ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. április 09. szombat, 10:22


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

jajj nem érted mire gondolok...
ha kulccsal manuálisan nyitom a zárat, akkor elvileg nincs köze a GM-hez... vagy van akkor is? hogy amikor nyitok, akkor a vez.oldali zárszerkezet küld vissza jelet a GM-nek és csak azután nyitja a többit?
mert most már kezdem nem érteni


Ha kulcsal nyitod, akkor is dolgozik a GM. Pontosan, ahogy írod! Nagyon el van bonyolítva.



nah így akkor már világos!!!

danke!


Akkor már én is kezdem érteni...
Ha kulccsal nyitok, csak a vezető oldali ajtó nyílik a többi nem... tehát nálam a GM rossz.

De itt nálam azt is orvosolni kellene, hogy miért szorul minimálisan a vezető oldali zár, mivel kulccsal való nyitáskor néha-néha csak félig emelkedik ki a pöcök!


Lehet nálam a mind a kettő hiba egyszerre jelent meg.

Üdv.





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. április 08. péntek, 20:57


hil írta:
YELLOW írta:

jajj nem érted mire gondolok...
ha kulccsal manuálisan nyitom a zárat, akkor elvileg nincs köze a GM-hez... vagy van akkor is? hogy amikor nyitok, akkor a vez.oldali zárszerkezet küld vissza jelet a GM-nek és csak azután nyitja a többit?
mert most már kezdem nem érteni


Ha kulcsal nyitod, akkor is dolgozik a GM. Pontosan, ahogy írod! Nagyon el van bonyolítva.



nah így akkor már világos!!!

danke!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. április 08. péntek, 20:46


YELLOW írta:

jajj nem érted mire gondolok...
ha kulccsal manuálisan nyitom a zárat, akkor elvileg nincs köze a GM-hez... vagy van akkor is? hogy amikor nyitok, akkor a vez.oldali zárszerkezet küld vissza jelet a GM-nek és csak azután nyitja a többit?
mert most már kezdem nem érteni


Ha kulcsal nyitod, akkor is dolgozik a GM. Pontosan, ahogy írod! Nagyon el van bonyolítva.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. április 08. péntek, 20:42


hil írta:
YELLOW írta: írtad, hogy alapvetően a vezető oldali zárszerkezet működteti a többit.

mai nap csak kulccsal nyitottam a zárt, nyitni nyílott az összes (korábban scak a vezető oldali nyitott)(távnyitóval meg csak az nem akart).
kulccsal zárásnál viszont a jobb oldali ajtók egyáltalán nem zárnak le, vagy félig lemegy a pöcök és nyitható ugyanúgy kilinccsel. tehát kézzel manuálisan kell nyomni a pöcköt.
most amit írtál a zárszerkezetről és ezek a jelenségek valahogy megint arra következtetnek, hogy nem a relé kakszi, hanem a szárszerkezet nem küldi rendesen ki az ámpert... lehet az első ajtóban lévő csatlakozót átmozgatom, azzal az ajtóval amúgy is volt valami.

vélemény hil?


