kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2020. december 16. szerda, 20:18


YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.

Szia,
az önindítót"E" fejű csavarok fogják, a tűzfal felől kell kitekerni, nagyon meg volt nekem szorulva, elég nagy szopás volt. Ki kell venni a szívósort, nem lehet kifűzni alulról.


akkor ha meg kint a szívósor, a CCV szelepet is érdemes megnézni, nem csodálkoznék, ha cserés lenne. illetve lehet szívósor tömítésre is szükség lesz.


Hna ettől féltem (szivósor le)nem két perc lesz.Az a CCV amit emlitesz az tulajdonképpen mi a fene vagy az lenne az olajleválasztó mert szerintem az is kakika
Ha megbontom tuti mindenhova új tömitést veszek.
Egyszer a vákumpumpa tömitését cseréltem na az sem volt egyszerű közvetlen a tűzfal előtt persze látni nem látod csak érzed.Az O gyűrű engedte az olajat az rá a pufogóra és fütölt egy darabig


igen az olajleválasztó szelep. ha már úgy is bontani kell a szívósort érdemes megnézni és készülni a cserével.

Először is köszönöm a segitségeteket YELLOW,hil!
Tudnátok még abban segiteni hogy egy esetleges robbantott ábrát átküldtök nekem?
N42B18A motor 1800ccm benzin,2002 évjárat compact.
Ez az "E"jelű csavar ez mit takar?Sorry a sok kérdésért most próbálkozom először BMW-vel a többi autóm ehhez képest faék volt


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2020. december 16. szerda, 18:54


kisskarex írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.

Szia,
az önindítót"E" fejű csavarok fogják, a tűzfal felől kell kitekerni, nagyon meg volt nekem szorulva, elég nagy szopás volt. Ki kell venni a szívósort, nem lehet kifűzni alulról.


akkor ha meg kint a szívósor, a CCV szelepet is érdemes megnézni, nem csodálkoznék, ha cserés lenne. illetve lehet szívósor tömítésre is szükség lesz.


Hna ettől féltem (szivósor le)nem két perc lesz.Az a CCV amit emlitesz az tulajdonképpen mi a fene vagy az lenne az olajleválasztó mert szerintem az is kakika
Ha megbontom tuti mindenhova új tömitést veszek.
Egyszer a vákumpumpa tömitését cseréltem na az sem volt egyszerű közvetlen a tűzfal előtt persze látni nem látod csak érzed.Az O gyűrű engedte az olajat az rá a pufogóra és fütölt egy darabig


igen az olajleválasztó szelep. ha már úgy is bontani kell a szívósort érdemes megnézni és készülni a cserével.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2020. december 16. szerda, 16:52


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.

Szia,
az önindítót"E" fejű csavarok fogják, a tűzfal felől kell kitekerni, nagyon meg volt nekem szorulva, elég nagy szopás volt. Ki kell venni a szívósort, nem lehet kifűzni alulról.


akkor ha meg kint a szívósor, a CCV szelepet is érdemes megnézni, nem csodálkoznék, ha cserés lenne. illetve lehet szívósor tömítésre is szükség lesz.


Hna ettől féltem (szivósor le)nem két perc lesz.Az a CCV amit emlitesz az tulajdonképpen mi a fene vagy az lenne az olajleválasztó mert szerintem az is kakika
Ha megbontom tuti mindenhova új tömitést veszek.
Egyszer a vákumpumpa tömitését cseréltem na az sem volt egyszerű közvetlen a tűzfal előtt persze látni nem látod csak érzed.Az O gyűrű engedte az olajat az rá a pufogóra és fütölt egy darabig

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2020. december 16. szerda, 08:28


hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.

Szia,
az önindítót"E" fejű csavarok fogják, a tűzfal felől kell kitekerni, nagyon meg volt nekem szorulva, elég nagy szopás volt. Ki kell venni a szívósort, nem lehet kifűzni alulról.


akkor ha meg kint a szívósor, a CCV szelepet is érdemes megnézni, nem csodálkoznék, ha cserés lenne. illetve lehet szívósor tömítésre is szükség lesz.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2020. december 16. szerda, 08:23


YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.

Szia,
az önindítót"E" fejű csavarok fogják, a tűzfal felől kell kitekerni, nagyon meg volt nekem szorulva, elég nagy szopás volt. Ki kell venni a szívósort, nem lehet kifűzni alulról.



kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2020. december 15. kedd, 20:20


YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.

Na igen ettől féltem hogy a szivósor ugrik kifelé.
Elvileg kettő vagy három csavar fogja tudom csak a cserére voltam kiváncsi.
Ha valaki csinált már ilyesmit E46-on talán valami támpontot tudott volna adni.
Azt hiszem akkor szerelő lesz belőle csak nem bizok bennük sok hentesről olvasni.
Köszönöm a segitséget!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2020. december 14. hétfő, 21:46


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.


kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2020. december 14. hétfő, 20:53


YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2020. december 14. hétfő, 16:01


kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2020. december 14. hétfő, 10:15


Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2020. június 18. csütörtök, 22:57


YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Az meg, hogy ez az autó miért dízel annak is megvan az oka ....de az már egy más téma.


lehet beszéltük már...


