Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 08:55


Milo írta: Sziasztok.
Múlt héten írtam ,hogy olyan gondom van az autóval (320D) hogy egyre sürübben csinálja azt hogy 1-2. ba elindulok,padlon nyomom neki és 2000 es fordulatig nagyon nagyon lassan pörög ki majd utánna megindul és semmi gond.az auto fogyasztása viszont 9L alá nem megy még hosszu távon se.
Tegnap megtörtént hogy a szívósortól elkezdve turbo,szelepek stb ki lett takarítva,turbo tökéletes,vákumcsövek ,vagyis minden elvileg müködik,de a jelenség még mindig fenn áll.A motordiagnosztika a turbonyomás szelep hibát írta,ki lett törölve de sztem ugyanugy visszaírja mint korábban.
De tudtommal ha a szelep rossz lenne akkor a turbo nem menne egyáltalán.

De viszont 2 egyforma szelepet találtam egy a turbo közelében a másik viszont a tul oldalon van.

Segítségeteket és tanácsaitokat elöre is köszönöm


Ha a szelep rossz, attól még megy a turbó, csak a geometriaállítás nem működik. Ezért kis fordulaton nem tölt megfelelően, ezért lesz erőtlen ott az autó. Ugyanis ebben az esetben a geometriát szabályzó szelep alaphelyzetben marad, ami a magas fordulatnak megfelelő töltésvezérlést jelenti.
A túloldali szelep az EGR-t vezérli. Ezért cseréld meg a két szelepet, és ha utána működik rendesen a turbóvezérlés, de az EGR nem fog, akkor egyértelmáen a szelep lesz a hibás.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 07:33


Sziasztok.
Múlt héten írtam ,hogy olyan gondom van az autóval (320D) hogy egyre sürübben csinálja azt hogy 1-2. ba elindulok,padlon nyomom neki és 2000 es fordulatig nagyon nagyon lassan pörög ki majd utánna megindul és semmi gond.az auto fogyasztása viszont 9L alá nem megy még hosszu távon se.
Tegnap megtörtént hogy a szívósortól elkezdve turbo,szelepek stb ki lett takarítva,turbo tökéletes,vákumcsövek ,vagyis minden elvileg müködik,de a jelenség még mindig fenn áll.A motordiagnosztika a turbonyomás szelep hibát írta,ki lett törölve de sztem ugyanugy visszaírja mint korábban.
De tudtommal ha a szelep rossz lenne akkor a turbo nem menne egyáltalán.

De viszont 2 egyforma szelepet találtam egy a turbo közelében a másik viszont a tul oldalon van.

Segítségeteket és tanácsaitokat elöre is köszönöm



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 04. péntek, 07:34

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 06:35


ute107 írta:
Tano írta:

A jobb oldali az újabb fajta, az váltotta le a szűrőset. Lehet tisztítani, nem tud úgy eldugulni mint egy szűrőbetét. Szerintem olyat vegyél.


Ez az újabb jó a fl előttibe is?
Akkor én is beruházok egyre..


Ez a baj, sajnos abba nem cserélték le. Oda továbbra is szűrőset kell használni.
Ha megnézed az M47-esét meg a FL-eset, akkor látod, hogy a cikkszám mellett a kinézet is különbözik. Pont megfordították a szűrő két felét. Szóval szerintem nem csereszabatos.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. január 03. csütörtök, 22:14


Tano írta:

A jobb oldali az újabb fajta, az váltotta le a szűrőset. Lehet tisztítani, nem tud úgy eldugulni mint egy szűrőbetét. Szerintem olyat vegyél.


Ez az újabb jó a fl előttibe is?
Akkor én is beruházok egyre..

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. január 03. csütörtök, 21:18


lorand007 írta: Sziasztok, mi a kulombseg a ket kartelgaz szuro kozott? a jobb oldali most van benne, a bal meg volt, most megent cserelni akarom csak hat most milyen legyen? melyik a jobb?a filtereshez lehet kulon csak filtert veni igaz? koszonom


A jobb oldali az újabb fajta, az váltotta le a szűrőset. Lehet tisztítani, nem tud úgy eldugulni mint egy szűrőbetét. Szerintem olyat vegyél.

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. január 03. csütörtök, 19:25


Sziasztok, mi a kulombseg a ket kartelgaz szuro kozott? a jobb oldali most van benne, a bal meg volt, most megent cserelni akarom csak hat most milyen legyen? melyik a jobb?a filtereshez lehet kulon csak filtert veni igaz? koszonom

http://kepfeltoltes.hu/view/13...es.hu_.jpg







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 03. csütörtök, 19:26

vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. január 03. csütörtök, 10:19


YELLOW írta:
vidarene1991 írta:
YELLOW írta: jól van visszavonom amit írtam. valóban nem ilyennek kell lenni. néztem egy másik videót, ott azt írják, hogy porlasztó. illetve említik a vezérműtengely hibát. itt nem tudom mire gondolt.

hát motor tisztító. nagy a dilemma. én sme tudom. elvileg az olajak tartalmaznak minden olyan anyagot, ami kell a tisztításhoz. ezért szineződik el. az enyémben nem sok a km, benézve nem is koszos, de mégis agyalog, hogy betöltök egy tisztítót. nagyon sok pro és kontra van ennél is, mint ahogy a motorolajnál.

