autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz dvirgil

Újonc

Elismertség: 100% (2 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. december 12. vasárnap, 09:58


YELLOW írta:
dvirgil írta: sziasztok!
lenne egy pár kérdésem,hogy mi lehet a baj.
e46 320d 2002 es.
inditásnál kiszakadt a vezérmügőrgőm azt hiszem igy hivják,ezt cseréltettem.rá egy hétre megált az adagolom,nem indult az autó.cseréltem adagolót, azt hiszem ac pumpát szürőt tisztitattam a rendszert.nem indult.cseréltettem a porlasztó csúcsokat és még valamit.indul az autó viszont nincs meneteljesitménye csak amikor ő ugy gondolja.a hangja zörög kattog hangosabb mint egy traktor.rátettük gépre az 2.5 fokos vezérműlánc nyulást ir hibának + tömités meg stb amik ezzel járnak a szerelöm szerint.a kérdésem hogy eddig mindent feleslegesen és ezután is feleslegesen fogok cserélni ,és ezek megoldják a hang és az autó menetteljesitményét??? valaki füzzön hottá valami okosat mit tegyek?
köszönöm


valószínű megugrott a lánc és elment a vezérlés. ha nagyon elment, akkor lehet a dugattyú belevert a szelepekbe. ez viszont cumi, mi régi kadettnál, amikor lefogazott a szíj így jártunk.
szerintem mindenképp meg kell bontani a motort, megnézni a szelepeket azt, hogy a két vezérműtengely jól áll-e. a fogaskereken van jelölés.



azt mondja a szerelöm ha nem cseréljük a láncot meg a tömitést akkor a hang marad meg minden de a lényeg,hogy nem tudja rendesen beállitani mert nem passzol semmi sehova a vezérlésnél az jogos??jaa és most nagyon cumizok mert ezekre a dolgra kb 120k irt lancok tömitök meg stb???


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. december 12. vasárnap, 09:33


dvirgil írta: sziasztok!
lenne egy pár kérdésem,hogy mi lehet a baj.
e46 320d 2002 es.
inditásnál kiszakadt a vezérmügőrgőm azt hiszem igy hivják,ezt cseréltettem.rá egy hétre megált az adagolom,nem indult az autó.cseréltem adagolót, azt hiszem ac pumpát szürőt tisztitattam a rendszert.nem indult.cseréltettem a porlasztó csúcsokat és még valamit.indul az autó viszont nincs meneteljesitménye csak amikor ő ugy gondolja.a hangja zörög kattog hangosabb mint egy traktor.rátettük gépre az 2.5 fokos vezérműlánc nyulást ir hibának + tömités meg stb amik ezzel járnak a szerelöm szerint.a kérdésem hogy eddig mindent feleslegesen és ezután is feleslegesen fogok cserélni ,és ezek megoldják a hang és az autó menetteljesitményét??? valaki füzzön hottá valami okosat mit tegyek?
köszönöm


valószínű megugrott a lánc és elment a vezérlés. ha nagyon elment, akkor lehet a dugattyú belevert a szelepekbe. ez viszont cumi, mi régi kadettnál, amikor lefogazott a szíj így jártunk.
szerintem mindenképp meg kell bontani a motort, megnézni a szelepeket azt, hogy a két vezérműtengely jól áll-e. a fogaskereken van jelölés.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz dvirgil

Újonc

Elismertség: 100% (2 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. december 12. vasárnap, 09:19


sziasztok!
lenne egy pár kérdésem,hogy mi lehet a baj.
e46 320d 2002 es.
inditásnál kiszakadt a vezérmügőrgőm azt hiszem igy hivják,ezt cseréltettem.rá egy hétre megált az adagolom,nem indult az autó.cseréltem adagolót, azt hiszem ac pumpát szürőt tisztitattam a rendszert.nem indult.cseréltettem a porlasztó csúcsokat és még valamit.indul az autó viszont nincs meneteljesitménye csak amikor ő ugy gondolja.a hangja zörög kattog hangosabb mint egy traktor.rátettük gépre az 2.5 fokos vezérműlánc nyulást ir hibának + tömités meg stb amik ezzel járnak a szerelöm szerint.a kérdésem hogy eddig mindent feleslegesen és ezután is feleslegesen fogok cserélni ,és ezek megoldják a hang és az autó menetteljesitményét??? valaki füzzön hottá valami okosat mit tegyek?
köszönöm

