaiba bejegyzésre, megszünik az autó forgalmi engedélye (ellenörzés esetén forgalomból kivonják)
Amennyiben chiptuning által okozott károk kerülnek megállapításra motoron vagy bármilyen egyéb érintett komponensen a BMW AG semmilyen garanciát nem vállal.
Fenti információt minden szerviz és eladó alkalmazottnak ismernie kell.
Ügyfeleket, ha fenti témáról érdeklödnek ennek megfelellöen kell informálni.
Ajánljuk ehhez a fenti témához kapcsolódó információs lapunkat.
Mindennemü garanciaigény bármilyen chiptuningra utaló jel esetén azonnal elutasítandó.
Ha ennek ellenére tuningmunkálatok vehetök észre informálják a BMW AG-t az autó alvázszámával és a megállapítható tuningolások mikéntjével és jellemzöivel.

státusz Kristof77

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 20:58


vsop14 írta:
Kristof77 írta:
Ahol füst van ott, tûz is ég valahol...
http://www.auto-motor-und-spor...44877.html

Bárki bármit mondhat bárkinek, amig nem írásban adja és nem jelenik meg valami hivatalosan addig semmi nem történt. Sosem az számít, hogy személyesn ki mit gondol vagy mit nem, mivel a valóság jelen esteben nem ezen fog múlni. A trend egyértelmû és a hármohengeres BMW benzinmotor (sajnos) 99%, mivel már rég futja a tesztköröket Erlkönig autókban.
A piacon lévõ motor-trend egyrészt elsõ sorban az EU-s elõírásoknak köszönhetõ, amik a károsanyagkibocsátást szabályozzák. Ugyanakkor a kisebb motor, kevesebb anyagköltséget és nagy szériában hatalmas megtakarítást is jelent minden gyárnak. A gyárak pedig profitorientáltak, tehát igaziból baromira kapóra jön ez most nekik, fõleg a válság idején.

De ha megnézed az autók karosszériáját, azok is jellegben egyre inkább hasonlítanak egymásra legalábbis az orrdizájnt figyelembe véve, ami ugye az összképet nagyon befolyásolja. Egyre magasabb orral jön ki minden új tipus az elõírt gyalogosvédelem kritériumainak eleget téve ezzel. Ezzel együtt nincsen jobb vagy rosszabb autógyártás, csak változnak az idõk. Ettõl érdekes az élet és az autózás.


az utolso bekezdesedre reagalva: koszonom szepen, de nem tudom hogy jon a temahoz.........

a kivalo gazdasagtani levezetesedhez annyit, hogy a bmw egy premium marka neki nem feltetlen jelent bevetelt az, ha lecserelik a motorpalettat kavedaralokra, meg ha azt 20fillerbol gyartjak le akkor sem, mivel az eladhatosaga csokkenni fog egy jo nagy reteg szemeben... mondjuk azok szemeben, akik szerint a bmw nagykobcentis, vagy hogy 6 hengeres, vagy hogy olyan hangja van, hogy az osszes ember felkapja a fejet, ha a zebranal nyom egy padlot stb stb..............
nem minden lesz eladhatobb attol, hogy olcsobb lesz.... raadasul mennyivel lesz olcsobb? ha szazalekosan nezzuk, akkor nem sokkal.
ez csak egy feltetelezes: mondjuk olcsobb lesz 500.000 ft-tal egy 316i... az az 500ezer sztem nem sok embert fog vonzani.... ha 5 kiloval olcsobban adnak a suzukit, akkor biztos, h atvonzana a vevoket a "sevrolétóól", de egy premium kategorias termek eseteben ez sztem nem relevans


Bocsi, de azt hiszem félre értettél valamit. Nem neked a vevõnek lesz olcsóbb az autó. SOHA! A gyártónak lesz olcsóbb az elõállítása!! Ezért kooperált a BMW a PSA-csoporttal az új négyhengeres MINI-motork fejlesztésén. Ezért kooperál a legtöbb gyártó mással, mint most pl. a Merci a Rönóval és stb. Melleseg a MINI hatalmas siket hozott a BMW-nek. Nézd meg az eladási statisztikákat és nagyon meg fogsz lepõdni, hogy hány új BMW-ben találsz még 6 hengeres motort. Ha nem lennének a kismotork a palettán a BMW már régen lehúzhatta volna a rollót.
Mellesleg pedig motortól függetlenül illene legalább egymásközt minden BMWst tisztelni. Kinek a 116d, kinek az M5. Szíve és pénztárcája joga mindenkinek, új vagy használt kicsi vagy nagy BMW-t vásárolni.

