Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. június 26. szombat, 01:41


Szép lenne ha 10et csalna a km óra
18 colban is van váltóméret. Itt egy kalkulátor






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. június 26. szombat, 01:42

TbBoy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz TbBoy

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 127

Elküldve: 2010. június 26. szombat, 01:39


Tiba írta: Yellow
Ha fingod sincs milyen díjat kaptam, akkor mit nem értesz?. Egyszer igazán eljöhetnél valahova, és akkor nem csak a hülyeségeke írnád ide. Az enyém teljesen gyári elemekből épül fel, egy pár helyen átalakítva, ami nem tűnik ki az összhatásból.
Horiéban nagyon sok olyan elem van, ami nem gyári (lip, felni, beömlők, kipuf stb) Szerintem teljesen más a két kocsi.


Tiba és Hori... szerintem teljesen megérdemeltétek a díjakat, aki nem így gondolja, csináljon szebbet/jobbat! Mi is rátok szavaztunk, nekem személy szerint nagyon bejön az ezüstös megoldás...


TbBoy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz TbBoy

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 127

Elküldve: 2010. június 26. szombat, 01:37


Hori írta:
TbBoy írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
na ezen a pont ott kezdődötten vitatkoznék 1 kicsit,

Mindenkinek mást jelent a BMW. Imi valószínüleg azért nem szereti az új gépeket, mert neki nincs, és nem is ért hozzá...
A megbízhatóságról szintén nem nyitok vitát, régen is voltak bajok és most is vannak (Nem kell elfelejteni az M20B20-B25 hengerfejet, Az L és K-jetronicot, és a Motronicot sem, hogy milyen bosszúságokat tudott okozni!)
Nekem is volt E30-am, E36-om is, de mégsem mondom azt, hogy az E30 volt a csúcsszuper járgány, és azóta nem is tudott a BMW autót gyártani.
Hori írta:
Idén azért nem volt külön e60-e90es kategória mert asszem e90ből volt 2db, e60ból 1ha minden igaz, de ha valaki akkorát mutatott volna e90el akkor bizt kap

Nem hiszem... -már csak azért sem, mert ha a mester semmibe nem néz egy E93 fullos 335i-t, de annál többe a saját E46-ját, akkor nincs miről vitázni.



A váltót tényleg le akarom cserélni, vagy fújatni. Nem bőröztetni kell, hanem a felső részén az ezüst szín kopott (120.000km van benne és még eredeti) Kitt is érdekel, bár erre találtam már egy csomó variációt... Nekem van 16"-os gyári felni, meg most a 18"-as. A 18"-as kicsit viszi a kocsit össze-vissza, a közlekedés pályán kívül kicsit érdekes. Tényleg, ha már itt tartunk, akkor tud valaki valami szorzó számot a 18-ra? Mert állítólag ha a gyári 16-tal közlekedek, akkor az 50 az 50, de ha 18"-sal, akkor az 50 az már állítólag 60-nak felel meg...


Persze hogy régen is volt gond a kocsikkal, mondjuk én is inkább visszafelé fejlesztem most a flottámat mint előre van ugyebár a 2004es e46 van akkor a 83as e28 és most keresek e-bay-en valami e24et

ha lett volna valami e9x 19"vagy 20"keréken szépen ültetve performance csomaggal bizt hogy kap valamit


Hori akkor megvan a feladat "Ezt kell csinálnie csáje" Balatoni talira váltót le szeretném cserélni, meg valami kittet feldobni rá... Ültetéssel gondban vagyok, mert a 18" úgy kitölti a kerékjáratot, hogy mindenhol 1-1 centi maradt, szóval nagyobal nem kísérleteznék egyenlőre... Tényleg, neked mindig ez a felnid van fent, ezzel közlekedsz?


Váltókart a Balázska/Z3/ lebőrözi, gyári M csomag Performance csomaggal feltúrbózva /az komoly lenne/ ültetni mindig lehet és a 20" sima ügy,
Tavaly olyan 50ezret mentem 19"on idén 25ezret de már 2 hete 16"van fenn hétközben mert idén már a 3.pár gumit veszem rá és drága játék,




Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. június 26. szombat, 01:36


Yellow
Ha fingod sincs milyen díjat kaptam, akkor mit nem értesz?. Egyszer igazán eljöhetnél valahova, és akkor nem csak a hülyeségeke írnád ide. Az enyém teljesen gyári elemekből épül fel, egy pár helyen átalakítva, ami nem tűnik ki az összhatásból.
Horiéban nagyon sok olyan elem van, ami nem gyári (lip, felni, beömlők, kipuf stb) Szerintem teljesen más a két kocsi. Amúgy meg az hogy mi a szép, az relatív. Szerencsére az agyonledezett, alulvilágítós kékledesablakspricnis kocsik, már nem sok mindenkinek tetszenek.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. június 26. szombat, 01:39