Én a rajzok logikáját követve biztosan a GM reléktől indulnék el. A reléket kivenném, szétszedném és megnézném a belvilágukat. Sajnos ezeknek a reléknek a működtető tekercsei és az érintkezők belül nem forrasztva, hanem hideg elnyomással vannak kialakítva. Ha rosszul sikerült az elnyomás, meg a nagy áramok miatt ott bizony oxidáció indul meg ami nagyon lecsökkenti az ott átmenő áram nagyságát. Tehát azokat átforrasztanám. Az én esetem más volt: hidegben rendben volt minden, meg nyáron is, ha a kondit használtam. Amikor rossz volt, az abban nyilvánult meg, hogy amikor kinyitottam a vez ajtót, akkor a belső világítás nem kapcsolt be, tehát nem került érzékelésre az, hogy kinyitottam az ajtót. Amikor ez a baj jelen volt, akkor kivettem a zár 3 felfogó csavarjából egyet és a lyukon keresztül fagyasztó spray-al telefújtam a zárat. Erre rendbe is jött minden. Innen már csak pár lépés volt a megoldás: először vettem két bontott zárat. Az egyiket barbár módon szétszedtem, hogy lássam, mi van benne. A másikat már úgy szedtem szét, hogy azt össze is lehessen rakni, és megtanulmányoztam a működését (angpl autóból származó zárak voltak ezek, tehát nem tudtam volna azokat használni, mivel minden fordítva volt benne). Ekkor vettem ki az ajtóból a sajátomat, szedtem szét (lásd a leírásomat) és csináltam meg. Azóta rendben van minden. A Te esetedben, továbbra is a GM-et gondolnám a baj forrásának.
(Biztosan van a fenti írásban melléütés, dehát a miniszter elnökünktől sem idegen a helyesírási hiba, ezért nézzétek el tőlem is, mert most nincs időm átolvasni.)



jajj nem érted mire gondolok...
ha kulccsal manuálisan nyitom a zárat, akkor elvileg nincs köze a GM-hez... vagy van akkor is? hogy amikor nyitok, akkor a vez.oldali zárszerkezet küld vissza jelet a GM-nek és csak azután nyitja a többit?
mert most már kezdem nem érteni

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. április 08. péntek, 20:26


YELLOW írta: írtad, hogy alapvetően a vezető oldali zárszerkezet működteti a többit.

mai nap csak kulccsal nyitottam a zárt, nyitni nyílott az összes (korábban scak a vezető oldali nyitott)(távnyitóval meg csak az nem akart).
kulccsal zárásnál viszont a jobb oldali ajtók egyáltalán nem zárnak le, vagy félig lemegy a pöcök és nyitható ugyanúgy kilinccsel. tehát kézzel manuálisan kell nyomni a pöcköt.
most amit írtál a zárszerkezetről és ezek a jelenségek valahogy megint arra következtetnek, hogy nem a relé kakszi, hanem a szárszerkezet nem küldi rendesen ki az ámpert... lehet az első ajtóban lévő csatlakozót átmozgatom, azzal az ajtóval amúgy is volt valami.

vélemény hil?


Én a rajzok logikáját követve biztosan a GM reléktől indulnék el. A reléket kivenném, szétszedném és megnézném a belvilágukat. Sajnos ezeknek a reléknek a működtető tekercsei és az érintkezők belül nem forrasztva, hanem hideg elnyomással vannak kialakítva. Ha rosszul sikerült az elnyomás, meg a nagy áramok miatt ott bizony oxidáció indul meg ami nagyon lecsökkenti az ott átmenő áram nagyságát. Tehát azokat átforrasztanám. Az én esetem más volt: hidegben rendben volt minden, meg nyáron is, ha a kondit használtam. Amikor rossz volt, az abban nyilvánult meg, hogy amikor kinyitottam a vez ajtót, akkor a belső világítás nem kapcsolt be, tehát nem került érzékelésre az, hogy kinyitottam az ajtót. Amikor ez a baj jelen volt, akkor kivettem a zár 3 felfogó csavarjából egyet és a lyukon keresztül fagyasztó spray-al telefújtam a zárat. Erre rendbe is jött minden. Innen már csak pár lépés volt a megoldás: először vettem két bontott zárat. Az egyiket barbár módon szétszedtem, hogy lássam, mi van benne. A másikat már úgy szedtem szét, hogy azt össze is lehessen rakni, és megtanulmányoztam a működését (angpl autóból származó zárak voltak ezek, tehát nem tudtam volna azokat használni, mivel minden fordítva volt benne). Ekkor vettem ki az ajtóból a sajátomat, szedtem szét (lásd a leírásomat) és csináltam meg. Azóta rendben van minden. A Te esetedben, továbbra is a GM-et gondolnám a baj forrásának.
(Biztosan van a fenti írásban melléütés, dehát a miniszter elnökünktől sem idegen a helyesírási hiba, ezért nézzétek el tőlem is, mert most nincs időm átolvasni.)