én azt javaslom vidd el diagoshoz nézzetek porlasztó állapotot. ha nem mutat gyanúsat, akkor én megnézném a hidrotőkéket.


hááát nemrég volt pórlasztó vizsgán és jó átlagot mutatott mind a 4 egyforma szinten ment! esetleg injektor tisztítót bele ?


mint írtam hancurozo-t próbáld meg elérni.


ok!köszi!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. január 03. csütörtök, 10:15


vidarene1991 írta:
YELLOW írta: jól van visszavonom amit írtam. valóban nem ilyennek kell lenni. néztem egy másik videót, ott azt írják, hogy porlasztó. illetve említik a vezérműtengely hibát. itt nem tudom mire gondolt.

hát motor tisztító. nagy a dilemma. én sme tudom. elvileg az olajak tartalmaznak minden olyan anyagot, ami kell a tisztításhoz. ezért szineződik el. az enyémben nem sok a km, benézve nem is koszos, de mégis agyalog, hogy betöltök egy tisztítót. nagyon sok pro és kontra van ennél is, mint ahogy a motorolajnál.

én azt javaslom vidd el diagoshoz nézzetek porlasztó állapotot. ha nem mutat gyanúsat, akkor én megnézném a hidrotőkéket.


hááát nemrég volt pórlasztó vizsgán és jó átlagot mutatott mind a 4 egyforma szinten ment! esetleg injektor tisztítót bele ?


mint írtam hancurozo-t próbáld meg elérni.

vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. január 03. csütörtök, 10:09


YELLOW írta: jól van visszavonom amit írtam. valóban nem ilyennek kell lenni. néztem egy másik videót, ott azt írják, hogy porlasztó. illetve említik a vezérműtengely hibát. itt nem tudom mire gondolt.

hát motor tisztító. nagy a dilemma. én sme tudom. elvileg az olajak tartalmaznak minden olyan anyagot, ami kell a tisztításhoz. ezért szineződik el. az enyémben nem sok a km, benézve nem is koszos, de mégis agyalog, hogy betöltök egy tisztítót. nagyon sok pro és kontra van ennél is, mint ahogy a motorolajnál.

én azt javaslom vidd el diagoshoz nézzetek porlasztó állapotot. ha nem mutat gyanúsat, akkor én megnézném a hidrotőkéket.


hááát nemrég volt pórlasztó vizsgán és jó átlagot mutatott mind a 4 egyforma szinten ment! esetleg injektor tisztítót bele ?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. január 03. csütörtök, 10:02


jól van visszavonom amit írtam. valóban nem ilyennek kell lenni. néztem egy másik videót, ott azt írják, hogy porlasztó. illetve említik a vezérműtengely hibát. itt nem tudom mire gondolt.

hát motor tisztító. nagy a dilemma. én sme tudom. elvileg az olajak tartalmaznak minden olyan anyagot, ami kell a tisztításhoz. ezért szineződik el. az enyémben nem sok a km, benézve nem is koszos, de mégis agyalog, hogy betöltök egy tisztítót. nagyon sok pro és kontra van ennél is, mint ahogy a motorolajnál.

én azt javaslom vidd el diagoshoz nézzetek porlasztó állapotot. ha nem mutat gyanúsat, akkor én megnézném a hidrotőkéket.

vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. január 03. csütörtök, 09:58


[quote="vidarene1991"]
vidarene1991 írta:
YELLOW írta:
vidarene1991 írta: na itt a video???jobban akkor hallani mikor el engedem a gázpedált


YouTube videó

meg mondom őszintén, nekem nem tűnik fel semmi. hallom a kattogást amit mondasz... de szerintem az ilyen.


hááát nem ilyen volt ez! nemrég csinálja ezt a hangot mikor vissza engedem a gázt,menet közbe csak nagyobb fordulatnál hallani!amugy meg eröbe nem vettem észre hogy gyengébb lenne!


mind 1 olajcsere azt meglátom!


esetleg azt motorblokk tisztítót ajánlanád?mi elött cserélném az olajat?

megvan a hiba!ékszíj tárcsá...ebböl a hangbol azt gondolná valaki hogy a motorba van,de tévedtem!már majdnem ott voltam a szerelönél akkor már nagyon ki volt!úgy rezonált az ékszíj tárcsa,hogy a motor majdnem ki ugrott...de azt le vettük a szijjat,aztán minyárt más hangja lett!!!kézzel lehetett mozgatni...héten reméllem kész lesz,mert már nagyon hiányzik a kicsike!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 07. hétfő, 15:39

vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. január 03. csütörtök, 09:56


[quote="vidarene1991"]
YELLOW írta:
vidarene1991 írta: na itt a video???jobban akkor hallani mikor el engedem a gázpedált


YouTube videó

meg mondom őszintén, nekem nem tűnik fel semmi. hallom a kattogást amit mondasz... de szerintem az ilyen.


hááát nem ilyen volt ez! nemrég csinálja ezt a hangot mikor vissza engedem a gázt,menet közbe csak nagyobb fordulatnál hallani!amugy meg eröbe nem vettem észre hogy gyengébb lenne!


mind 1 olajcsere azt meglátom!

vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. január 03. csütörtök, 09:54


[quote="YELLOW"]
vidarene1991 írta: na itt a video???jobban akkor hallani mikor el engedem a gázpedált


YouTube videó

meg mondom őszintén, nekem nem tűnik fel semmi. hallom a kattogást amit mondasz... de szerintem az ilyen.


hááát nem ilyen volt ez! nemrég csinálja ezt a hangot mikor vissza engedem a gázt,menet közbe csak nagyobb fordulatnál hallani!amugy meg eröbe nem vettem észre hogy gyengébb lenne!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. január 03. csütörtök, 09:52


[quote="vidarene1991"]na itt a video???jobban akkor hallani mikor el engedem a gázpedált


YouTube videó

meg mondom őszintén, nekem nem tűnik fel semmi. hallom a kattogást amit mondasz... de szerintem az ilyen.

vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. január 03. csütörtök, 09:47


[quote="vidarene1991"]na itt a video???jobban akkor hallani mikor el engedem a gázpedált


YouTube videó

amugy castrol edge fst 5w40 van benne!