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2010. november 24. szerda, 13:48


norbika írta: sziasztok! uj vagyok a forumon.Ha tudtok segitsetek legyszi! 2003 as e46 320d em van! a pillango szelepbol letort egy darab,es beleesett a motorba! Minden megvan hozza,csak a szivotokok eleg huzos,allitolag csak komplett lehet venni!nem merem visszarakni a regit,mert ha megint letorik megegy darab?????????? a kerdesem az lenne,hogy tutok e valami okossagot erre,olvastam az ugyn. dugozasrol,nem tudom jo e,valtozik e valami az auton? Ha jo,hol kaphato???? esetleg mas otlet???? segitsetek legyszi!!!!!!!!11


Szia.

M_attila-val vedd fel a kapcsolatot, ő fog tudni segíteni.
Nagyon rendes,segítőkész!!!
Én is most akarom leellenőrizni, hogy bent vannak-e.
Attila azt mondta, elég leszedni a szívócsonkot, kivenni a szelepeket, és levágni a belső pillangó részt, utána vissza, és ennyi is volt.
De ha jól olvastam, lehet venni régebbi szívócsonkot, abba még nem voltak pillangószelepek, és másban nem is tér el.
De a fórumon ha visszaolvasol, megtalálsz naggyából mindent.

Üdv:Toma

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2010. november 24. szerda, 13:29


sziasztok! uj vagyok a forumon.Ha tudtok segitsetek legyszi! 2003 as e46 320d em van! a pillango szelepbol letort egy darab,es beleesett a motorba! Minden megvan hozza,csak a szivotokok eleg huzos,allitolag csak komplett lehet venni!nem merem visszarakni a regit,mert ha megint letorik megegy darab?????????? a kerdesem az lenne,hogy tutok e valami okossagot erre,olvastam az ugyn. dugozasrol,nem tudom jo e,valtozik e valami az auton? Ha jo,hol kaphato???? esetleg mas otlet???? segitsetek legyszi!!!!!!!!11

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz stabil

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 21:06


m_attila írta: Akkor termosztát lesz.

stabil írta:
m_attila írta: Szerintem nem nyit ki a termod mikor kellenne.
Azt kéne megnézni mikor forr a víz az alsó vízcső milyen...


hil írta:
stabil írta:
m_attila írta: Ha kering a víz alapjáraton, fordulaton is akkor a vizpumpa ok

Ha a hűtő alja nem forró, meg a felül langyos viz jön vissza, akkor az termosztátgyanús
cseréld ki jó lesz

stabil írta:
hil írta:
stabil írta:

viszi a pumpa a vizet pisil a vékony cső is akkor mit tegyek? ír bele 80 éa 88 fokost is most 88 fokos van benne




ez már megtörtén de nincs levegő és nyáron sincs gond csak ha van pl mint ma érdi emelkedő és kibukott a víz .de megállás után megnéztem a visszatérő ágat és épp csak langyi vol.Szerintem minimum melegnek kellene lennie.Különben a motor 2 éve let felújítva gyári cumok és minden cserélve lett még a fagydúgók is.minden gyár rohadt sokba kerül 350 volt a moci bár így lett behozva motorhibássan .A hengerfej is meg lett nyomva szakáll metál amúgy nagyon jól megy se olaj se víz fogyi nincs csak ez a hírtelen kiokádás nem értem lehet mégiscsak termosztát? vegyek bele 80 fokost?