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 20:56


KASZAMester írta:
vsop14 írta:
KASZAMester írta:
Tjani írta: 3 köcsögös bömös ez nagyon égõ

Muteromnak fosvágem 3 köcsögös pólója van hát nagyon gáz

Mester Nézd a jó oldalát, bõvítheted a palettát

nézem,de ennek nem látom a jo oldalát.
-és ez a folytonos anyag sporolás,oda vezet,hogy sajnos silány minõségû,uram bocsá!!,szar bmw.-ket gyártanak,gurulnak le a szalagokrol.
-ezek az uj modellek már nem érik meg a régi-retro kort,már pár évesen rengeteg,kölcséges probléma van velük.
-a bmw.-az e46-nál sajna befejezõdött,és a bmw.-cég,a multbol táplálkozik.
-hogy ennek mi lesz a vége??!!
-én is vehettem volna uj desing-bmw.-t/e60,e65,e90,e92/-de vhogy nem izgatnak fel.


mester! NA EZ A PIAC!!!!!!!!
en azert kozel vagyok az ilyen temakhoz, es bizony hidd el, mindenbe bele van mar "programozva" az hogy ne birja tul sokaig. kocsi, szamitogep, nyomtato, elektronikai alkatreszek, ruhazat stb stb.... mind mind elettartamra tervezve. birojon ki X idot, aztan menjen tonkre es vegyek az akkori uj modellt....

-nincsen ebbe semmi uj dolog,mindanyian tudjuk ezt,és hát az uj modelleket meg kell fizetni.
-és nem beszélve hogy nem buli 20-évre gyártani bmw.-se.
-és az alkatrész bizniszbe is hatalmas lové van,fogyni kell az original bmw teilenek is!
-ugy ahogy mondod,idõre vannak gyártva az alkatrészek,és többek közt a bmw.-is,iszonyatos pénzeket áldoz arra,hogy kikisérletezze az autok,alkatrészek futás teljesitményét,mi-mikor menjen tönkre,talán tudatosan gyártanak kis tipus hibával.
-na ezt is kiveséztük...


ezt a BMW már nyiltan kinyilatkozta hogy ök 5 évre gyártanak autot . akkor mit várunk a nem prémium márkátol

státusz KASZAMester

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 20:47


vsop14 írta:
KASZAMester írta:
Tjani írta: 3 köcsögös bömös ez nagyon égõ

Muteromnak fosvágem 3 köcsögös pólója van hát nagyon gáz

Mester Nézd a jó oldalát, bõvítheted a palettát

nézem,de ennek nem látom a jo oldalát.
-és ez a folytonos anyag sporolás,oda vezet,hogy sajnos silány minõségû,uram bocsá!!,szar bmw.-ket gyártanak,gurulnak le a szalagokrol.
-ezek az uj modellek már nem érik meg a régi-retro kort,már pár évesen rengeteg,kölcséges probléma van velük.
-a bmw.-az e46-nál sajna befejezõdött,és a bmw.-cég,a multbol táplálkozik.
-hogy ennek mi lesz a vége??!!
-én is vehettem volna uj desing-bmw.-t/e60,e65,e90,e92/-de vhogy nem izgatnak fel.


mester! NA EZ A PIAC!!!!!!!!
en azert kozel vagyok az ilyen temakhoz, es bizony hidd el, mindenbe bele van mar "programozva" az hogy ne birja tul sokaig. kocsi, szamitogep, nyomtato, elektronikai alkatreszek, ruhazat stb stb.... mind mind elettartamra tervezve. birojon ki X idot, aztan menjen tonkre es vegyek az akkori uj modellt....

-nincsen ebbe semmi uj dolog,mindanyian tudjuk ezt,és hát az uj modelleket meg kell fizetni.
-és nem beszélve hogy nem buli 20-évre gyártani bmw.-se.
-és az alkatrész bizniszbe is hatalmas lové van,fogyni kell az original bmw teilenek is!
-ugy ahogy mondod,idõre vannak gyártva az alkatrészek,és többek közt a bmw.-is,iszonyatos pénzeket áldoz arra,hogy kikisérletezze az autok,alkatrészek futás teljesitményét,mi-mikor menjen tönkre,talán tudatosan gyártanak kis tipus hibával.
-na ezt is kiveséztük...

