YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2020. február 27. csütörtök, 21:34


daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.


Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.


A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?


Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz daniszilagyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2020. február 27. csütörtök, 21:10


YELLOW írta:
daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.


Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.


A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2020. február 27. csütörtök, 19:32


daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.


Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz daniszilagyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2020. február 27. csütörtök, 13:49


Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz daniszilagyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2020. január 04. szombat, 02:08


panelsniper írta:
daniszilagyi írta: Sziasztok új vagyok az oldalon
Az lenne a problémám hogy az autó legfőképenn üzemmeleg állapotban alapjárati problémával küszködik(500-600 az alapjárat) nyáron még hidegen is csinálja, viszont télen nagy hidegben (-3,-4) fokban stabilan beáll 900 környékére és ottmarad ameddig be nem melegszik a motor. Utánna szemmel lehet látni ahogy lassan megy lefele.
Menet közben nem érződik csak álló helyzetben. Amikor megállok kereszteződésben vagy lámpánál. Szerelő kiolvasta a hibakódot és amikor elkezd ingadozni leáll az 5-ös henger megváltozik a hangja és berezonál gazadásnál. Ha leállítom és újrainditom akkor normálisan működik. A szerelő aztmondta cseréljünk ki mindent ami okozhatja(gyertya, trafó , légtömegmérő, befecskendezés , vezérlés , vanos)
Ismerősöm aztmondta valószinűleg a vezérlés.
Valakinek volt hasonló problémája?


Szia,
ahogy YELLOW kolléga is írta, a szerelőd tényleg a sötétben tapogatózik. Bár furcsállom, hogy ha dob hibakódot, akkor miért akarja kicseréltetni a fél autót...
Egyébként írhatnál egy kicsit több konkrétumot a dologról.
Milyen hibakódot dob? Sorhat? Gyertya mikor volt cserélve? Hány KM van benne kb.?

Mindenesetre mindenképp érdemes és szerintem is jó ötlet a trafók felcserélése és egy próbakör. Illetve ha úgy van és esedékes, akkor egy gyertyacsere. Nekem M52TU van, és kb 265e km van benne. Én lecseréltem a trafókat mert már egy kicsit meg voltak égve. Nem a kocka, hanem a kerek formájú. Sajnos azok hamarabb tönkremennek.
Amit még érdemes megnézni, az a gumi szívócső a folytószelepnél. Két részből áll, általában az alsó szokott elfáradni. Lehetséges, hogy falschot szív valahol.


6 hengeres 2.2 benzines 5 sebességes manuális. 255 000 km van benne. A trafót megnézték az van is 1 db új. A gyertyák is cserélve lettek. A hibakód pontos nevét nemtudom

panelsniper
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2003

státusz panelsniper

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2020. január 03. péntek, 20:02


daniszilagyi írta: Sziasztok új vagyok az oldalon
Az lenne a problémám hogy az autó legfőképenn üzemmeleg állapotban alapjárati problémával küszködik(500-600 az alapjárat) nyáron még hidegen is csinálja, viszont télen nagy hidegben (-3,-4) fokban stabilan beáll 900 környékére és ottmarad ameddig be nem melegszik a motor. Utánna szemmel lehet látni ahogy lassan megy lefele.
Menet közben nem érződik csak álló helyzetben. Amikor megállok kereszteződésben vagy lámpánál. Szerelő kiolvasta a hibakódot és amikor elkezd ingadozni leáll az 5-ös henger megváltozik a hangja és berezonál gazadásnál. Ha leállítom és újrainditom akkor normálisan működik. A szerelő aztmondta cseréljünk ki mindent ami okozhatja(gyertya, trafó , légtömegmérő, befecskendezés , vezérlés , vanos)
Ismerősöm aztmondta valószinűleg a vezérlés.
Valakinek volt hasonló problémája?


Szia,
ahogy YELLOW kolléga is írta, a szerelőd tényleg a sötétben tapogatózik. Bár furcsállom, hogy ha dob hibakódot, akkor miért akarja kicseréltetni a fél autót...
Egyébként írhatnál egy kicsit több konkrétumot a dologról.
Milyen hibakódot dob? Sorhat? Gyertya mikor volt cserélve? Hány KM van benne kb.?

