Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2016. december 07. szerda, 00:56


maestro006 írta: Sziasztok,
A gyárinál magasabb amperórás és magasabb indítóáramú akkumulátor kinyírja az önindítót, vagy nem gond?
gyári: 70aH, ~540 A
új: 74 aH, 680 A


Nyugodtan berakhatod.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz maestro006

Újonc

Elismertség: 13% (5 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2016. december 06. kedd, 23:01


Sziasztok,
A gyárinál magasabb amperórás és magasabb indítóáramú akkumulátor kinyírja az önindítót, vagy nem gond?
gyári: 70aH, ~540 A
új: 74 aH, 680 A

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2016. december 06. kedd, 06:45


John írta:
55-ös, de már vissza vették és oda adták az árát,elvileg kifoghattam egy hibás terméket


de fogadjunk nem raktad oda töltőre...
ha ilyen könnyen cserélték, akkor szerencséd volt, bár lehet tudta, hogy szériahibásak az akksik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2016. december 05. hétfő, 20:15


Nagy a piramis így kezdek újat. 4 éves az akkum 55ös (motor 1.9L) még a hagyományos "lötykölős" van proc.vezérelt akku töltőm amit csakis a hosszú állás miatt a motorom aksijához használok.
Nincs garázsom így autóm kint áll, amikor nem indít mert "kifingott" nem teker vagy alig, akkor hívom barátom bikakábel rásegít beindít és irány venni új akkumulátort a régit meg jól otthagyom mivel veszélyes hulladék.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. december 05. hétfő, 20:06


liga86 írta:
John írta:
John írta:
liga86 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s


de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.

az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.


De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...


addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen.
Rendben,értelek de ismerd be hogy ez a tiltás egy elbaszott funkció és a Tds-be se volt ilyen

Utolsó kérdésem lenne még,megtaláltam a blokkot idén Augusztus 7.-én vettem az akksit a számla szerint (Bosch akksi pedig)ha nem szervízben hanem magamnak szereltem be az akksit,akkor megtagadhatják a garanciát és a bevizsglást? (Érdemes egyáltalán visszavinni?)


ez nézőpont kérdése. szerintem nem hülye funkció, pedig szívtam miatta már nem egyszer, de legalább a második akksi cserénél már kínlódtam vele annyit, hanem pár napon belül vettem újat. az, hogy régi autókba nem volt ilyen egy dolog.

nem tagadhatja meg a garnciát, hisz beüzemelés után vitted vissza, tehát jól be lett szerelve. max anniyt csinál, hogy rámér a generátorra, ha az jól tölt, akkor nem mondhat semmit.
attól, hogy Bosch nem jelent semmit. a silver akksijai egy rakat sz.rok. ahonnan vetted, kitudja ott is mióta állt. gyártás után fél évnél többet nem célszerű tárolni, nagy akksi kerskedésekben is töltögetik őket, mert az állás, ha nem zajlik le benne a kémiai folyamat, az a halála. nyilván zajlik benne folyamat, hiszen önkisülés megy végbe szépen lassan.
Köszönöm,akkor holnap viszem is vissza,ha mégse akarják átvenni mire hivatkozzak? (am kezdek rájönni hogy a Bosch már tényleg nem ugyanaz mint régen,csak rá teszik a nevüket a termékre...)


Hali
Csak kíváncsiságból milyen amperórás az aksi?

55-ös, de már vissza vették és oda adták az árát,elvileg kifoghattam egy hibás terméket

(a mocim 1.6-os benya,abba bőven elégnek kellett volna lennie)


Persze elég.... optimális körülmények között (nyáron, folytonos használatban az autó)
Télen se perc alatt leszopja a hideg az aksit annyira hogy csak tekerjen az önindító ( ha teker) nekem 2.0 facelift 318 és ugyan így jártam 45 percet volt magára hagyva a drága helyzet jelzővel meg bekacsolt rádióval ugy hogy nem szólt a zene. 62-es aksi van benne de kevés legalább 70-est mondanak vagy nagyobb ha be fér a helyére.
Amúgy a generátorra is rámérettem hátha bajos de semmi baja és az aksi is új exide
Mondjuk sajnos az is igaz hogy udvarban de nem garázsban áll,de a 2.0 nem 6 henger? Mert nekem csak 4 van (amit még egyedül is betolok ha kell de eddig még nemkellett hála Istennek ) és a tartalék szar akksim is be röffentette ma reggel pedig abban épphogy 10.5 volt van és tekerte mégha nemis gyorsan (de csak próba miatt tettem bele -5 fokban hideg motornál na akkor állt össze a kép hogy amit vissza vittem a boltba az tényleg hibás akksi.. )



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz liga86

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2016. december 05. hétfő, 19:34


John írta:
John írta:
liga86 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s


de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.

az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.