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. április 08. péntek, 19:55


írtad, hogy alapvetően a vezető oldali zárszerkezet működteti a többit.

mai nap csak kulccsal nyitottam a zárt, nyitni nyílott az összes (korábban scak a vezető oldali nyitott)(távnyitóval meg csak az nem akart).
kulccsal zárásnál viszont a jobb oldali ajtók egyáltalán nem zárnak le, vagy félig lemegy a pöcök és nyitható ugyanúgy kilinccsel. tehát kézzel manuálisan kell nyomni a pöcköt.
most amit írtál a zárszerkezetről és ezek a jelenségek valahogy megint arra következtetnek, hogy nem a relé kakszi, hanem a szárszerkezet nem küldi rendesen ki az ámpert... lehet az első ajtóban lévő csatlakozót átmozgatom, azzal az ajtóval amúgy is volt valami.

vélemény hil?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. április 07. csütörtök, 05:40


YELLOW írta:

értem, köszi! hát akkor csak nem úszom meg... inkább a relé csere előtt megnézem majd ezt a zárszerkezetet. bár előre félek kiszereleni.


Én a relével kezdeném, mert az sokkal egyszerűbb


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. április 07. csütörtök, 02:39


hil írta:
YELLOW írta: én nem tudom mi az oka, de mióta nyári időszámítás van, tisztára megkergült a záram. télen kb 2x volt kínja, most folyamatosan. de a korábbi dolog helyett, most már cifrázza.
vezető ajtó nem nyílik, többi vagy igen vagy nem. zárásnál vezetőoldali lezár, a többinél csak félig megy le a pöcök vagy félig sem, csak éppen megmoccan vagy egyik lemegy másik nem...stb. akárhogy agyalok nekem ezek a jelenségek arra utalnak, hogy szorulása van a drágámnak. bár ha a relé nem adja át a megfelő áramot, az is lehet gond. bár az én teóriám szerint a GM reléjéből kimenő áram bemegy a zárszerkezetbe és azt vezérli, tehát nem maga a relé nyitja a zárat, hanem csak a zárszerkezetnek ad egy jelet és azon belül kapcsol valami nagyobb árammal, ami aztán működteti a zárat.

hil Te mint szakavatott újra hozzád fordulok. te mélyebben bontottál már zárszerkezett, szóval jó lenne tudni mi van akkor...

ha még mindig a relét mondod, akkor szerintem ute107-tel karöltve rendelni kell!!!

Szia Yellow! Olvastam kérdésedet és már félve válaszolok és írok a kapott (nem Tőled) sok leb...s, kioktatás miatt. Amit írsz, abból az jön le, hogy lehet (nem biztos), hogy az a relé okozza a bajt, bár az melegedésre nem produkálhat ilyen jelenséget. Sajnos az van, hogy amit a saját záramban kiderítettem, a vez oldali ajtó zárja vezérel mindent a GM-en keresztül is oda-vissza. A melegben előforduló meghibásodás viszont erősen azt sugallja, hogy abban a zárban, az általam visszaforrasztott Hall lehet a baj okozója. Amióta a magamét megcsináltam (már jó régen) semmi baj nem volt vele. Azt korábban el is felejtettem írni, hogy amíg rossz volt a záram, akkor kétszer is újra kellett programozni a GM-et, mert elfelejtette a korábbi beállításokat. Ez abban nyilvánult meg, hogy sedan létére ajtó nyitáskor lehúzta az ablakot, nem mindig nyitott (melegben) nem érzékelte, hogy be lett csukva az ajtó, elfelejtette villantást ajtó nyitáskor/záráskor, nem működött a komfort nyitás. Ezek újra be lettek állítva és kb 1 hónap után egyszercsak elfelejtette. Mióta jó a zár, azóta semmi gond nincs vele.
Én a fentiekben csak a saját tapasztalatomat írtam meg, aki jobbat tud az ne vitázzon velem,hanem csak szó nélkül köpjön le.