Mindenesetre mindenképp érdemes és szerintem is jó ötlet a trafók felcserélése és egy próbakör. Illetve ha úgy van és esedékes, akkor egy gyertyacsere. Nekem M52TU van, és kb 265e km van benne. Én lecseréltem a trafókat mert már egy kicsit meg voltak égve. Nem a kocka, hanem a kerek formájú. Sajnos azok hamarabb tönkremennek.
Amit még érdemes megnézni, az a gumi szívócső a folytószelepnél. Két részből áll, általában az alsó szokott elfáradni. Lehetséges, hogy falschot szív valahol.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2020. január 03. péntek, 16:16


daniszilagyi írta: Sziasztok új vagyok az oldalon
Az lenne a problémám hogy az autó legfőképenn üzemmeleg állapotban alapjárati problémával küszködik(500-600 az alapjárat) nyáron még hidegen is csinálja, viszont télen nagy hidegben (-3,-4) fokban stabilan beáll 900 környékére és ottmarad ameddig be nem melegszik a motor. Utánna szemmel lehet látni ahogy lassan megy lefele.
Menet közben nem érződik csak álló helyzetben. Amikor megállok kereszteződésben vagy lámpánál. Szerelő kiolvasta a hibakódot és amikor elkezd ingadozni leáll az 5-ös henger megváltozik a hangja és berezonál gazadásnál. Ha leállítom és újrainditom akkor normálisan működik. A szerelő aztmondta cseréljünk ki mindent ami okozhatja(gyertya, trafó , légtömegmérő, befecskendezés , vezérlés , vanos)
Ismerősöm aztmondta valószinűleg a vezérlés.
Valakinek volt hasonló problémája?


LOL! ezt a szerelőt kerüld el, mert tök hüJe az egészhez, de legalább nem rejti véka alá, mert az összes tudatlan barom ezt csinálja. kicserélteti a fél autót, mert fogalma nincs semmiről.
az 5-ös henger trafóját meg kell cserélni mondjuk a 2-es hengerével. aztán ha csinálja a hibát és a 2-est írja be, meg is van a gond. ha a trafó nem viszi a hibát, akkor gyertya. mivel melegen csinálja, inkább gyertya gond.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz daniszilagyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2020. január 03. péntek, 10:36


Sziasztok új vagyok az oldalon
Az lenne a problémám hogy az autó legfőképenn üzemmeleg állapotban alapjárati problémával küszködik(500-600 az alapjárat) nyáron még hidegen is csinálja, viszont télen nagy hidegben (-3,-4) fokban stabilan beáll 900 környékére és ottmarad ameddig be nem melegszik a motor. Utánna szemmel lehet látni ahogy lassan megy lefele.
Menet közben nem érződik csak álló helyzetben. Amikor megállok kereszteződésben vagy lámpánál. Szerelő kiolvasta a hibakódot és amikor elkezd ingadozni leáll az 5-ös henger megváltozik a hangja és berezonál gazadásnál. Ha leállítom és újrainditom akkor normálisan működik. A szerelő aztmondta cseréljünk ki mindent ami okozhatja(gyertya, trafó , légtömegmérő, befecskendezés , vezérlés , vanos)
Ismerősöm aztmondta valószinűleg a vezérlés.
Valakinek volt hasonló problémája?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2002

státusz Arpad

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 16:46


Nekem ugyanilyen problémám van. Lassú tempónál, vagy lámpánál ingadozik az alapjárat. Egy idő után beáll. Sajnos időnként az is előfordul, hogy lassú tempóban kanyarodás közben leáll a motor. Sokmindent mondott a szerelő, és mindhez sokat kell szerelni. De ötleteket én is várok.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz spepe

Újonc

Elismertség: 10% (1 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 08:25


Krapulax6 írta:
petshopboy írta:
zkomaromi írta: Szia SPepe, mi lett a vége? Ugyanezzel küzdök

spepe írta:
szicsu írta:
spepe írta: Sziasztok!

Egy ideje nálam is probléma van az alapjárattal. A hibajelenség városi használatban alacsony sebességnél szokott előjönni, de nem állandóan. Pl. érkezek egy kereszteződéshez, és lassítok, majd amikor a kuplungot kinyomom leesik a fordulat olyan 500 környékére és berezonál az autó. (Kanyarodáskor, kereszteződéseknél, de parkoláskor, tolatáskor is előfordul) Olyan mintha le akarna fulladni.(Mint amikor gáz nélkül akarnék elindulni) Ezt követően amint megállok, visszaáll a normál alapjáratra. Előfordul olyan is hogy mikor indítom, elindul rendesen madj álló helyzetben leesik 500-ra. Kicsit ingadozik majd helyreáll és utána stabil.
Többször jártam már szerelőnél. Alapjárati motor kitakarítva (géppel vezérelve tökéletesen működik), fojtószelep kitakarítva, légtömegmérő rendben, új NGK platina gyertyákat kapott, új benzinszűrő, friss olaj, új olajszűrő, új légszűrő, valamint át lett nézve az egész szívóoldal, a vákumcsövek (hogy nem e lukas), fékrásegítő (hátha ott szökik a vákum), de semmi. Hibakód nincs.
Még a fojtószelep pótméterre gondoltam, hátha az rakoncátlankodik, de kicsit tanácstalan vagyok, és nem szeretném a költségvetést alkatrészek random vásárolgatására költeni.
Van esetleg ötletetek, vagy járt e ugyanebben a cipőben valaki közületek?
Köszi előre is.