Csak kihúznám azt a vízpumpát és a termosztátot sem fazékban próbálnám ......
(engem ez utóbbi már megszopatott)


na megnézem mert sajnálnám ha baja lenne de ha nem megy a vízpumpa akkor elvileg fűtés sem lenne nem?




igen kering fordulaton és alapjáraton is.azt hogy érted hogy alul forró a hűtőbe az alsó csőnek kellene forónak lenni a felsőnek meg langyinak?????mert nekem a felső forró az alsó hideg


A dizelben nem két termosztát van? Vagy az csak az e46 320-ra igaz?





amikor kinyomta ma az érdi emelkő felénél és medáltam megnéztem de épp csak langyi volt mert már ezt megcsinálta egyszer ugyan ott csak nyáron szóval az alsó cső langyi a felső forró[/quote]

[/quote]

köszi akkor cserélem veszek bele 80 fokost most 88 van benne


m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 21:01


Akkor termosztát lesz.

stabil írta:
m_attila írta: Szerintem nem nyit ki a termod mikor kellenne.
Azt kéne megnézni mikor forr a víz az alsó vízcső milyen...


hil írta:
stabil írta:
m_attila írta: Ha kering a víz alapjáraton, fordulaton is akkor a vizpumpa ok

Ha a hűtő alja nem forró, meg a felül langyos viz jön vissza, akkor az termosztátgyanús
cseréld ki jó lesz

stabil írta:
hil írta:
stabil írta:

viszi a pumpa a vizet pisil a vékony cső is akkor mit tegyek? ír bele 80 éa 88 fokost is most 88 fokos van benne




ez már megtörtén de nincs levegő és nyáron sincs gond csak ha van pl mint ma érdi emelkedő és kibukott a víz .de megállás után megnéztem a visszatérő ágat és épp csak langyi vol.Szerintem minimum melegnek kellene lennie.Különben a motor 2 éve let felújítva gyári cumok és minden cserélve lett még a fagydúgók is.minden gyár rohadt sokba kerül 350 volt a moci bár így lett behozva motorhibássan .A hengerfej is meg lett nyomva szakáll metál amúgy nagyon jól megy se olaj se víz fogyi nincs csak ez a hírtelen kiokádás nem értem lehet mégiscsak termosztát? vegyek bele 80 fokost?


Csak kihúznám azt a vízpumpát és a termosztátot sem fazékban próbálnám ......
(engem ez utóbbi már megszopatott)


na megnézem mert sajnálnám ha baja lenne de ha nem megy a vízpumpa akkor elvileg fűtés sem lenne nem?




igen kering fordulaton és alapjáraton is.azt hogy érted hogy alul forró a hűtőbe az alsó csőnek kellene forónak lenni a felsőnek meg langyinak?????mert nekem a felső forró az alsó hideg


A dizelben nem két termosztát van? Vagy az csak az e46 320-ra igaz?



[/quote]

amikor kinyomta ma az érdi emelkő felénél és medáltam megnéztem de épp csak langyi volt mert már ezt megcsinálta egyszer ugyan ott csak nyáron szóval az alsó cső langyi a felső forró[/quote]




autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz stabil

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:44


m_attila írta: Szerintem nem nyit ki a termod mikor kellenne.
Azt kéne megnézni mikor forr a víz az alsó vízcső milyen...


hil írta:
stabil írta:
m_attila írta: Ha kering a víz alapjáraton, fordulaton is akkor a vizpumpa ok

