YELLOW írta:
írtad, hogy alapvetően a vezető oldali zárszerkezet működteti a többit.
mai nap csak kulccsal nyitottam a zárt, nyitni nyílott az összes (korábban scak a vezető oldali nyitott)(távnyitóval meg csak az nem akart).
kulccsal zárásnál viszont a jobb oldali ajtók egyáltalán nem zárnak le, vagy félig lemegy a pöcök és nyitható ugyanúgy kilinccsel. tehát kézzel manuálisan kell nyomni a pöcköt.
most amit írtál a zárszerkezetről és ezek a jelenségek valahogy megint arra következtetnek, hogy nem a relé kakszi, hanem a szárszerkezet nem küldi rendesen ki az ámpert... lehet az első ajtóban lévő csatlakozót átmozgatom, azzal az ajtóval amúgy is volt valami.
vélemény hil?
Én a rajzok logikáját követve biztosan a GM reléktől indulnék el. A reléket kivenném, szétszedném és megnézném a belvilágukat. Sajnos ezeknek a reléknek a működtető tekercsei és az érintkezők belül nem forrasztva, hanem hideg elnyomással vannak kialakítva. Ha rosszul sikerült az elnyomás, meg a nagy áramok miatt ott bizony oxidáció indul meg ami nagyon lecsökkenti az ott átmenő áram nagyságát. Tehát azokat átforrasztanám. Az én esetem más volt: hidegben rendben volt minden, meg nyáron is, ha a kondit használtam. Amikor rossz volt, az abban nyilvánult meg, hogy amikor kinyitottam a vez ajtót, akkor a belső világítás nem kapcsolt be, tehát nem került érzékelésre az, hogy kinyitottam az ajtót. Amikor ez a baj jelen volt, akkor kivettem a zár 3 felfogó csavarjából egyet és a lyukon keresztül fagyasztó spray-al telefújtam a zárat. Erre rendbe is jött minden. Innen már csak pár lépés volt a megoldás: először vettem két bontott zárat. Az egyiket barbár módon szétszedtem, hogy lássam, mi van benne. A másikat már úgy szedtem szét, hogy azt össze is lehessen rakni, és megtanulmányoztam a működését (angpl autóból származó zárak voltak ezek, tehát nem tudtam volna azokat használni, mivel minden fordítva volt benne). Ekkor vettem ki az ajtóból a sajátomat, szedtem szét (lásd a leírásomat) és csináltam meg. Azóta rendben van minden. A Te esetedben, továbbra is a GM-et gondolnám a baj forrásának.
(Biztosan van a fenti írásban melléütés, dehát a miniszter elnökünktől sem idegen a helyesírási hiba, ezért nézzétek el tőlem is, mert most nincs időm átolvasni.)