Néha nekem is csinálja,de ritkán...
Úgyhogy megpróbálok együtt élni a jelenséggel.


Sajnos nekem minden nap előjön és eszméletlen idegesítő. Külföldi fórumokban is olvasgattam már, hátha valakinek pontosan ugyanezek a tünetei. A szokásos javaslatokon kívül még 1 srácnak volt más a probléma. Nála az üzemanyag nyomásszabályzó szelep cseréje oldotta meg a gondot. Szóval azt hiszem marad az alkatrész csere próbálgatása sorban. Előbb utóbb csak kiderül mitől van.
Főként mivel nem volt ilyen baja korábban. Egyszer csak elkezdte. Úgyhogy oka biztos van.


Sziasztok, nekem egy 1,6os Mini Cooper-em van és nekem is ez a problemam.
Most volt vezérlés cserém is és az sem oldotta meg az alapjárat ingadozást... kikészit ez a hiba... nagyon zavaro(






Sziasztok.320d-m is csinalja ahogy spepe is irta keresztezodeshez vagy piros lampahoz erve.arra mar rajottem ha kinyomom a kuplungot akkor nincs a jelenseg.
Csak ha siman uresben gurulok .igazabol engem nem zavar,tobb mint egy eve vasaroltuk es egyszer le is allt annyira megzavarodott a fordulatszam.
De latom ,hogy nem igazan van megoldas ra...

Ez az enyem:
https://youtu.be/V8K_MnnaVOM



Sziasztok!

Elnézést hogy nem válaszoltam a korábbiakra de nem volt időm ezzel foglalkozni. A hiba továbbra is fennáll sajnos. Van amikor napokig nem jön elő, aztán van hogy folyamatosan ezt csinálja. Őszintén szólva meguntam a keresgélést. Amint legközelebb Budapest környékén járok bejelentkezek hozzájuk (http://injektor.hu/)aztán csináltatok egy komplett diagnosztikát. Elég jókat hallottam több helyről is. (nem a reklám helye, mivel nincs közöm nincs hozzájuk). Tudtommal nekik mindenhez van teljes műszerparkjuk úgyhogy egy próbát megér.

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2004

státusz Chrisstee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. október 28. péntek, 12:09


Sziasztok!

Van egy 730-as BMW-m, 2004-es évjárat, 218 LE.
A kocsi alapjárata ingadozik és egyes indulásoknál a kocsi lefullad, és csak úgy indul újra ha kiveszem a kulcsot és visszarakom. A computer szerint a közös nyomócsőben túl nagy a nyomás. Ki lett cserélve a nyomástartó szelep amit hibakódnak írt a computer, de az autó továbbra is ugyanazt csinálja. Induláskor amikor a gázra lépek, befullad nem minden esetben de mindig a legrosszabbkor.

Előre is köszönöm a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2016. október 15. szombat, 12:15


petshopboy írta:
zkomaromi írta: Szia SPepe, mi lett a vége? Ugyanezzel küzdök

spepe írta:
szicsu írta:
spepe írta: Sziasztok!

Egy ideje nálam is probléma van az alapjárattal. A hibajelenség városi használatban alacsony sebességnél szokott előjönni, de nem állandóan. Pl. érkezek egy kereszteződéshez, és lassítok, majd amikor a kuplungot kinyomom leesik a fordulat olyan 500 környékére és berezonál az autó. (Kanyarodáskor, kereszteződéseknél, de parkoláskor, tolatáskor is előfordul) Olyan mintha le akarna fulladni.(Mint amikor gáz nélkül akarnék elindulni) Ezt követően amint megállok, visszaáll a normál alapjáratra. Előfordul olyan is hogy mikor indítom, elindul rendesen madj álló helyzetben leesik 500-ra. Kicsit ingadozik majd helyreáll és utána stabil.
Többször jártam már szerelőnél. Alapjárati motor kitakarítva (géppel vezérelve tökéletesen működik), fojtószelep kitakarítva, légtömegmérő rendben, új NGK platina gyertyákat kapott, új benzinszűrő, friss olaj, új olajszűrő, új légszűrő, valamint át lett nézve az egész szívóoldal, a vákumcsövek (hogy nem e lukas), fékrásegítő (hátha ott szökik a vákum), de semmi. Hibakód nincs.
Még a fojtószelep pótméterre gondoltam, hátha az rakoncátlankodik, de kicsit tanácstalan vagyok, és nem szeretném a költségvetést alkatrészek random vásárolgatására költeni.
Van esetleg ötletetek, vagy járt e ugyanebben a cipőben valaki közületek?
Köszi előre is.