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. június 26. szombat, 00:58


TbBoy írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
na ezen a pont ott kezdődötten vitatkoznék 1 kicsit,

Mindenkinek mást jelent a BMW. Imi valószínüleg azért nem szereti az új gépeket, mert neki nincs, és nem is ért hozzá...
A megbízhatóságról szintén nem nyitok vitát, régen is voltak bajok és most is vannak (Nem kell elfelejteni az M20B20-B25 hengerfejet, Az L és K-jetronicot, és a Motronicot sem, hogy milyen bosszúságokat tudott okozni!)
Nekem is volt E30-am, E36-om is, de mégsem mondom azt, hogy az E30 volt a csúcsszuper járgány, és azóta nem is tudott a BMW autót gyártani.
Hori írta:
Idén azért nem volt külön e60-e90es kategória mert asszem e90ből volt 2db, e60ból 1ha minden igaz, de ha valaki akkorát mutatott volna e90el akkor bizt kap

Nem hiszem... -már csak azért sem, mert ha a mester semmibe nem néz egy E93 fullos 335i-t, de annál többe a saját E46-ját, akkor nincs miről vitázni.




Persze hogy régen is volt gond a kocsikkal, mondjuk én is inkább visszafelé fejlesztem most a flottámat mint előre van ugyebár a 2004es e46 van akkor a 83as e28 és most keresek e-bay-en valami e24et

ha lett volna valami e9x 19"vagy 20"keréken szépen ültetve performance csomaggal bizt hogy kap valamit


Hori akkor megvan a feladat "Ezt kell csinálnie csáje" Balatoni talira váltót le szeretném cserélni, meg valami kittet feldobni rá... Ültetéssel gondban vagyok, mert a 18" úgy kitölti a kerékjáratot, hogy mindenhol 1-1 centi maradt, szóval nagyobal nem kísérleteznék egyenlőre... Tényleg, neked mindig ez a felnid van fent, ezzel közlekedsz?


Váltókart a Balázska/Z3/ lebőrözi, gyári M csomag Performance csomaggal feltúrbózva /az komoly lenne/ ültetni mindig lehet és a 20" sima ügy,
Tavaly olyan 50ezret mentem 19"on idén 25ezret de már 2 hete 16"van fenn hétközben mert idén már a 3.pár gumit veszem rá és drága játék,

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. június 26. szombat, 00:40


YELLOW írta: én nem is csodálkozok. asszem több oldalon is az ilyen jellegű taéliknál mindig ez van. mindig lesz aki elégtelenkedik, hol jogosan, hol jogtalanul. ugyanez volt a carstyling show-n, a devilen, vagy sorolhatnám. nem voltam ott személyesen egyiken se, csak olvasva a célforumokat, mindenhol ez megy. teljesen független zsűrit felállítani nem lehet, és mi van ha egy kicsit részrehajló valaki? az én szívem is jobban húzna egy ismerős autóhoz, persze ha az totál nem mond ellent a nézeteimnek. egyébként én is csodálkozok, hogy van az, hogy az itteni fiúk mindenhol érnek el eredményt? nem tudom. talán részrehajlás, talán nem, de nem hiszem, hogy a sok külföldi BMW közül nem volt szebb... félreértés ne essék, nem sajnálom a díjat, sőt el is simerem szépek a gépek, igazából csak azt nem tudom ezek alapján elhinni, hogy ezek az építések jelentik a maximumot? pl nem értem Tiba díját sem, hogy legszebb széria E46 (vagy valami ilyesmi) mikor marhára nem gyári már, vagyis nem olyan, mint ahogy kigördült a gyárból, az övé is tuning, akárcsak Horié... ergó ugyanabba a kategóriába való, kinézeti különbséfben nem sok a különbség. de akár néha lehetne más helyezett is, mert így sokan ezt gondolják, mint amit most. minden tisztelet a Mesternek, szép a 7-es, de nem értem, hogy jön egy akkori technikába tolatóradar, nem hiszem, hogy az gyári volt, igazából ez egy rossz megoldás szerintem.

bocsi amit leírtam, senkit nem akarok megbántani vele, és tényleg, örülök a díjaknak, de ha magyarországon ez jelenti a csúcsot...akkor... vagy más nem szokott nevezni, akinek jobb lenne? mondom egyszerűen nem hiszem el, hogy külföldön nincsennek szép autók, akik eljöttek ide.