értem, köszi! hát akkor csak nem úszom meg... inkább a relé csere előtt megnézem majd ezt a zárszerkezetet. bár előre félek kiszereleni.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. április 06. szerda, 21:48


YELLOW írta: én nem tudom mi az oka, de mióta nyári időszámítás van, tisztára megkergült a záram. télen kb 2x volt kínja, most folyamatosan. de a korábbi dolog helyett, most már cifrázza.
vezető ajtó nem nyílik, többi vagy igen vagy nem. zárásnál vezetőoldali lezár, a többinél csak félig megy le a pöcök vagy félig sem, csak éppen megmoccan vagy egyik lemegy másik nem...stb. akárhogy agyalok nekem ezek a jelenségek arra utalnak, hogy szorulása van a drágámnak. bár ha a relé nem adja át a megfelő áramot, az is lehet gond. bár az én teóriám szerint a GM reléjéből kimenő áram bemegy a zárszerkezetbe és azt vezérli, tehát nem maga a relé nyitja a zárat, hanem csak a zárszerkezetnek ad egy jelet és azon belül kapcsol valami nagyobb árammal, ami aztán működteti a zárat.

hil Te mint szakavatott újra hozzád fordulok. te mélyebben bontottál már zárszerkezett, szóval jó lenne tudni mi van akkor...

ha még mindig a relét mondod, akkor szerintem ute107-tel karöltve rendelni kell!!!

Szia Yellow! Olvastam kérdésedet és már félve válaszolok és írok a kapott (nem Tőled) sok leb...s, kioktatás miatt. Amit írsz, abból az jön le, hogy lehet (nem biztos), hogy az a relé okozza a bajt, bár az melegedésre nem produkálhat ilyen jelenséget. Sajnos az van, hogy amit a saját záramban kiderítettem, a vez oldali ajtó zárja vezérel mindent a GM-en keresztül is oda-vissza. A melegben előforduló meghibásodás viszont erősen azt sugallja, hogy abban a zárban, az általam visszaforrasztott Hall lehet a baj okozója. Amióta a magamét megcsináltam (már jó régen) semmi baj nem volt vele. Azt korábban el is felejtettem írni, hogy amíg rossz volt a záram, akkor kétszer is újra kellett programozni a GM-et, mert elfelejtette a korábbi beállításokat. Ez abban nyilvánult meg, hogy sedan létére ajtó nyitáskor lehúzta az ablakot, nem mindig nyitott (melegben) nem érzékelte, hogy be lett csukva az ajtó, elfelejtette villantást ajtó nyitáskor/záráskor, nem működött a komfort nyitás. Ezek újra be lettek állítva és kb 1 hónap után egyszercsak elfelejtette. Mióta jó a zár, azóta semmi gond nincs vele.
Én a fentiekben csak a saját tapasztalatomat írtam meg, aki jobbat tud az ne vitázzon velem,hanem csak szó nélkül köpjön le.



ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. április 06. szerda, 21:42


YELLOW írta:
ute107 írta:
YELLOW írta: én nem tudom mi az oka, de mióta nyári időszámítás van, tisztára megkergült a záram. télen kb 2x volt kínja, most folyamatosan. de a korábbi dolog helyett, most már cifrázza.
vezető ajtó nem nyílik, többi vagy igen vagy nem. zárásnál vezetőoldali lezár, a többinél csak félig megy le a pöcök vagy félig sem, csak éppen megmoccan vagy egyik lemegy másik nem...stb. akárhogy agyalok nekem ezek a jelenségek arra utalnak, hogy szorulása van a drágámnak. bár ha a relé nem adja át a megfelő áramot, az is lehet gond. bár az én teóriám szerint a GM reléjéből kimenő áram bemegy a zárszerkezetbe és azt vezérli, tehát nem maga a relé nyitja a zárat, hanem csak a zárszerkezetnek ad egy jelet és azon belül kapcsol valami nagyobb árammal, ami aztán működteti a zárat.

hil Te mint szakavatott újra hozzád fordulok. te mélyebben bontottál már zárszerkezett, szóval jó lenne tudni mi van akkor...

ha még mindig a relét mondod, akkor szerintem ute107-tel karöltve rendelni kell!!!