Néha nekem is csinálja,de ritkán...
Úgyhogy megpróbálok együtt élni a jelenséggel.


Sajnos nekem minden nap előjön és eszméletlen idegesítő. Külföldi fórumokban is olvasgattam már, hátha valakinek pontosan ugyanezek a tünetei. A szokásos javaslatokon kívül még 1 srácnak volt más a probléma. Nála az üzemanyag nyomásszabályzó szelep cseréje oldotta meg a gondot. Szóval azt hiszem marad az alkatrész csere próbálgatása sorban. Előbb utóbb csak kiderül mitől van.
Főként mivel nem volt ilyen baja korábban. Egyszer csak elkezdte. Úgyhogy oka biztos van.


Sziasztok, nekem egy 1,6os Mini Cooper-em van és nekem is ez a problemam.
Most volt vezérlés cserém is és az sem oldotta meg az alapjárat ingadozást... kikészit ez a hiba... nagyon zavaro(






Sziasztok.320d-m is csinalja ahogy spepe is irta keresztezodeshez vagy piros lampahoz erve.arra mar rajottem ha kinyomom a kuplungot akkor nincs a jelenseg.
Csak ha siman uresben gurulok .igazabol engem nem zavar,tobb mint egy eve vasaroltuk es egyszer le is allt annyira megzavarodott a fordulatszam.
De latom ,hogy nem igazan van megoldas ra...

Ez az enyem:
https://youtu.be/V8K_MnnaVOM



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. október 15. szombat, 12:20

státusz petshopboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. október 14. péntek, 20:07


zkomaromi írta: Szia SPepe, mi lett a vége? Ugyanezzel küzdök

spepe írta:
szicsu írta:
spepe írta: Sziasztok!

Egy ideje nálam is probléma van az alapjárattal. A hibajelenség városi használatban alacsony sebességnél szokott előjönni, de nem állandóan. Pl. érkezek egy kereszteződéshez, és lassítok, majd amikor a kuplungot kinyomom leesik a fordulat olyan 500 környékére és berezonál az autó. (Kanyarodáskor, kereszteződéseknél, de parkoláskor, tolatáskor is előfordul) Olyan mintha le akarna fulladni.(Mint amikor gáz nélkül akarnék elindulni) Ezt követően amint megállok, visszaáll a normál alapjáratra. Előfordul olyan is hogy mikor indítom, elindul rendesen madj álló helyzetben leesik 500-ra. Kicsit ingadozik majd helyreáll és utána stabil.
Többször jártam már szerelőnél. Alapjárati motor kitakarítva (géppel vezérelve tökéletesen működik), fojtószelep kitakarítva, légtömegmérő rendben, új NGK platina gyertyákat kapott, új benzinszűrő, friss olaj, új olajszűrő, új légszűrő, valamint át lett nézve az egész szívóoldal, a vákumcsövek (hogy nem e lukas), fékrásegítő (hátha ott szökik a vákum), de semmi. Hibakód nincs.
Még a fojtószelep pótméterre gondoltam, hátha az rakoncátlankodik, de kicsit tanácstalan vagyok, és nem szeretném a költségvetést alkatrészek random vásárolgatására költeni.
Van esetleg ötletetek, vagy járt e ugyanebben a cipőben valaki közületek?
Köszi előre is.


Néha nekem is csinálja,de ritkán...
Úgyhogy megpróbálok együtt élni a jelenséggel.


Sajnos nekem minden nap előjön és eszméletlen idegesítő. Külföldi fórumokban is olvasgattam már, hátha valakinek pontosan ugyanezek a tünetei. A szokásos javaslatokon kívül még 1 srácnak volt más a probléma. Nála az üzemanyag nyomásszabályzó szelep cseréje oldotta meg a gondot. Szóval azt hiszem marad az alkatrész csere próbálgatása sorban. Előbb utóbb csak kiderül mitől van.
Főként mivel nem volt ilyen baja korábban. Egyszer csak elkezdte. Úgyhogy oka biztos van.


