YELLOW írta:
wagusty írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
szóval hírtelen felindulásból lementem és kiszedtem a GM-et.
nekem TYCO relé van benne (rosszul emlékeztem, hogy Siemens). megnéztem a forrasztások tökéletesek. ezt csak onnan tudom, hogy jártam forrasztási tréningre (IPC)...stb. nekem érdekes módon nem lakk van rajta, vagy lehet lakk, de kicsit ilyen szilikon szerű, gumis. (erre is rosszul emlékeztem)
szóval miután megnéztem kiváncsiságból rákötöttem a vezetékeket, csatlakozót... és rögtön működött minden. gondoltam magamba kontakt hiba. szépen a panelen és a vezetékeken is befújtam Tuner tisztítóval a csatlakozókat. a panelen a nagycsatlakozó tüskéjét jobban szétfeszítettem, hogy jobban kontaktoljon az anyukájába. összeraktam. a jobb szélső csatlakozónál feltünt, hogy hiába van rögzítve, biztosítva, ez egyik fele kicsit ki tud mozdulni, ahogy feszül a vezeték. mindegy beigazgattam. összeraktam. nyitottam zártam egy csomót, és működött. (jelzem szétszedés előtt direkt megnéztem, mi a pálya, és nem volt jó)
úgyhogy egyenlőre megint maradok nyugton. arra is gondoltam, hogy a relé érintkezőjéről levált elszenesedett darab, esetleg idővel becsúszik az érintkezők közé, és amiatt rossz. ezt nem tudom. csak tipp.
eddig tartott a felhőtlen öröm.
tegnap nem akart nyílni az ajtó... napon állt az autó, de amikor nyitni akartam, akkor előtte kb 2 órája már hűvös volt ott, azaz abban állt. pedig előtti is állt napon mégis jó volt...
a zárás jól működik.
szóval az a helyzet, hogy a zárás problémám valszeg kontakt hiba lehetett, viszont a nyitás a továbbra is kérdéses. azaz egyre jobban reléééééé....
érdekes, bocsi, hogy ezzel fárasztok esetleg valakit, de...
mikoris írtam, hogy megint nem nyílik, azóta nem is nyílt, ha hideg volt hanem, semmikor...
tegnap is ez volt, többször melegben álltam, igaz pláza parkolóban, de ott sem akart. járkáltam ide-oda.
majd elmentem a Corába, ahol is a tűző napon kint volt az autó, és csodák csodájára kinyílt az ajtó, és azóta nyílik, mindegy miylen meleg van. tehát már azt sem tudom eldönteni a melegnek mennyire van köze az egészhez, mert amikor elkezdem elhinni, hogy igen, utána hírtelen jó lesz minden
Kb: 3hete egy ismerősnek 2 napja meg magamnak is kicseréltettem a reléket és azóta hibátlan mindig nyílik illetve zár.
A régi relékkel pedig már nappal soha nem nyílt ki konkrétan a vezető oldalt kulccsal ki tudtam nyitni a párom vagy én pedig átmásztunk az anyós oldalra így tudtunk max ketten utazni egy 5 személyes kocsiban.
Egyik reggel amikor a kocsihoz sétáltam (első indítás illetve első ajtónyitás) kinyíltak az ajtók akkor gyorsan kiszedtem a GM5-öt és kicseréltettem benne a reléket amelyek a központi zárért felelősek. Azóta tökéletes !!!
üdv
te honnan vettél reléket? illetve ugyanoylan típust raktál be? illetve menyni volt a relé db-ja?
YELLOW!
Igen ugyan olyan típust raktam bele (TYCO) de amúgy abba a GM5-be is passzol a Tyco amelyben Siemens van mivel a Tyco vette át pontosan ugyan azoknak a reléknek a gyártását.
Yellow már megint szenilis vagy írtam neked ,hogy ha kell rendelek neked is erre írtál választ is PÜ-ben mi van veled???
ute107 kolléga (köszi) által belinkelt linket amit 2010. június 27. vasárnap, 23:58 linkelt megint belinkelem Yellow kolléga kedvéért.
itt vettem
A link neveÚgy gondolom hogyha 2004-es relék voltak a kocsiban eddig és minden nap többször is működtek (nálam az elindulásnál való lezárás az aktiv) és most beleraktam 2db teljesen újat akkor legalább öt évig nem fogok róluk hallani.
Lehet rendelek megint egy párat hogy legyen tartalékba ne adja isten megszűnik a gyártása. Új GM5-t pedig valahogy nem akarok venni kb:120000ft-ért + kódolás hogy ismerje is a kocsi/kocsit/alvázszámot.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 16. péntek, 17:02