Rendelek én, nem is ezzel van a baj. Most van egy szakavatott kontaktom, aki megcsinálni szakszerűen. Nem akarom kiszerelni a sajátot, ami még működik ideig óráig..., hanem inkább feljavítanám a most vásároltat és azt tenném be. Tudnom kellene, hogy ilyenkor szükséges-e felprogramozás/tanítás, hogy működjön. Elméletileg amit vásároltam az egy 1999-es 318i-ben volt. Azt sem tudom touring, vagy sedan...


az eredetihez meg kell nézni, ha sok alkatrészben különbözik, akor lehetnek gondok... programozni kell úgy tudom, főleg ha van esőérzékelőd és egyéb, amit ő vezérel.
akkor ha tudsz rendelj már úgy relét, hogy nekem is kell 2db. köszi! max ha nem relé baja van, hanem szorulás, akkor megmarad tartaléknak.


Ok. Egyezik teljesen a régi meg az új. Ha beteszem amit vettem valamit elronthatok vele?!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. április 04. hétfő, 23:54


ute107 írta:
YELLOW írta: én nem tudom mi az oka, de mióta nyári időszámítás van, tisztára megkergült a záram. télen kb 2x volt kínja, most folyamatosan. de a korábbi dolog helyett, most már cifrázza.
vezető ajtó nem nyílik, többi vagy igen vagy nem. zárásnál vezetőoldali lezár, a többinél csak félig megy le a pöcök vagy félig sem, csak éppen megmoccan vagy egyik lemegy másik nem...stb. akárhogy agyalok nekem ezek a jelenségek arra utalnak, hogy szorulása van a drágámnak. bár ha a relé nem adja át a megfelő áramot, az is lehet gond. bár az én teóriám szerint a GM reléjéből kimenő áram bemegy a zárszerkezetbe és azt vezérli, tehát nem maga a relé nyitja a zárat, hanem csak a zárszerkezetnek ad egy jelet és azon belül kapcsol valami nagyobb árammal, ami aztán működteti a zárat.

hil Te mint szakavatott újra hozzád fordulok. te mélyebben bontottál már zárszerkezett, szóval jó lenne tudni mi van akkor...

ha még mindig a relét mondod, akkor szerintem ute107-tel karöltve rendelni kell!!!


Rendelek én, nem is ezzel van a baj. Most van egy szakavatott kontaktom, aki megcsinálni szakszerűen. Nem akarom kiszerelni a sajátot, ami még működik ideig óráig..., hanem inkább feljavítanám a most vásároltat és azt tenném be. Tudnom kellene, hogy ilyenkor szükséges-e felprogramozás/tanítás, hogy működjön. Elméletileg amit vásároltam az egy 1999-es 318i-ben volt. Azt sem tudom touring, vagy sedan...


az eredetihez meg kell nézni, ha sok alkatrészben különbözik, akor lehetnek gondok... programozni kell úgy tudom, főleg ha van esőérzékelőd és egyéb, amit ő vezérel.
akkor ha tudsz rendelj már úgy relét, hogy nekem is kell 2db. köszi! max ha nem relé baja van, hanem szorulás, akkor megmarad tartaléknak.


