blasekati
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz blasekati

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2011. február 16. szerda, 08:36


Jackson írta: Sziasztok skacok!
Nos az autómat mára már szinte minden alkatrésze felújítása megtörtént, azonban az alapjáratról való indulással gondok adódtak, gondolkozik hogy elinduljon, nem erőssége gondolkozni pedig. Úgy gondoljuk kevés üzemanyagot szállít, mivel 2000-től megindul mint az öszvér, de még az sem az igazi, szal addig azért kell neki idő.
3 dolog szól úgy gondolom ebbe bele:
- porlasztók
- légtömegmérő
- adagoló
(ha rosszul gondolom írjátok meg)
De nagyjából ezek a fontosabbak, lehetséges hogy bele kell ugorjak egy adagoló felújításba?
De mivan akkor ha nem az a ludas.
No de persze turbó felujítás megvolt, porlasztók kicserélve, légtömegmérő kicserélve és úgy hogyn kb. 1 hónapja történtek mindezek. Adagoló nem vettük le, mivel drágaság megmérni, akkor már inkább veszek bele használtan Kaszától.
Mit mondtok rá? Belemenjek ebbe?
Tegnap kiolvastuk a hibákat, amik a következők:
- szinkrongenerátor
- légtömegmérő (most lett cserélve, de nem baj)
- túltöltés szabályzó
Nagyjából ezek voltak.
Ja és nincs katalizátor a kocsiba, legalábbis a kerámiát kivertük belőle, mert minden második lyukon láttunk csak át. Szal a levegőáramlás szabad, de még mindig nem fain.


Szia Jackson!

A kartergázszűrőddel mi a helyzet? Én miután kicseréltem úgy megindult az autó, mintha kicserélték volna. Bízzunk benne, hogy Neked is segít.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. február 16. szerda, 00:00


Jackson írta: Sziasztok skacok!
Nos az autómat mára már szinte minden alkatrésze felújítása megtörtént, azonban az alapjáratról való indulással gondok adódtak, gondolkozik hogy elinduljon, nem erőssége gondolkozni pedig. Úgy gondoljuk kevés üzemanyagot szállít, mivel 2000-től megindul mint az öszvér, de még az sem az igazi, szal addig azért kell neki idő.
3 dolog szól úgy gondolom ebbe bele:
- porlasztók
- légtömegmérő
- adagoló
(ha rosszul gondolom írjátok meg)
De nagyjából ezek a fontosabbak, lehetséges hogy bele kell ugorjak egy adagoló felújításba?
De mivan akkor ha nem az a ludas.
No de persze turbó felujítás megvolt, porlasztók kicserélve, légtömegmérő kicserélve és úgy hogyn kb. 1 hónapja történtek mindezek. Adagoló nem vettük le, mivel drágaság megmérni, akkor már inkább veszek bele használtan Kaszától.
Mit mondtok rá? Belemenjek ebbe?
Tegnap kiolvastuk a hibákat, amik a következők:
- szinkrongenerátor
- légtömegmérő (most lett cserélve, de nem baj)
- túltöltés szabályzó
Nagyjából ezek voltak.
Ja és nincs katalizátor a kocsiba, legalábbis a kerámiát kivertük belőle, mert minden második lyukon láttunk csak át. Szal a levegőáramlás szabad, de még mindig nem fain.


az enyém ma állt meg előzés közben. nem is indult többé. adagoló.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Jackson

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. február 11. péntek, 12:18


Sziasztok skacok!
Nos az autómat mára már szinte minden alkatrésze felújítása megtörtént, azonban az alapjáratról való indulással gondok adódtak, gondolkozik hogy elinduljon, nem erőssége gondolkozni pedig. Úgy gondoljuk kevés üzemanyagot szállít, mivel 2000-től megindul mint az öszvér, de még az sem az igazi, szal addig azért kell neki idő.
3 dolog szól úgy gondolom ebbe bele:
- porlasztók
- légtömegmérő
- adagoló
(ha rosszul gondolom írjátok meg)
De nagyjából ezek a fontosabbak, lehetséges hogy bele kell ugorjak egy adagoló felújításba?
De mivan akkor ha nem az a ludas.
No de persze turbó felujítás megvolt, porlasztók kicserélve, légtömegmérő kicserélve és úgy hogyn kb. 1 hónapja történtek mindezek. Adagoló nem vettük le, mivel drágaság megmérni, akkor már inkább veszek bele használtan Kaszától.
Mit mondtok rá? Belemenjek ebbe?
Tegnap kiolvastuk a hibákat, amik a következők:
- szinkrongenerátor
- légtömegmérő (most lett cserélve, de nem baj)
- túltöltés szabályzó
Nagyjából ezek voltak.
Ja és nincs katalizátor a kocsiba, legalábbis a kerámiát kivertük belőle, mert minden második lyukon láttunk csak át. Szal a levegőáramlás szabad, de még mindig nem fain.

MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2010. augusztus 03. kedd, 22:24


Sanyi! Amit a topic megnyitasakor irtal, az tokeletes volt. Marmint a jelenseg, amit az autod csinalt. Csak azert ismerek ra, mert nekem most jott el az ideje enneg a leirasnak. Semmi gond nem volt a vassal, es ahogy azt irtad, az ut kozepen egyszer csak megallt. Nekem is adagolo felujitas lesz, eddig csak kb. osszeget mondtak, 200e, kiegeszitve azzal, hogy nekem meg az egyik porlaszto elektronika is repult, mert valami tekercsszakadas lett benne, igy azt meg 80e-rel megfejelem. Mondanom sem kell, nekem sem hianyzott ez a kis penztarcaurites



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 03. kedd, 22:25

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. július 12. hétfő, 19:14


Woockie írta:
dio írta: Kössz szépen a rengeteg választ, nem is tudom melyik tanácsot fogadjam meg....


Ha nem tudunk valaszolni a probelmadra, minek irogassunk ide? Vagy irjam le, milyen tok joleso zapor volt most delutan?


Teljesen igaza van Woockie kollégának. Semmi újat nem írtál azóta pl: mi volt az élőadat olvasásnál (összehasonlitva analóg műszerrel pl:turbó nyomás), írt-e új hibát a hibatárolóba, mértetek-e nyomást a kis és nagynyomású körön az adagolóban stb.
Így nem lehet tanácsot adni. Ha visszaolvasol már volt tanács, de az eredményeket nem írtad le.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 12. hétfő, 19:15

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. július 12. hétfő, 18:58


dio írta: Kössz szépen a rengeteg választ, nem is tudom melyik tanácsot fogadjam meg....


Ha nem tudunk valaszolni a probelmadra, minek irogassunk ide? Vagy irjam le, milyen tok joleso zapor volt most delutan?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2005

státusz dio

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2010. július 12. hétfő, 18:07


Kössz szépen a rengeteg választ, nem is tudom melyik tanácsot fogadjam meg....


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2005

státusz dio

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2010. július 10. szombat, 13:33


Voltam adagoló szervízben. Először a hibatároló a jeladós porlasztócsúcsot jelezte hibaként. Ki lett cserélve újra, az előzőekben leírt probléma továbbra is fennállt. Visszavittem, ki lett cserélve a turbónyomás szabályzó szelep. A probléma továbbra is fennáll. A szerelő szerint az adagolónak nincs baja.
Amugy az autó pöccre indul, nincs rossz hangja, egész jól megy, viszont szabálytalan időközönként rájön valami és hiába nyomom a gázpedált semmi (mintha egy félig felfújt labdát nyomogatnék). Ezt teszi 1-2 percig, majd utána megint jó, mintha semmi baja nem lenne.
Már teljesen tanácstalan vagyok. Nem tudja valaki mi lehet a probléma?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2005

státusz dio

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2010. június 24. csütörtök, 20:24


A branddielsel-nél javították az adagolót (branddiesel.hu), elvileg ugyanolyan hivatalos szervíz ez is, állítólag több megyéből rengetegen hordják ide javíttatni az adagolót. Holnap megnézetem a hibatárolót, hátha okosabb leszek majd.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. június 24. csütörtök, 17:56


dio írta: Beszéltem az emberkével aki az adagolót programozta, azt mondta, hogy szerinte nem az adagolóval van baj (új az elektronika, jól fel lett programozva, előtöltés dugattyút cserélt még benne).
Valószínű hogy valami más adta meg magát?


Ha az adagolót javították, akkor garanciás, tehát vissza kell vinni.
Előtte meg kell győződni arról, hogy jó helyzetben áll-e az adagoló és ellenőrizni kell az előtöltést.