Ha a hűtő alja nem forró, meg a felül langyos viz jön vissza, akkor az termosztátgyanús
cseréld ki jó lesz

stabil írta:
hil írta:
stabil írta:

viszi a pumpa a vizet pisil a vékony cső is akkor mit tegyek? ír bele 80 éa 88 fokost is most 88 fokos van benne




ez már megtörtén de nincs levegő és nyáron sincs gond csak ha van pl mint ma érdi emelkedő és kibukott a víz .de megállás után megnéztem a visszatérő ágat és épp csak langyi vol.Szerintem minimum melegnek kellene lennie.Különben a motor 2 éve let felújítva gyári cumok és minden cserélve lett még a fagydúgók is.minden gyár rohadt sokba kerül 350 volt a moci bár így lett behozva motorhibássan .A hengerfej is meg lett nyomva szakáll metál amúgy nagyon jól megy se olaj se víz fogyi nincs csak ez a hírtelen kiokádás nem értem lehet mégiscsak termosztát? vegyek bele 80 fokost?


Csak kihúznám azt a vízpumpát és a termosztátot sem fazékban próbálnám ......
(engem ez utóbbi már megszopatott)


na megnézem mert sajnálnám ha baja lenne de ha nem megy a vízpumpa akkor elvileg fűtés sem lenne nem?




igen kering fordulaton és alapjáraton is.azt hogy érted hogy alul forró a hűtőbe az alsó csőnek kellene forónak lenni a felsőnek meg langyinak?????mert nekem a felső forró az alsó hideg


A dizelben nem két termosztát van? Vagy az csak az e46 320-ra igaz?

[/quote]

[/quote]

amikor kinyomta ma az érdi emelkő felénél és medáltam megnéztem de épp csak langyi volt mert már ezt megcsinálta egyszer ugyan ott csak nyáron szóval az alsó cső langyi a felső forró

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:39


Szerintem nem nyit ki a termod mikor kellenne.
Azt kéne megnézni mikor forr a víz az alsó vízcső milyen...


hil írta:
stabil írta:
m_attila írta: Ha kering a víz alapjáraton, fordulaton is akkor a vizpumpa ok

Ha a hűtő alja nem forró, meg a felül langyos viz jön vissza, akkor az termosztátgyanús
cseréld ki jó lesz

stabil írta:
hil írta:
stabil írta:

viszi a pumpa a vizet pisil a vékony cső is akkor mit tegyek? ír bele 80 éa 88 fokost is most 88 fokos van benne




ez már megtörtén de nincs levegő és nyáron sincs gond csak ha van pl mint ma érdi emelkedő és kibukott a víz .de megállás után megnéztem a visszatérő ágat és épp csak langyi vol.Szerintem minimum melegnek kellene lennie.Különben a motor 2 éve let felújítva gyári cumok és minden cserélve lett még a fagydúgók is.minden gyár rohadt sokba kerül 350 volt a moci bár így lett behozva motorhibássan .A hengerfej is meg lett nyomva szakáll metál amúgy nagyon jól megy se olaj se víz fogyi nincs csak ez a hírtelen kiokádás nem értem lehet mégiscsak termosztát? vegyek bele 80 fokost?


Csak kihúznám azt a vízpumpát és a termosztátot sem fazékban próbálnám ......
(engem ez utóbbi már megszopatott)


na megnézem mert sajnálnám ha baja lenne de ha nem megy a vízpumpa akkor elvileg fűtés sem lenne nem?




igen kering fordulaton és alapjáraton is.azt hogy érted hogy alul forró a hűtőbe az alsó csőnek kellene forónak lenni a felsőnek meg langyinak?????mert nekem a felső forró az alsó hideg
[/quote]

A dizelben nem két termosztát van? Vagy az csak az e46 320-ra igaz?

