Elküldve: 2012. augusztus 03. péntek, 22:57
Nyitok ennek egy külön topikot most már hátha valaki mond egy okosságot ha egy az egybe leírom az én történetem..
-Február körül vehettem az autómat.
-Semmi baja nem volt, nagy szerviz előtt volt már egy gyújtáskimaradásom a 4.hengeren.
Szervizkor ekkor kötelező dolgok mellett kicseréltettem ezt a trafót.
Utána nem is volt semmi probléma ezt mai napig nem tudom, hogy lehet már ekkor se trafó probléma volt? Ez kb. fél éve lehetett.
Nagy szerviz után egy 100km-es út után hidrotőkés lett az autó.
-Az elöző tulaj mondta, hogy nála is a kipufogó oldalon egész sort cserélni kellett, mert valamikor szar olaj lett bele rakva ami akkor olaj sarat okozhatott és szar volt az olajzás.
-Olaj csere után tehát nálam is kijött rögtön a tőke, mi cseréltük az összeset és osztrák bmw-ből lett rendelve tőke. Az olaj ami jelenleg kotyog az autóba 0w-30 castrol edge.
-Ezek után egyszer csak jöttem haza fele éjjel 100-nál 5.-be motor láma villog autó letilt 2500-nál, (ez Április 8 ), leállok újraindít minden oké. Megyek haza. Gondoltam meghalt egy másik trafó mivel nem cseréltük mind benne van a pakliba nem is érdekelt.
-Új trafó megrendel cserél ismét 4. henger, hoppá így se megy..? Na akkor mi lehet ez.. kezdődjön a kísérletezgetés...
-Az autó főleg alapjáraton csinálja amikor épp kedve van,de van hogy alacsony fordulaton csinálja 5.-ben 4.-ben..
-Amik cserélve illetve átnézve lettek:
-Kompresszió összes hengerben ugyanannyi.
-Befecskendezők felcserélve 1-es 4-esel.
-Vezérműjeladók cserélve.
-Kábelek kimérve
-Gyertya cserélve
-Termosztátom szar volt, az is cserélve.
-Autó markszervizben volt szoftver újraprogramozáson a vezérlőegység, most sajnos ami furcsa, hogy ezután 1000km-et elmentem a hiba produkálása nélkül.. Majd megint csak elkezdte..
-A computer csak annyit ír, hogy gyújtáskimaradás 4. henger.
-Amit én viszont észrevettem, hogy ha az autót jobban meghajtom akkor utána hosszabb ideig nem jön elő a hiba, mint ha csak városban közlekedek.
-Plusz!! Ha az autó produkálja a hibát és menetközbe lehúznak, róla egy stekkert ugye ilyenkor átkapcsol vészüzemódba az autó és puff visszadug akkor utána következő le és újrainditásig nem jön elő a hiba.. Bármit húznak le róla..
- Én amire még gondolni tudok, hogy mivel tényleg ha jobban megvan kergetve és nem csinálja a hibát, hogy valami olajzással kapcsolatos probléma lehet.. De ott a kérdés, hogy miért csak a 4.henger ??? Meg hát ugye a motorvezérlőegység..
-Amit még megpróbálok, hogy olaj le, bele egy az az átmosó ami kitisztítja az olajsárt stb, majd utána 5w-30.
-Még amit javasol a bmw-s computer, hogy ugye vezérműjeladók amik már cserélve lettek plusz összes trafót egybe.. De most ha még ezeket is kicserélem és ugyanúgy megmarad a hibám akkor falnak hajtok vele..
Köszönöm aki végigolvassa és bármi tanácsot tud adni, már 4hónapja fent áll a hibám és nagyon elkeserít. Szeretem az autót nagyon, de így egyszerűen képtelenség élvezni..Már itt kaptam privátban, egy törökbálinti telefonszámot korábban, Most már képes vagyok bárhova elvinni ha végre kapnék egyértelmű megoldást és megjavítást!
Motor : 42B20A
Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. augusztus 07. kedd, 09:47