Érdemes lett volna rögtön ide vinni, ők rendelkeznek VP paddal és gyári (BMW) diagnosztikai eszközökkel.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2005

státusz dio

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2010. június 24. csütörtök, 17:23


Beszéltem az emberkével aki az adagolót programozta, azt mondta, hogy szerinte nem az adagolóval van baj (új az elektronika, jól fel lett programozva, előtöltés dugattyút cserélt még benne).
Valószínű hogy valami más adta meg magát?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. június 22. kedd, 19:17


dio írta: Hello
Az én történetem: semmi baja nem volt a gépnek (1999 320d M47), ment mint állat (annak ellenére hogy 255000 km van benne és a motorral még semmi baj nem volt mióta nálam van), aztán félúton hazafelé rántott egy nagyot és meghalt. A fordulat nem ment föl 1500 fölé és durván rángatott a motor, majd később már be sem indult. Autómentő elvitt egy szerelőhöz, a hibatároló azt mondta, hogy adagolós. A szerelő adagoló-elektronika halált gyanított, így otthagytam. Elvitte Bácsbokodra az adagolót, ahol azt mondák, hogy tényleg meghalt az elektronika+valami dugattyús része el van kopva. Vettek rá új elektronikát, és újraprogramozták padon (ezzel volt valami gond, mert mindig valamilyen mértékű eltérés jött ki és nem sikerült beállítani normálisan, én nem nagyon értek hozzá). Aztán végül állítólag sikerült megcsinálni. Elmentem a kocsiért, éreztem, hogy nem olyan mint előtte, de viszonylag jó volt kb. 50 km-ig.
Most valamikor egész jól megy, viszont folyamatosan megtorpan és nem emelkedik a fordulatszám (pl. ha padlóig benyomom a gázpedált, nem történik semmi). Amikor megtorpan olyan, mintha 1 m-es vízben mennék vele.
Most vajon nem állították be normálisan az adagolót, vagy valami más probléma lehet?
Eddig már nagyok sokba került és van egy olyan érzésem hogy mélyebbre kell nyúlni a pénztárcámba.
Ha valakinek van ötlete, szívesen várom.

szerintem (a töbség véleménye is ez lessz) rakd gépre, hibatároló és élőadat olvasás. utánna te is többet fogsz tudni róla. leht az adagolón bellül is több gond (mivel itt található az üzemanyag szivattyú)nem szállít eleget a szivattyú, beállítási probléma stb.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2005

státusz dio

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2010. június 22. kedd, 19:10


Hello
Az én történetem: semmi baja nem volt a gépnek (1999 320d M47), ment mint állat (annak ellenére hogy 255000 km van benne és a motorral még semmi baj nem volt mióta nálam van), aztán félúton hazafelé rántott egy nagyot és meghalt. A fordulat nem ment föl 1500 fölé és durván rángatott a motor, majd később már be sem indult. Autómentő elvitt egy szerelőhöz, a hibatároló azt mondta, hogy adagolós. A szerelő adagoló-elektronika halált gyanított, így otthagytam. Elvitte Bácsbokodra az adagolót, ahol azt mondák, hogy tényleg meghalt az elektronika+valami dugattyús része el van kopva. Vettek rá új elektronikát, és újraprogramozták padon (ezzel volt valami gond, mert mindig valamilyen mértékű eltérés jött ki és nem sikerült beállítani normálisan, én nem nagyon értek hozzá). Aztán végül állítólag sikerült megcsinálni. Elmentem a kocsiért, éreztem, hogy nem olyan mint előtte, de viszonylag jó volt kb. 50 km-ig.
Most valamikor egész jól megy, viszont folyamatosan megtorpan és nem emelkedik a fordulatszám (pl. ha padlóig benyomom a gázpedált, nem történik semmi). Amikor megtorpan olyan, mintha 1 m-es vízben mennék vele.
Most vajon nem állították be normálisan az adagolót, vagy valami más probléma lehet?
Eddig már nagyok sokba került és van egy olyan érzésem hogy mélyebbre kell nyúlni a pénztárcámba.
Ha valakinek van ötlete, szívesen várom.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. június 22. vasárnap, 11:53


Az én masinámat (`99 20d) is utolérte a típushiba. Megadta magát az adagoló, még szerencse hogy csak a garázstól 100 m-re.
Az elektronika részét kellett cserélni, meg vmi gyûrût is a besejében. A békéscsabai Glassnál lett csináltatva. Felújítás 180 (Hódmezõn csinátatják), pár egyéb dologgal, munkadíjjal együtt összesen 260 fenékberúgás.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz laci520D

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 377

Elküldve: 2007. december 02. vasárnap, 12:22


Sanyi írta: Én is erre gondolok, de nem tudom igazán, hogy hogy kell szétszedni, kicserélni, ill. mire kell vigyázni a bontásnál. Szedett már szét ilyet valaki??? Ha igen, akkor nagyon megköszönném, ha nagyjából leírná a menetét.

Sanyi

Itt olvasgas biztos segitenek is a klubtársak.

http://www.e39.hu/modules.php?...p;amp;t=20