[/quote]



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz stabil

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:38


hil írta:
stabil írta:
m_attila írta: Ha kering a víz alapjáraton, fordulaton is akkor a vizpumpa ok

Ha a hűtő alja nem forró, meg a felül langyos viz jön vissza, akkor az termosztátgyanús
cseréld ki jó lesz

stabil írta:
hil írta:
stabil írta:

viszi a pumpa a vizet pisil a vékony cső is akkor mit tegyek? ír bele 80 éa 88 fokost is most 88 fokos van benne




ez már megtörtén de nincs levegő és nyáron sincs gond csak ha van pl mint ma érdi emelkedő és kibukott a víz .de megállás után megnéztem a visszatérő ágat és épp csak langyi vol.Szerintem minimum melegnek kellene lennie.Különben a motor 2 éve let felújítva gyári cumok és minden cserélve lett még a fagydúgók is.minden gyár rohadt sokba kerül 350 volt a moci bár így lett behozva motorhibássan .A hengerfej is meg lett nyomva szakáll metál amúgy nagyon jól megy se olaj se víz fogyi nincs csak ez a hírtelen kiokádás nem értem lehet mégiscsak termosztát? vegyek bele 80 fokost?


Csak kihúznám azt a vízpumpát és a termosztátot sem fazékban próbálnám ......
(engem ez utóbbi már megszopatott)


na megnézem mert sajnálnám ha baja lenne de ha nem megy a vízpumpa akkor elvileg fűtés sem lenne nem?




igen kering fordulaton és alapjáraton is.azt hogy érted hogy alul forró a hűtőbe az alsó csőnek kellene forónak lenni a felsőnek meg langyinak?????mert nekem a felső forró az alsó hideg
[/quote]

A dizelben nem két termosztát van? Vagy az csak az e46 320-ra igaz?

[/quote]
én egyröl tudok a tiedben hol van a másik?


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:35


stabil írta:
m_attila írta: Ha kering a víz alapjáraton, fordulaton is akkor a vizpumpa ok

Ha a hűtő alja nem forró, meg a felül langyos viz jön vissza, akkor az termosztátgyanús
cseréld ki jó lesz

stabil írta:
hil írta:
stabil írta:

viszi a pumpa a vizet pisil a vékony cső is akkor mit tegyek? ír bele 80 éa 88 fokost is most 88 fokos van benne




ez már megtörtén de nincs levegő és nyáron sincs gond csak ha van pl mint ma érdi emelkedő és kibukott a víz .de megállás után megnéztem a visszatérő ágat és épp csak langyi vol.Szerintem minimum melegnek kellene lennie.Különben a motor 2 éve let felújítva gyári cumok és minden cserélve lett még a fagydúgók is.minden gyár rohadt sokba kerül 350 volt a moci bár így lett behozva motorhibássan .A hengerfej is meg lett nyomva szakáll metál amúgy nagyon jól megy se olaj se víz fogyi nincs csak ez a hírtelen kiokádás nem értem lehet mégiscsak termosztát? vegyek bele 80 fokost?


Csak kihúznám azt a vízpumpát és a termosztátot sem fazékban próbálnám ......
(engem ez utóbbi már megszopatott)


na megnézem mert sajnálnám ha baja lenne de ha nem megy a vízpumpa akkor elvileg fűtés sem lenne nem?


[/quote]

igen kering fordulaton és alapjáraton is.azt hogy érted hogy alul forró a hűtőbe az alsó csőnek kellene forónak lenni a felsőnek meg langyinak?????mert nekem a felső forró az alsó hideg
[/quote]

A dizelben nem két termosztát van? Vagy az csak az e46 320-ra igaz?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz stabil

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:26


m_attila írta: Ha kering a víz alapjáraton, fordulaton is akkor a vizpumpa ok

Ha a hűtő alja nem forró, meg a felül langyos viz jön vissza, akkor az termosztátgyanús
cseréld ki jó lesz

stabil írta:
hil írta:
stabil írta:

viszi a pumpa a vizet pisil a vékony cső is akkor mit tegyek? ír bele 80 éa 88 fokost is most 88 fokos van benne




ez már megtörtén de nincs levegő és nyáron sincs gond csak ha van pl mint ma érdi emelkedő és kibukott a víz .de megállás után megnéztem a visszatérő ágat és épp csak langyi vol.Szerintem minimum melegnek kellene lennie.Különben a motor 2 éve let felújítva gyári cumok és minden cserélve lett még a fagydúgók is.minden gyár rohadt sokba kerül 350 volt a moci bár így lett behozva motorhibássan .A hengerfej is meg lett nyomva szakáll metál amúgy nagyon jól megy se olaj se víz fogyi nincs csak ez a hírtelen kiokádás nem értem lehet mégiscsak termosztát? vegyek bele 80 fokost?