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 20:40


KASZAMester írta:
Tjani írta: 3 köcsögös bömös ez nagyon égõ

Muteromnak fosvágem 3 köcsögös pólója van hát nagyon gáz

Mester Nézd a jó oldalát, bõvítheted a palettát

nézem,de ennek nem látom a jo oldalát.
-és ez a folytonos anyag sporolás,oda vezet,hogy sajnos silány minõségû,uram bocsá!!,szar bmw.-ket gyártanak,gurulnak le a szalagokrol.
-ezek az uj modellek már nem érik meg a régi-retro kort,már pár évesen rengeteg,kölcséges probléma van velük.
-a bmw.-az e46-nál sajna befejezõdött,és a bmw.-cég,a multbol táplálkozik.
-hogy ennek mi lesz a vége??!!
-én is vehettem volna uj desing-bmw.-t/e60,e65,e90,e92/-de vhogy nem izgatnak fel.


mester! NA EZ A PIAC!!!!!!!!
en azert valamennyire kozel vagyok az ilyen temakhoz, es bizony hidd el, mindenbe bele van mar "programozva" az hogy ne birja tul sokaig. kocsi, szamitogep, nyomtato, elektronikai alkatreszek, ruhazat stb stb.... mind mind elettartamra tervezve. birojon ki X idot, aztan menjen tonkre es vegyek az akkori uj modellt....

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. március 04. csütörtök, 20:48

státusz KASZAMester

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 20:28


Tjani írta: 3 köcsögös bömös ez nagyon égõ

Muteromnak fosvágem 3 köcsögös pólója van hát nagyon gáz

Mester Nézd a jó oldalát, bõvítheted a palettát

nézem,de ennek nem látom a jo oldalát.
-és ez a folytonos anyag sporolás,oda vezet,hogy sajnos silány minõségû,uram bocsá!!,szar bmw.-ket gyártanak,gurulnak le a szalagokrol.
-ezek az uj modellek már nem érik meg a régi-retro kort,már pár évesen rengeteg,kölcséges probléma van velük.
-a bmw.-az e46-nál sajna befejezõdött,és a bmw.-cég,a multbol táplálkozik.
-hogy ennek mi lesz a vége??!!
-én is vehettem volna uj desing-bmw.-t/e60,e65,e90,e92/-de vhogy nem izgatnak fel.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 20:26


Tjani írta: 3 köcsögös bömös ez nagyon égõ

Muteromnak fosvágem 3 köcsögös pólója van hát nagyon gáz

Mester Nézd a jó oldalát, bõvítheted a palettát


jo, megvarom en azt a 2011et...

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 20:25


Kristof77 írta:
Ahol füst van ott, tûz is ég valahol...
http://www.auto-motor-und-spor...44877.html

Bárki bármit mondhat bárkinek, amig nem írásban adja és nem jelenik meg valami hivatalosan addig semmi nem történt. Sosem az számít, hogy személyesn ki mit gondol vagy mit nem, mivel a valóság jelen esteben nem ezen fog múlni. A trend egyértelmû és a hármohengeres BMW benzinmotor (sajnos) 99%, mivel már rég futja a tesztköröket Erlkönig autókban.
A piacon lévõ motor-trend egyrészt elsõ sorban az EU-s elõírásoknak köszönhetõ, amik a károsanyagkibocsátást szabályozzák. Ugyanakkor a kisebb motor, kevesebb anyagköltséget és nagy szériában hatalmas megtakarítást is jelent minden gyárnak. A gyárak pedig profitorientáltak, tehát igaziból baromira kapóra jön ez most nekik, fõleg a válság idején.

De ha megnézed az autók karosszériáját, azok is jellegben egyre inkább hasonlítanak egymásra legalábbis az orrdizájnt figyelembe véve, ami ugye az összképet nagyon befolyásolja. Egyre magasabb orral jön ki minden új tipus az elõírt gyalogosvédelem kritériumainak eleget téve ezzel. Ezzel együtt nincsen jobb vagy rosszabb autógyártás, csak változnak az idõk. Ettõl érdekes az élet és az autózás.


az utolso bekezdesedre reagalva: koszonom szepen, de nem tudom hogy jon a temahoz.........

a kivalo gazdasagtani levezetesedhez annyit, hogy a bmw egy premium marka neki nem feltetlen jelent bevetelt az, ha lecserelik a motorpalettat kavedaralokra, meg ha azt 20fillerbol gyartjak le akkor sem, mivel az eladhatosaga csokkenni fog egy jo nagy reteg szemeben... mondjuk azok szemeben, akik szerint a bmw nagykobcentis, vagy hogy 6 hengeres, vagy hogy olyan hangja van, hogy az osszes ember felkapja a fejet, ha a zebranal nyom egy padlot stb stb..............
nem minden lesz eladhatobb attol, hogy olcsobb lesz.... raadasul mennyivel lesz olcsobb? ha szazalekosan nezzuk, akkor nem sokkal.
ez csak egy feltetelezes: mondjuk olcsobb lesz 500.000 ft-tal egy 316i... az az 500ezer sztem nem sok embert fog vonzani.... ha 5 kiloval olcsobban adnak a suzukit, akkor biztos, h atvonzana a vevoket a "sevrolétóól", de egy premium kategorias termek eseteben ez sztem nem relevans