
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2010. január 20. szerda, 22:34
Tiba írta: 18 természetesen et:kiéraperemig
Mankókerék


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. január 21. csütörtök, 08:19
Elküldve: 2010. január 20. szerda, 22:34
Tiba írta: 18 természetesen et:kiéraperemig
Elküldve: 2010. január 20. szerda, 22:14
Elküldve: 2010. január 20. szerda, 22:10
Elküldve: 2010. január 20. szerda, 13:10
YELLOW írta: nah ez nem igaz!!!
elmondom miért: a felnimen ami most van, nagy fém szelep volt, festés után kicseréltem rejtett pici szelepre, és ugyanannyit kért a gép rá! mondjuk én a gumira fogtam, mert a régi gumival nem kellett rá annyi, az újakkal is csak az egyik 245-ösnél van bibi, de a gumi mégis hibátlannak láccik, sõt nem érezni futás közben sem remegést se semmit...
egyébként én is azt hittem, hogy a szelep miatt van, de NEMOldboy írta: ...amúgy ezek a replikák menynire megbízhatóak? még a 17-es méret nem vészes azt tudom, de pl menyni súlyt szoktak kérni? mert egy komplett díszítõsort nem akarok a felnire....
Nekem 17-es van 225-ön, én egy idény után meg vagyok elégedve vele. Féltem tõle, de semmi "tojás, ütés". Az ólom függhet a szelepektõl is, csicsa fém adott esetben többet kér. Pakoltak az enyémre is -
kérdés, mi számít diszítõsornak - de semmi rázás, ütés érzés, 0 -180-ig finoman fut a szerkezet. / 180 felett nem szoktam hajszolni a kis compactot. /
Elküldve: 2010. január 20. szerda, 12:02
Oldboy írta: ...amúgy ezek a replikák menynire megbízhatóak? még a 17-es méret nem vészes azt tudom, de pl menyni súlyt szoktak kérni? mert egy komplett díszítõsort nem akarok a felnire....
Nekem 17-es van 225-ön, én egy idény után meg vagyok elégedve vele. Féltem tõle, de semmi "tojás, ütés". Az ólom függhet a szelepektõl is, csicsa fém adott esetben többet kér. Pakoltak az enyémre is -
kérdés, mi számít diszítõsornak - de semmi rázás, ütés érzés, 0 -180-ig finoman fut a szerkezet. / 180 felett nem szoktam hajszolni a kis compactot. /
Elküldve: 2010. január 20. szerda, 11:52
Elküldve: 2010. január 20. szerda, 10:06
YELLOW írta: az 542-vel az a bajom, hogy rés van a küllök között, macerás takarítani... illetve méretben ET számban nem láttam olyat ami nekem jó lenne...
de a Zurigo-ra lenne ajánlatod a megadott méretben?
meg esetleg akkor az 542-re kíváncsiságból...
közben jött üzim![]()
Elküldve: 2010. január 20. szerda, 09:49
Tyetyi írta:YELLOW írta: Tyetyi!
BMW Zurigo (R244) 8x17 ET37-es felnit mennyiért tudsz kedvezményesen (4db kellene)? olyan kellene, amire lehet rakni M-es dombormatricát, tehát meg van hagyva a helye...
volt olyan hely, ahol láttam ET47 méretben, de azon nem láttam matrica helyét... illetve lehet ebbõl olyat kapni, ami feketére van fényezve belül, tehát csak a küllõk látható külsõ része aluszínû? vagy ezt egyénileg kell megoldanom?
köszi a választ!
Elvileg mindegyikben van helye az M-es matricának. 244-ben nem volt políros, csak németbe láttam egyszer, ha olyan kell akkor azt neked kell megcsinálni. De én a helyedben - ha políros kell - inkább az 542 venném.
Elküldve: 2010. január 20. szerda, 09:42
YELLOW írta: Tyetyi!
BMW Zurigo (R244) 8x17 ET37-es felnit mennyiért tudsz kedvezményesen (4db kellene)? olyan kellene, amire lehet rakni M-es dombormatricát, tehát meg van hagyva a helye...
volt olyan hely, ahol láttam ET47 méretben, de azon nem láttam matrica helyét... illetve lehet ebbõl olyat kapni, ami feketére van fényezve belül, tehát csak a küllõk látható külsõ része aluszínû? vagy ezt egyénileg kell megoldanom?
köszi a választ!
Elküldve: 2010. január 19. kedd, 21:03
Tiba írta: Jóvan!
Én meg akkor a kóládat
Elküldve: 2010. január 19. kedd, 18:38
Tiba írta: Jóvan!
Én meg akkor a kóládat
Elküldve: 2010. január 19. kedd, 18:29
Elküldve: 2010. január 19. kedd, 18:23
Elküldve: 2010. január 19. kedd, 10:41