Elküldve: 2009. november 16. hétfő, 21:53
Nem, en a sajat automrol beszelek ( galeriaba a meres diagramm ) mert kivancsi voltam piszkalva van-e....alap 150le.
Elküldve: 2009. november 16. hétfő, 21:53
Elküldve: 2009. november 16. hétfő, 21:39
SoundkeY írta: dob:
Hatása: 5-7 % +LE
5-7 % + nyomaték
15-20 % + rugalmasság
5 % +végsebesség
Fogyasztásnövekedés: nincs!
sportkatalizator:
Hatása: 20 % + gázátbocsátás
5 % +LE
5 % + nyomaték
10-20 % + rugalmasság
5 % fogyasztáscsökkenés!
Persze nem adtam ossze az ertekeket....csak gondoltam 5le vagy valami....aztan a meresen semmise...
( az egesz onnan indult, hogy elkezdett zorogni a katalizatorom es gondoltam legyen meg vmi.....)
Persze lehet hozott rajta es igy lett 148,5 le.....mert mar kopott a motor stb.....de nemhiszem
A "rugalmassagot" meg le szeretnem tenyleg merni valakivel.
Barg:
Amugy neked mi a tapasztalatod a kulonfele modositasokkal ? Osszevetve a "mért" es "tapasztalat", "gyakorlat" osszehasonlitasaval ?
Elküldve: 2009. november 16. hétfő, 21:38
SoundkeY írta:BarG írta: Kb 2 éve voltam utoljára, akkor 1 mérés úgy 8000 pénz volt, ha kibérelted 1 órára, amibe 3-4 mérés fért bele, az volt 20000. Azóta változhatott. De ha bepötyögöd, hogy teljesimenymeres.hu, ott lelhetsz infókat.
En 10.000.- Ft ra emlekszem ( majdnem 1 eve ) es minden pontosan ugy volt ahogy leirtad!
Pont azert volt erdekes mert sportkatalizator, meg sportdobom van de a meres nem mutatott semmit se.......( persze nem hittem el az igeretek csak 20% at de a meres szerint az se igaz...:O )
Le kene mar mernem valakivel akinek szinten alap 150 lovas, 16" / 205 teligumi van fent......eleg lenne rugalmassagi teszt pl 80 rol....150 ig ha nem akar allorajtot.
Valaki ?
Elküldve: 2009. november 16. hétfő, 21:28
Elküldve: 2009. november 16. hétfő, 20:49
SoundkeY írta:BarG írta: Kb 2 éve voltam utoljára, akkor 1 mérés úgy 8000 pénz volt, ha kibérelted 1 órára, amibe 3-4 mérés fért bele, az volt 20000. Azóta változhatott. De ha bepötyögöd, hogy teljesimenymeres.hu, ott lelhetsz infókat.
En 10.000.- Ft ra emlekszem ( majdnem 1 eve ) es minden pontosan ugy volt ahogy leirtad!
Pont azert volt erdekes mert sportkatalizator, meg sportdobom van de a meres nem mutatott semmit se.......( persze nem hittem el az igeretek csak 20% at de a meres szerint az se igaz...:O )
Le kene mar mernem valakivel akinek szinten alap 150 lovas, 16" / 205 teligumi van fent......eleg lenne rugalmassagi teszt pl 80 rol....150 ig ha nem akar allorajtot.
Valaki ?
Elküldve: 2009. november 16. hétfő, 20:41
BarG írta: Kb 2 éve voltam utoljára, akkor 1 mérés úgy 8000 pénz volt, ha kibérelted 1 órára, amibe 3-4 mérés fért bele, az volt 20000. Azóta változhatott. De ha bepötyögöd, hogy teljesimenymeres.hu, ott lelhetsz infókat.
Elküldve: 2009. november 16. hétfő, 20:26
Elküldve: 2009. november 16. hétfő, 19:04
BarG írta:YELLOW írta: azt le tudnád írni, hogy zajlik egy ilyen mérés? most csak az a része érdekel ami a mérés, tehát onanntól, ahogy ráállsz a padra, a mérés végéig ugye van adat. olyan érdekel, hogy váltogatnak-e, meg stb... még nem voltam ilyen mérésen, a videók meg elég becsapósak..
köcceRobinson írta:Csum írta: nem is akartad chipeltetni?
vagy mért maradt el az a része?
Turbónyomás módosítása nélkül ennyit lehetett kihozni amennyi most van. Anélkül az új progikkal sem ment feljebb a teljesítmény értelmes módon.
A mérés pl Istvánkóéknál így zajlik:
- begördülsz és ráállsz a padra
- Istvánkó alul-fölül végignézi az autódat, megrángat mindent, hogy nehogy mérés közben szétessen
- bepakolnak a csomagtartóba meg az utastérbe kb 200kg súlyt
- kipányvázzák az autót elõl-hátul
- beüti a computerbe az autó adatait
- kipuffra gázelemzõt ráköt
- OBD kapcsolatot létesít a géped és a mérõ között , hogy a paramétereket olvashassa
- ha jól emlékszem, szondát tesz a motorolajnívópálca helyett, hõfokmérõt
- elindítj a ventilátort, de valami brutálisat
- elkezd felváltogatva gyorsítani, és nem 6.-ban, hanem 5.-ben alapjáratról padlógázzal végfordulatig pörgeti a gépet, majd hagyja leforogni, ezt megcsinálja vagy 3X.