De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...


addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen.
Rendben,értelek de ismerd be hogy ez a tiltás egy elbaszott funkció és a Tds-be se volt ilyen

Utolsó kérdésem lenne még,megtaláltam a blokkot idén Augusztus 7.-én vettem az akksit a számla szerint (Bosch akksi pedig)ha nem szervízben hanem magamnak szereltem be az akksit,akkor megtagadhatják a garanciát és a bevizsglást? (Érdemes egyáltalán visszavinni?)


ez nézőpont kérdése. szerintem nem hülye funkció, pedig szívtam miatta már nem egyszer, de legalább a második akksi cserénél már kínlódtam vele annyit, hanem pár napon belül vettem újat. az, hogy régi autókba nem volt ilyen egy dolog.

nem tagadhatja meg a garnciát, hisz beüzemelés után vitted vissza, tehát jól be lett szerelve. max anniyt csinál, hogy rámér a generátorra, ha az jól tölt, akkor nem mondhat semmit.
attól, hogy Bosch nem jelent semmit. a silver akksijai egy rakat sz.rok. ahonnan vetted, kitudja ott is mióta állt. gyártás után fél évnél többet nem célszerű tárolni, nagy akksi kerskedésekben is töltögetik őket, mert az állás, ha nem zajlik le benne a kémiai folyamat, az a halála. nyilván zajlik benne folyamat, hiszen önkisülés megy végbe szépen lassan.
Köszönöm,akkor holnap viszem is vissza,ha mégse akarják átvenni mire hivatkozzak? (am kezdek rájönni hogy a Bosch már tényleg nem ugyanaz mint régen,csak rá teszik a nevüket a termékre...)


Hali
Csak kíváncsiságból milyen amperórás az aksi?

55-ös, de már vissza vették és oda adták az árát,elvileg kifoghattam egy hibás terméket

(a mocim 1.6-os benya,abba bőven elégnek kellett volna lennie)


Persze elég.... optimális körülmények között (nyáron, folytonos használatban az autó)
Télen se perc alatt leszopja a hideg az aksit annyira hogy csak tekerjen az önindító ( ha teker) nekem 2.0 facelift 318 és ugyan így jártam 45 percet volt magára hagyva a drága helyzet jelzővel meg bekacsolt rádióval ugy hogy nem szólt a zene. 62-es aksi van benne de kevés legalább 70-est mondanak vagy nagyobb ha be fér a helyére.
Amúgy a generátorra is rámérettem hátha bajos de semmi baja és az aksi is új exide


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. december 05. hétfő, 19:25


John írta:
liga86 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s


de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.

az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.


De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...


addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen.
Rendben,értelek de ismerd be hogy ez a tiltás egy elbaszott funkció és a Tds-be se volt ilyen

Utolsó kérdésem lenne még,megtaláltam a blokkot idén Augusztus 7.-én vettem az akksit a számla szerint (Bosch akksi pedig)ha nem szervízben hanem magamnak szereltem be az akksit,akkor megtagadhatják a garanciát és a bevizsglást? (Érdemes egyáltalán visszavinni?)


ez nézőpont kérdése. szerintem nem hülye funkció, pedig szívtam miatta már nem egyszer, de legalább a második akksi cserénél már kínlódtam vele annyit, hanem pár napon belül vettem újat. az, hogy régi autókba nem volt ilyen egy dolog.

nem tagadhatja meg a garnciát, hisz beüzemelés után vitted vissza, tehát jól be lett szerelve. max anniyt csinál, hogy rámér a generátorra, ha az jól tölt, akkor nem mondhat semmit.
attól, hogy Bosch nem jelent semmit. a silver akksijai egy rakat sz.rok. ahonnan vetted, kitudja ott is mióta állt. gyártás után fél évnél többet nem célszerű tárolni, nagy akksi kerskedésekben is töltögetik őket, mert az állás, ha nem zajlik le benne a kémiai folyamat, az a halála. nyilván zajlik benne folyamat, hiszen önkisülés megy végbe szépen lassan.
Köszönöm,akkor holnap viszem is vissza,ha mégse akarják átvenni mire hivatkozzak? (am kezdek rájönni hogy a Bosch már tényleg nem ugyanaz mint régen,csak rá teszik a nevüket a termékre...)