Csak kihúznám azt a vízpumpát és a termosztátot sem fazékban próbálnám ......
(engem ez utóbbi már megszopatott)


na megnézem mert sajnálnám ha baja lenne de ha nem megy a vízpumpa akkor elvileg fűtés sem lenne nem?[/quote]

[/quote]

igen kering fordulaton és alapjáraton is.azt hogy érted hogy alul forró a hűtőbe az alsó csőnek kellene forónak lenni a felsőnek meg langyinak?????mert nekem a felső forró az alsó hideg


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:24


m_attila írta: Ha kering a víz alapjáraton, fordulaton is akkor a vizpumpa ok

Ha a hűtő alja nem forró, meg a felül langyos viz jön vissza, akkor az termosztátgyanús
cseréld ki jó lesz




Arra azt írta: fazékban megnézte és ott jó volt (tudományosan...)



m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:20


Ha kering a víz alapjáraton, fordulaton is akkor a vizpumpa ok

Ha a hűtő alja nem forró, meg a felül langyos viz jön vissza, akkor az termosztátgyanús
cseréld ki jó lesz

stabil írta:
hil írta:
stabil írta:

viszi a pumpa a vizet pisil a vékony cső is akkor mit tegyek? ír bele 80 éa 88 fokost is most 88 fokos van benne




ez már megtörtén de nincs levegő és nyáron sincs gond csak ha van pl mint ma érdi emelkedő és kibukott a víz .de megállás után megnéztem a visszatérő ágat és épp csak langyi vol.Szerintem minimum melegnek kellene lennie.Különben a motor 2 éve let felújítva gyári cumok és minden cserélve lett még a fagydúgók is.minden gyár rohadt sokba kerül 350 volt a moci bár így lett behozva motorhibássan .A hengerfej is meg lett nyomva szakáll metál amúgy nagyon jól megy se olaj se víz fogyi nincs csak ez a hírtelen kiokádás nem értem lehet mégiscsak termosztát? vegyek bele 80 fokost?


Csak kihúznám azt a vízpumpát és a termosztátot sem fazékban próbálnám ......
(engem ez utóbbi már megszopatott)
[/quote]

na megnézem mert sajnálnám ha baja lenne de ha nem megy a vízpumpa akkor elvileg fűtés sem lenne nem?[/quote]



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz stabil

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:14


hil írta:
stabil írta:

viszi a pumpa a vizet pisil a vékony cső is akkor mit tegyek? ír bele 80 éa 88 fokost is most 88 fokos van benne




ez már megtörtén de nincs levegő és nyáron sincs gond csak ha van pl mint ma érdi emelkedő és kibukott a víz .de megállás után megnéztem a visszatérő ágat és épp csak langyi vol.Szerintem minimum melegnek kellene lennie.Különben a motor 2 éve let felújítva gyári cumok és minden cserélve lett még a fagydúgók is.minden gyár rohadt sokba kerül 350 volt a moci bár így lett behozva motorhibássan .A hengerfej is meg lett nyomva szakáll metál amúgy nagyon jól megy se olaj se víz fogyi nincs csak ez a hírtelen kiokádás nem értem lehet mégiscsak termosztát? vegyek bele 80 fokost?[/quote]

Csak kihúznám azt a vízpumpát és a termosztátot sem fazékban próbálnám ......
(engem ez utóbbi már megszopatott)
[/quote]

na megnézem mert sajnálnám ha baja lenne de ha nem megy a vízpumpa akkor elvileg fűtés sem lenne nem?