- majd hagyja alapjáraton hûlni a motort
- kinyomtatja a görbéket
- mehetsz kifizetni a számlát
Mire vagy még kíváncsi?
Besz@rsz a géped mellett, ahogy állva 200 fölött megy
Elküldve: 2009. november 16. hétfő, 18:21
YELLOW írta: azt le tudnád írni, hogy zajlik egy ilyen mérés? most csak az a része érdekel ami a mérés, tehát onanntól, ahogy ráállsz a padra, a mérés végéig ugye van adat. olyan érdekel, hogy váltogatnak-e, meg stb... még nem voltam ilyen mérésen, a videók meg elég becsapósak..
köcceRobinson írta:Csum írta: nem is akartad chipeltetni?
vagy mért maradt el az a része?
Turbónyomás módosítása nélkül ennyit lehetett kihozni amennyi most van. Anélkül az új progikkal sem ment feljebb a teljesítmény értelmes módon.
Elküldve: 2009. november 16. hétfő, 18:05
Robinson írta:Csum írta:Robinson írta:Csum írta: nem is akartad chipeltetni?
vagy mért maradt el az a része?
Turbónyomás módosítása nélkül ennyit lehetett kihozni amennyi most van. Anélkül az új progikkal sem ment feljebb a teljesítmény értelmes módon.
értem ezek szerint akkor a chippeléshez a turbónyomáson is kell állítani!!
nem akartad,hogy ehezz hozzá nyúljanak?
amúgy nem tudod,hogy mennyiért chippelnek?
Ez így ebben a formában nem igaz A chipeléshez nem kell a turbónyomást állítani, anélkül kihozható X ló. Ha valakinek nem elég a végeredmény, akkor még mindig lehet tovább menni, de ahhoz már valóban kell a turbót is állítani. Azaz, õk az átlag nyereséget, ahol máshol is általában garantálják, turbónyomás állítása nélkül érik el, de ha feljebb akarsz lépni, akkor már ahhoz is hozzányúlnak ha kéred erre õket. Én egyelõre nem éltem a lehetõséggel, tekintve, hogy így is szuper a verda. Bár most érdeklõdtem, és valszeg fizikai módosításokat is be fogok iktatni, amihez szintén az ATC-nél fogom hozzá hangoltatni a kocsit szoftveresen
Az árakat a weboldalukaon (ww.atc.hu) meg tudod nézni, és a kedvezményt hozzá tudod számolni amit Tano írt, de felhívhatod õket is, vagy írhatsz nekik mélt is
Elküldve: 2009. november 15. vasárnap, 21:22
ute107 írta:Robinson írta:
Bár most érdeklõdtem, és valszeg fizikai módosításokat is be fogok iktatni, amihez szintén az ATC-nél fogom hozzá hangoltatni a kocsit szoftveresen
Hmmm....jön Robinsonnak az nagyobb turbó és a nagyobb nyomás is...
Azért fura gondolom sokaknak a turbónyomás nélküli teljesítménynövekedés mivel VW tdi motoroknál csak több üzemanyag, több füst jelszó volt és máris nõtt a töltõnyomás.
Nálunk ( értem úgy hogy computer vezérelte turbonyomás) kicsit másképp mûködik, mert ha az "fed.comp" (páran jóbban értenek hozzá mint én) nem engedi a megadott értéket, akkor az soha nem lesz magasabb a gyárinál.
Utánajártam dolgoknak pl. ha valaki mint nálam is véletlenül "elhagyja" a katalizátorát, akkor fog érezni különbséget, de lesznek negatív mellékhatásai, mivel oda is kellene a módosító program. Nálam mióta nincs....gyorsításkor 2500-as fordulaton megtorpan egy pillanatra a motor.
Hosszúra sikeredet.... szóval jön az nagyobb turbó?
Elküldve: 2009. november 15. vasárnap, 21:13
Robinson írta:
Bár most érdeklõdtem, és valszeg fizikai módosításokat is be fogok iktatni, amihez szintén az ATC-nél fogom hozzá hangoltatni a kocsit szoftveresen
Elküldve: 2009. november 15. vasárnap, 21:08
Elküldve: 2009. november 15. vasárnap, 20:34
YELLOW írta: azt le tudnád írni, hogy zajlik egy ilyen mérés? most csak az a része érdekel ami a mérés, tehát onanntól, ahogy ráállsz a padra, a mérés végéig ugye van adat. olyan érdekel, hogy váltogatnak-e, meg stb... még nem voltam ilyen mérésen, a videók meg elég becsapósak..
köcce
Elküldve: 2009. november 15. vasárnap, 20:30
Csum írta:Robinson írta:Csum írta: nem is akartad chipeltetni?
vagy mért maradt el az a része?
Turbónyomás módosítása nélkül ennyit lehetett kihozni amennyi most van. Anélkül az új progikkal sem ment feljebb a teljesítmény értelmes módon.
értem ezek szerint akkor a chippeléshez a turbónyomáson is kell állítani!!
nem akartad,hogy ehezz hozzá nyúljanak?
amúgy nem tudod,hogy mennyiért chippelnek?