Hali
Csak kíváncsiságból milyen amperórás az aksi?

55-ös, de már vissza vették és oda adták az árát,elvileg kifoghattam egy hibás terméket

(a mocim 1.6-os benya,abba bőven elégnek kellett volna lennie)




John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. december 05. hétfő, 19:24


liga86 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s


de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.

az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.


De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...


addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen.
Rendben,értelek de ismerd be hogy ez a tiltás egy elbaszott funkció és a Tds-be se volt ilyen

Utolsó kérdésem lenne még,megtaláltam a blokkot idén Augusztus 7.-én vettem az akksit a számla szerint (Bosch akksi pedig)ha nem szervízben hanem magamnak szereltem be az akksit,akkor megtagadhatják a garanciát és a bevizsglást? (Érdemes egyáltalán visszavinni?)


ez nézőpont kérdése. szerintem nem hülye funkció, pedig szívtam miatta már nem egyszer, de legalább a második akksi cserénél már kínlódtam vele annyit, hanem pár napon belül vettem újat. az, hogy régi autókba nem volt ilyen egy dolog.

nem tagadhatja meg a garnciát, hisz beüzemelés után vitted vissza, tehát jól be lett szerelve. max anniyt csinál, hogy rámér a generátorra, ha az jól tölt, akkor nem mondhat semmit.
attól, hogy Bosch nem jelent semmit. a silver akksijai egy rakat sz.rok. ahonnan vetted, kitudja ott is mióta állt. gyártás után fél évnél többet nem célszerű tárolni, nagy akksi kerskedésekben is töltögetik őket, mert az állás, ha nem zajlik le benne a kémiai folyamat, az a halála. nyilván zajlik benne folyamat, hiszen önkisülés megy végbe szépen lassan.
Köszönöm,akkor holnap viszem is vissza,ha mégse akarják átvenni mire hivatkozzak? (am kezdek rájönni hogy a Bosch már tényleg nem ugyanaz mint régen,csak rá teszik a nevüket a termékre...)


Hali
Csak kíváncsiságból milyen amperórás az aksi?

55-ös, de már vissza vették és oda adták az árát,elvileg kifoghattam egy hibás terméket



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz liga86

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2016. december 04. vasárnap, 20:07


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s


de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.

az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.


De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...


addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen.
Rendben,értelek de ismerd be hogy ez a tiltás egy elbaszott funkció és a Tds-be se volt ilyen

Utolsó kérdésem lenne még,megtaláltam a blokkot idén Augusztus 7.-én vettem az akksit a számla szerint (Bosch akksi pedig)ha nem szervízben hanem magamnak szereltem be az akksit,akkor megtagadhatják a garanciát és a bevizsglást? (Érdemes egyáltalán visszavinni?)


ez nézőpont kérdése. szerintem nem hülye funkció, pedig szívtam miatta már nem egyszer, de legalább a második akksi cserénél már kínlódtam vele annyit, hanem pár napon belül vettem újat. az, hogy régi autókba nem volt ilyen egy dolog.

nem tagadhatja meg a garnciát, hisz beüzemelés után vitted vissza, tehát jól be lett szerelve. max anniyt csinál, hogy rámér a generátorra, ha az jól tölt, akkor nem mondhat semmit.
attól, hogy Bosch nem jelent semmit. a silver akksijai egy rakat sz.rok. ahonnan vetted, kitudja ott is mióta állt. gyártás után fél évnél többet nem célszerű tárolni, nagy akksi kerskedésekben is töltögetik őket, mert az állás, ha nem zajlik le benne a kémiai folyamat, az a halála. nyilván zajlik benne folyamat, hiszen önkisülés megy végbe szépen lassan.
Köszönöm,akkor holnap viszem is vissza,ha mégse akarják átvenni mire hivatkozzak? (am kezdek rájönni hogy a Bosch már tényleg nem ugyanaz mint régen,csak rá teszik a nevüket a termékre...)