Sziasztok, nekem egy 1,6os Mini Cooper-em van és nekem is ez a problemam.
Most volt vezérlés cserém is és az sem oldotta meg az alapjárat ingadozást... kikészit ez a hiba... nagyon zavaro(




zkomaromi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz zkomaromi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. október 01. szombat, 17:07


Doctore írta:
Doctore írta:
YELLOW írta:
Doctore írta:
YELLOW írta:
Doctore írta:
Nálam is úgyan ezt produkálja annyi extrával hogy közben le is áll az autó és általában a legrosszabbkor. Cseréltem alapjárati motort disa szelepet vezérműtengely jeladó kartergáz szűrőt benzin szűrőt szinte mindent aminek koze van az alapjárathoz folytoszelepet meg nem de lehet az lesz a következő. Ha valaki tudja a megoldást nagyon kíváncsi vagyok,m54b30


főtengely jeladót is? mondjuk egy hibakódolvasás lehet segített volna


3 fajta géppel volt diagnosztikázva és teljesen hibakód mentes. Amit próbáltam hogy le húztam a légtömegmérő csatlakozóját és utána tökéletes lett sz alapjárat de nem volt tempomat.. vettem egy gyári új légtömegmérőt remélve hogy az lesz a baj de az se segített úgyan úgy ingadozott azzal is.


szerintem az kevés, hogy cseréled, kell adaptációtörlés is (INPA-val). sőt lehet a régi légtömegmérőnél is elég lett volna. benyásoknál szokott segíteni, amennyiben nem írt hibát a légtömegmérőre.


Rendben..megpróbálom remélem segít..Köszönöm


Kartergáz szűrő hibát hogy lehet ellenőrizni? Leveszem az olaj betöltő sapkát és utána a motor fordulatnak változni kell vagy sem? Mert nálam semmi változás csak minimális vákumot érzek ami szerintem normálisan.



Szia, neked meglett a megoldás. Miután már mindent kicseréltem, vagy bemérettem, vagy kitisztítottam, két napja azt mondták hogy (mivel csak kinyomott kuplungnál produkálja) ez nem lehet más mint a híres kettős tömegű lendkerék...


zkomaromi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz zkomaromi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. szeptember 21. szerda, 16:46


Szia SPepe, mi lett a vége? Ugyanezzel küzdök

spepe írta:
szicsu írta:
spepe írta: Sziasztok!

Egy ideje nálam is probléma van az alapjárattal. A hibajelenség városi használatban alacsony sebességnél szokott előjönni, de nem állandóan. Pl. érkezek egy kereszteződéshez, és lassítok, majd amikor a kuplungot kinyomom leesik a fordulat olyan 500 környékére és berezonál az autó. (Kanyarodáskor, kereszteződéseknél, de parkoláskor, tolatáskor is előfordul) Olyan mintha le akarna fulladni.(Mint amikor gáz nélkül akarnék elindulni) Ezt követően amint megállok, visszaáll a normál alapjáratra. Előfordul olyan is hogy mikor indítom, elindul rendesen madj álló helyzetben leesik 500-ra. Kicsit ingadozik majd helyreáll és utána stabil.
Többször jártam már szerelőnél. Alapjárati motor kitakarítva (géppel vezérelve tökéletesen működik), fojtószelep kitakarítva, légtömegmérő rendben, új NGK platina gyertyákat kapott, új benzinszűrő, friss olaj, új olajszűrő, új légszűrő, valamint át lett nézve az egész szívóoldal, a vákumcsövek (hogy nem e lukas), fékrásegítő (hátha ott szökik a vákum), de semmi. Hibakód nincs.
Még a fojtószelep pótméterre gondoltam, hátha az rakoncátlankodik, de kicsit tanácstalan vagyok, és nem szeretném a költségvetést alkatrészek random vásárolgatására költeni.
Van esetleg ötletetek, vagy járt e ugyanebben a cipőben valaki közületek?
Köszi előre is.


Néha nekem is csinálja,de ritkán...
Úgyhogy megpróbálok együtt élni a jelenséggel.


Sajnos nekem minden nap előjön és eszméletlen idegesítő. Külföldi fórumokban is olvasgattam már, hátha valakinek pontosan ugyanezek a tünetei. A szokásos javaslatokon kívül még 1 srácnak volt más a probléma. Nála az üzemanyag nyomásszabályzó szelep cseréje oldotta meg a gondot. Szóval azt hiszem marad az alkatrész csere próbálgatása sorban. Előbb utóbb csak kiderül mitől van.
Főként mivel nem volt ilyen baja korábban. Egyszer csak elkezdte. Úgyhogy oka biztos van.