Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2009. május 14. csütörtök, 14:38


OK!Köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. május 14. csütörtök, 14:28


miért ne mehetne? széthúzásnál, de fõleg összedigásnál ha keletkezik ív, az adhat egy áram löketet, amitõl a bizti kiolvad...amiket leírtam meg kell próbálni ha utána se jó, akkor szerelõ

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2009. május 14. csütörtök, 14:11


Ettõl kimehet a bizti?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. május 14. csütörtök, 14:07


akkor ez lett a bibi, elõször biztosíték megnézés

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2009. május 14. csütörtök, 14:02


De igazad van,rajta volt a gyújtás mert rádiót hallgattam közben...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. május 14. csütörtök, 13:43


õõõ gyújtás ugye nem volt rajta amikor széthúztad? esetleg biztosítékokat is nézd meg... ha minden jó, akkor kontakt spray-vel, lehetõleg gyorsan párolgóval, fújd be a csatikat, aztán össze... de egy akksi levételt is megpróbálhatsz

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2009. május 14. csütörtök, 13:30


YELLOW írta: próbát megér... de fura, hogy bejelez... nem ment valami kosz a csatiba? víz vagy ilyesmi?


Semmi...Csak széthúztam utána összeraktam...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. május 14. csütörtök, 13:29


próbát megér... de fura, hogy bejelez... nem ment valami kosz a csatiba? víz vagy ilyesmi?

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2009. május 14. csütörtök, 13:17


Sziasztok!
Kitakarítottam a kocsit,úgy hohy kivettem a két elsõ ülést is.Volt alattuk 1-1 csati,amikor visszaraktam az üléseket,azokat is visszaraktam a helyükre.Azóta világít a légzsákom.Akksi levétellel orvosolható?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. március 25. szerda, 19:33


Azt hiszem csak számunkra hasznos amirõl itt beszélünk.

Hiába okoskodunk (többek között magam is) nem fogjuk szerintem megtudni mi lehetett az oka, hogy ezt a módszert választották....

Most meg már hogy mindenkinek megvan az autója, azthiszem majdnem mindegy. Legfeljebb elmélkedésre adhat okot...

TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2009. március 25. szerda, 18:53


Ez pontosan így van.
Hogy okosabban is megcsinálhatták volna.

Kinek mondták mielõtt megvett egy BMW-t, hogy fizessen ki ca. 12.000.000FT-t de ne térdeljen bele az ülésbe.
Ez nonszensz.

Én sem térdeltem bele még is betojt, de a gyerekek miatt
sokat kell hátra fordulni, így meg sem csináltatom.
(így viszont ha kéne akkor sem mûködne)

Nekem az se világos, hogy a tervezõk szerint, ha valaki ül az ülésen akkor
automatikusan aktivizálódik a lufi, és ha ütközés van akkor mûködik is.

És ha 8. hónapban van egy kismama, és már nem akarja magát bekötni, mert többet árt mint használ, akkor pofán lövi a légzsák?

Tudom üljön hátra (bár ezt sem mondták)

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2009. március 25. szerda, 18:21


A ford mondeo-nál(2004) van az övcsatiban érzékelõ, és ha nem vagy bekötve nem durran, max az oldallégzsák de az már más. Ezt az érzékelõt megcsinálhatták volna strapásabbra is, mert én soha nem térdeltem bele, és mégis néha világít, ha úgy akarja.
Ha kicserélem akkor megint 3 évig jó aztán mikor eladnám akkor kezdhetem megint. Akkor inkább dióda és durranjon akkor is ha nincs ott senki.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. március 25. szerda, 16:49


én értem mit mondasz, hisz a kresz alapvetõ gondolata, hogy úgy közlekedjünk, hogy mások is a szabályok szerint közlekednek... de tudod kivételek mindig vannak.....

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. március 25. szerda, 16:31


YELLOW írta: én csak logikusan végig gondolva mondom ezt, hisz sokat hallani errõl, hogy öv nélkül a légzsák sokkal többet árt mint használ...


A logikával nincs semmi baj, de a hülyék ellen nem lehet védekezni.

A logikádat megfordítva aki nem köti be magát annak abszolút felesleges légzsákos autót valaha is építeni, így szinte pocsékolás az ülésfoglaltság jelzõ, az övfeszítõ, de maga az öv is.

Ha alapvetõ szabályokat nem tartunk be (övbekötés) akkor a világ összes biztosági berendezése felesleges.

Példaként ha azt szeretnéd hogy a tankcsatában esélyed legyen a túlélésre akkor be kell ülnöd egy tankba. Így is kilõhetik alólad, de az esélyed jobbak. Elmehetsz ugyanebbe a csatába meztelen valaggal is, de vajmi kevés esélyed lenne akár már egy Leopáddal szemben is ha egy csúzli van csak a kezedben.

Jó a példám szélsõséges de a lényeg hogy az autógyárak is csak úgy érhetik el hogy bármely biztonsági felszerelésük hatásos legyen ha azt megfelelõen használják.

"Minden szamár a saját bõrét viszi a vásárba."

Amúgy nem tudok róla, hogy az övcsatiban lenne bármilyen érzékelõ is. Legalábbis a világ ezen részén. Gondolom ahol kötelezõ, ott van például egyes skandináv országok, franciák mittudomén.

Tehát ütközéskor csak a csokipapír alapján durran a lufi a jobboldalon.
Nem tudok rá mit mondani ezt így oldotta meg a BMW és gondolom kissé többet agyaltak ezen még más ezer okot és lehetõséget számbavéve, míg eljutottak a csokipapírig.

Amúgy amit elmondtam nem ellened szántam.....a logikával nincs baj.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. március 25. szerda, 15:53


YELLOW írta: én csak logikusan végig gondolva mondom ezt, hisz sokat hallani errõl, hogy öv nélkül a légzsák sokkal többet árt mint használ...

valaki írta, hogy csak az utasnál jelez a légzsákjelzõ.... viszont nekem a vezetõ alatt is van olyan dobozka, amibe a csatlakozó megy be...

Igen. Derektamasz, ulesfutes, az ovfeszito is oda megy. Esetleg ha elektromos, memorias az ulesed, az is oda csatlakozik.. Ulesfoglaltsag-jelzo valoban csak az anyosulesben van.