Hali
Csak kíváncsiságból milyen amperórás az aksi?



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. december 03. szombat, 17:53


YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s


de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.

az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.


De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...


addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen.
Rendben,értelek de ismerd be hogy ez a tiltás egy elbaszott funkció és a Tds-be se volt ilyen

Utolsó kérdésem lenne még,megtaláltam a blokkot idén Augusztus 7.-én vettem az akksit a számla szerint (Bosch akksi pedig)ha nem szervízben hanem magamnak szereltem be az akksit,akkor megtagadhatják a garanciát és a bevizsglást? (Érdemes egyáltalán visszavinni?)


ez nézőpont kérdése. szerintem nem hülye funkció, pedig szívtam miatta már nem egyszer, de legalább a második akksi cserénél már kínlódtam vele annyit, hanem pár napon belül vettem újat. az, hogy régi autókba nem volt ilyen egy dolog.

nem tagadhatja meg a garnciát, hisz beüzemelés után vitted vissza, tehát jól be lett szerelve. max anniyt csinál, hogy rámér a generátorra, ha az jól tölt, akkor nem mondhat semmit.
attól, hogy Bosch nem jelent semmit. a silver akksijai egy rakat sz.rok. ahonnan vetted, kitudja ott is mióta állt. gyártás után fél évnél többet nem célszerű tárolni, nagy akksi kerskedésekben is töltögetik őket, mert az állás, ha nem zajlik le benne a kémiai folyamat, az a halála. nyilván zajlik benne folyamat, hiszen önkisülés megy végbe szépen lassan.
Köszönöm,akkor holnap viszem is vissza,ha mégse akarják átvenni mire hivatkozzak? (am kezdek rájönni hogy a Bosch már tényleg nem ugyanaz mint régen,csak rá teszik a nevüket a termékre...)



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2016. december 03. szombat, 17:47


John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s


de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.

az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.


De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...


addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen.
Rendben,értelek de ismerd be hogy ez a tiltás egy elbaszott funkció és a Tds-be se volt ilyen

Utolsó kérdésem lenne még,megtaláltam a blokkot idén Augusztus 7.-én vettem az akksit a számla szerint (Bosch akksi pedig)ha nem szervízben hanem magamnak szereltem be az akksit,akkor megtagadhatják a garanciát és a bevizsglást? (Érdemes egyáltalán visszavinni?)


ez nézőpont kérdése. szerintem nem hülye funkció, pedig szívtam miatta már nem egyszer, de legalább a második akksi cserénél már kínlódtam vele annyit, hanem pár napon belül vettem újat. az, hogy régi autókba nem volt ilyen egy dolog.

nem tagadhatja meg a garnciát, hisz beüzemelés után vitted vissza, tehát jól be lett szerelve. max anniyt csinál, hogy rámér a generátorra, ha az jól tölt, akkor nem mondhat semmit.
attól, hogy Bosch nem jelent semmit. a silver akksijai egy rakat sz.rok. ahonnan vetted, kitudja ott is mióta állt. gyártás után fél évnél többet nem célszerű tárolni, nagy akksi kerskedésekben is töltögetik őket, mert az állás, ha nem zajlik le benne a kémiai folyamat, az a halála. nyilván zajlik benne folyamat, hiszen önkisülés megy végbe szépen lassan.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. december 03. szombat, 17:34


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s


de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.

az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.


De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...


addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen.
Rendben,értelek de ismerd be hogy ez a tiltás egy elbaszott funkció és a Tds-be se volt ilyen

Utolsó kérdésem lenne még,megtaláltam a blokkot idén Augusztus 7.-én vettem az akksit a számla szerint (Bosch akksi pedig)ha nem szervízben hanem magamnak szereltem be az akksit,akkor megtagadhatják a garanciát és a bevizsglást? (Érdemes egyáltalán visszavinni?)



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. december 03. szombat, 15:41


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s


de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.

az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.


De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...


addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen.
Rendben,értelek de ismerd be hogy ez a tiltás egy elbaszott funkció és a Tds-be se volt ilyen



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2016. december 03. szombat, 13:36


John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s


de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.

az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.


De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...


addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. december 03. szombat, 13:32


YELLOW írta:
John írta: Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s


de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.

az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.
De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...