óóó már megint sárgával vannak a gondok,

lehet jót tenne ha néha elmennél személyesen is 1 talira nem csak a fórumokat olvasgatnád a talik után /ha nincs rá pénzed én megszervezek 1 gyűjtést Yellowt a talira szlogennel, bizt összejönne rá a lé/
Vadkertre 1 külföldi autó sem nevezett.
Sopronba tavaly 2 első helyet adtak 1et 1 osztráknak 1et meg nekem,
Nem értem miért fáj neked az ha kapunk díjakat /gurulj 2000euros felniken és locsolj rá még kb bő 1 millát a vasra és kapni fogsz te is kupát/
Az én autómon a tetőn és az ajtókon kívül nem túl sok széria alkatrészt találsz /mielőtt okoskodsz nézd meg stylingon az oldalam, oda sincs minden leírva de az átalakítások zöme fenn van/
Szerinted mi jelenti a saloon katba a csúcsot ma magyarországon??? a led meg króm csík???
Légyszi mutass már olyan bömöst ami szerinted itthon a topp kiváncsi vagyok rá /ne a bimmerteamos Lacáét/
Ja és mielőtt leugatod valaki autóját igazán vehetnéd a fáradtságot hogy meg guglizod 1 kicsit az adott típust.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. június 26. szombat, 06:43

státusz KASZAMester

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. június 25. péntek, 20:02


YELLOW írta:
KASZAMester írta: a tolato radar is gyári!-puszillak!!
-látod te ezért nem lehetnél zsüri tag.



ha gyári, akkor le a kalappal, hogy abban az időben már belerakták.
én nem is akarok zsűrizni.


a focihoz,a politikához,meg a kocsikhoz mindenki ért.))




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. június 25. péntek, 19:02


KASZAMester írta: a tolato radar is gyári!-puszillak!!
-látod te ezért nem lehetnél zsüri tag.



ha gyári, akkor le a kalappal, hogy abban az időben már belerakták.
én nem is akarok zsűrizni.



státusz KASZAMester

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. június 25. péntek, 18:09


a tolato radar is gyári!-puszillak!!
-látod te ezért nem lehetnél zsüri tag.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. június 25. péntek, 18:14

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. június 25. péntek, 14:24


én nem is csodálkozok. asszem több oldalon is az ilyen jellegű taéliknál mindig ez van. mindig lesz aki elégtelenkedik, hol jogosan, hol jogtalanul. ugyanez volt a carstyling show-n, a devilen, vagy sorolhatnám. nem voltam ott személyesen egyiken se, csak olvasva a célforumokat, mindenhol ez megy. teljesen független zsűrit felállítani nem lehet, és mi van ha egy kicsit részrehajló valaki? az én szívem is jobban húzna egy ismerős autóhoz, persze ha az totál nem mond ellent a nézeteimnek. egyébként én is csodálkozok, hogy van az, hogy az itteni fiúk mindenhol érnek el eredményt? nem tudom. talán részrehajlás, talán nem, de nem hiszem, hogy a sok külföldi BMW közül nem volt szebb... félreértés ne essék, nem sajnálom a díjat, sőt el is simerem szépek a gépek, igazából csak azt nem tudom ezek alapján elhinni, hogy ezek az építések jelentik a maximumot? pl nem értem Tiba díját sem, hogy legszebb széria E46 (vagy valami ilyesmi) mikor marhára nem gyári már, vagyis nem olyan, mint ahogy kigördült a gyárból, az övé is tuning, akárcsak Horié... ergó ugyanabba a kategóriába való, kinézeti különbséfben nem sok a különbség. de akár néha lehetne más helyezett is, mert így sokan ezt gondolják, mint amit most. minden tisztelet a Mesternek, szép a 7-es, de nem értem, hogy jön egy akkori technikába tolatóradar, nem hiszem, hogy az gyári volt, igazából ez egy rossz megoldás szerintem.

bocsi amit leírtam, senkit nem akarok megbántani vele, és tényleg, örülök a díjaknak, de ha magyarországon ez jelenti a csúcsot...akkor... vagy más nem szokott nevezni, akinek jobb lenne? mondom egyszerűen nem hiszem el, hogy külföldön nincsennek szép autók, akik eljöttek ide.

státusz KASZAMester

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. június 25. péntek, 13:56


-pár apro gondolat menet,és ezzel én nem is szeretnék tovább foglalatoskodni.
-nem is volt ott saját e46-om!))
-és nem attol teszem függővé,hogy ki-kinek a kocsija kap-kapott dijat,hogy milyen évjáratu volt.
-4-zsűri tag volt,és nagyjábol egyhangu szavazatok adták ki a végleges pontszuámokat,igy kaptak,nyeret a legtöbb pontosak.
-ugyhogy ez nem az én döntésem volt egyénileg.
-és én ugy gondolom,hogy jobb lesz ha hozzá szokik mindenki,mert nagy valoszinűséggel,én jövöre is zsűri tag leszek.
-és tán ennek van vmi miértje is,én ugy gondolom,tettem már le eleget az asztalra.