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. április 04. hétfő, 23:35


YELLOW írta: én nem tudom mi az oka, de mióta nyári időszámítás van, tisztára megkergült a záram. télen kb 2x volt kínja, most folyamatosan. de a korábbi dolog helyett, most már cifrázza.
vezető ajtó nem nyílik, többi vagy igen vagy nem. zárásnál vezetőoldali lezár, a többinél csak félig megy le a pöcök vagy félig sem, csak éppen megmoccan vagy egyik lemegy másik nem...stb. akárhogy agyalok nekem ezek a jelenségek arra utalnak, hogy szorulása van a drágámnak. bár ha a relé nem adja át a megfelő áramot, az is lehet gond. bár az én teóriám szerint a GM reléjéből kimenő áram bemegy a zárszerkezetbe és azt vezérli, tehát nem maga a relé nyitja a zárat, hanem csak a zárszerkezetnek ad egy jelet és azon belül kapcsol valami nagyobb árammal, ami aztán működteti a zárat.

hil Te mint szakavatott újra hozzád fordulok. te mélyebben bontottál már zárszerkezett, szóval jó lenne tudni mi van akkor...

ha még mindig a relét mondod, akkor szerintem ute107-tel karöltve rendelni kell!!!


Rendelek én, nem is ezzel van a baj. Most van egy szakavatott kontaktom, aki megcsinálni szakszerűen. Nem akarom kiszerelni a sajátot, ami még működik ideig óráig..., hanem inkább feljavítanám a most vásároltat és azt tenném be. Tudnom kellene, hogy ilyenkor szükséges-e felprogramozás/tanítás, hogy működjön. Elméletileg amit vásároltam az egy 1999-es 318i-ben volt. Azt sem tudom touring, vagy sedan...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. április 04. hétfő, 22:13


én nem tudom mi az oka, de mióta nyári időszámítás van, tisztára megkergült a záram. télen kb 2x volt kínja, most folyamatosan. de a korábbi dolog helyett, most már cifrázza.
vezető ajtó nem nyílik, többi vagy igen vagy nem. zárásnál vezetőoldali lezár, a többinél csak félig megy le a pöcök vagy félig sem, csak éppen megmoccan vagy egyik lemegy másik nem...stb. akárhogy agyalok nekem ezek a jelenségek arra utalnak, hogy szorulása van a drágámnak. bár ha a relé nem adja át a megfelő áramot, az is lehet gond. bár az én teóriám szerint a GM reléjéből kimenő áram bemegy a zárszerkezetbe és azt vezérli, tehát nem maga a relé nyitja a zárat, hanem csak a zárszerkezetnek ad egy jelet és azon belül kapcsol valami nagyobb árammal, ami aztán működteti a zárat.

hil Te mint szakavatott újra hozzád fordulok. te mélyebben bontottál már zárszerkezett, szóval jó lenne tudni mi van akkor...

ha még mindig a relét mondod, akkor szerintem ute107-tel karöltve rendelni kell!!!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. április 04. hétfő, 20:28


InsectKiller írta:
ute107 írta: Tisztelt Uraim.... Segítsetek...

Nem nyílik z ajtóm...szokás szerint, ezt már megszoktam.
Elértem addig, hogy vettem egy használt modult, melynek szintén nem jók a reléi. Na már most, ha azt megcsináltatom és kicserélem a másik helyett, fel kell programozni az autót?!


Illetve ha igen, akkor hol, ki és mennyiért csinálja.

Előre is köszönöm...


Üdv.

UTE107...


A zárszerkezeted az tutira jó? Ki lett már mérve, hogy áram van-e a csatiban nyitás-záráskor?!


Egyszerű válasz...NEM. Nem tudom....



InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. április 04. hétfő, 19:23


ute107 írta: Tisztelt Uraim.... Segítsetek...

Nem nyílik z ajtóm...szokás szerint, ezt már megszoktam.
Elértem addig, hogy vettem egy használt modult, melynek szintén nem jók a reléi. Na már most, ha azt megcsináltatom és kicserélem a másik helyett, fel kell programozni az autót?!


Illetve ha igen, akkor hol, ki és mennyiért csinálja.

Előre is köszönöm...


Üdv.

UTE107...


A zárszerkezeted az tutira jó? Ki lett már mérve, hogy áram van-e a csatiban nyitás-záráskor?!