John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s
de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.
az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.
De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...
addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen.
Rendben,értelek de ismerd be hogy ez a tiltás egy elbaszott funkció és a Tds-be se volt ilyen
Utolsó kérdésem lenne még,megtaláltam a blokkot idén Augusztus 7.-én vettem az akksit a számla szerint (Bosch akksi pedig)ha nem szervízben hanem magamnak szereltem be az akksit,akkor megtagadhatják a garanciát és a bevizsglást? (Érdemes egyáltalán visszavinni?)
ez nézőpont kérdése. szerintem nem hülye funkció, pedig szívtam miatta már nem egyszer, de legalább a második akksi cserénél már kínlódtam vele annyit, hanem pár napon belül vettem újat. az, hogy régi autókba nem volt ilyen egy dolog.
nem tagadhatja meg a garnciát, hisz beüzemelés után vitted vissza, tehát jól be lett szerelve. max anniyt csinál, hogy rámér a generátorra, ha az jól tölt, akkor nem mondhat semmit.
attól, hogy Bosch nem jelent semmit. a silver akksijai egy rakat sz.rok. ahonnan vetted, kitudja ott is mióta állt. gyártás után fél évnél többet nem célszerű tárolni, nagy akksi kerskedésekben is töltögetik őket, mert az állás, ha nem zajlik le benne a kémiai folyamat, az a halála. nyilván zajlik benne folyamat, hiszen önkisülés megy végbe szépen lassan.