Egyrészt az ilyen átlagfogyasztási adat miatt is lett dízel
Békés-Mátraszentimre oda-vissza 437 km 4,9 l/100 km
Volt benne város, országút, némi autóút és hegyvidék



elmondom miért nem stimmel. ebből látszik, hogy kamu adatot mutat.
én az enyémet többször leellenőriztem, pontos. sosem mutatott még ilyen fogyasztásértéket, miközben ilyen tankállásnál, nekem volt már ennyi megtett km.
21,413L, elvileg ennyit kellett volna fogyasztanod a táv alatt. ha rátankoltál volna tele, akkor úgy belement volna 26 liter, mint a huzat. úgy már rögtön 5,95L lenne az átlagfogyasztás.


Nem tele tankkal indultunk (nem is írtam ilyet sehol) ....úgyhogy a számításod így nem helyes.


hát nekem az lett volna egyértelmű, mert úgy van még mihez viszonyítani. legközelebb akkor oda kell írni, mert nekem az következett az egészből. legalábbis jellemzően tankolás után nulláz az ember.


Az aksicsere nullázott.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2020. június 18. csütörtök, 22:07


feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Az meg, hogy ez az autó miért dízel annak is megvan az oka ....de az már egy más téma.


lehet beszéltük már...


Egyrészt az ilyen átlagfogyasztási adat miatt is lett dízel
Békés-Mátraszentimre oda-vissza 437 km 4,9 l/100 km
Volt benne város, országút, némi autóút és hegyvidék



elmondom miért nem stimmel. ebből látszik, hogy kamu adatot mutat.
én az enyémet többször leellenőriztem, pontos. sosem mutatott még ilyen fogyasztásértéket, miközben ilyen tankállásnál, nekem volt már ennyi megtett km.
21,413L, elvileg ennyit kellett volna fogyasztanod a táv alatt. ha rátankoltál volna tele, akkor úgy belement volna 26 liter, mint a huzat. úgy már rögtön 5,95L lenne az átlagfogyasztás.


Nem tele tankkal indultunk (nem is írtam ilyet sehol) ....úgyhogy a számításod így nem helyes.


hát nekem az lett volna egyértelmű, mert úgy van még mihez viszonyítani. legközelebb akkor oda kell írni, mert nekem az következett az egészből. legalábbis jellemzően tankolás után nulláz az ember.

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2020. június 18. csütörtök, 21:44


YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Az meg, hogy ez az autó miért dízel annak is megvan az oka ....de az már egy más téma.


lehet beszéltük már...


Egyrészt az ilyen átlagfogyasztási adat miatt is lett dízel
Békés-Mátraszentimre oda-vissza 437 km 4,9 l/100 km
Volt benne város, országút, némi autóút és hegyvidék



elmondom miért nem stimmel. ebből látszik, hogy kamu adatot mutat.
én az enyémet többször leellenőriztem, pontos. sosem mutatott még ilyen fogyasztásértéket, miközben ilyen tankállásnál, nekem volt már ennyi megtett km.
21,413L, elvileg ennyit kellett volna fogyasztanod a táv alatt. ha rátankoltál volna tele, akkor úgy belement volna 26 liter, mint a huzat. úgy már rögtön 5,95L lenne az átlagfogyasztás.


Nem tele tankkal indultunk (nem is írtam ilyet sehol) ....úgyhogy a számításod így nem helyes.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2020. június 18. csütörtök, 21:04


feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Az meg, hogy ez az autó miért dízel annak is megvan az oka ....de az már egy más téma.


lehet beszéltük már...


Egyrészt az ilyen átlagfogyasztási adat miatt is lett dízel
Békés-Mátraszentimre oda-vissza 437 km 4,9 l/100 km
Volt benne város, országút, némi autóút és hegyvidék



elmondom miért nem stimmel. ebből látszik, hogy kamu adatot mutat.
én az enyémet többször leellenőriztem, pontos. sosem mutatott még ilyen fogyasztásértéket, miközben ilyen tankállásnál, nekem volt már ennyi megtett km.
21,413L, elvileg ennyit kellett volna fogyasztanod a táv alatt. ha rátankoltál volna tele, akkor úgy belement volna 26 liter, mint a huzat. úgy már rögtön 5,95L lenne az átlagfogyasztás.

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2020. június 18. csütörtök, 20:55


YELLOW írta:
feco7939 írta:
Az meg, hogy ez az autó miért dízel annak is megvan az oka ....de az már egy más téma.


lehet beszéltük már...


Egyrészt az ilyen átlagfogyasztási adat miatt is lett dízel
Békés-Mátraszentimre oda-vissza 437 km 4,9 l/100 km
Volt benne város, országút, némi autóút és hegyvidék