TbBoy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz TbBoy

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 127

Elküldve: 2010. június 25. péntek, 10:22


Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
na ezen a pont ott kezdődötten vitatkoznék 1 kicsit,

Mindenkinek mást jelent a BMW. Imi valószínüleg azért nem szereti az új gépeket, mert neki nincs, és nem is ért hozzá...
A megbízhatóságról szintén nem nyitok vitát, régen is voltak bajok és most is vannak (Nem kell elfelejteni az M20B20-B25 hengerfejet, Az L és K-jetronicot, és a Motronicot sem, hogy milyen bosszúságokat tudott okozni!)
Nekem is volt E30-am, E36-om is, de mégsem mondom azt, hogy az E30 volt a csúcsszuper járgány, és azóta nem is tudott a BMW autót gyártani.
Hori írta:
Idén azért nem volt külön e60-e90es kategória mert asszem e90ből volt 2db, e60ból 1ha minden igaz, de ha valaki akkorát mutatott volna e90el akkor bizt kap

Nem hiszem... -már csak azért sem, mert ha a mester semmibe nem néz egy E93 fullos 335i-t, de annál többe a saját E46-ját, akkor nincs miről vitázni.




Persze hogy régen is volt gond a kocsikkal, mondjuk én is inkább visszafelé fejlesztem most a flottámat mint előre van ugyebár a 2004es e46 van akkor a 83as e28 és most keresek e-bay-en valami e24et

ha lett volna valami e9x 19"vagy 20"keréken szépen ültetve performance csomaggal bizt hogy kap valamit


Hori akkor megvan a feladat "Ezt kell csinálnie csáje" Balatoni talira váltót le szeretném cserélni, meg valami kittet feldobni rá... Ültetéssel gondban vagyok, mert a 18" úgy kitölti a kerékjáratot, hogy mindenhol 1-1 centi maradt, szóval nagyobal nem kísérleteznék egyenlőre... Tényleg, neked mindig ez a felnid van fent, ezzel közlekedsz?


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. június 25. péntek, 07:46


rad2 írta:
Hori írta:
na ezen a pont ott kezdődötten vitatkoznék 1 kicsit,

Mindenkinek mást jelent a BMW. Imi valószínüleg azért nem szereti az új gépeket, mert neki nincs, és nem is ért hozzá...
A megbízhatóságról szintén nem nyitok vitát, régen is voltak bajok és most is vannak (Nem kell elfelejteni az M20B20-B25 hengerfejet, Az L és K-jetronicot, és a Motronicot sem, hogy milyen bosszúságokat tudott okozni!)
Nekem is volt E30-am, E36-om is, de mégsem mondom azt, hogy az E30 volt a csúcsszuper járgány, és azóta nem is tudott a BMW autót gyártani.
Hori írta:
Idén azért nem volt külön e60-e90es kategória mert asszem e90ből volt 2db, e60ból 1ha minden igaz, de ha valaki akkorát mutatott volna e90el akkor bizt kap

Nem hiszem... -már csak azért sem, mert ha a mester semmibe nem néz egy E93 fullos 335i-t, de annál többe a saját E46-ját, akkor nincs miről vitázni.




Persze hogy régen is volt gond a kocsikkal, mondjuk én is inkább visszafelé fejlesztem most a flottámat mint előre van ugyebár a 2004es e46 van akkor a 83as e28 és most keresek e-bay-en valami e24et

ha lett volna valami e9x 19"vagy 20"keréken szépen ültetve performance csomaggal bizt hogy kap valamit

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. június 25. péntek, 01:14


Hori írta:
na ezen a pont ott kezdődötten vitatkoznék 1 kicsit,

Mindenkinek mást jelent a BMW. Imi valószínüleg azért nem szereti az új gépeket, mert neki nincs, és nem is ért hozzá...
A megbízhatóságról szintén nem nyitok vitát, régen is voltak bajok és most is vannak (Nem kell elfelejteni az M20B20-B25 hengerfejet, Az L és K-jetronicot, és a Motronicot sem, hogy milyen bosszúságokat tudott okozni!)
Nekem is volt E30-am, E36-om is, de mégsem mondom azt, hogy az E30 volt a csúcsszuper járgány, és azóta nem is tudott a BMW autót gyártani.
Hori írta:
Idén azért nem volt külön e60-e90es kategória mert asszem e90ből volt 2db, e60ból 1ha minden igaz, de ha valaki akkorát mutatott volna e90el akkor bizt kap

Nem hiszem... -már csak azért sem, mert ha a mester semmibe nem néz egy E93 fullos 335i-t, de annál többe a saját E46-ját, akkor nincs miről vitázni.



David
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz David

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 174

Elküldve: 2010. június 25. péntek, 00:29


Hori írta: A Vadkert kemping vasárnap délután





Hiába egy jó bömös még ilyen körülmények között is gyönyörű.